Mooi.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:33 schreef Strani het volgende:
Over een klein half uurtje komt er weer wat informatie vrij. Een aantal Europese magazines en GTA V O' Clock tenminste. Die laatste zal de hele week, elke dag, exclusieve info hebben (zeggen ze).
Dat is echt inmens groot!quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
En de complete map is dus 5 keer zo groot als red dead redemption!
Was toch allang bekend?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:48 schreef Morgen- het volgende:
Groter dan 5 keer red dead redemption zelfs
Dat is inclusief de oppervlakte onderwaterquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:45 schreef NaturalScience het volgende:
En de complete map is dus 5 keer zo groot als red dead redemption!
Was idd al allemaal bekend.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:50 schreef Tropanzia het volgende:
[..]
Was toch allang bekend?
En da's met de onderwaterwereld erbij hè. Ik ga er op de één of andere manier niet vanuit dat de map echt ongelofelijk immens is maar dat dat nog wel tegenvalt. Maar we zullen zien.
Maar kan je dan ook spelen als je het 2 dagen van te voren krijgt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb overigens een Pre-order gedaan bij consoleshop.nl. Die hebben met regelmaat bij mij games een dag of 2 voor de officiële release door de brievenbus gedrukt.
Heb RDR voor de release gekregen, COD MW3, F1 2011 en 2012 en AC3 zo even snel uit mijn hoofd. Allemaal speelbaar op de dag dat ik ze kreeg, altijd een dag of 2 voor de release.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:55 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Maar kan je dan ook spelen als je het 2 dagen van te voren krijgt?
Ik had SR3 2 dagen voor de release, maar mooi dat ik niet kon spelen tot op de release dag.
Nou ik denk dat dat met GTA V wel anders zal zijn hoor, te bekend spelquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:53 schreef RingBewoner het volgende:
Ik heb overigens een Pre-order gedaan bij consoleshop.nl. Die hebben met regelmaat bij mij games een dag of 2 voor de officiële release door de brievenbus gedrukt.
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nou ik denk dat dat met GTA V wel anders zal zijn hoor, te bekend spel
Je zou haast denken dat Rockstar hier rekening mee heeft gehouden.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:58 schreef Thommez het volgende:
Maar GTA V komt op dinsdag uit, dus dan zou hij maandag verstuurd worden ( normaal gesproken ). Als jij zegt dat hij eerder komt, moet hij op zaterdag komen ( zondag en maandag wordt er geen post rondgebracht ). Dan zouden ze hem dus al vrijdag moeten versturenKan wel, maar is wel erg vroeg.
Los van de landen waar post wel op maandag en zelf op zondag wordt bezorgt.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.
[..]
Je zou haast denken dat Rockstar hier rekening mee heeft gehouden.
Dan alleen bij mijn vaderquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:00 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
AC3, COD en RDR zijn ook geen kleine jongens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:10 schreef -CRASH- het volgende:
Kan zijn dat het verhaal voor sommigen als spoiler overkomt.
World-First Hands-On With Grand Theft Auto V
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
99 dollar... Australiëquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit
of weer leuke fake!
Fakequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
[ afbeelding ]
Oh shit
of weer leuke fake!
of een aparte versie uit USquote:
Ja truequote:Op dinsdag 3 september 2013 18:35 schreef Ties02 het volgende:
[..]
Fake
elke GTA heeft een helicopter links boven in
daarnaast is het allemaal al artwork wat we hebben gezien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiit
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiitsommige willen dat niet weten
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:40 schreef Ties02 het volgende:
Ik zet die shit net niet voor niks in een spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Awww sheeeiit
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:31 schreef Nick-GizMo het volgende:
Spoiler over aantal auto's, vliegtuigen en stuff
En nog wat andere extra'sDie derdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lees deze pagina eensquote:Op dinsdag 3 september 2013 18:42 schreef ChevyCaprice het volgende:
Is het al bekend dat je honden kan afslachten?
Ja dusquote:
quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:46 schreef Ties02 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gozer, het staat in spoilers, reageer er dan ook niet op.quote:
Het maakt mij niet uit, gaat me meer om de rest die zulke dingen niet willen weten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Als je het niet wilt weten moet je niet in dit topic komen.
quote:
Wow kut had het echt niet in de gaten.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:05 schreef kaos- het volgende:
[..]
Gozer, het staat in spoilers, reageer er dan ook niet op.
Inderdaad en je komt het over twee week toch al te spelen dus wie geeft er nou neuks om die kleine dingetjes?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:06 schreef NaturalScience het volgende:
Als je het niet wilt weten moet je niet in dit topic komen.
quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:00 schreef dolf1010 het volgende:
[..]En zelf treinen rijdenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Oja? ken het alleen uit SA.quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was in voorgaande GTA's ook al zo.
Uhm nee hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 19:09 schreef NaturalScience het volgende:
[..]
Dat was in voorgaande GTA's ook al zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |