Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum nietquote:Op maandag 2 september 2013 13:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwah, mijn ouders geloofden mn ex volledig en die lulde gewoon uit zn nek, dus ik heb die ervaring dat ik n prinsesje zou zijn helemaal niet
Die zat er aan te komenquote:Op maandag 2 september 2013 13:56 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
En door die emails kunnen ze er dus echt niet omheen
Haha, so truequote:Op maandag 2 september 2013 08:06 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:
1. Je weet ongeveer waarover het gaat (staat in R&L)
2. Geeft iets weg van het plot (TS voelt zich een beetje schuldig)
3. Daardoor word je nieuwsgierig
4. Zet je vervolgens geheel op het verkeerde been.
![]()
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Voor alle idioten die de normen en waarden van fatsoenlijk met elkaar omgaan nog niet helemaal begrijpen...deze bitch had zich zo kunnen gedragen als ze niet in een relatie zat van drie jaar en al samen woonde met haar 'vriend'. zulke taferelen haal je maar uit als je alleen fuckbuddies wil en lekker los wil gaan zonder commitment. Dit is gewoon smerig en achterbaks.
TS je bent een held.goed gedaan! zal die vuige vlegel leren!
dat klopt, is óók niet normaal.quote:Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum niet(no offense, maar dat is wel lomp dat ze hem zomaar geloven dan)
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...quote:Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.quote:Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...
Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we danquote:Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aanquote:Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef DjUntzUntz het volgende:
[..]
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan
Juist, je hebt gelijk...dat had niet per se gehoeven nee...die ouders zullen waarschijnlijk dingen gelezen hebben die ze liever niet wilden weten. Naja...het bewijs ligt er dan in ieder geval...Vriendinnetje van TS zou d'r ouders niet om kunnen lullen met smoesjes.quote:Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.quote:Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.
Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
"ze is vreemdgegaan."quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:
En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer, terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
ow shut the hell up....quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag.
quote:Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
Niet iedereen heeft een open relatie.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag.
Dit ja. Ik vind het echt een heldenactie. Ik heb begrip voor allerlei situaties en gun mensen best wat kansen, maar bij vreemdgaan lig je er echt meteen uit bij mij. Je hebt het goed afgehandeld, TSquote:Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef KataStrofe het volgende:
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |