SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Toch vind ik het nog wel meevallen het aantal topicsquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
En weer een nieuw topic......
Dat de laatste 15 dagen ook maar zo snel voorbij gaan
Deftig woord voor klagenquote:
Velen van ons hebben dat leven nooit gekendquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog ff en dan is het voor vele van ons bye bye social life![]()
En waar komt dit voorrecht vandaan?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Hoeveel wil je ervoor?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Werk bij Dixons.quote:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DiCqNamu_Fpcquote:Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Velen van ons hebben dat leven nooit gekend
Ok, ik las vanochtend een artikel waarin een foto stond van een pallet met GTA V's in een distributiecentrum klaar om verzonden te worden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk ook dat we al 5 dagen van te voren 100 keer de vraag krijgen of we GTA al hebben en verkopen.Vorig jaar met FIFA13... 2 dagen voor de release allemaal van die kut jong die alle winkels afzoeken of ze misschien hem al ergens verkopen.
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?
Release datum = release datum.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.
Ik liep in Mei al alle winkels af.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Release datum = release datum.
Maar goed, jij loopt duidelijk nu al naar winkels te zoeken die hem al verkopen.
Dixons is wel het goedkoopst met de special edition volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.
Bij ons in het filiaal nu iets van 20 pre orders. Best veel aangezien Dixons niet nummer 1 voor gaming is.
Ik ga pas naar next gen kijken zodra ik GTA 100% heb uitgespeeld inclusief DLC.quote:Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Als die nou indd gewoon in mei was uitgekomen hadden we teminsten een goede game gehad. De laatste paar maanden is er maar weinig uitgekomen. En dan in november komen ook nog eens BF4 en fifa next gen en weet ik het allemaal. Tijd te kort.
Dat was niet in NL hequote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ok, ik las vanochtend een artikel waarin een foto stond van een pallet met GTA V's in een distributiecentrum klaar om verzonden te worden.
Welke DLCquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ga pas naar next gen kijken zodra ik GTA 100% heb uitgespeeld inclusief DLC.
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niet in NL he
[..]
Welke DLC?
wel tof dit :
[ afbeelding ]
Banshee irl denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?
Mooizo, dat scheelt wachten op de postbode. Binnenlopen, afrekenen en gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.
Bij ons in het filiaal nu iets van 20 pre orders. Best veel aangezien Dixons niet nummer 1 voor gaming is.
Banshee in real life, gemaakt in samenwerking met West Coast Customs. (bekend van MTV's Pimp My Ride)quote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?
Die komt er sowieso wel.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niet in NL he
[..]
Welke DLC?
Hangt er vanaf wat je precies als DLC ziet. Benieuwd of er ze weer verhaal DLC gaan toevoegen, zoals bij GTA IVquote:
Jij zit zeker ook op gtaforums.comquote:
Ben benieuwd wanneer er gameplay filmpjes gaan uitlekken van mensen die hem al hebben. Was dat met gtaiv nu 1 of 2 weken vantevoren al ?quote:
sowieso 1 week voor de release toenquote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er gameplay filmpjes gaan uitlekken van mensen die hem al hebben. Was dat met gtaiv nu 1 of 2 weken vantevoren al ?
Lees ook:quote:Op maandag 2 september 2013 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=580753
Interessant topic over het spelen van GTA zonder radar/map. Ik ga het ook maar eens proberen bij V, het lijkt me dat het spel zo inderdaad een stuk uitdagender en overweldigender wordt.
Is al gepost.quote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor de liefhebbers van Grand Theft Auto V heeft Rockstar Games via Soundcloud previews van de welbekende radiostations online gezet. De samples van radiostations uit Grand Theft Auto V zijn hier te beluisteren.
Grand Theft Auto V bevat 15 radiostations, twee radiostations waar alleen in wordt gepraat en 240 gelicenseerde nummers. Naast dit alles krijgt de game voor het eerst een originele score die gecomponeerd wordt door niet minder dan Woody Jackson. De componist is bekend van de games Red Dead Redemption, Max Payne 3 en L.A. Noire. In een interview met Rolling Stone geeft Rockstar Games aan dat dit de grootste soundtrack tot nu toe is in de geschiedenis van Grand Theft Auto.
Grand Theft Auto V is vanaf 17 september verkrijgbaar voor PlayStation 3 en Xbox 360.
https://soundcloud.com/rockstargames
Ok.quote:
Dit wilde ik ook posten, maar dacht laat maarquote:
Het was ook al op het forum gepostquote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook posten, maar dacht laat maar![]()
Ik zag nadat ik het postte dat het al bij het nieuws stond, maar daar kom ik nooit. Ik zit alleen op het forum van Fok!.
Waar dan?quote:Op maandag 2 september 2013 14:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Het was ook al op het forum gepost
quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 11:45 schreef Edwinuss het volgende:
https://soundcloud.com/rockstargames
Radio previews!
Ah het vorige deel dus.quote:
Ik gok op volgende week.quote:Op maandag 2 september 2013 14:47 schreef Keukendrol het volgende:
Wanneer gaan die andere hokjes open?
Wel benieuwd naarquote:Op maandag 2 september 2013 14:47 schreef Keukendrol het volgende:
Wanneer gaan die andere hokjes open?
Opleiding is weer begonnen, zijn die dagen zo voorbijquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Roemeen013 het volgende:
Tering, nog 15 dagen, duurt nog zo lang...
Terwijl (bijna) iedereen GTA V speeltquote:Op maandag 2 september 2013 15:45 schreef Roemeen013 het volgende:
Tering, nog 15 dagen, duurt nog zo lang...
Je bestudeert GTA V up closequote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn school heeft gewoon een studiedag gepland 18 september. FUCKYEAHH
Haha klopt.quote:
Geloof me, wanneer er nieuwe screens (of info is) zijn dan worden ze hier binnen 30 min gepost.quote:Op maandag 2 september 2013 15:47 schreef Wells.p het volgende:
http://www.rockstargames.com/V/screenshots
Zitten plaatjes tussen die ik nog nooit had gezien.
[ afbeelding ]
Ze kunnen de zenuwen niet meer aan.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
wat is gtaforums toch ook een kut spam gat.
eerste 4 topics in het gta v gedeelte :
[ afbeelding ]
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingenquote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
En ik heb dan juist net mn eerste stageweek gvdquote:Op maandag 2 september 2013 16:03 schreef Keukendrol het volgende:
Mijn school heeft gewoon een studiedag gepland 18 september. FUCKYEAHH
Bos in GTA IV?quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Eindelijk weer offroaden, wat heb ik dat gemistik ken bijna elke meter bos wel bij GTA IV, dat is saai.
Een bos bestaande uit wolkenkrabbersquote:
Je had paar parken en grote stukken kust, dat bedoelt hij denk ikquote:
Concrete jungle.quote:
En dan daarom het woord bos te gebruikenquote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had paar parken en grote stukken kust, dat bedoelt hij denk ik
ALS ER BOMEN STAAN IS ER BOSquote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En dan daarom het woord bos te gebruiken
Dus ik woon in het bos.quote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ALS ER BOMEN STAAN IS ER BOS
quote:Op maandag 2 september 2013 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dus ik woon in het bos.
Want er staan veel bomen in de straat
ga eens terug naar gtaforums.comquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN BIJDEHANTE KANKERAAP
Sukkelquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tis maar hoe kort iemands lontje isquote:
Nou nou, wat een taalgebruik opeensquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat zo iemand nog twee weken moet voordat ie GTA V kan spelen.quote:
Ook gehad...komt vanzelf wel weer goed schatjequote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf, 2 weken voor release ben ik opeens uit de hypetrain gestapt.... Het interesseert me niet meer echtHeb zelf gedacht aan het cancelen van mijn preo order....
Wat is aan de hand met mij?
je fapt te veelquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf, 2 weken voor release ben ik opeens uit de hypetrain gestapt.... Het interesseert me niet meer echtHeb zelf gedacht aan het cancelen van mijn preo order....
Krijg je als je je er veel mee bezig houdt. Als hij eenmaal uit is dan kom je er wel weer bovenopquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Elke preorder heeft de blimp. Sterker nog, de hele eerste batch heeft een code in de hoes met de blimpquote:Op maandag 2 september 2013 18:26 schreef Pap89 het volgende:
Mmm....die pre-order Blimp zit er blijkbaar niet bij, bij de Wehkamp.
Het is dat die daar paar maanden geleden zowat de helft van de prijs was.....
Wut ????quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingen
Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.quote:Op maandag 2 september 2013 18:31 schreef Pap89 het volgende:
Vaag, staat op de site dat ze niet werken met pre-order versies =/= geen blimp
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingenquote:
Zelfs als het niet zo is, had hem voor 35 euro oid daar ge pre-ordered.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.
Sure, daarom zegt een medewerker van Wehkamp op die site dat de blimp er niet bij komtquote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 2 september 2013 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Elke preorder heeft de blimp. Sterker nog, de hele eerste batch heeft een code in de hoes met de blimp
Hoeft niet zo te zijn. RDR had ook een speciale preorder actie. Deze "actie" kreeg ik dmv een code in de mail. Speciaal paard ofzo was het, of was dat niet de preorder content?quote:Op maandag 2 september 2013 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Sure, daarom zegt een medewerker van Wehkamp op die site dat de blimp er niet bij komt
quote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingen
Dat is toch ook gewoon lachen gieren brullen? Zo'n hond van je grill schrapen.quote:
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.quote:
Wehkamp is echt niet zo dom om te zeggen dat hij er op hun site niet bijzit terwijl dat niet zo is. Dit kan ervoor zorgen dat mensen naar de concurrent lopen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.
Wehkampquote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wehkamp is echt niet zo dom om te zeggen dat hij er op hun site niet bijzit terwijl dat niet zo is. Dit kan ervoor zorgen dat mensen naar de concurrent lopen.
Sniperen?quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.
Edit: Tevens zie ik nog niet echt meerwaarde met de blimp. Het hok gaat langzaam, of het moet leuk zijn om er vanaf te skydiven.
Daar ga ik vanaf dag 1 mee scheuren!quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hoop dat je die Hotknife snel kan kopen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben jaloersquote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf dag 1 mee scheuren!
9quote:
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
De collectors edition was voor mij toch echt iets te duur.
Wat wil je voor dat petje? Die vind ik namelijk wel geinigquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.
Dat petje en dat tasje pleur ik wel op marktplaats!
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waardquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.
Dat petje en dat tasje pleur ik wel op marktplaats!
je kan dat geld net zo goed op je spaarrekening gooien.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waard
Sealed en onbeschadigdquote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waard
Nee, het was de blimp zelf.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Het was toch een skín voor die blimp, en niet die blimp zelf? Als je niet pre-ordert ziet hij er alleen anders uit volgens mij.
Het elitaire gedrag op dat forum is echt te bizar voor woorden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Het was toch een skín voor die blimp, en niet die blimp zelf? Als je niet pre-ordert ziet hij er alleen anders uit volgens mij.
Inderdaad echt vreselijk gewoon.quote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
Had eigenlijk niet van Rockstar verwacht dat ze zouden doen aan day one dlc
Wat is day one dlc precies? Heb daar niet zo verstand vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
Had eigenlijk niet van Rockstar verwacht dat ze zouden doen aan day one dlc
Dat er op dag dat het spel uitkomt meteen als DLC beschikbaar is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef dolf1010 het volgende:
Wat is day one dlc precies? Heb daar niet zo verstand van
oh ok bedanktquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat er op dag dat het spel uitkomt meteen als DLC beschikbaar is.
Niks mis mee in dit geval aangezien het gewoon een extratje is al je de game pre orderd.
Het is pas debiel bij andere games waar op dag 1 al meteen 100 dlc's te downloaden zijn waar voor je WEL moet betalen.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef dolf1010 het volgende:
oh ok bedankt
Lijkt mij ook niks mis mee toch?
Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
"Vroegah" brachten ze een half jaar/jaar naar release grote expansion packs uit die echt wat toevoegde.
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan ) geld.
Ik heb voor het eerst een playstation en wat me gelijk opviel is dat je voor de GTA V profiel avatar 0,45 eurocent moet betalenquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
"Vroegah" brachten ze een half jaar/jaar naar release grote expansion packs uit die echt wat toevoegde.
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan) geld.
Zal wel wat mooie gta artwork zijnquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb die limited guide besteld. Wat wordt precies bedoeld met die GTA Litograph?
Wat bedoel je met elitair gedrag?quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het elitaire gedrag op dat forum is echt te bizar voor woorden.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je met elitair gedrag?
quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je met elitair gedrag?
quote:
Bedoelde meer waarop hij z'n uitspraak baseerdequote:
Daar kon je ook normaal op reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde meer waarop hij z'n uitspraak baseerde
Wat doe ik dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar kon je ook normaal op reageren.
Slechte zaak idd. Nu moet ik wel zeggen dat dit bij gta niet zo storend is aangezien de hoofdgame al enorm veel content bied. Veel meer dan wat de meeste andere games bieden terwijl ze wel voor dezelfde prijs in de winkel liggen. Eigenlijk is dat best schappelijk van Rockstar.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan) geld.
idd, vooral van die games met een singleplayer van 8 uur die voor 60 euro in de winkel liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Slechte zaak idd. Nu moet ik wel zeggen dat dit bij gta niet zo storend is aangezien de hoofdgame al enorm veel content bied. Veel meer dan wat de meeste andere games bieden terwijl ze wel voor dezelfde prijs in de winkel liggen. Eigenlijk is dat best schappelijk van Rockstar.
Vroegah toen je een game kocht was ie gewoon compleetquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 3 september 2013 01:14 schreef Tropanzia het volgende:
Is er al iets bekend over het vliegen in grote vliegtuigen? (Boeings, etc)
Jawel.quote:
Was al bekend dat het fake was. Photoshop shit enzo.quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:09 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
en binnen een paar seconden hebben ze het weer verwijderd
Oh nicequote:Op dinsdag 3 september 2013 11:14 schreef kaos- het volgende:
[..]
Was al bekend dat het fake was. Photoshop shit enzo.
deze mist welquote:Op dinsdag 3 september 2013 00:52 schreef Dr.Smoke het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=581466
quote:Op dinsdag 3 september 2013 11:21 schreef -CRASH- het volgende:
GTAVo'clock is begonnen met elke dag 5 minute facts...
Zo goed dat je ervan wit uit gaat slaan?quote:
Serieusquote:Op maandag 2 september 2013 21:10 schreef Pap89 het volgende:
Net zoals ze nu gewoon geld vragen voor "cheats"![]()
Tuurlijk niet, en anders staan die cheats wel op de interwebz.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:13 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Serieus![]()
Ik vind cheats bij GTA altijd wat prettig, zeker als je wat wil gaan kloten.
Kan zijn dat je die cheats functie eerst moet activeren. Je weet maar nooit tegenwoordig....quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:14 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Tuurlijk niet, en anders staan die cheats wel op de interwebz.
GTA en cheats gaan hand in hand, zou wel echt heel erg gay zijn, als cheats pay2play worden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:15 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Kan zijn dat je die cheats functie eerst moet activeren. Je weet maar nooit tegenwoordig....
Vond de telefoon constructie wel fijn in GTA IV voor de cheats.
Idd GTA is een stuk leuker met Cheats. Ik ken enkele van San Andreas (PC) nog steeds uit mijn hoofd: cjphonehome, uzumymw, hesoyam, asnaeb, baguvix, yecgaa etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:16 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
GTA en cheats gaan hand in hand, zou wel echt heel erg gay zijn, als cheats pay2play worden.
Overigens trouwens nergens gelezen over dit gerucht.
hesoyam en vrockpockey zo vaak gebruikt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd GTA is een stuk leuker met Cheats. Ik ken enkele van San Andreas (PC) nog steeds uit mijn hoofd: cjphonehome, uzumymw, hesoyam, asnaeb, baguvix, yecgaa etc.
Daarom schrok ik ook even van die post.
Waar komen deze shots zo vanuit het niets vandaan vraag ik me dan afquote:
Staat toch gewoon op de sitequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waar komen deze shots zo vanuit het niets vandaan vraag ik me dan af
Juist. Had het kunnen weten ook natuurlijkquote:
?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:53 schreef -CRASH- het volgende:
Dan zijn wij GTA V allang aan het spelen![]()
![]()
!quote:
Ah oke als je naar de nachtrelease gaat wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
!
Hij bedoeld dat het vandaag dinsdag is, dus precies over 2 weken zijn sommigen al 13 uur aan het spelen
Hoelang duurt een nachtrelease eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
!
Hij bedoeld dat het vandaag dinsdag is, dus precies over 2 weken zijn sommigen al 13 uur aan het spelen
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik hoop dat postnl een goede dag heeft op 17-09 en geen pakketjes "kwijtraakt"
Bol.com preorder
Dat is per winkel verschillend. Heb totaal 2 nachtreleases gehad bij mijn lokale gameboer, daar waren we dan rond 23:00 uur, beetje bier drinken, ouwehoeren met andere gasten. Game om 00:00 uur ophalen en naar huis gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoelang duurt een nachtrelease eigenlijk
Totdat de laatste weg is of is het een bepaalde
aantal uren dat de winkel open is
Ik heb al betaald en heb geen zin om moeite te doen om te cancelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoor
Wel mooi gemaaktquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Fanmade 3d map:
https://sketchfab.com/show/6aee9e8f9120463ba15e277c369f48e7
Op een klopje drukken, en binnen een week heb je je geld teruggestortquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb al betaald en heb geen zin om moeite te doen om te cancelen.
Voor de deur wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoor
Beter lezen snotjong.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor de deur wachten![]()
Gelukkig sta ik aan de andere kant van de deur
En daarna naast de pot piesen zekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Op een klopje drukken, en binnen een week heb je je geld teruggestort
Snotjong jezelfquote:
Of je nu binnen of buiten staat, lekker belangrijk, het is geen winter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Snotjong jezelf![]()
Maar het is algemeen bedoeld
Het is nog niet de 17de... dus het weer kan zo omslaan...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Of je nu binnen of buiten staat, lekker belangrijk, het is geen winter.
Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is nog niet de 17de... dus het weer kan zo omslaan...
En het is eens een unieke kans om bij
een nacht opening het eens van de andere kant te ervaren.
Ik denk zomaar dat er een paar CJ's of Claude lookalikes daar rondlopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.
Vooral doen zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.
Wel leuk gemaakt inderdaad. Alleen lijkt het alsof je nu van de map af kan vallenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Fanmade 3d map:
https://sketchfab.com/show/6aee9e8f9120463ba15e277c369f48e7
Gewoon dtie weken niet douchen oude kleding aan en je bent Niko Bellic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er een paar CJ's of Claude lookalikes daar rondlopen.
Ik las ook dat als je de psychopaat bent dat je door modder kunt rollen etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Bartcoah het volgende:
Is het nou waar dat je kleding vies kan worden?
Las het een paar keer, zou op zich wel weer een stukje realistischer worden.
Niko's pak zat ook vaak onder het bloed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Bartcoah het volgende:
Is het nou waar dat je kleding vies kan worden?
Las het een paar keer, zou op zich wel weer een stukje realistischer worden.
>.> dat zou wel vaag zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik las ook dat als je de psychopaat bent dat je door modder kunt rollen etc.
Ga er van uit ook los, zou me niks verbazen als je eerst een paar uur met elk karakter slechts individueel kan spelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er ook afzonderlijke missies in of is het verhaal altijd met drie man?
Michael moet eerst Trevor en Franklin 'vinden' omdat hij in de getuigenbescherming zit. Daarna komt Franklin naar hem toe voor een klusje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Ga er van uit ook los, zou me niks verbazen als je eerst een paar uur met elk karakter slechts individueel kan spelen
Goede vraag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Keukendrol het volgende:
Al het geld dat je verdient he, gaat dat op een hoop? Of verdien je je geld voor je character?
Zou top zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geld gaat per character , maar ik neem aan dat je het wel kan uitwisselen tussen characters.
Bron?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geld gaat per character , maar ik neem aan dat je het wel kan uitwisselen tussen characters.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog mensen die de 16de gaan kijken naar die gamekings special? Lijkt me een leuke vooruitblik op de volgende dag, waar PostNL hopelijk op tijd komt
Die zal wel geveild worden voor een goed doelquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:16 schreef kaos- het volgende:
Ze hebben bij Rockstar echt alles gedaan om deze game te hypen he. Die auto hebben ze niet voor de lol laten maken.
hesoyamquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:20 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Idd GTA is een stuk leuker met Cheats. Ik ken enkele van San Andreas (PC) nog steeds uit mijn hoofd: cjphonehome, uzumymw, hesoyam, asnaeb, baguvix, yecgaa etc.
Daarom schrok ik ook even van die post.
Dat denk ik ook, maar het feit dat ze zo'n ding laten maken is wel een teken aan de wand dat de hypetrain lekker bezig isquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Die zal wel geveild worden voor een goed doel
Welke blokjes?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ze mogen op die site wel weer eens blokjes vrijstellen.... Ik ben benieuwd naar die sightseeing.
Je kunt em winnenquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat denk ik ook, maar het feit dat ze zo'n ding laten maken is wel een teken aan de wand dat de hypetrain lekker bezig is
gta op een laptop.quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:18 schreef Neejman het volgende:
[..]
hesoyammeest getypte woord op deze laptop
Volgens mij heb ik een keer ergens gelezen dat geld per character gaat en dat het ook niet uitwisselbaar zal zijn. Weet alleen niet meer waar.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:15 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ze mogen op die site wel weer eens blokjes vrijstellen.... Ik ben benieuwd naar die sightseeing.
Welke trailer is dat precies?quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Poederman het volgende:
Ik zag trouwens dat in die trailer van gta v die boeing de deuren erop ´´getekend´´ zijn, wss dus niet bestuurbaar
gta sa was geniaal op n pc, met allemaal mods en shit. gta iv wel gewoon op console en gta v komt 17 sept hier ook in huis voor mn lieve ps3quote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 16:31 schreef Poederman het volgende:
Ik zag trouwens dat in die trailer van gta v die boeing de deuren erop ´´getekend´´ zijn, wss dus niet bestuurbaar
Hoe weet dat jouw ps3 lief is ? Mijn ps3 is een echte badass.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:18 schreef Neejman het volgende:
[..]
gta sa was geniaal op n pc, met allemaal mods en shit. gta iv wel gewoon op console en gta v komt 17 sept hier ook in huis voor mn lieve ps3
Elke dag een 5 minute factsquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
Over een klein half uurtje komt er weer wat informatie vrij. Een aantal Europese magazines en GTA V O' Clock tenminste. Die laatste zal de hele week, elke dag, exclusieve info hebben (zeggen ze).
Juistum.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:35 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Elke dag een 5 minute facts
En op de woensdag de normale info
Mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
Over een klein half uurtje komt er weer wat informatie vrij. Een aantal Europese magazines en GTA V O' Clock tenminste. Die laatste zal de hele week, elke dag, exclusieve info hebben (zeggen ze).
Dat is echt inmens groot!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
En de complete map is dus 5 keer zo groot als red dead redemption!
Was toch allang bekend?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Morgen- het volgende:
Groter dan 5 keer red dead redemption zelfs
Dat is inclusief de oppervlakte onderwaterquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
En de complete map is dus 5 keer zo groot als red dead redemption!
Was idd al allemaal bekend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Was toch allang bekend?
En da's met de onderwaterwereld erbij hè. Ik ga er op de één of andere manier niet vanuit dat de map echt ongelofelijk immens is maar dat dat nog wel tegenvalt. Maar we zullen zien.
Maar kan je dan ook spelen als je het 2 dagen van te voren krijgt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb overigens een Pre-order gedaan bij consoleshop.nl. Die hebben met regelmaat bij mij games een dag of 2 voor de officiële release door de brievenbus gedrukt.
Heb RDR voor de release gekregen, COD MW3, F1 2011 en 2012 en AC3 zo even snel uit mijn hoofd. Allemaal speelbaar op de dag dat ik ze kreeg, altijd een dag of 2 voor de release.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook spelen als je het 2 dagen van te voren krijgt?
Ik had SR3 2 dagen voor de release, maar mooi dat ik niet kon spelen tot op de release dag.
Nou ik denk dat dat met GTA V wel anders zal zijn hoor, te bekend spelquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb overigens een Pre-order gedaan bij consoleshop.nl. Die hebben met regelmaat bij mij games een dag of 2 voor de officiële release door de brievenbus gedrukt.
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nou ik denk dat dat met GTA V wel anders zal zijn hoor, te bekend spel
Je zou haast denken dat Rockstar hier rekening mee heeft gehouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:58 schreef Thommez het volgende:
Maar GTA V komt op dinsdag uit, dus dan zou hij maandag verstuurd worden ( normaal gesproken ). Als jij zegt dat hij eerder komt, moet hij op zaterdag komen ( zondag en maandag wordt er geen post rondgebracht ). Dan zouden ze hem dus al vrijdag moeten versturenKan wel, maar is wel erg vroeg.
Los van de landen waar post wel op maandag en zelf op zondag wordt bezorgt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.
[..]
Je zou haast denken dat Rockstar hier rekening mee heeft gehouden.
Dan alleen bij mijn vaderquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef -CRASH- het volgende:
Kan zijn dat het verhaal voor sommigen als spoiler overkomt.
World-First Hands-On With Grand Theft Auto V
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
99 dollar... Australiëquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit
of weer leuke fake!
Fakequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit
of weer leuke fake!
of een aparte versie uit USquote:
Ja truequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fake
elke GTA heeft een helicopter links boven in
daarnaast is het allemaal al artwork wat we hebben gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiitsommige willen dat niet weten
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik zet die shit net niet voor niks in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spoiler over aantal auto's, vliegtuigen en stuff
En nog wat andere extra'sDie derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees deze pagina eensquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is het al bekend dat je honden kan afslachten?
Ja dusquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:46 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, het staat in spoilers, reageer er dan ook niet op.quote:
Het maakt mij niet uit, gaat me meer om de rest die zulke dingen niet willen weten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Als je het niet wilt weten moet je niet in dit topic komen.
quote:
Wow kut had het echt niet in de gaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef kaos- het volgende:
[..]
Gozer, het staat in spoilers, reageer er dan ook niet op.
Inderdaad en je komt het over twee week toch al te spelen dus wie geeft er nou neuks om die kleine dingetjes?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Als je het niet wilt weten moet je niet in dit topic komen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]En zelf treinen rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oja? ken het alleen uit SA.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was in voorgaande GTA's ook al zo.
Uhm nee hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was in voorgaande GTA's ook al zo.
Verbaast mij totaal niet.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
Je begint blijkmaar met Michael in het spel. (niet heel raar)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |