ditquote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Hij heeft een psych nodig, denk ik. Eentje die diep graaft...
Dit.quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Is er in die aflevering nog wat gezegd over wat zijn eetgedrag kan verklaren?quote:Op zondag 15 september 2013 20:23 schreef SEMTEX het volgende:
Dat zal hem toch niet beletten om alsnog naar de winkel/snackbar te gaan ?quote:Op zondag 15 september 2013 20:24 schreef miss_dynastie het volgende:
Je hebt geld zat, Danny, laat die boodschappen desnoods dagelijks bezorgen
Idd. Hij vertelt wat wij willen horen, maar handelt er niet naar.quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Trusten het volgende:
Hij vertelt nog steeds heel blij over eigenlijk heel heftige dingen....één en al schijn volgens mij
Dat had gekund, ware het niet dat 'ie direct na Obese al de mist in ging. Als 'ie nou pas na het vertrek van Baukje was gaan vreten was dat wel een logische conclusie geweest, maar nu...quote:
Of om ook nog zooi te bestellen... kan online ook.quote:Op zondag 15 september 2013 20:26 schreef computergirl het volgende:
[..]
Dat zal hem toch niet beletten om alsnog naar de winkel/snackbar te gaan ?
Je zag hem ook zijn verdriet wegstoppen net...quote:Op zondag 15 september 2013 20:25 schreef Trusten het volgende:
Hij vertelt nog steeds heel blij over eigenlijk heel heftige dingen....één en al schijn volgens mij
Maar toch knap van d'r dat ze op gewicht is gebleven. Volgens mij heeft zij nu ook echt voor zichzelf gekozen.quote:
Dat is voor vrouwen niks inderdaad.quote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef miss_dynastie het volgende:
Ze heeft 6 kilo vast alsof het niks isBikkel
En in een soort mix van Brabants en Volendams of zo.quote:Op zondag 15 september 2013 20:28 schreef SEMTEX het volgende:
Ze praat wel heeeel erg met consumptie
Baukje is de vet & golddiggerquote:Op zondag 15 september 2013 20:29 schreef Pino112 het volgende:
Zal Baukje hem ook verlaten hebben omdat ie weer zo dik werd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |