Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.quote:
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.
Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan
Waar slaat dit op? Ze vertelde hem typisch dingen die ze bij mij ook in de slaapkamer vertelde. Het is net een paar week uit.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Gozer jij hebt gewoon de beste gedaan! weg met zulke vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....
Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".
Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!
Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.
Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.
Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?
Ik herken haar echt niet meer terug!Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?
Wat moet ik doen?
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
Nee , vind ik eigenlijk heel eerlijk en netjes, juist om ook zijn kant van het verhaal te horen en juist daardoor ook werkelijk weet wat er speelde.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.
Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.
Wat had ik dan moeten doen?
Nee maar als ze samenwoonden , en hij haar naar deze actie toch echt niet meer in huis wil hebben is dit wel logisch denk .quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Gastquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Please tell me you're jokingquote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Waarom niet? Goed dat ze haar laten weten dat het niet deugt toch? Beetje heropvoeden die hoerquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef VuileRat het volgende:
Alle foto's weg. Alle kado's die ik van haar heb gekregen heb ik ook terug gebracht naar haar ouders. Ik krijg zelfs mails van haar met..... Heb ik dan helemaal niks voor je betekend?
Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
Want je wil nog eens rustig op een avond de foto's bekijken van dat tripje dat je geregeld hebt op die avond dat ze toch wat later thuis was door haar werk?quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.
Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:54 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.
Nee , ik denk niet dat die daar spijt van gaat krijgen, het was schijnbaar een leugen en stelde niet veel voor haar voor anders had ze wel anders gehandeld. Ik zou ook niet met allerlei in herinneringen in mijn huis willen van iemand die me besodemieterd heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nutquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Ja als iemand liegt en je bedonderd en je ook de andere man spreekt die ook van niets blijkt te weten, dan zou ik het ook op die manier gedaan hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
Ik troll niet, dus spoor ik niet?quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Gastbeter ben je aan t trollen. Anders spoor je niet
Ik vind dat TS prima gehandeld heeft. Hoezo haar kant van het verhaal? Ze was gewoon een liegend en vreemdgaand kutwijf. Ze heeft geen enkel recht op een gesprek, ook niet om alles af te sluiten. Ze zoekt zelf maar een manier om het af te sluiten, daar hoeft TS geen woorden aan vuil te maken.quote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik troll niet, dus spoor ik niet?
Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
Er zijn natuurlijk gradaties in 'met andere mannen omgaan'. Seksueel mailcontact met een collega die ze stiekem neukt, lijkt me geen acceptabele manierquote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik troll niet, dus spoor ik niet?
Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
Dus? Schaam je je daarvoor dan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
Wie heeft het hier over schaamte?quote:Op zondag 1 september 2013 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus? Schaam je je daarvoor dan?
In mijn fotoboeken/digitale albums zitten ook foto's van ex'en. Niks mis mee mijn inziens. Mijn vrouw heeft ook gewoon foto's van ex'en in haar albums. Je hebt toch een leuke tijd samen doorgebracht? Het is een stuk van je leven. Ik zou het ook nooit wegdoen, al moet ik wel zeggen dat ik altijd normaal uit elkaar ben gegaan. En uiteraard solo foto's in de fotolijstjes en andere vrouwenonzin die je alsm man opgedrongen krijgt zijn wel linea recta de kliko in gegaan.
Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.quote:Op zondag 1 september 2013 18:14 schreef Arriviste het volgende:
Maar dat is hoe ik ermee omga. Ieder zo z'n ding. Ik ben iemand die niet naar het verleden omkijkt en gewoon verder gaat.
De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef Luxuria het volgende:
Het lijkt alsof je vriendin je terugwil omdat ze vraagt of ze dan niets voor je betekent heeft. Klopt dat?
Zo ja, dan zou ik haar een mail sturen waarin precies staat hoe je erover denkt en dat je klaar met haar bent. Dan nergens meer op reageren anders krijg je weer een hele hoop op en neer gemail waar je niet op zit te wachten. Benoem ook dat je geen contact meer wil.
Dat kan ze mmisschien net nodig hebben om in te zien dat het over is en het af te sluiten.
Ze hoefde niet meer bij mij aan de deur te kloppen. Het 1e adres waar ik aan dacht waar zij zou kunnen blijven slapen was bij haar ouders.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Je rug recht houden! Well done.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Je rug recht houden! Well done.Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Minder, imoquote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.
Dit.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Blokkeer haar en haar vriendinnen en ga verder met je leven.
Dat zal dus van haar ouders zijn denk , die hebben waarschijnlijk daarna met haar contact gezocht en gezegd dat ze dus bij hun moest komen . Gok ik zoquote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Goed gehandeld TS!!
Maar wat ik me afvraag, hoe heeft zij gehoord dat jij het wist? Hebben jullie elkaar gezien en wat zij ze toen? Want jij hebt de spullen gebracht naar haar ouders, maar hoe hoorde ze dat zegmaar?
Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.
[..]
De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.
Ik kon het spelletje blijven spelen met haar, ze gedroeg zich immers al een poosje vreemd. Maar ik had helemaal geen zin in discussies. Wat heb ik aan een sorry? Dit speelde zich al voor het verhuizen af, we woonden samen!
En voor iedereen die denkt, het waren maar mails... Waarom spreek je haar daar niet op aan? De inhoud van de mails gaf echt voldoende aan wat er allemaal afspeelde. En dat tijdens een weekendje op pad, waar je romantisch hebt gedaan en over de toekomst en het trouwen hebt gesproken, voel je je echt vies kut en ellendig. Ik hoef haar hier niet weer in huis te hebben.
Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.
Ik vroeg of ze spijt heeft en je terug wil?
Zo ja, stuur haar dan nu een mail dat je er klaar mee bent en dat je haar verwijdert uit je leven.
Misschien dringt het nu het een tijdje later is, wel tot haar door.
Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomtquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?
Zo enorm simpel is het echtquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Gewoon blocken en negerenquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomt
Dit, vind het een beetje kinderachtig zelfs.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit, vind het een beetje kinderachtig zelfs.
Hij had haar spullen ook meteen naar het stort kunnen brengen ja, was ook een prima oplossing geweestquote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Weetje wat kinderachtig? Die vreemdgaande hoer die geen verantwoordelijkheid wil voor haar daden. Dát is kinderachtig. Wat TS heeft gedaan is gerechtigheid.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjesquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.
Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal"quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes![]()
Wat dacht je van: niet!?![]()
Laat die mensen er lekker buiten.
Ik dacht dat hij dát niet gedaan had, maar heb de hele OP nog eens gelezen en wel dus? Ja, dat vind ik ook wel te ver gaanquote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes![]()
Wat dacht je van: niet!?![]()
Laat die mensen er lekker buiten.
nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal"
Wmoah, ik vind het toch een te duidelijk "zij is fout en ik heb juist gehandeld"-verhaaltje (voor de aandacht.. ???)quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!
nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
Hoewel ik TS een held vond (en voor het overgrote deel van zijn verhaal nog steeds vind), vind ik dat hij die ouders best mocht inlichten in de zin van "ik heb ontdekt dat ze is vreemdgegaan", maar níet dat hij die (klaarblijkelijk seksueel getinte) mailtjes ook aan die ouders liet zien.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
Dit, geen schuldgevoel laten aanpraten door je ex. Zij is vreemdgegaan, zij is fout geweest, klaar.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
beta mannetjequote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.
Wat heeft het dan voor nut om haar band met hen te verstoren? Dat voelt goed ofzo?
Er is niets netjes aan imo.
Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Wolfs het volgende:
Btw, ben ik de enige die niet duidelijk de connectie kan leggen tussen de titel en de daadwerkelijke inhoud van het verhaal?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
Het is niet dat ik dagelijks oude vakantie foto's zit terug te kijken, maar als ze soms voorbij komen vind ik het leuk die terug te zien, ook als er toevallig een ex op staat. Behalve de slechte herinneringen van het moment dat het uit ging lijkt het me toch dat het merendeel van de herinneringen positief zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nut
quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Kom op zeg, haar ouders mailen? Slaat nergens op.
Mee eens.quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Anmer het volgende:
[..]![]()
Werkelijk te triest voor woorden om die mails door te sturen naar die ouders. Kom nou toch
Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?quote:Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef JedimindhaX het volgende:
Miracle_Drug, jank niet zo. Ze heeft t r zelf naar gemaakt, hij is haar niks verschuldigd. Juist goed dat die ouders zo de kans krijgen haar wat bij te brengen wat betreft t zijn van een beter persoon.
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen?quote:Op maandag 2 september 2013 08:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?
Vreemdgaan vind je kinderachtig?quote:Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen?
Ik vind vreemdgaan een teken van emotionele onvolwassenheid ja, zeker. Beetje scheve vergelijking die je maakt ook, maargoed. Heel 'netjes' is het misschien niet maar zoals ik al zeg, ze verdient ook niet beter.quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind je kinderachtig?
Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind je kinderachtig?
Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.quote:Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.
Wanneer je een hoop spullen komt afleveren bij schoonouders die je verder goed kent zal je wel een beetje een verklaring moeten geven neem ik aan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.
Dat je haar terug wil pakken prima dat kan ik begrijpen. Alleen waarom je haar ouders er ongevraagd bij moet betrekken is me een raadsel. Je hebt een probleem met haar, niet met haar ouders. Maak het dan ook niet hun probleem. Alsof jij erop zit te wachten dat de ex van je dochter voor je snufferd staat met een boekwerk aan geprinte mails met seksueel getinte boodschappen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen?
Juist. Haar vriendinnen. Niet zijn vriendinnen.quote:Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Grote kans dat haar vriendinnen (en ieder ander die nu lelijk tegen jou doet) alleen maar haar kant van het verhaal gehoord hebben, en ik gok dat haar leugens en bedrog geen onderdeel zijn van haar verhaal.
Dat is natuurlijk niet met deze situatie te vergelijken.quote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Impossibruuu het volgende:
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt.
Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je mails doorstuurt van je ex aan degene met wie ze vreemdging aan haar ouders kan je verwachten dat ze kwaad wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Impossibruuu het volgende:
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt.
ja, hoiquote:Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Impossibruuu het volgende:
Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...quote:Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, hoi
En hem nooit zoiets geflikt.
Maar goed, dan ben ik zeker een zwakkeling
Trots en zelfrespect door wraakzuchtigheid? Ja, ja.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
Dat je geen wraak neemt, wil natuurlijk niet zeggen dat je geen trots hebt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:
[..]
Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
Want?quote:Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
quote:Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Misschien is dat voor jullie als vrouwen wat lastiger te begrijpen.. dat bedoel ik niet lullig maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen?quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verderquote:Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:
[..]
als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen?![]()
Als iemand je zoiets flikt en je blijft bij diegene dan laat je je volgens mij sneller over je heen lopen
In welke macho, alpha-douche omgeving leef jij dan?quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
Over je zinquote:Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verder
Dus als man moet je wel wraak nemen, omdat je er anders op aangekeken wordt?quote:Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Vreemd wereldbeeld, gast.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Jij moet nog volwassen worden denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Ooooh!quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel. die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hooren ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooooh!
Dus het feit dat hij mijn ouders, huisarts, werkgever lastigviel met verhalen over mij, was gewoon omdat hij anders gezichtsverlies zou lijden! Nee, dan snap ik het en is het natuurlijk niet erg!![]()
Hij móest gewoon wel omdat hij een man is!
Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
Is het voor jou een cultuurdingetje?quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hooren ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
Het lijkt me dat je je trots, zelfrespect en "macht" prima behoudt/terugkrijgt, als je je partner gewoon onmiddellijk dumpt, het huis uit zet en diegene daarna volkomen/voorgoed negeert. Iets wat de TS gedaan heeft en waarvoor hij ook mijn complimenten krijgt. Wraak nemen doet daar alleen maar afbreuk aan in mijn ogen. Iets wat de TS helaas ook gedaan heeft (in de vorm van die mails doorsturen) en waarvoor hij dus NIET mijn complimenten krijgt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Ze bedoelt de e-mails doorsturen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.
Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
Maandagochtendquote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze bedoelt de e-mails doorsturen.
Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten hequote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.
Maar dat maakt in feite niet uit voor je verhaal toch? Als je gedumpt wordt, ben je een schlemiel als man zijnde. Of ging het puur over wanneer je bedrogen bent?
Ik had beter kunnen weten, want wanneer ben ik het nou eens niet met je eensquote:
Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het voor jou een cultuurdingetje?
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.
Als hij zegt dat ze vreemd is gegaan, is dat wel voldoende lijkt mij.
Ok, vooruit, nu ik teruglees, lees ik het ook wel zo.quote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten he
Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
Nou, die stonden ook bekend om hun 'eer'.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.
Wat zou hem het uitmaken wat die ouders wel/niet geloven. Ja misschien niet leuk als ze je niet geloven, maar het is op dat moment je ex, je haalt diegene uit je leven en dus ook de schoonouders. Je zal ze niet meer spreken/zien/etc. En daarbij is het vervolgens iets tussen de ex en haar ouders.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.
Misschien dat ik er meer moeite mee heb omdat ik weet hoe moeilijk het is als je ouders niet achter jou staan, maar achter je ex...
Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).quote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben.
Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Forbry het volgende:
[..]
Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).
Die ouders weten het toch ook zónder die mails?quote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben.
Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
Oh, dat denk ik juist wel, want dat geeft namelijk alleen maar de wanhoop bij haar aan en laat juist heel goed zien dat de acties van TS haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Als TS nu voet bij stuk blijft houden en haar blijft negeren is de boodschap dus meer dan duidelijk.quote:Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.
Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verderquote:Op maandag 2 september 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die ouders weten het toch ook zónder die mails?
Dat is nl het probleem.
Het zeggen, prima, die andere vriend bellen, tja, hóeft niet, maar is ook niet zoveel mis mee imo, mails doorsturen naar dr ouders
ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.quote:Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verder
Dit inderdaad.quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee?quote:Op maandag 2 september 2013 12:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
Als haar vriendinnen je niet met rust laten, dan moet je gewoon screenshots van die seksueel getinte mailtjes sturen naar haar vriendinnen. Zonder iets erbij te zeggen.
Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je?quote:Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee?
Omdat je je laat kennen als je erop in gaat.quote:Op maandag 2 september 2013 12:48 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je?
Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelenquote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat je je laat kennen als je erop in gaat.
Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.quote:Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Omdat je je laat kennen als je erop in gaat.
Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit.quote:Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelen
Ik ook, want die ouders snappen heus wel dat hun dochter echt wel iets (ergs) gedaan moet hebben, wil haar (ex)vriend haar opeens dumpen en haar spullen bij hun aan de deur afleveren. Dat is in de meeste gevallen toch wel een actie van iemand met het "gelijk aan zijn zijde" zeg maarquote:Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.
Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:
Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
O, en hoe TS in elkaar zitquote:Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
Ja, dat dus.quote:Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woordenquote:Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, en hoe TS in elkaar zit
Gewoon ongelezen wegmieteren is dus ook een oplossing
Ik zeg niet dat je er niet op in mag gaan btw, als TS dat wil, prima, hij is immers niet degene die het initiatief steeds neemt, maar vaak is dat juist wat de tegenpartij wil, een reactie, welke dan ook.
Laat het dan gewoon zitten en ga nergens op in denk ik dan.
Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.quote:Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit.
Dan moet je hem dus ook niet lastig vallen, want dan kan je een reactie verwachten.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Je nam aan dat hij zich steeds beter gaat voelen als hij die berichtjes doorstuurt, daar doelde ik op.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woorden.
Ze willen toch een reactie, prima toch?
Hij kan ze ook gewoon duidelijk maken dat hij er niet van gediend is. Want heb tot nu toe weinig gelezen van wat hij heeft geprobeerd om die vriendinnen een halt toe te roepen (of ik heb er overheen gelezen).quote:Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef ShinobizWinter het volgende:
Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.
Negatieve aandacht is nog altijd aandacht.quote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:
[..]
Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Je hebt gelijkt, dat nam ik even voor het gemak aanquote:Op maandag 2 september 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Je nam aan dat hij zich steeds beter gaat voelen als hij die berichtjes doorstuurt, daar doelde ik op.
Er kwam iemand zelfs bij hem aan de deur en hij is er niet op ingegaan, maar nog steeds zoeken zij contact. Ik denk niet dat een vriendelijke "ik ben er niet van gediend" werkt. Dat haar vriendinnen het nog voor haar opnemen zegt toch al genoeg? Dat werkt niet bij zulke mensen.quote:Op maandag 2 september 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij kan ze ook gewoon duidelijk maken dat hij er niet van gediend is. Want heb tot nu toe weinig gelezen van wat hij heeft geprobeerd om die vriendinnen een halt toe te roepen (of ik heb er overheen gelezen).
Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleemquote:Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Dan moet je hem dus ook niet lastig vallen, want dan kan je een reactie verwachten.
Dat zei ik dus ook, als je er maar niet vanaf komt, veel plezier.quote:Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleemJuist omdat ik denk dat het doorsturen in dit geval harder aan komt dan alleen maar negeren
Het doosturen van die mailtjes naar die ouders is wat mij betreft wel een heel ander geval (dat vind ik echt niet kunnen).
Dat ben ik wel met je eens.quote:Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat zei ik dus ook, als je er maar niet vanaf komt, veel plezier.
Ik vind alleen niet dat zoiets een eerste optie hoeft te zijn.
Nou, ouders denken meestal het beste over hun kind. Ze kunnen haar zelfs gaan verdedigen (zelf meegemaakt). Doordat hij dat heeft gedaan, heeft hij die optie weggenomen en ook dat zijn ex hem zwart kan maken tegenover haar ouders. Ik denk dat dat zijn reden is geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef Forbry het volgende:
[..]
Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleemJuist omdat ik denk dat het doorsturen in dit geval harder aan komt dan alleen maar negeren
Het doorsturen van die mailtjes naar die ouders is wat mij betreft wel een heel ander geval (dat vind ik echt niet kunnen).
^ Wat ik ook al heb aangegeven iddquote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Nou, ouders denken meestal het beste over hun kind. Ze kunnen haar zelfs gaan verdedigen (zelf meegemaakt). Doordat hij dat heeft gedaan, heeft hij die optie weggenomen en ook dat zijn ex hem zwart kan maken tegenover haar ouders. Ik denk dat dat zijn reden is geweest.
Hij krijgt een shitstorm van zijn vriendinnen over zich heen, het gaat dus eigenlijk over de termijn van negeren voordat je reageert, want verder ben je het wel met me eens.
Slim, lekker verder escalerenquote:
Ouders zijn heus niet blind voor de fouten van hun kind hoor, de meesten althans niet.quote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Nou, ouders denken meestal het beste over hun kind. Ze kunnen haar zelfs gaan verdedigen (zelf meegemaakt). Doordat hij dat heeft gedaan, heeft hij die optie weggenomen en ook dat zijn ex hem zwart kan maken tegenover haar ouders. Ik denk dat dat zijn reden is geweest.
Hij krijgt een shitstorm van zijn vriendinnen over zich heen, het gaat dus eigenlijk over de termijn van negeren voordat je reageert, want verder ben je het wel met me eens.
Wat die vriendinnen betreft wel ja (en alleen als het gezeik van/met die vriendinnen maar door blijft gaan dus). Neemt niet weg dat ik blijven negeren óók nog steeds wel een goede optie vind hoor.quote:Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef ShinobizWinter het volgende:
[..]
Eensquote:Op maandag 2 september 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ouders zijn heus niet blind voor de fouten van hun kind hoor, de meesten althans niet.
Maar nogmaals, zelfs áls ze haar gaan verdedigen... Daar hoeft hij niets mee te maken te hebben.
Ws heeft hij geen contact meer met hen als het eenmaal over is, of iig niet genoeg om zich daar druk om te hoeven maken.
Als zij nou bij hem komen met:" Jij zei dat ze vreemdging, maar zij zegt dat jij dat juist hebt gedaan!" en hem lastig gaan vallen en aanvallen op vanalles (zoals die vriendinnen nu doen) kan hij altijd nog die mails doorsturen om van het gezeik af te zijn, dat hoef je niet uit voorzorg oid te doen.
I feel ya broquote:Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
^ Wat ik ook al heb aangegeven idd
Ik heb juist andere ervaringen, dat ouders vaak denken dat hun kinderen engeltjes zijn en vaak niet het ernstige willen inzien. Daarnaast waarom zou hij daarop moeten wachten? Hij heeft het gewoon gelijk afgekapt. Dan is hij ook van dat gezeik af ipv dat het later terug komt.quote:Op maandag 2 september 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ouders zijn heus niet blind voor de fouten van hun kind hoor, de meesten althans niet.
Maar nogmaals, zelfs áls ze haar gaan verdedigen... Daar hoeft hij niets mee te maken te hebben.
Ws heeft hij geen contact meer met hen als het eenmaal over is, of iig niet genoeg om zich daar druk om te hoeven maken.
Als zij nou bij hem komen met:" Jij zei dat ze vreemdging, maar zij zegt dat jij dat juist hebt gedaan!" en hem lastig gaan vallen en aanvallen op vanalles (zoals die vriendinnen nu doen) kan hij altijd nog die mails doorsturen om van het gezeik af te zijn, dat hoef je niet uit voorzorg oid te doen.
Ik vind negeren ook een goede optie, alleen moet hij dan geen shitstorm over zich heen krijgen, waardoor hij zich schuldig gaat voelen.quote:Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Forbry het volgende:
[..]
Wat die vriendinnen betreft wel ja (en alleen als het gezeik van/met die vriendinnen maar door blijft gaan dus). Neemt niet weg dat ik blijven negeren óók nog steeds wel een goede optie vind hoor.
Dat zei ik inderdaad ook!quote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef dikke_donder het volgende:
Ik durf te wedden dat als hij pas na afloop met die mails kwam dat ze dan zou zeggen dat hij deze heeft vervalst onder haar eigen naam waardoor hij er nog niets mee opschiet.
Wat TS nu heeft gedaan is prima. Ik geloof dat de meeste ouders juist wel kortzichtig zijn op het gebied van hun eigen kinderen. "Mijn Pietje slaat nooit iemand" of "Mijn Jantje maakt altijd zijn huiswerk heel goed!". Zelfs met tegenbewijs in de vorm van mails onder hun neus geloven ze hun kinderen eerder.
Als ik TS was had ik een sjabloon gemaakt met de mails erin en die gestuurd naar elke vriendin die contact met mij zocht. Dan druipen ze zelf langzaam wel af omdat ze wel moeten zien dat zei fout zat en niet hij.
Nou, de ouders van mijn ex waren ook zo. Dusja.quote:Op maandag 2 september 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Serieus?
Ik ken geen enkele ouder die zo over zijn/haar kind denkt. Tenminste, niet nadat hun kinderen de puberteit hebben bereikt.
Wel ouders die hun kind zullen steunen ondanks de fouten die hij/zij maakt. En daar is imo niets mis mee.
Ik weet dat het wel kán voorkomen, ik denk alleen dat het veel minder vaak voorkomt dan gesuggereerd wordt.quote:Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nou, de ouders van mijn ex waren ook zo. Dusja.Steunen is overigens wat anders dan vergoelijken, imo. Wat de ouders van mijn ex dus bijv. wel deden.
Misschien heb jij de omgekeerde ervaring, omdat jij een vrouw bent, en ouders hun zonen miss wat minder op die manier 'beschermen' dan een dochter cq. hun prinsesje?quote:Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik weet dat het wel kán voorkomen, ik denk alleen dat het veel minder vaak voorkomt dan gesuggereerd wordt.
Mwah, mijn ouders geloofden mn ex volledig en die lulde gewoon uit zn nek, dus ik heb die ervaring dat ik n prinsesje zou zijn helemaal nietquote:Op maandag 2 september 2013 13:38 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Misschien heb jij de omgekeerde ervaring, omdat jij een vrouw bent, en ouders hun zonen miss wat minder op die manier 'beschermen' dan een dochter cq. hun prinsesje?Waar wij mannen dus wel mee in aanraking komen? Ik weet ook niet hoor.
Dank je.quote:
Er is een verschil tussen wat ouders echt denken en wat ouders tegenover anderen zeggen hequote:Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef dikke_donder het volgende:
k geloof dat de meeste ouders juist wel kortzichtig zijn op het gebied van hun eigen kinderen. "Mijn Pietje slaat nooit iemand" of "Mijn Jantje maakt altijd zijn huiswerk heel goed!"
En door die emails kunnen ze er dus echt niet omheenquote:Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
Als mijn ouders echt niet om het gegeven heen zouden kunnen dat ik mijn vriend zou hebben bedonderd, zouden ze me echt de volle laag geven en hoef ik er echt niet op te rekenen dat zij mij zouden gaan verdedigen. Mijn ouders kennende is daar geen twijfel over mogelijk. (Dat ze -gelukkig- nog wel van me zouden blijven houden, is iets anders).
Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum nietquote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders geloofden mn ex volledig en die lulde gewoon uit zn nek, dus ik heb die ervaring dat ik n prinsesje zou zijn helemaal niet
Die zat er aan te komenquote:Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En door die emails kunnen ze er dus echt niet omheen
Haha, so truequote:Op maandag 2 september 2013 08:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:
1. Je weet ongeveer waarover het gaat (staat in R&L)
2. Geeft iets weg van het plot (TS voelt zich een beetje schuldig)
3. Daardoor word je nieuwsgierig
4. Zet je vervolgens geheel op het verkeerde been.
![]()
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Voor alle idioten die de normen en waarden van fatsoenlijk met elkaar omgaan nog niet helemaal begrijpen...deze bitch had zich zo kunnen gedragen als ze niet in een relatie zat van drie jaar en al samen woonde met haar 'vriend'. zulke taferelen haal je maar uit als je alleen fuckbuddies wil en lekker los wil gaan zonder commitment. Dit is gewoon smerig en achterbaks.
TS je bent een held.goed gedaan! zal die vuige vlegel leren!
dat klopt, is óók niet normaal.quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum niet(no offense, maar dat is wel lomp dat ze hem zomaar geloven dan)
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...quote:Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...
Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we danquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aanquote:Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan
Juist, je hebt gelijk...dat had niet per se gehoeven nee...die ouders zullen waarschijnlijk dingen gelezen hebben die ze liever niet wilden weten. Naja...het bewijs ligt er dan in ieder geval...Vriendinnetje van TS zou d'r ouders niet om kunnen lullen met smoesjes.quote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.
Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
"ze is vreemdgegaan."quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:
En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer, terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
ow shut the hell up....quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
Niet iedereen heeft een open relatie.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Dit ja. Ik vind het echt een heldenactie. Ik heb begrip voor allerlei situaties en gun mensen best wat kansen, maar bij vreemdgaan lig je er echt meteen uit bij mij. Je hebt het goed afgehandeld, TSquote:Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef KataStrofe het volgende:
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!!
Dit dacht ik ook gelijk. Zonder bewijs had ze haar ouders ook best wat anders wijs kunnen maken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.
En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer, terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef Fokpop het volgende:
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Fokpop het volgende:
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.
TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Fokpop het volgende:
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
Nee heel sympathiek is het niet, maar wel 100% begrijpelijk. Ik denk dat de doorsnee ouder eerder een verhaal van de dochter gelooft dan van de ex van de dochter. En ook al zou het niets uit moeten maken hoe die ouders over TS denken, ik snap heel goed dat TS niet wil dat ze hem dingen gaan kwalijk nemen of met een scheef oog aankijken omdat hun dochter de waarheid verdraait. Dat kun je dan maar beter voor zijn door bewijs te leveren. Je hoeft het als ouders niet te lezen, TS kan ook zeggen "ze is vreemd gegaan, hier is het bewijs" en dan kunnen de ouders altijd nog besluiten het ongelezen weg te gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Niets wereldvreemds aan hoor, ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik kan wel begrijpen dat iemand er voor kiest. Het is op deze manier in ieder geval wel duidelijk dat TS klaar is met de situatie en dat eventuele goedbedoelde lijmpogingen niets zullen opleveren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Mee eens. Ik zou daar als ouder zijnde ook niet op zitten wachten. Dit komt op mij over als huilie doen bij schoonmammie en -pappie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Omdat hij zich schuldig voelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook?
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Als hij niet zo aardig was geweest in de relatie, dan was ze ook niet vreemd gegaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Omdat hij zich schuldig voelt.
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..
Tja, niet het probleem van TS.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.quote:
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
jawel hoor, die zijn er wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
Net als de seks in hun relatie... oh wachtquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaanquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedjequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.
Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.
[..]
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan![]()
TS, held!
Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
Dan hoop ik maar dat TS een paar naakt/pijpfoto's bewaard heeft als pressiemiddel. (TS PM ze maar, dan bewaar ik ze voor als je ze nodig hebt) Pfff, het gore lef als zij "wraak" gaat halen. De slet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedje
En dat is dus precies wat iedereen zegt, bravoquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.
Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.
[..]
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan![]()
TS, held!
Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Goed gehandeld TS! Perfect zelfs! Heb ook min of meer in dezelfde situatie gezeten en ben door die situatie zelfs op dit forum beland.. haha. Ik had alleen alle mails van mn ex en haar minnaar op hyves (toen bestond dat nog) gezet.. misschien nog een tandje erger dan het alleen naar dr ouders te mailen(ze ging vreemd met dr baas trouwens)
Ach joh. Mensen doen zulke dingen en achteraf vind je het van jezelf jammer dat je er niet bovenstond. Desalniettemin is het zeer begrijpelijk en hoef je je er niet voor te schamen.
Beetje jammer van haar nu en dr vriendinnen maar ik zou er niet wakker om liggen.
Logisch en ik kan me voorstellen dat het erg vervelend voor je is. Als je alles negeert denk ik dat je er het snelst vanaf bent. Dingen terugsturen motiveert zulke mensen mi. alleen nog maar meer om door te gaan met zeiken omdat ze te dom zijn om hun eigen fouten in te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:47 schreef VuileRat het volgende:
[..]
De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............
Het blijvende getreiter en geëtter van mijn ex blijft erg zwaar. Ik herken haar helemaal niet meer. Ik zit continu te twijfelen of ik haar nog een keer iets moet mailen. Maar dat zal haar woord tegen het mijne zijn en ik heb helemaal geen zin om elkaar continu met verwijten om de oren te gooien.
Maar wie ben ik om haar te vertellen wat zij fout heeft gedaan? Zij heeft, denk ik, nu haar vriendengroepje om haar heen die elkaar allemaal troosten. Ik kan van alles zeggen, maar zij zullen dat weer verdraaien.Ik wil het liefste haar gewoon niet meer zien.
je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Het betrof ook de discussie van welke standjes en nog meer andere zaken. Ik heb niet elke mail gelezen, maar een blik in een aantal en je wist gewoon direct hoelaat het was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!
Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2, het is een emotionele response van haar om daarop te reageren, dat slijt wel weer, ga je eigen gang, negeer en move along
Wellicht haar nog een zakelijke mail sturen dat het vertrouwen echt weg is en je het niet nogmaals wil proberen, dat je het zou waarderen als ze je met rust zou laten en haar vrienden ook niet achter je aan stuurt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.
Ik heb nooit weer wat van haar ouders gehoord. Mijn ouders zijn niet lastig gevallen.
Ik zit nu net in een studio die gericht was op ons tweeën. Ik werk en werkte de afgelopen tijd om promotie af te dingen zodat we wat meer financiele basis en houvast konden krijgen.
Is het slecht dat ik haar gewoon niet meer wil zien?
Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me af hoe je op de meiden, brieven, reacties reageert. Kan me niet voorstellen dat als je echt duidelijk bent dat ze er niet mee zouden stoppen.
Aan de andere kant lijken die mensen me totaal achterlijk dat ze uberhaupt zo reageren. Dus snap al helemaal niet dat je je afvraagt of het slecht is dat je der nite meer wilt zien.
Als je je in het echt net zo gedraagt als hier op Fok, dan verbaast het me niks dat ze überhaupt vreemdging. Als ik je vriendin was zou ik ook zo snel mogelijk opstappen. Ik zou dat wel op een nettere manier doen om het gedoe minimaal te houden. Het zou me ook niks verbazen als het allemaal nep is en je, zoals gewoonlijk, loopt te trollenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.
Ik voel me er slecht over omdat nog niet heel lang geleden ik het bed deelde met deze dame.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:
(...) Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen.(...)
Is het slecht dat ik haar gewoon niet meer wil zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |