Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.quote:
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.
Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan
Waar slaat dit op? Ze vertelde hem typisch dingen die ze bij mij ook in de slaapkamer vertelde. Het is net een paar week uit.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Gozer jij hebt gewoon de beste gedaan! weg met zulke vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....
Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".
Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!
Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.
Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.
Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?
Ik herken haar echt niet meer terug!Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?
Wat moet ik doen?
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
Nee , vind ik eigenlijk heel eerlijk en netjes, juist om ook zijn kant van het verhaal te horen en juist daardoor ook werkelijk weet wat er speelde.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.
Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.
Wat had ik dan moeten doen?
Nee maar als ze samenwoonden , en hij haar naar deze actie toch echt niet meer in huis wil hebben is dit wel logisch denk .quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Gastquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Please tell me you're jokingquote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |