Het elitaire gedrag op dat forum is echt te bizar voor woorden.quote:Op maandag 2 september 2013 16:48 schreef dolf1010 het volgende:
wat is gtaforums toch ook een kut spam gat.
eerste 4 topics in het gta v gedeelte :
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Het was toch een skín voor die blimp, en niet die blimp zelf? Als je niet pre-ordert ziet hij er alleen anders uit volgens mij.
Inderdaad echt vreselijk gewoon.quote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
Had eigenlijk niet van Rockstar verwacht dat ze zouden doen aan day one dlc
Wat is day one dlc precies? Heb daar niet zo verstand vanquote:Op maandag 2 september 2013 20:43 schreef tuut-chips het volgende:
Had eigenlijk niet van Rockstar verwacht dat ze zouden doen aan day one dlc
Dat er op dag dat het spel uitkomt meteen als DLC beschikbaar is.quote:Op maandag 2 september 2013 20:56 schreef dolf1010 het volgende:
Wat is day one dlc precies? Heb daar niet zo verstand van
oh ok bedanktquote:Op maandag 2 september 2013 20:59 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Dat er op dag dat het spel uitkomt meteen als DLC beschikbaar is.
Niks mis mee in dit geval aangezien het gewoon een extratje is al je de game pre orderd.
Het is pas debiel bij andere games waar op dag 1 al meteen 100 dlc's te downloaden zijn waar voor je WEL moet betalen.
Nee inderdaad.quote:Op maandag 2 september 2013 21:02 schreef dolf1010 het volgende:
oh ok bedankt
Lijkt mij ook niks mis mee toch?
Dat is dan wel weer zo.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
"Vroegah" brachten ze een half jaar/jaar naar release grote expansion packs uit die echt wat toevoegde.
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan ) geld.
Ik heb voor het eerst een playstation en wat me gelijk opviel is dat je voor de GTA V profiel avatar 0,45 eurocent moet betalenquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
"Vroegah" brachten ze een half jaar/jaar naar release grote expansion packs uit die echt wat toevoegde.
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan) geld.
Zal wel wat mooie gta artwork zijnquote:Op maandag 2 september 2013 21:19 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Heb die limited guide besteld. Wat wordt precies bedoeld met die GTA Litograph?
Wat bedoel je met elitair gedrag?quote:Op maandag 2 september 2013 20:28 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Het elitaire gedrag op dat forum is echt te bizar voor woorden.
quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je met elitair gedrag?
quote:Op maandag 2 september 2013 21:28 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wat bedoel je met elitair gedrag?
quote:
Bedoelde meer waarop hij z'n uitspraak baseerdequote:
Daar kon je ook normaal op reageren.quote:Op maandag 2 september 2013 21:38 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
[..]
Bedoelde meer waarop hij z'n uitspraak baseerde
Wat doe ik dan?quote:Op maandag 2 september 2013 21:43 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Daar kon je ook normaal op reageren.
Slechte zaak idd. Nu moet ik wel zeggen dat dit bij gta niet zo storend is aangezien de hoofdgame al enorm veel content bied. Veel meer dan wat de meeste andere games bieden terwijl ze wel voor dezelfde prijs in de winkel liggen. Eigenlijk is dat best schappelijk van Rockstar.quote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
Tegenwoordig vragen ze voor ieder klein dingetje (die gewoon al op de dvd staan) geld.
idd, vooral van die games met een singleplayer van 8 uur die voor 60 euro in de winkel liggen.quote:Op maandag 2 september 2013 21:56 schreef eight het volgende:
[..]
Slechte zaak idd. Nu moet ik wel zeggen dat dit bij gta niet zo storend is aangezien de hoofdgame al enorm veel content bied. Veel meer dan wat de meeste andere games bieden terwijl ze wel voor dezelfde prijs in de winkel liggen. Eigenlijk is dat best schappelijk van Rockstar.
Vroegah toen je een game kocht was ie gewoon compleetquote:Op maandag 2 september 2013 21:07 schreef Pap89 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |