Kom ook uit Brabant maar van haar accent krijg ik de kriebelsquote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ge ken de groeten uit Brabant krehge, kut!
Heel veel bingen ja. Die Danny moet niet sporten, die moet therapie.quote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad! Hoe werkt zoiets? 10 zakken patat per dag of zo?
Ja dat dacht ik ook al. Ik sport ook niet maar ik ben helemaal niet dik misschien eet ik niet zo veelquote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dan vreet je toch ook gigantisch veel?
ja want wedden dat hij nu weer als een malle gaat sporten en daar niet mee op kan houden straks?quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Heel veel bingen ja. Die Danny moet niet sporten, die moet therapie.
Jaloersquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef hexje het volgende:
Danny heeft weer grotere borsten dan ik heb.
Picsquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef hexje het volgende:
Danny heeft weer grotere borsten dan ik heb.
Ik denk dat dat nog wel eens mee zal kunnen vallen....denk dat zn stofwisseling ook fucked up is door dat gigantische crashenquote:Op zondag 15 september 2013 20:15 schreef MissJ het volgende:
tering hee dan moet je echt véél vreten hoor om zoveel in een relatief korte tijd aan te komen
Nee, die van hem hangen.quote:
1 kg vet > 7000 kcal, afaik. Nou ja... uhm. Zon 1250 kcal per dag teveel over een lijn van anderhalve jaar. Dat is best wel veelquote:Op zondag 15 september 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou dat inderdaad! Hoe werkt zoiets? 10 zakken patat per dag of zo?
Ja, als je er 100 kilo aanvreet in twee jaar eet je, gemiddeld gezien, op een dag twee keer de aanbevolen dagelijkse hoeveelheid.quote:Op zondag 15 september 2013 20:17 schreef Jojoortje het volgende:
Maar dan vreet je toch ook gigantisch veel?
Kan ook een snelle stofwisseling zijn misschienquote:Op zondag 15 september 2013 20:18 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik ook al. Ik sport ook niet maar ik ben helemaal niet dik misschien eet ik niet zo veel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |