Dit dacht ik ook gelijk. Zonder bewijs had ze haar ouders ook best wat anders wijs kunnen maken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.
En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer, terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef Fokpop het volgende:
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Fokpop het volgende:
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.
TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Fokpop het volgende:
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
Nee heel sympathiek is het niet, maar wel 100% begrijpelijk. Ik denk dat de doorsnee ouder eerder een verhaal van de dochter gelooft dan van de ex van de dochter. En ook al zou het niets uit moeten maken hoe die ouders over TS denken, ik snap heel goed dat TS niet wil dat ze hem dingen gaan kwalijk nemen of met een scheef oog aankijken omdat hun dochter de waarheid verdraait. Dat kun je dan maar beter voor zijn door bewijs te leveren. Je hoeft het als ouders niet te lezen, TS kan ook zeggen "ze is vreemd gegaan, hier is het bewijs" en dan kunnen de ouders altijd nog besluiten het ongelezen weg te gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Niets wereldvreemds aan hoor, ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik kan wel begrijpen dat iemand er voor kiest. Het is op deze manier in ieder geval wel duidelijk dat TS klaar is met de situatie en dat eventuele goedbedoelde lijmpogingen niets zullen opleveren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Mee eens. Ik zou daar als ouder zijnde ook niet op zitten wachten. Dit komt op mij over als huilie doen bij schoonmammie en -pappie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Omdat hij zich schuldig voelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook?
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Als hij niet zo aardig was geweest in de relatie, dan was ze ook niet vreemd gegaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Omdat hij zich schuldig voelt.
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..
Tja, niet het probleem van TS.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.quote:
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop