abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 september 2013 @ 16:00:58 #1
408379 VuileRat
Kiss my ass u autistic brat
pi_130706943
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".

Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!

Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.

Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.

Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?

Ik herken haar echt niet meer terug! ;( Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?

Wat moet ik doen?
The clever cat eats cheese and breathes down rat holes with baited breath.
pi_130707114
Blokkeer haar en haar vriendinnen en ga verder met je leven.
  zondag 1 september 2013 @ 16:04:37 #3
408653 Mike4Ever
De enige echte Mike
pi_130707117
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag. :')
Hallo!
pi_130707121
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Wat moet ik doen?
Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.

Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan :)
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  zondag 1 september 2013 @ 16:04:50 #5
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_130707128
Verwijder en blokkeer haar & de volgers die ze heeft lopen bewerken. Verder goed bezig!
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_130707173
Verbreek alle contact. Niks om je schuldig over te voelen. Ik had ook exact hetzelfde gedaan.
pi_130707197
Negeren, zij heeft zelf haar fouten gemaakt en daarbij de consequenties , ze baalt dat nu betrapt is en mensen dus niet zo eens zijn met haar leefwijze, dat heeft ze zelf gedaan en dat vind ze nu moeilijk te accepteren.

Ga je dus vooral niet schuldig voelen over wat zij deed en de gevolgend daarvan. Ik denk dat je ex een beetje een triest meisje is en je eigenlijk blij mag zijn dat je van haar en haar vriendinnen af bent. Ik zou trouwens haar en haar vriendinnen blokkeren, zie je hun niet meer en is het lekker rustig
pi_130707321
Dat iedereen haar uitkotst is niet jouw schuld. Daar heeft ze er toch echt zelf naar gemaakt.
pi_130707339
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
5 Ferrari's op videoband!
pi_130707341
Eigen keuze, je vriendin zakt er maar in.

Wat betreft die vriendinnen: je kunt ze nog uitleggen hoe de vork in de steel zit als je daar behoefte aan hebt (want geheid dat je ex niet het volledige verhaal heeft verteld), maar je kunt ze ook gewoon negeren.
Schip ahoy!
  zondag 1 september 2013 @ 16:11:22 #11
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_130707374
Mails op haar facebook zetten.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_130707401
lol :')

neem haar terug
pi_130707421
quote:
7s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Geralt het volgende:

[..]

Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.

Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan :)
hee hallo
pi_130707495
ik zou haar em haar vriendinnen gewoon terugpesten trouwens

beetje lol hebben jatog
  zondag 1 september 2013 @ 16:16:51 #15
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130707609
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.

Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.

Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
  zondag 1 september 2013 @ 16:18:39 #16
408379 VuileRat
pi_130707693
quote:
Waar slaat dit op? Ze vertelde hem typisch dingen die ze bij mij ook in de slaapkamer vertelde. Het is net een paar week uit.

Maar de storm aan mails, telefoontjes en sms'jes komen maar binnen. Ik blokkeer wat ik kan maar die stroom aan haat mails en tekst doet gewoon pijn. Ik heb verder ook direct alles verwijderd. Alle foto's weg. Alle kado's die ik van haar heb gekregen heb ik ook terug gebracht naar haar ouders. Ik krijg zelfs mails van haar met..... Heb ik dan helemaal niks voor je betekend?

Ik reageer op geen enkele mail of sms. Krijg wel berichtjes van haar vriendinnen binnen of zelfs 1 aan de deur gehad of ik met d'r wou praten? Heb netjes sorry gezegd en dat ik daar geen trek in heb.
pi_130707759
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".

Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!

Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.

Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.

Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?

Ik herken haar echt niet meer terug! ;( Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?

Wat moet ik doen?
Gozer jij hebt gewoon de beste gedaan! weg met zulke vrouwen ^O^
Ik zou me helemaal niet schuldig voelen hoor.. Wie zijn billen brandt, moet op de blaren zitten.. dus haar eigen schuld!
  zondag 1 september 2013 @ 16:21:31 #18
408379 VuileRat
pi_130707802
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.

Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.

Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.

Wat had ik dan moeten doen?
pi_130707934
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:

Nee , vind ik eigenlijk heel eerlijk en netjes, juist om ook zijn kant van het verhaal te horen en juist daardoor ook werkelijk weet wat er speelde.

Het meisje baalt gewoon dat ze van 2 naar geen een toe ging , ja jammer voor haar dan had ze maar niet zo dom moeten doen.
Ze speelde met beide een spelletje wat ze niet had moeten spelen naar 2 mensen waar ze beiden niet eerlijk tegen was en heel lullig maar dat soort dingetjes komen uit
  zondag 1 september 2013 @ 16:27:41 #20
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_130708028
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef VuileRat het volgende:

[..]

Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.

Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.

Wat had ik dan moeten doen?
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
pi_130708058
TS, ik vind je een held. ^O^ Alle mensen die hier iets anders vinden sporen niet of trollen :P
pi_130708072
Zou me totaal niet schuldig voelen als ik jou was. Zij is degene die jou bedrogen heeft, en voorgelogen heeft. Groot gelijk dat je haar er dan uit gooit. Ze voelt zich nu gewoon betrapt en probeert je terug te winnen. Ze komt er nu echter achter dat haar acties ook consequenties hebben, en dat vind ze niet leuk. En ik gok zo dat ze haar vriendinnen echt niet de hele waarheid heeft vertelt. En als ze dat wel heeft gedaan dan moet je ook maar blij zijn dat je van die vriendinnen af bent, want die keuren vreemdgaan dus blijkbaar goed.

Probeer alle berichtjes die je krijgt gewoon te negeren/te verwijderen. Jij bent niet de schuldige in deze situatie, en ze is diep triest dat ze jou dat doet geloven. Misschien nog triester dan het vreemdgaan zelf.
pi_130708081
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:

[..]

Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Nee maar als ze samenwoonden , en hij haar naar deze actie toch echt niet meer in huis wil hebben is dit wel logisch denk .
Ze zal toch een slaapplaats moeten hebben als ze niet meer welkom is in dat huis.

Dus vandaar uit kan ik het precies begrijpen
pi_130708117
Goedzo TS, laat d'r lekker op de blaren zitten
pi_130708144
quote:
Gast :') beter ben je aan t trollen. Anders spoor je niet :P

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:

[..]

Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Please tell me you're joking :') Stfu, lol :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')