abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2013 @ 16:00:58 #1
408379 VuileRat
Kiss my ass u autistic brat
pi_130706943
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".

Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!

Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.

Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.

Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?

Ik herken haar echt niet meer terug! ;( Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?

Wat moet ik doen?
The clever cat eats cheese and breathes down rat holes with baited breath.
pi_130707114
Blokkeer haar en haar vriendinnen en ga verder met je leven.
  zondag 1 september 2013 @ 16:04:37 #3
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130707117
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag. :')
Hallo!
pi_130707121
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Wat moet ik doen?
Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.

Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 1 september 2013 @ 16:04:50 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130707128
Verwijder en blokkeer haar & de volgers die ze heeft lopen bewerken. Verder goed bezig!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130707173
Verbreek alle contact. Niks om je schuldig over te voelen. Ik had ook exact hetzelfde gedaan.
pi_130707197
Negeren, zij heeft zelf haar fouten gemaakt en daarbij de consequenties , ze baalt dat nu betrapt is en mensen dus niet zo eens zijn met haar leefwijze, dat heeft ze zelf gedaan en dat vind ze nu moeilijk te accepteren.

Ga je dus vooral niet schuldig voelen over wat zij deed en de gevolgend daarvan. Ik denk dat je ex een beetje een triest meisje is en je eigenlijk blij mag zijn dat je van haar en haar vriendinnen af bent. Ik zou trouwens haar en haar vriendinnen blokkeren, zie je hun niet meer en is het lekker rustig
pi_130707321
Dat iedereen haar uitkotst is niet jouw schuld. Daar heeft ze er toch echt zelf naar gemaakt.
pi_130707339
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
5 Ferrari's op videoband!
pi_130707341
Eigen keuze, je vriendin zakt er maar in.

Wat betreft die vriendinnen: je kunt ze nog uitleggen hoe de vork in de steel zit als je daar behoefte aan hebt (want geheid dat je ex niet het volledige verhaal heeft verteld), maar je kunt ze ook gewoon negeren.
Schip ahoy!
  zondag 1 september 2013 @ 16:11:22 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_130707374
Mails op haar facebook zetten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_130707401
lol :')

neem haar terug
pi_130707421
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.

Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan :)
hee hallo
pi_130707495
ik zou haar em haar vriendinnen gewoon terugpesten trouwens

beetje lol hebben jatog
  zondag 1 september 2013 @ 16:16:51 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130707609
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.

Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.

Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
  zondag 1 september 2013 @ 16:18:39 #16
408379 VuileRat
pi_130707693
quote:
Waar slaat dit op? Ze vertelde hem typisch dingen die ze bij mij ook in de slaapkamer vertelde. Het is net een paar week uit.

Maar de storm aan mails, telefoontjes en sms'jes komen maar binnen. Ik blokkeer wat ik kan maar die stroom aan haat mails en tekst doet gewoon pijn. Ik heb verder ook direct alles verwijderd. Alle foto's weg. Alle kado's die ik van haar heb gekregen heb ik ook terug gebracht naar haar ouders. Ik krijg zelfs mails van haar met..... Heb ik dan helemaal niks voor je betekend?

Ik reageer op geen enkele mail of sms. Krijg wel berichtjes van haar vriendinnen binnen of zelfs 1 aan de deur gehad of ik met d'r wou praten? Heb netjes sorry gezegd en dat ik daar geen trek in heb.
pi_130707759
quote:
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".

Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!

Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.

Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.

Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?

Ik herken haar echt niet meer terug! ;( Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?

Wat moet ik doen?
Gozer jij hebt gewoon de beste gedaan! weg met zulke vrouwen ^O^
Ik zou me helemaal niet schuldig voelen hoor.. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.. dus haar eigen schuld!
  zondag 1 september 2013 @ 16:21:31 #18
408379 VuileRat
pi_130707802
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.

Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.

Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.

Wat had ik dan moeten doen?
pi_130707934
quote:

Nee , vind ik eigenlijk heel eerlijk en netjes, juist om ook zijn kant van het verhaal te horen en juist daardoor ook werkelijk weet wat er speelde.

Het meisje baalt gewoon dat ze van 2 naar geen een toe ging , ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo dom moeten doen.
Ze speelde met beide een spelletje wat ze niet had moeten spelen naar 2 mensen waar ze beiden niet eerlijk tegen was en heel lullig maar dat soort dingetjes komen uit
  zondag 1 september 2013 @ 16:27:41 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130708028
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef VuileRat het volgende:

[..]

Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.

Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.

Wat had ik dan moeten doen?
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
pi_130708058
TS, ik vind je een held. ^O^ Alle mensen die hier iets anders vinden sporen niet of trollen :P
pi_130708072
Zou me totaal niet schuldig voelen als ik jou was. Zij is degene die jou bedrogen heeft, en voorgelogen heeft. Groot gelijk dat je haar er dan uit gooit. Ze voelt zich nu gewoon betrapt en probeert je terug te winnen. Ze komt er nu echter achter dat haar acties ook consequenties hebben, en dat vind ze niet leuk. En ik gok zo dat ze haar vriendinnen echt niet de hele waarheid heeft vertelt. En als ze dat wel heeft gedaan dan moet je ook maar blij zijn dat je van die vriendinnen af bent, want die keuren vreemdgaan dus blijkbaar goed.

Probeer alle berichtjes die je krijgt gewoon te negeren/te verwijderen. Jij bent niet de schuldige in deze situatie, en ze is diep triest dat ze jou dat doet geloven. Misschien nog triester dan het vreemdgaan zelf.
pi_130708081
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Nee maar als ze samenwoonden , en hij haar naar deze actie toch echt niet meer in huis wil hebben is dit wel logisch denk .
Ze zal toch een slaapplaats moeten hebben als ze niet meer welkom is in dat huis.

Dus vandaar uit kan ik het precies begrijpen
pi_130708117
Goedzo TS, laat d'r lekker op de blaren zitten
pi_130708144
quote:
Gast :') beter ben je aan t trollen. Anders spoor je niet :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Please tell me you're joking :') Stfu, lol :P
pi_130708256
TS, heldendaad _O_ Ik lees niks waar jij je schuldig over zou moeten voelen en vanaf nu gewoon alles omtrent je ex-vriendin negeren. Succes! ^O^
Tails tell tales
pi_130708314
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Waarom niet? Goed dat ze haar laten weten dat het niet deugt toch? Beetje heropvoeden die hoer :P
pi_130708389
Dit zal tenminste een ex zijn die de volgende keer echt nog wel eens heel goed achter haar oren krabt voordat ze weer iets soortgelijks (bij een ander) uithaalt. Die ander mag/kan jou nu alvast wel gaan bedanken! ;)
Tails tell tales
pi_130708416
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef VuileRat het volgende:
Alle foto's weg. Alle kado's die ik van haar heb gekregen heb ik ook terug gebracht naar haar ouders. Ik krijg zelfs mails van haar met..... Heb ik dan helemaal niks voor je betekend?
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130708768
Gewoon overal op reageren met de opmerking: Nee bedankt, ze is een te hoog risico op aids.

En dat gewoon consequent doen.
pi_130708779
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.
pi_130708875
quote:
Want je wil nog eens rustig op een avond de foto's bekijken van dat tripje dat je geregeld hebt op die avond dat ze toch wat later thuis was door haar werk?
In this present crisis, government is not the solution to our problem; government is the problem. From time to time we've been tempted to believe that society has become too complex to be managed by self-rule, that government by an elite group is superior to government for, by, and of the people.
To regret is to compromise
pi_130708965
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130708980
quote:

[..]

Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.
pi_130709015
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:54 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.
pi_130709030
quote:

[..]

Nee , ik denk niet dat die daar spijt van gaat krijgen, het was schijnbaar een leugen en stelde niet veel voor haar voor anders had ze wel anders gehandeld. Ik zou ook niet met allerlei in herinneringen in mijn huis willen van iemand die me besodemieterd heeft.
Het is nu haar ego wat heel erg op haar teentjes getrapt is en dus van 2 naar geen een ging.
pi_130709069
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
pi_130709109
quote:

[..]

Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nut :Y

[ Bericht 26% gewijzigd door formerjellybean op 01-09-2013 16:58:06 (dubbel quote) ]
pi_130709227
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
nay
pi_130709404
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
Ja als iemand liegt en je bedonderd en je ook de andere man spreekt die ook van niets blijkt te weten, dan zou ik het ook op die manier gedaan hebben.
Het is iemand die schijnbaar graag de boel bij elkaar liegt en dan zou ik dus ook geen kans geven op weerwoord.

En dit is juist goed want zo kwam die er dus eerder achter en is een huwelijk hem bespaard gebleven
  zondag 1 september 2013 @ 17:10:06 #41
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130709619
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Gast :') beter ben je aan t trollen. Anders spoor je niet :P
Ik troll niet, dus spoor ik niet?
Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
Hallo!
  zondag 1 september 2013 @ 17:11:40 #42
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_130709676
Het lijkt alsof je vriendin je terugwil omdat ze vraagt of ze dan niets voor je betekent heeft. Klopt dat?
Zo ja, dan zou ik haar een mail sturen waarin precies staat hoe je erover denkt en dat je klaar met haar bent. Dan nergens meer op reageren anders krijg je weer een hele hoop op en neer gemail waar je niet op zit te wachten. Benoem ook dat je geen contact meer wil.
Dat kan ze mmisschien net nodig hebben om in te zien dat het over is en het af te sluiten.
All she wants and needs is just a little taste..
pi_130709701
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik vind dat TS prima gehandeld heeft. Hoezo haar kant van het verhaal? Ze was gewoon een liegend en vreemdgaand kutwijf. Ze heeft geen enkel recht op een gesprek, ook niet om alles af te sluiten. Ze zoekt zelf maar een manier om het af te sluiten, daar hoeft TS geen woorden aan vuil te maken.
Als ze vreemdgaat terwijl er trouwplannen waren, dan heeft TS nog geluk gehad dat hij er nu achter is gekomen in plaats van later. Ze is namelijk niet te vertrouwen.
  zondag 1 september 2013 @ 17:15:07 #44
206580 Luxuria
pi_130709800
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]

Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
:')
Dat kan maar dan doe je dat op basis van afspraken en een en al openheid, achter de rug om is gewoon smerig vreemdgaan.
pi_130709890
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:

[..]

Er zijn natuurlijk gradaties in 'met andere mannen omgaan'. Seksueel mailcontact met een collega die ze stiekem neukt, lijkt me geen acceptabele manier :')

Daarnaast kan jij misschien van mening zijn dat monogamie achterhaalde onzin is, dat is jouw goed recht, maar ben dan wel zo eerlijk om dat ook aan je partner te melden, zodat ze weet waar ze mee in zee gaat. Anders ben je gewoon een achterbakse hond.

In het dierenrijk bestaan overigens genoeg diersoorten waarbij monogamie de norm is.
pi_130709948
Je hebt het beste gedaan TS.
pi_130710952
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:

[..]

Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
Dus? Schaam je je daarvoor dan?

In mijn fotoboeken/digitale albums zitten ook foto's van ex'en. Niks mis mee mijn inziens. Mijn vrouw heeft ook gewoon foto's van ex'en in haar albums. Je hebt toch een leuke tijd samen doorgebracht? Het is een stuk van je leven. Ik zou het ook nooit wegdoen, al moet ik wel zeggen dat ik altijd normaal uit elkaar ben gegaan. En uiteraard solo foto's in de fotolijstjes en andere vrouwenonzin die je alsm man opgedrongen krijgt zijn wel linea recta de kliko in gegaan.
pi_130711159
Je bent een fucking held. Er is niets waar je je schuldig over hoeft te voelen. Doorgaan met je leven. Je ex is niet voor niets je ex.
vrijdag 6 mei 2011 11:06 schreef Psy-freak het volgende:
Ik heb net serieus - door mc.chicken - een kipburger gehaald bij de supermarkt. :')
pi_130711830
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dus? Schaam je je daarvoor dan?

In mijn fotoboeken/digitale albums zitten ook foto's van ex'en. Niks mis mee mijn inziens. Mijn vrouw heeft ook gewoon foto's van ex'en in haar albums. Je hebt toch een leuke tijd samen doorgebracht? Het is een stuk van je leven. Ik zou het ook nooit wegdoen, al moet ik wel zeggen dat ik altijd normaal uit elkaar ben gegaan. En uiteraard solo foto's in de fotolijstjes en andere vrouwenonzin die je alsm man opgedrongen krijgt zijn wel linea recta de kliko in gegaan.
Wie heeft het hier over schaamte?

Persoonlijk vind ik het niet oké als een partner foto's met exen koestert. Daar staat tegenover dat ik om diezelfde reden ook alles weg zou doen. Bovendien confronteer ik mezelf niet graag met dit soort dingen uit het verleden.

Maar dat is hoe ik ermee omga. Ieder zo z'n ding. Ik ben iemand die niet naar het verleden omkijkt en gewoon verder gaat.
  zondag 1 september 2013 @ 19:36:36 #50
408379 VuileRat
pi_130715056
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 18:14 schreef Arriviste het volgende:

Maar dat is hoe ik ermee omga. Ieder zo z'n ding. Ik ben iemand die niet naar het verleden omkijkt en gewoon verder gaat.
Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.

quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef Luxuria het volgende:
Het lijkt alsof je vriendin je terugwil omdat ze vraagt of ze dan niets voor je betekent heeft. Klopt dat?
Zo ja, dan zou ik haar een mail sturen waarin precies staat hoe je erover denkt en dat je klaar met haar bent. Dan nergens meer op reageren anders krijg je weer een hele hoop op en neer gemail waar je niet op zit te wachten. Benoem ook dat je geen contact meer wil.
Dat kan ze mmisschien net nodig hebben om in te zien dat het over is en het af te sluiten.
De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.

Ik kon het spelletje blijven spelen met haar, ze gedroeg zich immers al een poosje vreemd. Maar ik had helemaal geen zin in discussies. Wat heb ik aan een sorry? Dit speelde zich al voor het verhuizen af, we woonden samen!

En voor iedereen die denkt, het waren maar mails... Waarom spreek je haar daar niet op aan? De inhoud van de mails gaf echt voldoende aan wat er allemaal afspeelde. En dat tijdens een weekendje op pad, waar je romantisch hebt gedaan en over de toekomst en het trouwen hebt gesproken, voel je je echt vies kut en ellendig. Ik hoef haar hier niet weer in huis te hebben.
pi_130715112
Je hebt goed gehandeld TS ^O^
  zondag 1 september 2013 @ 19:42:46 #52
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130715321
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  zondag 1 september 2013 @ 19:47:18 #53
408379 VuileRat
pi_130715522
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Ze hoefde niet meer bij mij aan de deur te kloppen. Het 1e adres waar ik aan dacht waar zij zou kunnen blijven slapen was bij haar ouders.
pi_130715602
quote:

Wat moet ik doen?
Je rug recht houden! Well done.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 september 2013 @ 19:50:56 #55
157922 fathank
pi_130715712
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Je rug recht houden! Well done.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.
pi_130715983
Goed gehandeld TS!!
Maar wat ik me afvraag, hoe heeft zij gehoord dat jij het wist? Hebben jullie elkaar gezien en wat zij ze toen? Want jij hebt de spullen gebracht naar haar ouders, maar hoe hoorde ze dat zegmaar?
pi_130716023
Oh en verder ben ik het eens met de meesten hier: je hoeft je echt niet schuldig te voelen!
pi_130717080
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef fathank het volgende:

[..]

Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.
Minder, imo
pi_130717186
quote:
14s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Dit.

En complimenten op de manier hoe je het hebt opgelost. :)
"Schattie patattiee O+ :@" - richolio
pi_130717269
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Goed gehandeld TS!!
Maar wat ik me afvraag, hoe heeft zij gehoord dat jij het wist? Hebben jullie elkaar gezien en wat zij ze toen? Want jij hebt de spullen gebracht naar haar ouders, maar hoe hoorde ze dat zegmaar?
Dat zal dus van haar ouders zijn denk , die hebben waarschijnlijk daarna met haar contact gezocht en gezegd dat ze dus bij hun moest komen . Gok ik zo
  zondag 1 september 2013 @ 20:31:14 #61
206580 Luxuria
pi_130717846
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef VuileRat het volgende:

[..]

Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.

[..]

De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.

Ik kon het spelletje blijven spelen met haar, ze gedroeg zich immers al een poosje vreemd. Maar ik had helemaal geen zin in discussies. Wat heb ik aan een sorry? Dit speelde zich al voor het verhuizen af, we woonden samen!

En voor iedereen die denkt, het waren maar mails... Waarom spreek je haar daar niet op aan? De inhoud van de mails gaf echt voldoende aan wat er allemaal afspeelde. En dat tijdens een weekendje op pad, waar je romantisch hebt gedaan en over de toekomst en het trouwen hebt gesproken, voel je je echt vies kut en ellendig. Ik hoef haar hier niet weer in huis te hebben.
Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.

Ik vroeg of ze spijt heeft en je terug wil?
Zo ja, stuur haar dan nu een mail dat je er klaar mee bent en dat je haar verwijdert uit je leven.
Misschien dringt het nu het een tijdje later is, wel tot haar door.
pi_130718618
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.

Ik vroeg of ze spijt heeft en je terug wil?
Zo ja, stuur haar dan nu een mail dat je er klaar mee bent en dat je haar verwijdert uit je leven.
Misschien dringt het nu het een tijdje later is, wel tot haar door.
Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?
  zondag 1 september 2013 @ 20:42:37 #63
206580 Luxuria
pi_130718659
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?
Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomt ;)
pi_130718812
quote:
Zo enorm simpel is het echt :)
pi_130719131
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Luxuria het volgende:

[..]

Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomt ;)
Gewoon blocken en negeren :P
  zondag 1 september 2013 @ 20:55:35 #66
229929 Japie_Tepel
De goede pervert
pi_130719591
Goed verhaal
Je likt mijn ballen
Ik lik je anus
Je slikt ook alles
Ik ben je vader
pi_130722818
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Dit, vind het een beetje kinderachtig zelfs.
pi_130723454
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.
pi_130723548
quote:

[..]

Hij had haar spullen ook meteen naar het stort kunnen brengen ja, was ook een prima oplossing geweest ^O^
Maar zoals TS het stelt was de relatie tussen hem en zijn toekomstige schoonouders best goed, dus waarom zou het kinderachtig zijn om daar zijn verhaal te doen en de spullen te dumpen?
pi_130724083
quote:

[..]

Weetje wat kinderachtig? Die vreemdgaande hoer die geen verantwoordelijkheid wil voor haar daden. Dát is kinderachtig. Wat TS heeft gedaan is gerechtigheid.
pi_130725733
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:

[..]

Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes :')

Wat dacht je van: niet!? 8)7
Laat die mensen er lekker buiten.
compact en kleverig.
  zondag 1 september 2013 @ 22:21:52 #72
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130725848
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes :')

Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal" ;)
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
pi_130725956
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik dacht dat hij dát niet gedaan had, maar heb de hele OP nog eens gelezen en wel dus? Ja, dat vind ik ook wel te ver gaan :D
Tails tell tales
pi_130725987
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:

[..]

Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal" ;)
nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!
compact en kleverig.
  zondag 1 september 2013 @ 22:26:10 #75
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130726114
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!
Wmoah, ik vind het toch een te duidelijk "zij is fout en ik heb juist gehandeld"-verhaaltje (voor de aandacht.. ???)
pi_130727069
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
pi_130727271
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.
Wat heeft het dan voor nut om haar band met hen te verstoren? Dat voelt goed ofzo?
Er is niets netjes aan imo.
compact en kleverig.
pi_130728013
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Hoewel ik TS een held vond (en voor het overgrote deel van zijn verhaal nog steeds vind), vind ik dat hij die ouders best mocht inlichten in de zin van "ik heb ontdekt dat ze is vreemdgegaan", maar níet dat hij die (klaarblijkelijk seksueel getinte) mailtjes ook aan die ouders liet zien.
Tails tell tales
pi_130728618
quote:
Dit, geen schuldgevoel laten aanpraten door je ex. Zij is vreemdgegaan, zij is fout geweest, klaar. :)
  zondag 1 september 2013 @ 23:28:38 #80
287925 2Happy4U
Ecchi Shiyou
pi_130728952
quote:

beta mannetje :')
Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
pi_130729387
Goed gedaan TS lekker laten gaan. Mails enzo stoppen vanzelf wel als je er niet op in gaat. Mochten ze weer aan de deur komen kun je ze altijd eens vragen of ze überhaupt weten wat de reden is dat je haar uit huis gezet hebt.
I solemnly swear i'm up to no good
  zondag 1 september 2013 @ 23:41:14 #82
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_130729429
Dit is ZO nep he..
pi_130730632
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.
Wat heeft het dan voor nut om haar band met hen te verstoren? Dat voelt goed ofzo?
Er is niets netjes aan imo.
^O^

Werkelijk te triest voor woorden om die mails door te sturen naar die ouders. Kom nou toch ;(
  maandag 2 september 2013 @ 00:31:56 #84
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130730888
Vrouwen :')

Erg netjes gehandeld ts. Die hoer is al beter behandeld dan ze verdient. Als je haar zooi in vuilniszakken op straat had gezet had ik dat niet raar gevonden.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130731729
Ik ben het er mee eens dat het voldoende was geweest om tegen de schoonouders te zeggen dat hun dochter vreemd gegaan was en dat die mailtjes echt niet doorgestuurd hoefden te worden. Dat gezegd hebbende, het is haar fout en zij heeft dit veroorzaakt, dus nu moet zij ook met de consequenties leven en boete doen.

Btw, ben ik de enige die niet duidelijk de connectie kan leggen tussen de titel en de daadwerkelijke inhoud van het verhaal?
I think, therefore I am.
pi_130733338
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Wolfs het volgende:

Btw, ben ik de enige die niet duidelijk de connectie kan leggen tussen de titel en de daadwerkelijke inhoud van het verhaal?
Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:

1. Je weet ongeveer waarover het gaat (staat in R&L)
2. Geeft iets weg van het plot (TS voelt zich een beetje schuldig)
3. Daardoor word je nieuwsgierig
4. Zet je vervolgens geheel op het verkeerde been.

:+
pi_130733396
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:

[..]

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef formerjellybean het volgende:

[..]

Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nut :Y
Het is niet dat ik dagelijks oude vakantie foto's zit terug te kijken, maar als ze soms voorbij komen vind ik het leuk die terug te zien, ook als er toevallig een ex op staat. Behalve de slechte herinneringen van het moment dat het uit ging lijkt het me toch dat het merendeel van de herinneringen positief zijn.
Maar goed, ik zou dus nooit foto's wegdoen, die zijn onvervangbaar.
pi_130733542
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Kom op zeg, haar ouders mailen? Slaat nergens op.
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Anmer het volgende:

[..]

^O^

Werkelijk te triest voor woorden om die mails door te sturen naar die ouders. Kom nou toch ;(
Mee eens.
pi_130733558
*dubbel*
pi_130733580
Miracle_Drug, jank niet zo. Ze heeft t r zelf naar gemaakt, hij is haar niks verschuldigd. Juist goed dat die ouders zo de kans krijgen haar wat bij te brengen wat betreft t zijn van een beter persoon.
pi_130733625
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef JedimindhaX het volgende:
Miracle_Drug, jank niet zo. Ze heeft t r zelf naar gemaakt, hij is haar niks verschuldigd. Juist goed dat die ouders zo de kans krijgen haar wat bij te brengen wat betreft t zijn van een beter persoon.
Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?
pi_130733644
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:36 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen? :')
pi_130733785
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen? :')
Vreemdgaan vind je kinderachtig?

Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
pi_130734145
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
Ik vind vreemdgaan een teken van emotionele onvolwassenheid ja, zeker. Beetje scheve vergelijking die je maakt ook, maargoed. Heel 'netjes' is het misschien niet maar zoals ik al zeg, ze verdient ook niet beter.
pi_130734205
Wat je er mee moet doen? Helemaal niks, laat jouw ex en die partijdige en geïndoctrineerde vriendinnetjes van d'r maar lekker in hun sop gaarkoken. Boontje komt om z'n loontje zullen we maar zeggen.

Maar wat een feest van herkenning. ;) Ik heb min of meer in hetzelfde schuitje gezeten; lange relatie, geen vuiltje aan de lucht, van de een op de andere dag begon mevrouw zich raar te gedragen, begon geheimzinnig te doen over de telefoon en de laptop, enzovoorts. Binnen de kortste keren ontdekt dat ze enorm veel met een klasgenoot via Facebook en Whatsapp aan het praten was, waarbij het ook nogal gezellig werd zullen we maar zeggen. Heeft eerst nog weken geduurd voordat ze het überhaupt toegaf, maar ondertussen viel wel haar hele familie inclusief vriendenkring over me heen, waar ik het wel niet vandaan haalde dat zij vreemd zou gaan want dat zou zij nóóit doen, ik zag spoken. :D Vooral haar (buitenlandse) ouders hadden het er moeilijk mee, want het heeft in het begin van onze relatie maar liefst 3 jaren geduurd voordat ik er over de vloer mocht komen in verband met cultureel geneuzel.

Afijn, toen mevrouw na beloftes het nooit meer te doen tóch weer met die klasgenoot stiekem een date had geregeld, heb ik d'r spullen ingepakt en diezelfde dag nog naar d'r ouders gebracht. En iedereen mocht weten wat ze geflikt had ook. Toen kreeg ik ook een shitstorm over me heen op Whatsapp, Facebook en telefoon van vriendinnetjes van d'r, frappant genoeg juist die vriendinnetjes die zelf ook het nodige op hun kerfstok hadden wat betreft vreemdgaan. :D
  maandag 2 september 2013 @ 09:40:41 #96
358523 IkStampOpTacos
Tacostamper extraordinaire
pi_130734469
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.
It's my life, it's now or never, I ain't gonna live forever.
-
Headstrong to take on anyone.
pi_130734509
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:

[..]

Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.
Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.
pi_130734627
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.
Wanneer je een hoop spullen komt afleveren bij schoonouders die je verder goed kent zal je wel een beetje een verklaring moeten geven neem ik aan? ;)
De mailtjes doorsturen gaat dan wel een beetje ver. :')
pi_130734653
Deze TS _O_
  maandag 2 september 2013 @ 09:55:41 #100
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130734749
Niet schuldig voelen, want ze moet gewoon op de blaren zitten.

Dat je de mails heb gegeven/gestuurd nara de schoonouders vind ik echt niet kunnen. Aangeven dat ze is vreemdgegaan zegt genoeg lijkt me zo.
of bespraken jullie daarvoor ook jullie seksleven met de schoonouders? :')
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 10:04:13 #101
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130734899
Jij hebt een IT-probleem. Het lukt je niet goed alles te blocken.
Voor de rest niks aan het handje. Well done.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_130734975
:D
Strakke actie, TS. Dat van die mails aan die ouders gaat wat ver, maar mensen zoals jij zouden er meer moeten zijn. Niet laf toekijken of afwachten, maar de knoop doorhakken, afscheid nemen en niet meer terugkijken. Ze baalt er gewoon van dat je er achter bent gekomen en alles om haar heen in elkaar dondert.
  maandag 2 september 2013 @ 10:09:09 #103
157922 fathank
pi_130734985
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Dat je haar terug wil pakken prima dat kan ik begrijpen. Alleen waarom je haar ouders er ongevraagd bij moet betrekken is me een raadsel. Je hebt een probleem met haar, niet met haar ouders. Maak het dan ook niet hun probleem. Alsof jij erop zit te wachten dat de ex van je dochter voor je snufferd staat met een boekwerk aan geprinte mails met seksueel getinte boodschappen.
pi_130735010
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt. :D
  maandag 2 september 2013 @ 10:11:54 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130735035
Grote kans dat haar vriendinnen (en ieder ander die nu lelijk tegen jou doet) alleen maar haar kant van het verhaal gehoord hebben, en ik gok dat haar leugens en bedrog geen onderdeel zijn van haar verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 september 2013 @ 10:31:17 #106
157922 fathank
pi_130735365
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Grote kans dat haar vriendinnen (en ieder ander die nu lelijk tegen jou doet) alleen maar haar kant van het verhaal gehoord hebben, en ik gok dat haar leugens en bedrog geen onderdeel zijn van haar verhaal.
Juist. Haar vriendinnen. Niet zijn vriendinnen.
  maandag 2 september 2013 @ 10:38:20 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130735513
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Impossibruuu het volgende:
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt. :D
Dat is natuurlijk niet met deze situatie te vergelijken.
pi_130735821
quote:
Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je mails doorstuurt van je ex aan degene met wie ze vreemdging aan haar ouders kan je verwachten dat ze kwaad wordt.
pi_130736235
quote:
ja, hoi :W

En hem nooit zoiets geflikt.
Maar goed, dan ben ik zeker een zwakkeling :')
compact en kleverig.
pi_130736739
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, hoi :W

En hem nooit zoiets geflikt.
Maar goed, dan ben ik zeker een zwakkeling :')
Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
  maandag 2 september 2013 @ 11:32:46 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130736899
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
Trots en zelfrespect door wraakzuchtigheid? Ja, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130736901
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Dat je geen wraak neemt, wil natuurlijk niet zeggen dat je geen trots hebt.
Ik wilde me gewoon niet verlagen tot zijn niveau, bovendien heb ik niet gauw last van wraakgevoelens, ik wilde gewoon van hem af zijn en niet over en weer blijven hakken en op die manier aan elkaar blijven hangen.
compact en kleverig.
pi_130737027
Misschien is dat voor jullie als vrouwen wat lastiger te begrijpen.. dat bedoel ik niet lullig maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
  maandag 2 september 2013 @ 11:39:33 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737075
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
Want?
pi_130737078
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Misschien is dat voor jullie als vrouwen wat lastiger te begrijpen.. dat bedoel ik niet lullig maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
:? Denk je?
Ik had gewoon haar spullen gedumpt en geen woord meer met haar gesproken, ze zou het lekker zelf mogen uitzoeken.
Wel strakke actie trouwens dat die gast waarmee ze vreemdging ook het contact met haar verbroken heeft.
pi_130737097
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Testosteron. :P
pi_130737112
Netjes geregeld, baas.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130737157
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
  maandag 2 september 2013 @ 11:45:12 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737242
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen? :?
Als iemand je zoiets flikt en je blijft bij diegene dan laat je je volgens mij sneller over je heen lopen ;)
pi_130737268
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen? :?
Als iemand je zoiets flikt en je blijft bij diegene dan laat je je volgens mij sneller over je heen lopen ;)
Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verder :P
pi_130737295
quote:
In welke macho, alpha-douche omgeving leef jij dan? :o
  maandag 2 september 2013 @ 11:47:52 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737297
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verder :P
Over je zin
"als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden."
pi_130737327
quote:
Dus als man moet je wel wraak nemen, omdat je er anders op aangekeken wordt?
Béétje vreemd wel :')
compact en kleverig.
pi_130737328
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2013 11:49:45 ]
pi_130737356
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Vreemd wereldbeeld, gast. :{
pi_130737371
quote:
Jij moet nog volwassen worden denk ik.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_130737407
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel. die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Ooooh!

Dus het feit dat hij mijn ouders, huisarts, werkgever lastigviel met verhalen over mij, was gewoon omdat hij anders gezichtsverlies zou lijden! Nee, dan snap ik het en is het natuurlijk niet erg! 8)7
Hij móest gewoon wel omdat hij een man is!
compact en kleverig.
pi_130737462
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hoor :P en ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
  maandag 2 september 2013 @ 11:54:05 #129
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737476
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hoor :P en ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.
pi_130737492
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ooooh!

Dus het feit dat hij mijn ouders, huisarts, werkgever lastigviel met verhalen over mij, was gewoon omdat hij anders gezichtsverlies zou lijden! Nee, dan snap ik het en is het natuurlijk niet erg! 8)7
Hij móest gewoon wel omdat hij een man is!
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
pi_130737499
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.
Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.
pi_130737515
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
Nee. Gewoon. Nee.
  maandag 2 september 2013 @ 11:55:47 #133
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130737521
quote:
Is het voor jou een cultuurdingetje?
pi_130737533
quote:
Het lijkt me dat je je trots, zelfrespect en "macht" prima behoudt/terugkrijgt, als je je partner gewoon onmiddellijk dumpt, het huis uit zet en diegene daarna volkomen/voorgoed negeert. Iets wat de TS gedaan heeft en waarvoor hij ook mijn complimenten krijgt. Wraak nemen doet daar alleen maar afbreuk aan in mijn ogen. Iets wat de TS helaas ook gedaan heeft (in de vorm van die mails doorsturen) en waarvoor hij dus NIET mijn complimenten krijgt.
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 11:56:24 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130737539
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef HostiMeister het volgende:

[..]

Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.
Ze bedoelt de e-mails doorsturen.
pi_130737542
quote:
Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.
Als hij zegt dat ze vreemd is gegaan, is dat wel voldoende lijkt mij.
compact en kleverig.
pi_130737563
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.
Maar dat maakt in feite niet uit voor je verhaal toch? Als je gedumpt wordt, ben je een schlemiel als man zijnde. Of ging het puur over wanneer je bedrogen bent?
compact en kleverig.
pi_130737604
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ze bedoelt de e-mails doorsturen.
Maandagochtend :@
  maandag 2 september 2013 @ 11:59:25 #139
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737624
quote:
11s.gif Op maandag 2 september 2013 11:58 schreef HostiMeister het volgende:
Maandagochtend :@
Vooruit :*
pi_130737671
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.
Maar dat maakt in feite niet uit voor je verhaal toch? Als je gedumpt wordt, ben je een schlemiel als man zijnde. Of ging het puur over wanneer je bedrogen bent?
Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten he :P
pi_130737718
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Vooruit :*
Ik had beter kunnen weten, want wanneer ben ik het nou eens niet met je eens :*
pi_130737739
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Is het voor jou een cultuurdingetje?
Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.
pi_130737854
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.
Als hij zegt dat ze vreemd is gegaan, is dat wel voldoende lijkt mij.
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
pi_130737860
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten he :P
Ok, vooruit, nu ik teruglees, lees ik het ook wel zo.
Ik las het alsof je als man niet gedumpt moet worden, want dan ben je minderwaardig ofzo, vond het al een rare redenering. :{

Overigens ben ik het ook bij vreemdgaan niet met je eens.
Waardigheid bewaar je imo alleen door je niet mee te laten sleuren met je eventuele wraakgevoelens.
compact en kleverig.
pi_130737960
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.

Misschien dat ik er meer moeite mee heb omdat ik weet hoe moeilijk het is als je ouders niet achter jou staan, maar achter je ex... :X
compact en kleverig.
  maandag 2 september 2013 @ 12:13:48 #146
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130738056
quote:
10s.gif Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.
Nou, die stonden ook bekend om hun 'eer'.
  maandag 2 september 2013 @ 12:14:07 #147
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130738068
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:

Wat zou hem het uitmaken wat die ouders wel/niet geloven. Ja misschien niet leuk als ze je niet geloven, maar het is op dat moment je ex, je haalt diegene uit je leven en dus ook de schoonouders. Je zal ze niet meer spreken/zien/etc. En daarbij is het vervolgens iets tussen de ex en haar ouders.

Aangeven dat ze is vreemdgegaan is voldoende detail om als (ex)vriend aan te geven.
pi_130738148
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.

Misschien dat ik er meer moeite mee heb omdat ik weet hoe moeilijk het is als je ouders niet achter jou staan, maar achter je ex... :X
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben. :{

Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
pi_130738243
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben. :{

Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).
Tails tell tales
pi_130738247
*

[ Bericht 100% gewijzigd door Forbry op 02-09-2013 12:21:41 ]
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 12:21:37 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130738251
Ze is in de steek gelaten nu door twee mannen, ze merkt de consequenties echt wel. Hoeft ze niet ook grote ellende te krijgen met de ouders.
pi_130738317
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).
Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.
pi_130738436
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Die ouders weten het toch ook zónder die mails?
Dat is nl het probleem.
Het zeggen, prima, die andere vriend bellen, tja, hóeft niet, maar is ook niet zoveel mis mee imo, mails doorsturen naar dr ouders :N
compact en kleverig.
pi_130738449
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.
Oh, dat denk ik juist wel, want dat geeft namelijk alleen maar de wanhoop bij haar aan en laat juist heel goed zien dat de acties van TS haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Als TS nu voet bij stuk blijft houden en haar blijft negeren is de boodschap dus meer dan duidelijk.
Tails tell tales
pi_130738581
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Die ouders weten het toch ook zónder die mails?
Dat is nl het probleem.
Het zeggen, prima, die andere vriend bellen, tja, hóeft niet, maar is ook niet zoveel mis mee imo, mails doorsturen naar dr ouders :N
Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verder :P
pi_130738619
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verder :P
ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.
compact en kleverig.
pi_130738684
quote:

[..]

Dit inderdaad.
Natuurlijk ben je nu woest, maar over een aantal jaar wil je ook bij die rampzalige ex nog een beeld kunnen hebben.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130738700
Als haar vriendinnen je niet met rust laten, dan moet je gewoon screenshots van die seksueel getinte mailtjes sturen naar haar vriendinnen. Zonder iets erbij te zeggen.
pi_130738728
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
Als haar vriendinnen je niet met rust laten, dan moet je gewoon screenshots van die seksueel getinte mailtjes sturen naar haar vriendinnen. Zonder iets erbij te zeggen.
Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee? :')
compact en kleverig.
pi_130738821
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee? :')
Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je? B-)
pi_130738877
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:48 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je? B-)
Omdat je je laat kennen als je erop in gaat.
Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
compact en kleverig.
pi_130738925
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelen ;)
Tails tell tales
pi_130738942
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
pi_130738944
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelen ;)
Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit. *O*
compact en kleverig.
pi_130738970
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.
Ik ook, want die ouders snappen heus wel dat hun dochter echt wel iets (ergs) gedaan moet hebben, wil haar (ex)vriend haar opeens dumpen en haar spullen bij hun aan de deur afleveren. Dat is in de meeste gevallen toch wel een actie van iemand met het "gelijk aan zijn zijde" zeg maar ;)
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 12:55:01 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130738977
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:
Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
pi_130738999
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.
pi_130739017
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

O, en hoe TS in elkaar zit *O*

Gewoon ongelezen wegmieteren is dus ook een oplossing :Y

Ik zeg niet dat je er niet op in mag gaan btw, als TS dat wil, prima, hij is immers niet degene die het initiatief steeds neemt, maar vaak is dat juist wat de tegenpartij wil, een reactie, welke dan ook.
Laat het dan gewoon zitten en ga nergens op in denk ik dan.
compact en kleverig.
pi_130739042
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, dat dus.
compact en kleverig.
pi_130739050
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

O, en hoe TS in elkaar zit *O*

Gewoon ongelezen wegmieteren is dus ook een oplossing :Y

Ik zeg niet dat je er niet op in mag gaan btw, als TS dat wil, prima, hij is immers niet degene die het initiatief steeds neemt, maar vaak is dat juist wat de tegenpartij wil, een reactie, welke dan ook.
Laat het dan gewoon zitten en ga nergens op in denk ik dan.
TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woorden ;) .

Ze willen toch een reactie, prima toch?
pi_130739060
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit. *O*
Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Tails tell tales
pi_130739078
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Dan moet je hem dus ook niet lastig vallen, want dan kan je een reactie verwachten. :)
pi_130739089
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woorden ;) .

Ze willen toch een reactie, prima toch?
Je nam aan dat hij zich steeds beter gaat voelen als hij die berichtjes doorstuurt, daar doelde ik op.
compact en kleverig.
  maandag 2 september 2013 @ 12:59:25 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130739099
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef ShinobizWinter het volgende:

Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.
Hij kan ze ook gewoon duidelijk maken dat hij er niet van gediend is. Want heb tot nu toe weinig gelezen van wat hij heeft geprobeerd om die vriendinnen een halt toe te roepen (of ik heb er overheen gelezen).
pi_130739119
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is nog altijd aandacht.
En je weet niet of het die vriendinnen wat boeit.
compact en kleverig.
pi_130739121
Zet haar emails op facebook.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_130739138
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:59 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Je nam aan dat hij zich steeds beter gaat voelen als hij die berichtjes doorstuurt, daar doelde ik op.
Je hebt gelijkt, dat nam ik even voor het gemak aan :) .

quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 12:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hij kan ze ook gewoon duidelijk maken dat hij er niet van gediend is. Want heb tot nu toe weinig gelezen van wat hij heeft geprobeerd om die vriendinnen een halt toe te roepen (of ik heb er overheen gelezen).
Er kwam iemand zelfs bij hem aan de deur en hij is er niet op ingegaan, maar nog steeds zoeken zij contact. Ik denk niet dat een vriendelijke "ik ben er niet van gediend" werkt. Dat haar vriendinnen het nog voor haar opnemen zegt toch al genoeg? Dat werkt niet bij zulke mensen.
pi_130739175
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Dan moet je hem dus ook niet lastig vallen, want dan kan je een reactie verwachten. :)
Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleem ;) Juist omdat ik denk dat het doorsturen in dit geval harder aan komt dan alleen maar negeren ;) Het doorsturen van die mailtjes naar die ouders is wat mij betreft wel een heel ander geval (dat vind ik echt niet kunnen).
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 13:03:34 #179
393211 Ambicioso
Bzzt electricity
pi_130739190
Jij hebt het goed gedaan. Ik zou die vriendinnen (en haar trouwens ook) gewoon negeren.
Ze kan er duidelijk niet tegen dat je het nu goed voor elkaar hebt.
pi_130739235
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleem ;) Juist omdat ik denk dat het doorsturen in dit geval harder aan komt dan alleen maar negeren ;) Het doosturen van die mailtjes naar die ouders is wat mij betreft wel een heel ander geval (dat vind ik echt niet kunnen).
Dat zei ik dus ook, als je er maar niet vanaf komt, veel plezier.
Ik vind alleen niet dat zoiets een eerste optie hoeft te zijn.
compact en kleverig.
pi_130739266
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:05 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Dat zei ik dus ook, als je er maar niet vanaf komt, veel plezier.
Ik vind alleen niet dat zoiets een eerste optie hoeft te zijn.
Dat ben ik wel met je eens.
Tails tell tales
pi_130739374
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:02 schreef Forbry het volgende:

[..]

Ja, daar ben ik het dus juist wel een beetje mee eens. Als die vriendinnen hem maar lastig BLIJVEN vallen, vind IK dat doorsturen van die mailtjes naar die VRIENDINNEN ook niet zo'n probleem ;) Juist omdat ik denk dat het doorsturen in dit geval harder aan komt dan alleen maar negeren ;) Het doorsturen van die mailtjes naar die ouders is wat mij betreft wel een heel ander geval (dat vind ik echt niet kunnen).
Nou, ouders denken meestal het beste over hun kind. Ze kunnen haar zelfs gaan verdedigen (zelf meegemaakt). Doordat hij dat heeft gedaan, heeft hij die optie weggenomen en ook dat zijn ex hem zwart kan maken tegenover haar ouders. Ik denk dat dat zijn reden is geweest.

Hij krijgt een shitstorm van zijn vriendinnen over zich heen, het gaat dus eigenlijk over de termijn van negeren voordat je reageert, want verder ben je het wel met me eens :P .
pi_130739414
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:10 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Nou, ouders denken meestal het beste over hun kind. Ze kunnen haar zelfs gaan verdedigen (zelf meegemaakt). Doordat hij dat heeft gedaan, heeft hij die optie weggenomen en ook dat zijn ex hem zwart kan maken tegenover haar ouders. Ik denk dat dat zijn reden is geweest.

Hij krijgt een shitstorm van zijn vriendinnen over zich heen, het gaat dus eigenlijk over de termijn van negeren voordat je reageert, want verder ben je het wel met me eens :P .
^ Wat ik ook al heb aangegeven idd :P
pi_130739416
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2013 13:00 schreef trancethrust het volgende:
Zet haar emails op facebook.
Slim, lekker verder escaleren :N
pi_130739454
quote:

[..]

Ouders zijn heus niet blind voor de fouten van hun kind hoor, de meesten althans niet.
Maar nogmaals, zelfs áls ze haar gaan verdedigen... Daar hoeft hij niets mee te maken te hebben.
Ws heeft hij geen contact meer met hen als het eenmaal over is, of iig niet genoeg om zich daar druk om te hoeven maken.

Als zij nou bij hem komen met:" Jij zei dat ze vreemdging, maar zij zegt dat jij dat juist hebt gedaan!" en hem lastig gaan vallen en aanvallen op vanalles (zoals die vriendinnen nu doen) kan hij altijd nog die mails doorsturen om van het gezeik af te zijn, dat hoef je niet uit voorzorg oid te doen.
compact en kleverig.
pi_130739492
quote:

[..]

Wat die vriendinnen betreft wel ja (en alleen als het gezeik van/met die vriendinnen maar door blijft gaan dus). Neemt niet weg dat ik blijven negeren óók nog steeds wel een goede optie vind hoor. :)
Tails tell tales
pi_130739536
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ouders zijn heus niet blind voor de fouten van hun kind hoor, de meesten althans niet.
Maar nogmaals, zelfs áls ze haar gaan verdedigen... Daar hoeft hij niets mee te maken te hebben.
Ws heeft hij geen contact meer met hen als het eenmaal over is, of iig niet genoeg om zich daar druk om te hoeven maken.

Als zij nou bij hem komen met:" Jij zei dat ze vreemdging, maar zij zegt dat jij dat juist hebt gedaan!" en hem lastig gaan vallen en aanvallen op vanalles (zoals die vriendinnen nu doen) kan hij altijd nog die mails doorsturen om van het gezeik af te zijn, dat hoef je niet uit voorzorg oid te doen.
Eens ^O^
Tails tell tales
pi_130739655
Ik durf te wedden dat als hij pas na afloop met die mails kwam dat ze dan zou zeggen dat hij deze heeft vervalst onder haar eigen naam waardoor hij er nog niets mee opschiet.

Wat TS nu heeft gedaan is prima. Ik geloof dat de meeste ouders juist wel kortzichtig zijn op het gebied van hun eigen kinderen. "Mijn Pietje slaat nooit iemand" of "Mijn Jantje maakt altijd zijn huiswerk heel goed!". Zelfs met tegenbewijs in de vorm van mails onder hun neus geloven ze hun kinderen eerder.

Als ik TS was had ik een sjabloon gemaakt met de mails erin en die gestuurd naar elke vriendin die contact met mij zocht. Dan druipen ze zelf langzaam wel af omdat ze wel moeten zien dat zei fout zat en niet hij.
pi_130739665
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

^ Wat ik ook al heb aangegeven idd :P
I feel ya bro ^O^ .

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:13 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik heb juist andere ervaringen, dat ouders vaak denken dat hun kinderen engeltjes zijn en vaak niet het ernstige willen inzien. Daarnaast waarom zou hij daarop moeten wachten? Hij heeft het gewoon gelijk afgekapt. Dan is hij ook van dat gezeik af ipv dat het later terug komt.

quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:15 schreef Forbry het volgende:

[..]

Wat die vriendinnen betreft wel ja (en alleen als het gezeik van/met die vriendinnen maar door blijft gaan dus). Neemt niet weg dat ik blijven negeren óók nog steeds wel een goede optie vind hoor. :)
Ik vind negeren ook een goede optie, alleen moet hij dan geen shitstorm over zich heen krijgen, waardoor hij zich schuldig gaat voelen.
pi_130739693
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef dikke_donder het volgende:
Ik durf te wedden dat als hij pas na afloop met die mails kwam dat ze dan zou zeggen dat hij deze heeft vervalst onder haar eigen naam waardoor hij er nog niets mee opschiet.

Wat TS nu heeft gedaan is prima. Ik geloof dat de meeste ouders juist wel kortzichtig zijn op het gebied van hun eigen kinderen. "Mijn Pietje slaat nooit iemand" of "Mijn Jantje maakt altijd zijn huiswerk heel goed!". Zelfs met tegenbewijs in de vorm van mails onder hun neus geloven ze hun kinderen eerder.

Als ik TS was had ik een sjabloon gemaakt met de mails erin en die gestuurd naar elke vriendin die contact met mij zocht. Dan druipen ze zelf langzaam wel af omdat ze wel moeten zien dat zei fout zat en niet hij.
Dat zei ik inderdaad ook!
pi_130739750
Serieus? :')

Ik ken geen enkele ouder die zo over zijn/haar kind denkt. Tenminste, niet nadat hun kinderen de puberteit hebben bereikt.
Wel ouders die hun kind zullen steunen ondanks de fouten die hij/zij maakt. En daar is imo niets mis mee.
compact en kleverig.
pi_130739834
Het is niet dat die mailtjes zomaar wat bewijs bevatten hè... er staan blijkbaar allerlei seksueel getinte opmerkingen in enzo, opmerkingen waarmee je ouders niet moet confronteren vind ik, tenzij je daar echt toe genoodzaakt wordt.
Tails tell tales
pi_130739837
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Serieus? :')

Ik ken geen enkele ouder die zo over zijn/haar kind denkt. Tenminste, niet nadat hun kinderen de puberteit hebben bereikt.
Wel ouders die hun kind zullen steunen ondanks de fouten die hij/zij maakt. En daar is imo niets mis mee.
Nou, de ouders van mijn ex waren ook zo. Dusja. :{ Steunen is overigens wat anders dan vergoelijken, imo. Wat de ouders van mijn ex dus bijv. wel deden.
pi_130739987
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:31 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nou, de ouders van mijn ex waren ook zo. Dusja. :{ Steunen is overigens wat anders dan vergoelijken, imo. Wat de ouders van mijn ex dus bijv. wel deden.
Ik weet dat het wel kán voorkomen, ik denk alleen dat het veel minder vaak voorkomt dan gesuggereerd wordt.
compact en kleverig.
pi_130740015
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:37 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Ik weet dat het wel kán voorkomen, ik denk alleen dat het veel minder vaak voorkomt dan gesuggereerd wordt.
Misschien heb jij de omgekeerde ervaring, omdat jij een vrouw bent, en ouders hun zonen miss wat minder op die manier 'beschermen' dan een dochter cq. hun prinsesje? :P Waar wij mannen dus wel mee in aanraking komen? Ik weet ook niet hoor.
pi_130740164
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:38 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Misschien heb jij de omgekeerde ervaring, omdat jij een vrouw bent, en ouders hun zonen miss wat minder op die manier 'beschermen' dan een dochter cq. hun prinsesje? :P Waar wij mannen dus wel mee in aanraking komen? Ik weet ook niet hoor.
Mwah, mijn ouders geloofden mn ex volledig en die lulde gewoon uit zn nek, dus ik heb die ervaring dat ik n prinsesje zou zijn helemaal niet :+
compact en kleverig.
pi_130740238
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Slim, lekker verder escaleren :Y
Dank je.

Nee maar serieus, als je als boeman wordt afgeschilderd mag je m.i. best aangeven dat dat onterecht is, en onderbouwen. Maar misschien wel op een iets elegantere manier dan wat ik net voorstelde.
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
pi_130740251
Als mijn ouders echt niet om het gegeven heen zouden kunnen dat ik mijn vriend zou hebben bedonderd, zouden ze me echt de volle laag geven en hoef ik er echt niet op te rekenen dat zij mij zouden gaan verdedigen. Mijn ouders kennende is daar geen twijfel over mogelijk. (Dat ze -gelukkig- nog wel van me zouden blijven houden, is iets anders ;) ).
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 13:49:36 #199
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130740313
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:23 schreef dikke_donder het volgende:
k geloof dat de meeste ouders juist wel kortzichtig zijn op het gebied van hun eigen kinderen. "Mijn Pietje slaat nooit iemand" of "Mijn Jantje maakt altijd zijn huiswerk heel goed!"
Er is een verschil tussen wat ouders echt denken en wat ouders tegenover anderen zeggen he ;)
pi_130740504
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:47 schreef Forbry het volgende:
Als mijn ouders echt niet om het gegeven heen zouden kunnen dat ik mijn vriend zou hebben bedonderd, zouden ze me echt de volle laag geven en hoef ik er echt niet op te rekenen dat zij mij zouden gaan verdedigen. Mijn ouders kennende is daar geen twijfel over mogelijk. (Dat ze -gelukkig- nog wel van me zouden blijven houden, is iets anders ;) ).
En door die emails kunnen ze er dus echt niet omheen ;)
pi_130740537
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Mwah, mijn ouders geloofden mn ex volledig en die lulde gewoon uit zn nek, dus ik heb die ervaring dat ik n prinsesje zou zijn helemaal niet :+
Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum niet :D (no offense, maar dat is wel lomp dat ze hem zomaar geloven dan)
  maandag 2 september 2013 @ 13:57:59 #202
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130740574
Voor alle idioten die de normen en waarden van fatsoenlijk met elkaar omgaan nog niet helemaal begrijpen...deze bitch had zich zo kunnen gedragen als ze niet in een relatie zat van drie jaar en al samen woonde met haar 'vriend'. zulke taferelen haal je maar uit als je alleen fuckbuddies wil en lekker los wil gaan zonder commitment. Dit is gewoon smerig en achterbaks.

TS je bent een held. _O_ goed gedaan! zal die vuige vlegel leren!
pi_130740617
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

En door die emails kunnen ze er dus echt niet omheen ;)
Die zat er aan te komen :P , maar ik denk dus dat ze er zonder die mails ook niet echt meer omheen kunnen. Bovendien zit je nog steeds met het feit dat die mails niet alleen maar bewijs bevatten, maar ook seksuele dingen die ouders gewoon niet van hun kinderen zouden moeten (te) lezen (krijgen).
Tails tell tales
pi_130740618
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 08:06 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:

1. Je weet ongeveer waarover het gaat (staat in R&L)
2. Geeft iets weg van het plot (TS voelt zich een beetje schuldig)
3. Daardoor word je nieuwsgierig
4. Zet je vervolgens geheel op het verkeerde been.

:+
Haha, so true :)
I think, therefore I am.
pi_130740666
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Voor alle idioten die de normen en waarden van fatsoenlijk met elkaar omgaan nog niet helemaal begrijpen...deze bitch had zich zo kunnen gedragen als ze niet in een relatie zat van drie jaar en al samen woonde met haar 'vriend'. zulke taferelen haal je maar uit als je alleen fuckbuddies wil en lekker los wil gaan zonder commitment. Dit is gewoon smerig en achterbaks.

TS je bent een held. _O_ goed gedaan! zal die vuige vlegel leren!
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
pi_130740746
Ik zou haar dan toch laten gaan, want zulke dingen verdien je dan niet. En dat ze je gaat afblaffen maakt het alleen maar erger. Had ze net zo goed eerlijk kunnen zijn. Het is heel logisch dat je geen vertrouwen in haar hebt als je zulke dingen leest. Je verdient beter.
pi_130740780
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum niet :D (no offense, maar dat is wel lomp dat ze hem zomaar geloven dan)
dat klopt, is óók niet normaal. ;)
compact en kleverig.
  maandag 2 september 2013 @ 14:09:50 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130740925
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...

Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
pi_130740998
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...

Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
  maandag 2 september 2013 @ 14:16:26 #210
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130741115
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan :)
  maandag 2 september 2013 @ 14:17:55 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741152
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan :)
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
  maandag 2 september 2013 @ 14:19:22 #212
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130741199
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
Juist, je hebt gelijk...dat had niet per se gehoeven nee...die ouders zullen waarschijnlijk dingen gelezen hebben die ze liever niet wilden weten. Naja...het bewijs ligt er dan in ieder geval...Vriendinnetje van TS zou d'r ouders niet om kunnen lullen met smoesjes.
  maandag 2 september 2013 @ 14:25:25 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741372
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.

Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
pi_130741719
Netjes ts :) held.
Nu alleen nog een feestje met je vrienden bezatten en alle meuk die je over heb het vuur in.

Hoeft niet per se maar dat vond ik altijd een leuke afsluiter.
_O_ _O_
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_130741721
Als je een goede band hebt met de ouders zou ik wel vertellen wat er gebeurt is. Zeker als ze erom vragen wanneer de spullen langs worden gebracht.
pi_130741889
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.

Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.

En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer :') , terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
  maandag 2 september 2013 @ 14:44:17 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741909
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:

En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer :') , terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
"ze is vreemdgegaan."
pi_130742264
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
  maandag 2 september 2013 @ 15:05:38 #219
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130742526
haar eigen schuld g ga door met je leven
Centrum van het universum ben ik..
pi_130742759
quote:
ow shut the hell up....
pi_130742974
Gerechtigheid ^O^
Hoezo zou je je schuldig gaan voelen hiervoor?
  maandag 2 september 2013 @ 15:29:39 #222
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130743220
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
_O_
  maandag 2 september 2013 @ 17:07:41 #223
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130746332
quote:
Niet iedereen heeft een open relatie.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_130746591
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!! *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 2 september 2013 @ 17:22:38 #225
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130746797
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef KataStrofe het volgende:
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!! *O*
Dit ja. Ik vind het echt een heldenactie. Ik heb begrip voor allerlei situaties en gun mensen best wat kansen, maar bij vreemdgaan lig je er echt meteen uit bij mij. Je hebt het goed afgehandeld, TS _O_.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 2 september 2013 @ 18:55:36 #226
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_130749695
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:

[..]

Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.

Dit dacht ik ook gelijk. Zonder bewijs had ze haar ouders ook best wat anders wijs kunnen maken.

Shit is bewijs en vooral belangrijk: de waarheid!

Verder is er geen gerechtigheid zonder vergelding.

[ Bericht 3% gewijzigd door PierGerlofsDonia op 02-09-2013 19:10:31 ]
  maandag 2 september 2013 @ 19:04:10 #227
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_130750042
Past goed bij de situatie :D

maandag 2 september 2013 @ 20:14:29 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_130753627
Dat je haar het huis uit hebt gezet is je goed recht, vreemdgaan en er vervolgens over liegen is gewoon not-done.
Maar alle informatie met oudersdelen gaat wel wat ver, die mensen staan er namelijk buiten, hoe moeilijk het ook is probeer daar boven te staan.

Maar je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover haar, zij is fout geweest, niet jij.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 02-09-2013 20:21:57 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_130768058
Werkt ze niet voor chatjobs, zoals ook een andere fokker hier.
pi_130770532
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:09:51 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130774921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef Fokpop het volgende:
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
pi_130775873
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:56:00 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130776083
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2, het is een emotionele response van haar om daarop te reageren, dat slijt wel weer, ga je eigen gang, negeer en move along
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:03:08 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130776283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Fokpop het volgende:

niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.

TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
pi_130777662
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.

TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:28:49 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130778353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Fokpop het volgende:

Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?

Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
pi_130781187
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?

Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Nee heel sympathiek is het niet, maar wel 100% begrijpelijk. Ik denk dat de doorsnee ouder eerder een verhaal van de dochter gelooft dan van de ex van de dochter. En ook al zou het niets uit moeten maken hoe die ouders over TS denken, ik snap heel goed dat TS niet wil dat ze hem dingen gaan kwalijk nemen of met een scheef oog aankijken omdat hun dochter de waarheid verdraait. Dat kun je dan maar beter voor zijn door bewijs te leveren. Je hoeft het als ouders niet te lezen, TS kan ook zeggen "ze is vreemd gegaan, hier is het bewijs" en dan kunnen de ouders altijd nog besluiten het ongelezen weg te gooien.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:03:43 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130781306
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
pi_130781518
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Niets wereldvreemds aan hoor, ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik kan wel begrijpen dat iemand er voor kiest. Het is op deze manier in ieder geval wel duidelijk dat TS klaar is met de situatie en dat eventuele goedbedoelde lijmpogingen niets zullen opleveren.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:16:19 #240
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_130781736
Waarom is het überhaupt belangrijk wat haar ouders er van vinden? Ik zie niet hoe die ouders waar dan ook mee te maken hebben. Lekker boeiend of ze het wel of niet geloven.

De mails versturen had ik waarschijnlijk niet gedaan, maar goed, verder goed en kordaat opgetreden. ^O^
Ook geen sig dus
pi_130803181
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zou daar als ouder zijnde ook niet op zitten wachten. Dit komt op mij over als huilie doen bij schoonmammie en -pappie.
pi_130812708
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef zarGon het volgende:
lol :')

neem haar terug
Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook? :')
pi_130812879
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook? :')
Omdat hij zich schuldig voelt. -O-
  woensdag 4 september 2013 @ 14:50:04 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130812915
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130812959
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Omdat hij zich schuldig voelt. -O-
Als hij niet zo aardig was geweest in de relatie, dan was ze ook niet vreemd gegaan. :')
  woensdag 4 september 2013 @ 14:51:54 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130812973
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..

die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130813038
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Tja, niet het probleem van TS.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:55:00 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130813077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 14:55:13 #249
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_130813084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen... :P
pi_130813171
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen... :P
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
  woensdag 4 september 2013 @ 16:02:50 #251
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_130815343
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
Ook geen sig dus
pi_130817524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
jawel hoor, die zijn er wel.
compact en kleverig.
pi_130874077
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Net als de seks in hun relatie... oh wacht
pi_130874212
quote:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.

Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.

quote:

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer

Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan :')

TS, held!

Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:27:34 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130874251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.

Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.

[..]

TS, held!

Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_130874305
quote:
3s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef Re het volgende:

[..]

ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedje
Dan hoop ik maar dat TS een paar naakt/pijpfoto's bewaard heeft als pressiemiddel. (TS PM ze maar, dan bewaar ik ze voor als je ze nodig hebt) Pfff, het gore lef als zij "wraak" gaat halen. De slet.
pi_130874650
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

[..]

TS, held!

En dat is dus precies wat iedereen zegt, bravo :')

Het is voor die ouders kut, wat dat voor haar betekent boeit minder mensen.
compact en kleverig.
pi_130877450
Goed gehandeld TS! Perfect zelfs! Heb ook min of meer in dezelfde situatie gezeten en ben door die situatie zelfs op dit forum beland.. haha. Ik had alleen alle mails van mn ex en haar minnaar op hyves (toen bestond dat nog) gezet.. misschien nog een tandje erger dan het alleen naar dr ouders te mailen :P (ze ging vreemd met dr baas trouwens)
Ach joh. Mensen doen zulke dingen en achteraf vind je het van jezelf jammer dat je er niet bovenstond. Desalniettemin is het zeer begrijpelijk en hoef je je er niet voor te schamen.

Beetje jammer van haar nu en dr vriendinnen maar ik zou er niet wakker om liggen.
  vrijdag 6 september 2013 @ 11:47:45 #259
408379 VuileRat
pi_130877914
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Goed gehandeld TS! Perfect zelfs! Heb ook min of meer in dezelfde situatie gezeten en ben door die situatie zelfs op dit forum beland.. haha. Ik had alleen alle mails van mn ex en haar minnaar op hyves (toen bestond dat nog) gezet.. misschien nog een tandje erger dan het alleen naar dr ouders te mailen :P (ze ging vreemd met dr baas trouwens)
Ach joh. Mensen doen zulke dingen en achteraf vind je het van jezelf jammer dat je er niet bovenstond. Desalniettemin is het zeer begrijpelijk en hoef je je er niet voor te schamen.

Beetje jammer van haar nu en dr vriendinnen maar ik zou er niet wakker om liggen.
De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............

Het blijvende getreiter en geëtter van mijn ex blijft erg zwaar. Ik herken haar helemaal niet meer. Ik zit continu te twijfelen of ik haar nog een keer iets moet mailen. Maar dat zal haar woord tegen het mijne zijn en ik heb helemaal geen zin om elkaar continu met verwijten om de oren te gooien.

Maar wie ben ik om haar te vertellen wat zij fout heeft gedaan? Zij heeft, denk ik, nu haar vriendengroepje om haar heen die elkaar allemaal troosten. Ik kan van alles zeggen, maar zij zullen dat weer verdraaien. ;( Ik wil het liefste haar gewoon niet meer zien.
pi_130878625
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 11:47 schreef VuileRat het volgende:

[..]

De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............

Het blijvende getreiter en geëtter van mijn ex blijft erg zwaar. Ik herken haar helemaal niet meer. Ik zit continu te twijfelen of ik haar nog een keer iets moet mailen. Maar dat zal haar woord tegen het mijne zijn en ik heb helemaal geen zin om elkaar continu met verwijten om de oren te gooien.

Maar wie ben ik om haar te vertellen wat zij fout heeft gedaan? Zij heeft, denk ik, nu haar vriendengroepje om haar heen die elkaar allemaal troosten. Ik kan van alles zeggen, maar zij zullen dat weer verdraaien. ;( Ik wil het liefste haar gewoon niet meer zien.
Logisch en ik kan me voorstellen dat het erg vervelend voor je is. Als je alles negeert denk ik dat je er het snelst vanaf bent. Dingen terugsturen motiveert zulke mensen mi. alleen nog maar meer om door te gaan met zeiken omdat ze te dom zijn om hun eigen fouten in te zien.
Lees het topic eens door TS. Je wordt vaak genoeg in het gelijk gesteld. Reden genoeg om lekker verder te gaan met je leven.
pi_130881115
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!
-___-
  vrijdag 6 september 2013 @ 13:55:22 #262
408379 VuileRat
pi_130881223
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Snoepie85 het volgende:

[..]

je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!
Het betrof ook de discussie van welke standjes en nog meer andere zaken. Ik heb niet elke mail gelezen, maar een blik in een aantal en je wist gewoon direct hoelaat het was.
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:05:57 #263
408379 VuileRat
pi_130881598
quote:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2, het is een emotionele response van haar om daarop te reageren, dat slijt wel weer, ga je eigen gang, negeer en move along
Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.

Ik heb nooit weer wat van haar ouders gehoord. Mijn ouders zijn niet lastig gevallen.

Ik zit nu net in een studio die gericht was op ons tweeën. Ik werk en werkte de afgelopen tijd om promotie af te dingen zodat we wat meer financiele basis en houvast konden krijgen.

Is het slecht dat ik haar gewoon niet meer wil zien?
pi_130881712
Over een aantal maanden ga je realiseren dat het maar goed is dat je van haar af bent. Bizar dat iemand zo kan reageren en anderen voor haar karretje weet te spannen.
pi_130882161
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:

[..]

Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.

Ik heb nooit weer wat van haar ouders gehoord. Mijn ouders zijn niet lastig gevallen.

Ik zit nu net in een studio die gericht was op ons tweeën. Ik werk en werkte de afgelopen tijd om promotie af te dingen zodat we wat meer financiele basis en houvast konden krijgen.

Wellicht haar nog een zakelijke mail sturen dat het vertrouwen echt weg is en je het niet nogmaals wil proberen, dat je het zou waarderen als ze je met rust zou laten en haar vrienden ook niet achter je aan stuurt.

Koel en zakelijk, dan zou ze het toch moeten vatten? Of had je haar zelf al iets gestuurd?
dag
  vrijdag 6 september 2013 @ 14:29:02 #266
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130882450
Ik vraag me af hoe je op de meiden, brieven, reacties reageert. Kan me niet voorstellen dat als je echt duidelijk bent dat ze er niet mee zouden stoppen.

Aan de andere kant lijken die mensen me totaal achterlijk dat ze uberhaupt zo reageren. Dus snap al helemaal niet dat je je afvraagt of het slecht is dat je der nite meer wilt zien. :')
  vrijdag 6 september 2013 @ 15:16:03 #267
408379 VuileRat
pi_130883907
quote:
7s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me af hoe je op de meiden, brieven, reacties reageert. Kan me niet voorstellen dat als je echt duidelijk bent dat ze er niet mee zouden stoppen.

Aan de andere kant lijken die mensen me totaal achterlijk dat ze uberhaupt zo reageren. Dus snap al helemaal niet dat je je afvraagt of het slecht is dat je der nite meer wilt zien. :')
Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.

Ik voel me er slecht over omdat nog niet heel lang geleden ik het bed deelde met deze dame.
pi_130885543
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef VuileRat het volgende:

[..]

Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.

Ik voel me er slecht over omdat nog niet heel lang geleden ik het bed deelde met deze dame.
Als je je in het echt net zo gedraagt als hier op Fok, dan verbaast het me niks dat ze überhaupt vreemdging. Als ik je vriendin was zou ik ook zo snel mogelijk opstappen. Ik zou dat wel op een nettere manier doen om het gedoe minimaal te houden. Het zou me ook niks verbazen als het allemaal nep is en je, zoals gewoonlijk, loopt te trollen :)
"What I did, I did without choice... in the name of peace and sanity." - The Doctor
pi_130886982
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:

(...) Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen.(...)

8)7 x1000000

Nee, TS.. wat ZIJ heeft gedaan en hoe ZIJ nu nog steeds doet, dát is slecht. Eventueel nog één zakelijke, afsluitende mail sturen als je dat zelf graag wil (anders niet). Verder compleet negeren dat mens (en haar vriendinnen) en gewoon door gaan met je leven en zo veel mogelijk plezier proberen te maken zonder haar! Ik hoop dat het je lukt... sterkte/succes in ieder geval!
Tails tell tales
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')