Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal Baukje hem ook verlaten hebben omdat ie weer zo dik werd?
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
In 5 dagen 8,5 kilo kwijt?
Kan ook nooit gezond zijn..
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?
Ik vind het zo extreem allemaalquote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...
Hmm oke. Raar verhaal.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Ik vraag me ook echt af of uren sporten de manier is om blijvend af te vallen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het zo extreem allemaal
Ik bedoel.. moet je dat wel willen? Zo snel afvallen en elke dag uren sporten?
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Haha ja, dat zei ze vorig jaar tijdens de eerste terugblik. Ze zei letterlijk: Het eerste wat ik dacht was, dit is mijn man!!!quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Ja, dat ontken ik toch ook niet? Maar als je die berg blubber de douche uit ziet glibberen en denkt 'dat is mijn vent', geloof ik echt niet dat het om zijn lieve ogen gingquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.
Hahahaquote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie je de sponsoractie rijdt? Niet zo moeilijk, voor het salaris van de bestuurders
Inmiddels net zo'n commerciële kermis als de Unox-nieuwjaarsduik.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |