Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.quote:
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Geralt het volgende:
[..]
Helemaal niks. Goed gehandeld zou ik zeggen.
Sterker nog; ik had hetzelfde gedaan
Waar slaat dit op? Ze vertelde hem typisch dingen die ze bij mij ook in de slaapkamer vertelde. Het is net een paar week uit.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Gozer jij hebt gewoon de beste gedaan! weg met zulke vrouwenquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Situatie: We waren een aantal jaar samen. Trouwplannen, we woonden net een 3 maand bij elkaar. Ex begon zich steeds vreemder te gedragen, mocht de telefoon plots niet meer inkijken. Ze kwam later van werk thuis met vreemde excuses. Enzovooooorts.....
Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer en mijn mond viel open van verbazing. Die ging dus vreemd. Sexueel getinte mails. Veel "Ik houd zo veel van je schatje etc". "Wij hebben een toekomst samen..".
Ik voelde me enorm bedrogen. Ik heb haar wel eens gevraagd, is er een ander in het spel? Nee, nee, nee! En ik werd afgeblaft met; "Je hebt geen vertrouwen in me!". Het ergste voor mij persoonlijk waren de uitjes die ik zelf in elkaar had gezet om er iets leuks van te maken en dat doet echt pijn. Ze heeft bewust tijd van me gestolen die ik net zo goed zelf had kunnen spenderen. Dat neem ik haar het meeste kwalijk!
Toen ik er achter kwam heb ik al haar spulletjes gepakt en heb ik haar ouders gebeld. Ik heb het daar afgezet. Ik kan vrij goed met haar ouders overweg. Ik zei dat ze vreemd ging, heb die ouders een rits mails gestuurd van mijn ex. En vertelde de ouders dat ze niet meer bij mij hoeft te slapen. Ouders stonden versteld.
Toen heb ik die vent een mail gestuurd, bleek die vent niet door te hebben dat mijn ex een andere had (mij dus). Die heeft het direct afgekapt met mijn ex (dat heb ik ook via anderen vernomen). Ik neem die vent ook niks kwalijk. 99 van de 100 keer zal een vent er wel in springen als de dame haar benen gaat spreiden.
Nu krijg ik helaas via social media & sms van haarzelf en haar vriendinnen een enorme shit storm over me heen. Ik begin me haast schuldig te voelen. Waarom? Ja, mijn ex wordt nu door haar ouders uitgekotst en haar nieuwe fuckbuddy wil ook niks meer met d'r. Maar dat is toch niet mijn schuld?
Ik herken haar echt niet meer terug!Waarom moet zij mij zo terug slaan nadat zij zelf vreemd ging?
Wat moet ik doen?
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
Nee , vind ik eigenlijk heel eerlijk en netjes, juist om ook zijn kant van het verhaal te horen en juist daardoor ook werkelijk weet wat er speelde.quote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.quote:Op zondag 1 september 2013 16:21 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Mag ik dat niet doen dan? Zij ging vreemd. Ik had het spelletje ook mee kunnen spelen. Haar confronteren. Leugens horen. Daar had ik geen trek in.
Ik heb er direct een einde aan gemaakt en de ouders en haar andere vriendje heb ik melding gegeven van haar gedrag.
Wat had ik dan moeten doen?
Nee maar als ze samenwoonden , en hij haar naar deze actie toch echt niet meer in huis wil hebben is dit wel logisch denk .quote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Gastquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Please tell me you're jokingquote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Waarom niet? Goed dat ze haar laten weten dat het niet deugt toch? Beetje heropvoeden die hoerquote:Op zondag 1 september 2013 16:27 schreef Mishu het volgende:
[..]
Ik vind het een bazenactie maar kan me voorstellen dat het een tegenreactie oproept. Sowieso hebben haar ouders niet echt super veel te maken met het vreemd gaan van hun dochter.
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:18 schreef VuileRat het volgende:
Alle foto's weg. Alle kado's die ik van haar heb gekregen heb ik ook terug gebracht naar haar ouders. Ik krijg zelfs mails van haar met..... Heb ik dan helemaal niks voor je betekend?
Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
Want je wil nog eens rustig op een avond de foto's bekijken van dat tripje dat je geregeld hebt op die avond dat ze toch wat later thuis was door haar werk?quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
Dat is ook wel heel hard. Natuurlijk is ze de fout in gegaan, maar alle foto's weg? Daar ga je spijt van krijgen.
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.quote:Op zondag 1 september 2013 16:49 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Wat moet je met foto's en spullen van ex-geliefden? Vooral van 1 die je bedriegt.
Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Kadotjes had ik ook lekker gehouden, mits het een beetje coole gadgets waren natuurlijk.
quote:Op zondag 1 september 2013 16:54 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoe vaak kijk jij nog naar foto's van exen? Ik nooit hoor... Mis je niets aan.
Nee , ik denk niet dat die daar spijt van gaat krijgen, het was schijnbaar een leugen en stelde niet veel voor haar voor anders had ze wel anders gehandeld. Ik zou ook niet met allerlei in herinneringen in mijn huis willen van iemand die me besodemieterd heeft.quote:Op zondag 1 september 2013 16:39 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".quote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nutquote:Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Ja als iemand liegt en je bedonderd en je ook de andere man spreekt die ook van niets blijkt te weten, dan zou ik het ook op die manier gedaan hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
Ik troll niet, dus spoor ik niet?quote:Op zondag 1 september 2013 16:31 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Gastbeter ben je aan t trollen. Anders spoor je niet
Ik vind dat TS prima gehandeld heeft. Hoezo haar kant van het verhaal? Ze was gewoon een liegend en vreemdgaand kutwijf. Ze heeft geen enkel recht op een gesprek, ook niet om alles af te sluiten. Ze zoekt zelf maar een manier om het af te sluiten, daar hoeft TS geen woorden aan vuil te maken.quote:Op zondag 1 september 2013 16:59 schreef TomAdorson het volgende:
Ik heb alleen 1 commentaar... Waarom heb je haar hier niet over gesproken? Het klinkt alsof je haar direct verwijderde uit je leven nadat je erachter kwam dat ze met een ander bezig was, zonder haar een kans te geven om haar woord te doen. Je hebt wel goed gereageerd, maar als je echt trouwplannen had zou je haar toch wel een kans moeten geven om haar kant van het verhaal te geven, al is het om alles af te sluiten.
quote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik troll niet, dus spoor ik niet?
Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
Er zijn natuurlijk gradaties in 'met andere mannen omgaan'. Seksueel mailcontact met een collega die ze stiekem neukt, lijkt me geen acceptabele manierquote:Op zondag 1 september 2013 17:10 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Ik troll niet, dus spoor ik niet?
Ik vind het volslagen idioot om een meisje aan je toe te eigenen en haar te verbieden om met andere mannen om te gaan. Heb zelf geen vriendin maar zou daar geen probleem van maken als ik er wel één had. Dat je slechts één partner zou mogen hebben is sowieso een ouderwetse (katholieke?) traditie die veel mensen blijkbaar als 'normaal' beschouwen, in het dierenrijk is dit ook niet het geval.
Dus? Schaam je je daarvoor dan?quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
Wie heeft het hier over schaamte?quote:Op zondag 1 september 2013 17:49 schreef Tha_Duck het volgende:
[..]
Dus? Schaam je je daarvoor dan?
In mijn fotoboeken/digitale albums zitten ook foto's van ex'en. Niks mis mee mijn inziens. Mijn vrouw heeft ook gewoon foto's van ex'en in haar albums. Je hebt toch een leuke tijd samen doorgebracht? Het is een stuk van je leven. Ik zou het ook nooit wegdoen, al moet ik wel zeggen dat ik altijd normaal uit elkaar ben gegaan. En uiteraard solo foto's in de fotolijstjes en andere vrouwenonzin die je alsm man opgedrongen krijgt zijn wel linea recta de kliko in gegaan.
Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.quote:Op zondag 1 september 2013 18:14 schreef Arriviste het volgende:
Maar dat is hoe ik ermee omga. Ieder zo z'n ding. Ik ben iemand die niet naar het verleden omkijkt en gewoon verder gaat.
De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 17:11 schreef Luxuria het volgende:
Het lijkt alsof je vriendin je terugwil omdat ze vraagt of ze dan niets voor je betekent heeft. Klopt dat?
Zo ja, dan zou ik haar een mail sturen waarin precies staat hoe je erover denkt en dat je klaar met haar bent. Dan nergens meer op reageren anders krijg je weer een hele hoop op en neer gemail waar je niet op zit te wachten. Benoem ook dat je geen contact meer wil.
Dat kan ze mmisschien net nodig hebben om in te zien dat het over is en het af te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |