abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130740666
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef DjUntzUntz het volgende:
Voor alle idioten die de normen en waarden van fatsoenlijk met elkaar omgaan nog niet helemaal begrijpen...deze bitch had zich zo kunnen gedragen als ze niet in een relatie zat van drie jaar en al samen woonde met haar 'vriend'. zulke taferelen haal je maar uit als je alleen fuckbuddies wil en lekker los wil gaan zonder commitment. Dit is gewoon smerig en achterbaks.

TS je bent een held. _O_ goed gedaan! zal die vuige vlegel leren!
Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130740746
Ik zou haar dan toch laten gaan, want zulke dingen verdien je dan niet. En dat ze je gaat afblaffen maakt het alleen maar erger. Had ze net zo goed eerlijk kunnen zijn. Het is heel logisch dat je geen vertrouwen in haar hebt als je zulke dingen leest. Je verdient beter.
pi_130740780
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 13:57 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Nja, dan sporen jouw ouders aan t andere eind vh spectrum niet :D (no offense, maar dat is wel lomp dat ze hem zomaar geloven dan)
dat klopt, is óók niet normaal. ;)
compact en kleverig.
  maandag 2 september 2013 @ 14:09:50 #208
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130740925
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:01 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Dus fatsoen geldt in dit geval alleen voor de vriendin en niet voor TS?
Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...

Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
pi_130740998
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:09 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Welk fatsoen mist de TS? De ouders zullen weten waarom ze ineens weer op straat staat...als mijn vriendin zou vreemdgaan zou ik haar ouders ook laten weten waarom ik haar op straat heb gezet...dan hoeft ze thuis niet zielig te lopen doen en te liegen door net te doen alsof het niet aan haar lag. Gewoon volledig terecht dus. Ten tweede: als ik wist dat ze met iemand anders vreemdging, mag ie dat ook best weten...die zit er waarschijnlijk (ook in deze situatie) totaal niet op te wachten...

Het grootste probleem is dat de vriendin van TS gewoon compleet fout zit...zo simpel is het. TS heeft fatsoenlijk opgetreden.
Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
  maandag 2 september 2013 @ 14:16:26 #210
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130741115
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:12 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Tuurlijk zat de vriendin van TS fout, daar is geen discussie over. Het doorspelen van die mails getuigt echter van weinig fatsoen, spullen afleveren bij de ouders met de mededeling dat het over was zou voldoende zijn geweest.
Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan :)
  maandag 2 september 2013 @ 14:17:55 #211
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741152
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:16 schreef DjUntzUntz het volgende:

[..]

Daarover kun je twisten...dat geef ik je gelijk...echter zou ik precies hetzelfde gehandeld hebben...ik vermoed (aan de hand van wat de TS aangaf in de gelezen mails) dat vent nummer 2 er ook van uit ging dat hij een eerlijke meid had gevonden die niet loopt te rotzooien met anderen, anders zou die niet direct de heleboel afkappen toch? als ik iemand zou hebben die ondertussen met twee anderen loopt te flikflooien, dan zou ik dat ook willen weten. Dat jij dat onfatsoenlijk vindt, is prima...daarin verschillen we dan :)
Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
  maandag 2 september 2013 @ 14:19:22 #212
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130741199
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 14:17 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Het gaat om het doorspelen van de mails naar de ouders. Vent nr2 kent die mails natuurlijk al, want ze waren aan hem gericht neem ik aan
Juist, je hebt gelijk...dat had niet per se gehoeven nee...die ouders zullen waarschijnlijk dingen gelezen hebben die ze liever niet wilden weten. Naja...het bewijs ligt er dan in ieder geval...Vriendinnetje van TS zou d'r ouders niet om kunnen lullen met smoesjes.
  maandag 2 september 2013 @ 14:25:25 #213
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741372
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.

Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
pi_130741719
Netjes ts :) held.
Nu alleen nog een feestje met je vrienden bezatten en alle meuk die je over heb het vuur in.

Hoeft niet per se maar dat vond ik altijd een leuke afsluiter.
_O_ _O_
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_130741721
Als je een goede band hebt met de ouders zou ik wel vertellen wat er gebeurt is. Zeker als ze erom vragen wanneer de spullen langs worden gebracht.
pi_130741889
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 14:25 schreef Cue_ het volgende:
Ik snap uberhaupt niet dat die hele ouders erbij zijn gehaald of tenminste, niet dat er bewijs zou moeten worden geleverd aan de ouders.
TS levert de spullen af, ouders zijn verbaasd, nouja dan vertel dat je evt nog dat ze is vreemdgegaan en dat het klaar over en uit is en TS vertrekt weer.

Wat vervolgens die ouders doen mbt de ex.. tja boeiend, dat is tussen hen. Maar waarom sommigen hier zoiets heeft van "anders leert ex er niets van" of "ja anders geloven de ouders de TS niet" boeiend, het is klaar en over.
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.

En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer :') , terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
  maandag 2 september 2013 @ 14:44:17 #217
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130741909
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:

En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer :') , terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
"ze is vreemdgegaan."
pi_130742264
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
  maandag 2 september 2013 @ 15:05:38 #219
407126 Jv1994
Aardige knul.
pi_130742526
haar eigen schuld g ga door met je leven
Centrum van het universum ben ik..
pi_130742759
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag. :')
ow shut the hell up....
pi_130742974
Gerechtigheid ^O^
Hoezo zou je je schuldig gaan voelen hiervoor?
  maandag 2 september 2013 @ 15:29:39 #222
401350 DjUntzUntz
untz untz untz untz
pi_130743220
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:56 schreef formerjellybean het volgende:
Heel eerlijk dit waarom zou hij rekening moeten houden met iemand die duidelijk geen rekening met hem hield.
Ze heeft hem bedonderd , ze mag nog blij zijn dat hij haar spullen bij haar ouders afleverde want voor hetzelfde geld stond ze op straat.
Een boel van haar problemen heeft ze zelf gecreeerd , dan kan ze wel van alles doen om juist wraak te nemen en schuldgevoel aan te praten maar zij heeft voor haar acties zelf gekozen en daar zitten gewoon gevolgen aan vast.
_O_
  maandag 2 september 2013 @ 17:07:41 #223
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130746332
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef Mike4Ever het volgende:
Waarom is het volgens jou verboten dat jouw vriendin sexueel getinte mails verstuurd naar andere mannen?
Je doet net alsof ze jouw bezit is en ze vervolgens ook niks meer mag. :')
Niet iedereen heeft een open relatie.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
pi_130746591
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!! *O*
Net toen je dacht dat je veilig was..
  maandag 2 september 2013 @ 17:22:38 #225
302898 RockNijntje
Je dagelijkse dosis Zillennial
pi_130746797
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 17:16 schreef KataStrofe het volgende:
Schuldig? Je verdient een medaille vriend!! *O*
Dit ja. Ik vind het echt een heldenactie. Ik heb begrip voor allerlei situaties en gun mensen best wat kansen, maar bij vreemdgaan lig je er echt meteen uit bij mij. Je hebt het goed afgehandeld, TS _O_.
Als je mij ziet posten ben ik verdwaald in het verleden of mis ik jullie
  maandag 2 september 2013 @ 18:55:36 #226
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_130749695
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:

[..]

Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.

Dit dacht ik ook gelijk. Zonder bewijs had ze haar ouders ook best wat anders wijs kunnen maken.

Shit is bewijs en vooral belangrijk: de waarheid!

Verder is er geen gerechtigheid zonder vergelding.

[ Bericht 3% gewijzigd door PierGerlofsDonia op 02-09-2013 19:10:31 ]
  maandag 2 september 2013 @ 19:04:10 #227
397387 PierGerlofsDonia
Harder, sterker, sneller
pi_130750042
Past goed bij de situatie :D

maandag 2 september 2013 @ 20:14:29 #228
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_130753627
Dat je haar het huis uit hebt gezet is je goed recht, vreemdgaan en er vervolgens over liegen is gewoon not-done.
Maar alle informatie met oudersdelen gaat wel wat ver, die mensen staan er namelijk buiten, hoe moeilijk het ook is probeer daar boven te staan.

Maar je hoeft je niet schuldig te voelen tegenover haar, zij is fout geweest, niet jij.

[ Bericht 3% gewijzigd door snakelady op 02-09-2013 20:21:57 ]
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_130768058
Werkt ze niet voor chatjobs, zoals ook een andere fokker hier.
pi_130770532
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:09:51 #231
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130774921
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef Fokpop het volgende:
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
pi_130775873
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
  dinsdag 3 september 2013 @ 13:56:00 #233
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130776083
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2, het is een emotionele response van haar om daarop te reageren, dat slijt wel weer, ga je eigen gang, negeer en move along
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 3 september 2013 @ 14:03:08 #234
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130776283
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Fokpop het volgende:

niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.

TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
pi_130777662
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.

TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
  dinsdag 3 september 2013 @ 15:28:49 #236
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130778353
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Fokpop het volgende:

Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?

Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
pi_130781187
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?

Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Nee heel sympathiek is het niet, maar wel 100% begrijpelijk. Ik denk dat de doorsnee ouder eerder een verhaal van de dochter gelooft dan van de ex van de dochter. En ook al zou het niets uit moeten maken hoe die ouders over TS denken, ik snap heel goed dat TS niet wil dat ze hem dingen gaan kwalijk nemen of met een scheef oog aankijken omdat hun dochter de waarheid verdraait. Dat kun je dan maar beter voor zijn door bewijs te leveren. Je hoeft het als ouders niet te lezen, TS kan ook zeggen "ze is vreemd gegaan, hier is het bewijs" en dan kunnen de ouders altijd nog besluiten het ongelezen weg te gooien.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:03:43 #238
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130781306
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
pi_130781518
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Niets wereldvreemds aan hoor, ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik kan wel begrijpen dat iemand er voor kiest. Het is op deze manier in ieder geval wel duidelijk dat TS klaar is met de situatie en dat eventuele goedbedoelde lijmpogingen niets zullen opleveren.
  dinsdag 3 september 2013 @ 17:16:19 #240
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_130781736
Waarom is het überhaupt belangrijk wat haar ouders er van vinden? Ik zie niet hoe die ouders waar dan ook mee te maken hebben. Lekker boeiend of ze het wel of niet geloven.

De mails versturen had ik waarschijnlijk niet gedaan, maar goed, verder goed en kordaat opgetreden. ^O^
Ook geen sig dus
pi_130803181
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Mee eens. Ik zou daar als ouder zijnde ook niet op zitten wachten. Dit komt op mij over als huilie doen bij schoonmammie en -pappie.
pi_130812708
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 16:11 schreef zarGon het volgende:
lol :')

neem haar terug
Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook? :')
pi_130812879
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook? :')
Omdat hij zich schuldig voelt. -O-
  woensdag 4 september 2013 @ 14:50:04 #244
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130812915
quote:
7s.gif Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130812959
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..

quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Gwniemand het volgende:

[..]

Omdat hij zich schuldig voelt. -O-
Als hij niet zo aardig was geweest in de relatie, dan was ze ook niet vreemd gegaan. :')
  woensdag 4 september 2013 @ 14:51:54 #246
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130812973
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..

die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130813038
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Catch22- het volgende:

[..]

die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Tja, niet het probleem van TS.
  woensdag 4 september 2013 @ 14:55:00 #248
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130813077
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 14:55:13 #249
249833 Jotcha
duw eens op mijn neus!
pi_130813084
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:53 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen... :P
pi_130813171
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Jotcha het volgende:

[..]

Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen... :P
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
  woensdag 4 september 2013 @ 16:02:50 #251
45180 Dennis_enzo
Geen usericon nee
pi_130815343
quote:
10s.gif Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Smack10 het volgende:

[..]

[..]

Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
Ook geen sig dus
pi_130817524
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:

[..]

Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
jawel hoor, die zijn er wel.
compact en kleverig.
pi_130874077
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Net als de seks in hun relatie... oh wacht
pi_130874212
quote:
3s.gif Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.

Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.

quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:

Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer

Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan :')

TS, held!

Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
  vrijdag 6 september 2013 @ 09:27:34 #255
262 Re
Kiss & Swallow
pi_130874251
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:

[..]

Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.

Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.

[..]

Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan :')

TS, held!

Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedje
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')