SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gameplay/Trailers:
Meer informatie:
http://www.rockstargames.com/V
http://www.gtav.net/
Poll: Welke edition van GTAV ga je halen?
• Standaard (49.99)
• Special (69.99)
• Collectors (109.99)
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
De verschillende editions:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Poll: Je favoriete Grand Theft Auto V protagonist?
• Michael
• Franklin
• Trevor
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
Hoeveel dagen nog??
GTA V Countdown!
GTA V online spelen met FOK!kers? Meld je dan hier aan!
Toch vind ik het nog wel meevallen het aantal topicsquote:Op zondag 1 september 2013 19:19 schreef -CRASH- het volgende:
En weer een nieuw topic......
Dat de laatste 15 dagen ook maar zo snel voorbij gaan
Deftig woord voor klagenquote:
Velen van ons hebben dat leven nooit gekendquote:Op zondag 1 september 2013 19:58 schreef 7nightwing7 het volgende:
Nog ff en dan is het voor vele van ons bye bye social life![]()
En waar komt dit voorrecht vandaan?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Hoeveel wil je ervoor?quote:Op zondag 1 september 2013 20:11 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk dat wij GTAV de zaterdag voor de release datum al binnen krijgen.
Werk bij Dixons.quote:
http://m.youtube.com/watc(...)ch%3Fv%3DiCqNamu_Fpcquote:Op zondag 1 september 2013 20:04 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Velen van ons hebben dat leven nooit gekend
Ok, ik las vanochtend een artikel waarin een foto stond van een pallet met GTA V's in een distributiecentrum klaar om verzonden te worden.quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?quote:Op zondag 1 september 2013 20:19 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Werk bij Dixons.
Op maandag wordt er nooit vracht geleverd. Dinsdag pas. De vracht komt normaal rond 12 uur. Dat zou dus inhouden dat er in de ochtend nog geen GTA te koop is. Dus wordt het zaterdag denk ik.
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef SoldMayor het volgende:
Ik denk ook dat we al 5 dagen van te voren 100 keer de vraag krijgen of we GTA al hebben en verkopen.Vorig jaar met FIFA13... 2 dagen voor de release allemaal van die kut jong die alle winkels afzoeken of ze misschien hem al ergens verkopen.
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:23 schreef Panzermaus het volgende:
Nice. Denk je dat de Dixons preorders op dinsdag 17 september om 10:00 al zijn af te halen?
Release datum = release datum.quote:Op zondag 1 september 2013 20:25 schreef johnnyblaze11 het volgende:
Ben blij grafkaak, wordt jouw loon gedeeltelijk van betaald.
Ik liep in Mei al alle winkels af.quote:Op zondag 1 september 2013 20:28 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Release datum = release datum.
Maar goed, jij loopt duidelijk nu al naar winkels te zoeken die hem al verkopen.
Dixons is wel het goedkoopst met de special edition volgens mijquote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.
Bij ons in het filiaal nu iets van 20 pre orders. Best veel aangezien Dixons niet nummer 1 voor gaming is.
Ik ga pas naar next gen kijken zodra ik GTA 100% heb uitgespeeld inclusief DLC.quote:Op zondag 1 september 2013 20:41 schreef SoldMayor het volgende:
Als die nou indd gewoon in mei was uitgekomen hadden we teminsten een goede game gehad. De laatste paar maanden is er maar weinig uitgekomen. En dan in november komen ook nog eens BF4 en fifa next gen en weet ik het allemaal. Tijd te kort.
Dat was niet in NL hequote:Op zondag 1 september 2013 20:21 schreef JessedeK het volgende:
[..]
Ok, ik las vanochtend een artikel waarin een foto stond van een pallet met GTA V's in een distributiecentrum klaar om verzonden te worden.
Welke DLCquote:Op zondag 1 september 2013 21:25 schreef maxburger het volgende:
[..]
Ik ga pas naar next gen kijken zodra ik GTA 100% heb uitgespeeld inclusief DLC.
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niet in NL he
[..]
Welke DLC?
wel tof dit :
[ afbeelding ]
Banshee irl denk ikquote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?
Mooizo, dat scheelt wachten op de postbode. Binnenlopen, afrekenen en gaan.quote:Op zondag 1 september 2013 20:26 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Ja het verschilt per stad/regio wanneer er vracht wordt geleverd maar zoals ik al zei verwacht ik dat de meeste filialen de lading de zaterdag er voor al binnen krijgen.
Bij ons in het filiaal nu iets van 20 pre orders. Best veel aangezien Dixons niet nummer 1 voor gaming is.
Banshee in real life, gemaakt in samenwerking met West Coast Customs. (bekend van MTV's Pimp My Ride)quote:Op zondag 1 september 2013 23:41 schreef MarkoAlmelo het volgende:
[..]
wat is er bijzonder aan de auto? Of mis ik details omdat ik de foto vanaf een mobiele telefoon bekijk?
Die komt er sowieso wel.quote:Op zondag 1 september 2013 22:30 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat was niet in NL he
[..]
Welke DLC?
Hangt er vanaf wat je precies als DLC ziet. Benieuwd of er ze weer verhaal DLC gaan toevoegen, zoals bij GTA IVquote:
Jij zit zeker ook op gtaforums.comquote:
Ben benieuwd wanneer er gameplay filmpjes gaan uitlekken van mensen die hem al hebben. Was dat met gtaiv nu 1 of 2 weken vantevoren al ?quote:
sowieso 1 week voor de release toenquote:Op maandag 2 september 2013 12:04 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wanneer er gameplay filmpjes gaan uitlekken van mensen die hem al hebben. Was dat met gtaiv nu 1 of 2 weken vantevoren al ?
Lees ook:quote:Op maandag 2 september 2013 01:40 schreef Panzermaus het volgende:
http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=580753
Interessant topic over het spelen van GTA zonder radar/map. Ik ga het ook maar eens proberen bij V, het lijkt me dat het spel zo inderdaad een stuk uitdagender en overweldigender wordt.
Is al gepost.quote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef Vault-Boy het volgende:
Voor de liefhebbers van Grand Theft Auto V heeft Rockstar Games via Soundcloud previews van de welbekende radiostations online gezet. De samples van radiostations uit Grand Theft Auto V zijn hier te beluisteren.
Grand Theft Auto V bevat 15 radiostations, twee radiostations waar alleen in wordt gepraat en 240 gelicenseerde nummers. Naast dit alles krijgt de game voor het eerst een originele score die gecomponeerd wordt door niet minder dan Woody Jackson. De componist is bekend van de games Red Dead Redemption, Max Payne 3 en L.A. Noire. In een interview met Rolling Stone geeft Rockstar Games aan dat dit de grootste soundtrack tot nu toe is in de geschiedenis van Grand Theft Auto.
Grand Theft Auto V is vanaf 17 september verkrijgbaar voor PlayStation 3 en Xbox 360.
https://soundcloud.com/rockstargames
Ok.quote:
Dit wilde ik ook posten, maar dacht laat maarquote:
Het was ook al op het forum gepostquote:Op maandag 2 september 2013 14:36 schreef Vault-Boy het volgende:
[..]
Dit wilde ik ook posten, maar dacht laat maar![]()
Ik zag nadat ik het postte dat het al bij het nieuws stond, maar daar kom ik nooit. Ik zit alleen op het forum van Fok!.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |