Bos in GTA IV?quote:Op maandag 2 september 2013 16:55 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Eindelijk weer offroaden, wat heb ik dat gemistik ken bijna elke meter bos wel bij GTA IV, dat is saai.
Een bos bestaande uit wolkenkrabbersquote:
Je had paar parken en grote stukken kust, dat bedoelt hij denk ikquote:
Concrete jungle.quote:
En dan daarom het woord bos te gebruikenquote:Op maandag 2 september 2013 17:31 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Je had paar parken en grote stukken kust, dat bedoelt hij denk ik
ALS ER BOMEN STAAN IS ER BOSquote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
En dan daarom het woord bos te gebruiken
Dus ik woon in het bos.quote:Op maandag 2 september 2013 17:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
ALS ER BOMEN STAAN IS ER BOS
quote:Op maandag 2 september 2013 17:34 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Dus ik woon in het bos.
Want er staan veel bomen in de straat
ga eens terug naar gtaforums.comquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
HOU JE BEK MAN BIJDEHANTE KANKERAAP
Sukkelquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Tis maar hoe kort iemands lontje isquote:
Nou nou, wat een taalgebruik opeensquote:Op maandag 2 september 2013 17:36 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Kun je nagaan dat zo iemand nog twee weken moet voordat ie GTA V kan spelen.quote:
Ook gehad...komt vanzelf wel weer goed schatjequote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf, 2 weken voor release ben ik opeens uit de hypetrain gestapt.... Het interesseert me niet meer echtHeb zelf gedacht aan het cancelen van mijn preo order....
Wat is aan de hand met mij?
je fapt te veelquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Wtf, 2 weken voor release ben ik opeens uit de hypetrain gestapt.... Het interesseert me niet meer echtHeb zelf gedacht aan het cancelen van mijn preo order....
Krijg je als je je er veel mee bezig houdt. Als hij eenmaal uit is dan kom je er wel weer bovenopquote:Op maandag 2 september 2013 17:44 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Elke preorder heeft de blimp. Sterker nog, de hele eerste batch heeft een code in de hoes met de blimpquote:Op maandag 2 september 2013 18:26 schreef Pap89 het volgende:
Mmm....die pre-order Blimp zit er blijkbaar niet bij, bij de Wehkamp.
Het is dat die daar paar maanden geleden zowat de helft van de prijs was.....
Wut ????quote:Op maandag 2 september 2013 16:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |