Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.quote:Op maandag 2 september 2013 18:31 schreef Pap89 het volgende:
Vaag, staat op de site dat ze niet werken met pre-order versies =/= geen blimp
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingenquote:
Zelfs als het niet zo is, had hem voor 35 euro oid daar ge pre-ordered.quote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.
Sure, daarom zegt een medewerker van Wehkamp op die site dat de blimp er niet bij komtquote:Op maandag 2 september 2013 18:34 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Wehkamp is niet zo van details. Stel je zou GTA V op de dag van release kopen in een (game)winkel krijg je alsnog de blimp erbij. Zit gewoon standaard in de eerste batch.
Hoe weet je dit?quote:Op maandag 2 september 2013 18:29 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Elke preorder heeft de blimp. Sterker nog, de hele eerste batch heeft een code in de hoes met de blimp
Hoeft niet zo te zijn. RDR had ook een speciale preorder actie. Deze "actie" kreeg ik dmv een code in de mail. Speciaal paard ofzo was het, of was dat niet de preorder content?quote:Op maandag 2 september 2013 18:37 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Sure, daarom zegt een medewerker van Wehkamp op die site dat de blimp er niet bij komt
quote:Op maandag 2 september 2013 18:35 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Poep zou wel briljant zijn. Ik hoop trouwens wel dat je die hond kan afslachten/overrijden dat soort dingen
Dat is toch ook gewoon lachen gieren brullen? Zo'n hond van je grill schrapen.quote:
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.quote:
Wehkamp is echt niet zo dom om te zeggen dat hij er op hun site niet bijzit terwijl dat niet zo is. Dit kan ervoor zorgen dat mensen naar de concurrent lopen.quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.
Wehkampquote:Op maandag 2 september 2013 18:50 schreef SecretStoryWous het volgende:
[..]
Wehkamp is echt niet zo dom om te zeggen dat hij er op hun site niet bijzit terwijl dat niet zo is. Dit kan ervoor zorgen dat mensen naar de concurrent lopen.
Sniperen?quote:Op maandag 2 september 2013 18:48 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Iets met logisch nadenken. Er wordt echt niet gekeken of er een product gepreorderd is of niet. De gehele eerste batch krijgt een code met de blimp erbij. Daarna zal de blimp als dlc te verkrijgen zijn.
Edit: Tevens zie ik nog niet echt meerwaarde met de blimp. Het hok gaat langzaam, of het moet leuk zijn om er vanaf te skydiven.
Daar ga ik vanaf dag 1 mee scheuren!quote:Op maandag 2 september 2013 18:51 schreef dolf1010 het volgende:
Ik hoop dat je die Hotknife snel kan kopen![]()
[ afbeelding ]
Ik ben jaloersquote:Op maandag 2 september 2013 18:52 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Daar ga ik vanaf dag 1 mee scheuren!
9quote:
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.quote:Op maandag 2 september 2013 18:54 schreef dolf1010 het volgende:
[..]
Ik ben jaloers![]()
De collectors edition was voor mij toch echt iets te duur.
Wat wil je voor dat petje? Die vind ik namelijk wel geinigquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.
Dat petje en dat tasje pleur ik wel op marktplaats!
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waardquote:Op maandag 2 september 2013 18:58 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Zou ik normaal gesproken ook niet doen, maar vooor gta v een uitzondering gemaakt voor de ingame extras.
Dat petje en dat tasje pleur ik wel op marktplaats!
je kan dat geld net zo goed op je spaarrekening gooien.quote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waard
Sealed en onbeschadigdquote:Op maandag 2 september 2013 20:08 schreef Joran-Joran het volgende:
[..]
Als je de CE compleet en netjes houdt is hij over 30 jaar wellicht een klein fortuin waard
Nee, het was de blimp zelf.quote:Op maandag 2 september 2013 20:18 schreef tuut-chips het volgende:
Het was toch een skín voor die blimp, en niet die blimp zelf? Als je niet pre-ordert ziet hij er alleen anders uit volgens mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |