Staat toch gewoon op de sitequote:Op dinsdag 3 september 2013 12:38 schreef kaos- het volgende:
[..]
Waar komen deze shots zo vanuit het niets vandaan vraag ik me dan af
Juist. Had het kunnen weten ook natuurlijkquote:
?quote:Op dinsdag 3 september 2013 12:53 schreef -CRASH- het volgende:
Dan zijn wij GTA V allang aan het spelen![]()
![]()
!quote:
Ah oke als je naar de nachtrelease gaat wel jaquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
!
Hij bedoeld dat het vandaag dinsdag is, dus precies over 2 weken zijn sommigen al 13 uur aan het spelen
Hoelang duurt een nachtrelease eigenlijkquote:Op dinsdag 3 september 2013 12:57 schreef kaos- het volgende:
[..]
!
Hij bedoeld dat het vandaag dinsdag is, dus precies over 2 weken zijn sommigen al 13 uur aan het spelen
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoorquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:00 schreef Gummiebeer het volgende:
Ik hoop dat postnl een goede dag heeft op 17-09 en geen pakketjes "kwijtraakt"
Bol.com preorder
Dat is per winkel verschillend. Heb totaal 2 nachtreleases gehad bij mijn lokale gameboer, daar waren we dan rond 23:00 uur, beetje bier drinken, ouwehoeren met andere gasten. Game om 00:00 uur ophalen en naar huis gaan.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:02 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Hoelang duurt een nachtrelease eigenlijk
Totdat de laatste weg is of is het een bepaalde
aantal uren dat de winkel open is
Ik heb al betaald en heb geen zin om moeite te doen om te cancelen.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoor
Wel mooi gemaaktquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef SecretStoryWous het volgende:
Fanmade 3d map:
https://sketchfab.com/show/6aee9e8f9120463ba15e277c369f48e7
Op een klopje drukken, en binnen een week heb je je geld teruggestortquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:04 schreef Gummiebeer het volgende:
[..]
Ik heb al betaald en heb geen zin om moeite te doen om te cancelen.
Voor de deur wachtenquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:03 schreef kaos- het volgende:
[..]
Dat wil ik dus echt voorkomen. Ik sta met m'n kont om 00:00 uur bij de shop hoor
Beter lezen snotjong.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Voor de deur wachten![]()
Gelukkig sta ik aan de andere kant van de deur
En daarna naast de pot piesen zekerquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:08 schreef johnnyblaze11 het volgende:
[..]
Op een klopje drukken, en binnen een week heb je je geld teruggestort
Snotjong jezelfquote:
Of je nu binnen of buiten staat, lekker belangrijk, het is geen winter.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:17 schreef -CRASH- het volgende:
[..]
Snotjong jezelf![]()
Maar het is algemeen bedoeld
Het is nog niet de 17de... dus het weer kan zo omslaan...quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:18 schreef kaos- het volgende:
[..]
Of je nu binnen of buiten staat, lekker belangrijk, het is geen winter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |