Looizuur, Theïne. The worst.quote:Op zondag 15 september 2013 20:50 schreef douche-eendje het volgende:
Ik heb gewoon een pot thee. Geen suiker of zoetstoffen nodig.
Daarom Groene Theequote:
Nee, maar wat verwacht je dan?quote:Op zondag 15 september 2013 20:53 schreef Cinderella_Man het volgende:
Vel technisch zien ze er natuurlijk nog steeds niet uit
Ik heb er ook geen moeite mee.quote:Op zondag 15 september 2013 20:55 schreef Laysa het volgende:
Ik versta haar prima.
maar mijn schoonfamilie komt dan ook uit Oss
Zou nog het beste zijn ookquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan 'ie niet gewoon bij Angeli gaan wonen?
Dat is wel knap jaquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Van alleen deze dame of in z'n geheel?quote:
Zij heeft geloof ik zelfs een eigen groepje in die sportschoolquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Cynix ® het volgende:
Ze is ook meteen mental coach geworden.
Succesvolle mensen lijken niet zo leuk of zo... viel me ook op met die vrouw in seizoen 2 die niet miepte, maar gewoon deed. Had lang niet zoveel topicsquote:Op zondag 15 september 2013 20:57 schreef Laysa het volgende:
He ja het gaat om haar accent ipv de prestatie de ze geleverd heeft
Ge-editquote:Op zondag 15 september 2013 20:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Van alleen deze dame of in z'n geheel?
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doenquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef miss_dynastie het volgende:
Kan Angeli niet een cursus Nederlands gaan volgen (om de critici de mond te snoeren) en dan zelf het programma presenteren?
Wendy wel. Denk ik.quote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
Tegen het schuren van de benen.quote:
Voor permanent markers?quote:
Nee, maar over hem wordt ook gezeurd toch? Ik zou het best tof vinden. Of een echt mens-presentatrice, die ijshoorntjes eet. Linda of Irene of zo. Wendy is echt niks, vind ikquote:Op zondag 15 september 2013 21:00 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ratmilo heeft dat toch ook niet hoeven doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |