Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal Baukje hem ook verlaten hebben omdat ie weer zo dik werd?
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...quote:Op zondag 15 september 2013 20:30 schreef Jojoortje het volgende:
In 5 dagen 8,5 kilo kwijt?
Kan ook nooit gezond zijn..
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Die heb ik niet gezien, maar serieus ja?
Ik vind het zo extreem allemaalquote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is niet allemaal vet en als je over de 200 kilo bent dan vliegt dat er ook wel af...
Hmm oke. Raar verhaal.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Ik vraag me ook echt af of uren sporten de manier is om blijvend af te vallen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik vind het zo extreem allemaal
Ik bedoel.. moet je dat wel willen? Zo snel afvallen en elke dag uren sporten?
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.quote:Op zondag 15 september 2013 20:32 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Jep, serieus. Het is of een feeder, of een golddigger.
Haha ja, dat zei ze vorig jaar tijdens de eerste terugblik. Ze zei letterlijk: Het eerste wat ik dacht was, dit is mijn man!!!quote:Op zondag 15 september 2013 20:31 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Baukje vond hem van begin af aan sexy, ook toen 'ie onder de douche vandaan kwam in de eerste aflevering (zie de vorige 'hoe is het met....'
Ja, dat ontken ik toch ook niet? Maar als je die berg blubber de douche uit ziet glibberen en denkt 'dat is mijn vent', geloof ik echt niet dat het om zijn lieve ogen gingquote:Op zondag 15 september 2013 20:34 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ze kende hem puur van tv, de uitzendingen en besloot toen contact met hem op te nemen.
Hahahaquote:Op zondag 15 september 2013 20:36 schreef miss_dynastie het volgende:
Voor wie je de sponsoractie rijdt? Niet zo moeilijk, voor het salaris van de bestuurders
Inmiddels net zo'n commerciële kermis als de Unox-nieuwjaarsduik.quote:
Angeli zei toch iets van 'maak er voor jou maar tien van' ?quote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef Cynix ® het volgende:
Danny tussen 6 planken wordt lastig. Of ze moeten een paar sequoia's omhakken.
Zo zeg! Ja pap, doe wat je wilt, maar val ons er niet mee lastig.quote:
Hij haalde adem en er zat weer 5 kilo aanquote:Op zondag 15 september 2013 20:42 schreef JaneDoe het volgende:
danny is die 8 kilo alweer aangekomen na de reclame?
Hier een bak met bessen, aardbeien en frambozen, mjammie!quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
Zo ,reclame. Nu tijd voor mn bakkie magere kwark met muesli en lijnzaad. Omz
*kijkt naar glas cola*quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zuip een fles Crystal clear leegwe zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Zit nokkievol met Aspartaam. Over een paar jaar zien we jou in een ander soort programma.quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Ik zuip een fles Crystal clear leegwe zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Het motiveert me wel altijd weer zo'n programma om op gewicht te blijven gek genoeg.quote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
Is niet vreemd. Heel het topic had tijdens de reguliere zondagafleveringen het idee om maandagochtend te gaan lopen voor werkquote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Reismeis het volgende:
[..]
Het motiveert me wel altijd weer zo'n programma om op gewicht te blijven gek genoeg.
Hier hetzelfde haha, vaak moet ik de yoghurt over datum weggooien maar nu vond ik het wel toepasselijk wat gezonds te eten (het is dat ik verder niets in huis heb, voor mij trouwens de manier om niet walgelijk te gaan vreten)quote:Op zondag 15 september 2013 20:43 schreef douche-eendje het volgende:
Zo ,reclame. Nu tijd voor mn bakkie magere kwark met muesli en lijnzaad. Omz
Jaha, ik ken de horrorverhalen. Valt allemaal wel meequote:Op zondag 15 september 2013 20:47 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Zit nokkievol met Aspartaam. Over een paar jaar zien we jou in een ander soort programma.
Mwah, ik ben al zo'n 16 kilo afgevallen, nog 6 te gaanquote:Op zondag 15 september 2013 20:45 schreef SEMTEX het volgende:
we zijn allemaal geschrokken van Danny, geloof ik?
Ik zuip me ook de pleuris aan Cola Light hoor.quote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Jaha, ik ken de horrorverhalen. Valt allemaal wel mee
Goed bezig danquote:Op zondag 15 september 2013 20:48 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Ik zuip me ook de pleuris aan Cola Light hoor.
Looizuur, Theïne. The worst.quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb gewoon een pot thee. Geen suiker of zoetstoffen nodig.
Daarom Groene Theequote:
Nee, maar wat verwacht je dan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vel technisch zien ze er natuurlijk nog steeds niet uit
Ik heb er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef Laysa het volgende:
Ik versta haar prima.
maar mijn schoonfamilie komt dan ook uit Oss
Zou nog het beste zijn ookquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan 'ie niet gewoon bij Angeli gaan wonen?
Dat is wel knap jaquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Van alleen deze dame of in z'n geheel?quote:
Zij heeft geloof ik zelfs een eigen groepje in die sportschoolquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is ook meteen mental coach geworden.
Succesvolle mensen lijken niet zo leuk of zo... viel me ook op met die vrouw in seizoen 2 die niet miepte, maar gewoon deed. Had lang niet zoveel topicsquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Ge-editquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van alleen deze dame of in z'n geheel?
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doenquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Angeli niet een cursus Nederlands gaan volgen (om de critici de mond te snoeren) en dan zelf het programma presenteren?
Wendy wel. Denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
Tegen het schuren van de benen.quote:
Voor permanent markers?quote:
Nee, maar over hem wordt ook gezeurd toch? Ik zou het best tof vinden. Of een echt mens-presentatrice, die ijshoorntjes eet. Linda of Irene of zo. Wendy is echt niks, vind ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |