Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:24 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Het is nog niet de 17de... dus het weer kan zo omslaan...
En het is eens een unieke kans om bij
een nacht opening het eens van de andere kant te ervaren.
Ik denk zomaar dat er een paar CJ's of Claude lookalikes daar rondlopen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.
Vooral doen zou ik zeggen..quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:31 schreef kaos- het volgende:
[..]
Ik kan ook m'n kleren andersom gaan dragen of in m'n blote pik gaan. Krijg je een bijzondere draai of juist een geheel natuurlijke ervaring van.
Wel leuk gemaakt inderdaad. Alleen lijkt het alsof je nu van de map af kan vallenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Fanmade 3d map:
https://sketchfab.com/show/6aee9e8f9120463ba15e277c369f48e7
Gewoon dtie weken niet douchen oude kleding aan en je bent Niko Bellic.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:32 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik denk zomaar dat er een paar CJ's of Claude lookalikes daar rondlopen.
Ik las ook dat als je de psychopaat bent dat je door modder kunt rollen etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Bartcoah het volgende:
Is het nou waar dat je kleding vies kan worden?
Las het een paar keer, zou op zich wel weer een stukje realistischer worden.
Niko's pak zat ook vaak onder het bloed.quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:43 schreef Bartcoah het volgende:
Is het nou waar dat je kleding vies kan worden?
Las het een paar keer, zou op zich wel weer een stukje realistischer worden.
>.> dat zou wel vaag zijnquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:47 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Ik las ook dat als je de psychopaat bent dat je door modder kunt rollen etc.
Ga er van uit ook los, zou me niks verbazen als je eerst een paar uur met elk karakter slechts individueel kan spelenquote:Op dinsdag 3 september 2013 14:50 schreef Dr.Mikey het volgende:
Zitten er ook afzonderlijke missies in of is het verhaal altijd met drie man?
Michael moet eerst Trevor en Franklin 'vinden' omdat hij in de getuigenbescherming zit. Daarna komt Franklin naar hem toe voor een klusje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:29 schreef n8n het volgende:
[..]
Ga er van uit ook los, zou me niks verbazen als je eerst een paar uur met elk karakter slechts individueel kan spelen
Goede vraag.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:42 schreef Keukendrol het volgende:
Al het geld dat je verdient he, gaat dat op een hoop? Of verdien je je geld voor je character?
Zou top zijn.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geld gaat per character , maar ik neem aan dat je het wel kan uitwisselen tussen characters.
Bron?quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:48 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Geld gaat per character , maar ik neem aan dat je het wel kan uitwisselen tussen characters.
Denk het wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 16:11 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Nog mensen die de 16de gaan kijken naar die gamekings special? Lijkt me een leuke vooruitblik op de volgende dag, waar PostNL hopelijk op tijd komt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |