Dit dacht ik ook gelijk. Zonder bewijs had ze haar ouders ook best wat anders wijs kunnen maken.quote:Op maandag 2 september 2013 14:43 schreef JAOC het volgende:
[..]
Waarom vallen jullie zo over het feit dat TS die mails doorgespeeld heeft.
Het zou toch ook heel goed kunnen dat TS haar spullen naar haar ouders bracht en enkel had medegedeeld dat ze vreemd gegaan is. De ouders weigerden dit in de eerste instantie te geloven, waarna TS(nog erg emotioneel/woedend) de mails doorgestuurd heeft? Ik kan me voorstellen dat TS niet helemaal rationeel kon nadenken op dat moment.
En wat zou je zelf zeggen tegen anderen uit je omgeving over de reden van de breuk?
Het gevoel was er niet meer, terwijl je gewoon weet dat ze keihard vreemd is gegaan?
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?quote:Op dinsdag 3 september 2013 10:02 schreef Fokpop het volgende:
Ik snap best dat als je een beetje een redelijke band met die ouders hebt opgebouwd dat je dan niet wilt dat die smerige liegende hoer alles gaat zitten verdraaien en jou tot de schuld van alles bombardeert, zelfs al zie je die ouders verder nooit meer. Ook die emails doorsturen was dus niet meer dan terecht.
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:09 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Als je een redelijke band met die ouders heb opgebouwd ga ik er niet van uit dat ze hem ineens de schuld van alles geven. Dus waarom gelijk uitgaan van het ergste?
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Fokpop het volgende:
niet 'ineens' maar nadat hun eigen dochter met een heel verhaal komt.. toch logisch om je dochter eerder te geloven dan haar vriend? En hij weet inmiddels waar die dochter toe in staat is en dat ze een goede leugenaar is.
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:03 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat is in het geval je dus vanuit de ouders commentaar krijgt, dat ze het niet geloven etc.
TS is naar de ouders gestapt en gelijk de mails getoond.
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?quote:Op dinsdag 3 september 2013 14:58 schreef Fokpop het volgende:
Onzin, TS heeft alles gewoon in een keer afgerond.. Hij wist dat het zo zou lopen dus hij heeft in een keer alles opgelost. Wat moet ie dan? Afwachten of ze wel echt slechte verhalen aan die ouders gaat vertellen? Kom op zeg, het is toch al duidelijk wat voor persoon ze is. En TS zit ook niet te wachten op langdurig contact met die ouders verder..
Nee heel sympathiek is het niet, maar wel 100% begrijpelijk. Ik denk dat de doorsnee ouder eerder een verhaal van de dochter gelooft dan van de ex van de dochter. En ook al zou het niets uit moeten maken hoe die ouders over TS denken, ik snap heel goed dat TS niet wil dat ze hem dingen gaan kwalijk nemen of met een scheef oog aankijken omdat hun dochter de waarheid verdraait. Dat kun je dan maar beter voor zijn door bewijs te leveren. Je hoeft het als ouders niet te lezen, TS kan ook zeggen "ze is vreemd gegaan, hier is het bewijs" en dan kunnen de ouders altijd nog besluiten het ongelezen weg te gooien.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Niets wereldvreemds aan hoor, ik weet ook niet of ik het zou doen, maar ik kan wel begrijpen dat iemand er voor kiest. Het is op deze manier in ieder geval wel duidelijk dat TS klaar is met de situatie en dat eventuele goedbedoelde lijmpogingen niets zullen opleveren.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Mee eens. Ik zou daar als ouder zijnde ook niet op zitten wachten. Dit komt op mij over als huilie doen bij schoonmammie en -pappie.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hoezo wist ie dat het zo zou lopen? Waar geeft ie enigszins de indicatie dat de ouders van z'n ex zo zouden reageren?
Daarbij is dat iets tussen de ouders en het kind. TS geeft netjes aan dat mevrouw is vreemdgegaan en vervolgens zou het klaar moeten zijn. Je gaat de ouders toch geen seksgerelateerde mailtjes laten lezen van dochterlief. Dat is gewoon not done.
Omdat hij zich schuldig voelt.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:44 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Waarom zie ik dit scenaria nog gebeuren ook?
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 17:03 schreef Cue_ het volgende:
Misschien ben ik wel gewoon wereldvreemd. Ik zou er uberhaupt niet eens aan denken dat ik iets zou willen bewijzen aan schoonouders.
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:50 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, als je zegt "ze gaat vreemd!" en je hebt geen bewijs dan zal zij botweg zeggen dat het niet zo is. Ergens snap ik het wel.
Als hij niet zo aardig was geweest in de relatie, dan was ze ook niet vreemd gegaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:49 schreef Gwniemand het volgende:
[..]
Omdat hij zich schuldig voelt.
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Smack10 het volgende:
Ik zie niet in waarom je dat moet bewijzen aan anderen? Het gaat toch erom wat jij weet en denkt/vindt..
Tja, niet het probleem van TS.quote:Op woensdag 4 september 2013 14:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
die schoonouders zullen t niet misschien niet helemaal snappen anders.
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.quote:
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...quote:
quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Nouja, dat ligt aan wat voor relatie hij met hun heeft.
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..quote:Op woensdag 4 september 2013 14:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Alleen het gezeik van haar en die vriendinnen lijkt me wel zat, als haar ouders dan ook nog mee gaan doen...
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?quote:Op woensdag 4 september 2013 14:57 schreef Smack10 het volgende:
[..]
[..]
Dat is toch het laatste waar ik mij druk om zou maken eerlijk gezegd..
jawel hoor, die zijn er wel.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:02 schreef Dennis_enzo het volgende:
[..]
Dit, wat kan jouw het schelen of je schoonouders je geloven? Je hebt toch niks meer met die mensen te maken als het uit is? Er is toch niemand die nog echt omgaat met de ouders van een ex, terwijl de relatie door ruzie of vreemdgaan stukliep?
Net als de seks in hun relatie... oh wachtquote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaanquote:Op zondag 1 september 2013 16:00 schreef VuileRat het volgende:
Ik ben eens door de geschiedenis gaan kijken op de computer
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedjequote:Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.
Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.
[..]
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan![]()
TS, held!
Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
Dan hoop ik maar dat TS een paar naakt/pijpfoto's bewaard heeft als pressiemiddel. (TS PM ze maar, dan bewaar ik ze voor als je ze nodig hebt) Pfff, het gore lef als zij "wraak" gaat halen. De slet.quote:Op vrijdag 6 september 2013 09:27 schreef Re het volgende:
[..]
ik zeg nergens dat het niet onlogisch is hoor dat men zulke dingen doet maar je moet niet vreemd opkijken dat zoiets niet leuk gevonden gaat worden... vrouwen en wraak is een explosief goedje
En dat is dus precies wat iedereen zegt, bravoquote:Op vrijdag 6 september 2013 09:25 schreef Simpel-Zat het volgende:
[..]
Echt wat een moraalridder gedoe hier over het doorsturen van die mail. TS is maximaal mogelijk in een relatie vernederd door die vuige hoer. Alsof je rationeel na kunt denken als je zoiets ontdekt. En al kan hij dat wel en hij doet het dan toch, ook helemaal prima wmb.
Lomp gelul van sommigen. Het valt me nog mee dat de fokmeute TS niet vierendeelt om.
[..]
Dat staat hier ook gelijk aan vreemdgaan![]()
TS, held!
Ik heb wel een beetje medelijden met je ex-schoonpa. Ik bedoel jij denkt toch niet dat die ouders die mailtjes hebben uitgelezen. Het eerste kinky woord wat ze lezen zal waarschijnlijk ook de laatste zijn. Maar ik geef het je te verwerken als vader als je leest dat je dochter zegt nat te worden van de gedachte van zijn stijve...oid.
De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:32 schreef Fes1-2 het volgende:
Goed gehandeld TS! Perfect zelfs! Heb ook min of meer in dezelfde situatie gezeten en ben door die situatie zelfs op dit forum beland.. haha. Ik had alleen alle mails van mn ex en haar minnaar op hyves (toen bestond dat nog) gezet.. misschien nog een tandje erger dan het alleen naar dr ouders te mailen(ze ging vreemd met dr baas trouwens)
Ach joh. Mensen doen zulke dingen en achteraf vind je het van jezelf jammer dat je er niet bovenstond. Desalniettemin is het zeer begrijpelijk en hoef je je er niet voor te schamen.
Beetje jammer van haar nu en dr vriendinnen maar ik zou er niet wakker om liggen.
Logisch en ik kan me voorstellen dat het erg vervelend voor je is. Als je alles negeert denk ik dat je er het snelst vanaf bent. Dingen terugsturen motiveert zulke mensen mi. alleen nog maar meer om door te gaan met zeiken omdat ze te dom zijn om hun eigen fouten in te zien.quote:Op vrijdag 6 september 2013 11:47 schreef VuileRat het volgende:
[..]
De reden waarom ik het de ouders heb verteld is omdat ik geen zin had in een kopje koffie om even bij te praten. Nee! Gebeld, mails doorgestuurd, met de auto alles afgezet en weer weggegaan. Stel de buren zouden de dozen hebben meegenomen of het zou nat worden krijg je daar weer geëtter over. Nu stond moeder bij de deur............
Het blijvende getreiter en geëtter van mijn ex blijft erg zwaar. Ik herken haar helemaal niet meer. Ik zit continu te twijfelen of ik haar nog een keer iets moet mailen. Maar dat zal haar woord tegen het mijne zijn en ik heb helemaal geen zin om elkaar continu met verwijten om de oren te gooien.
Maar wie ben ik om haar te vertellen wat zij fout heeft gedaan? Zij heeft, denk ik, nu haar vriendengroepje om haar heen die elkaar allemaal troosten. Ik kan van alles zeggen, maar zij zullen dat weer verdraaien.Ik wil het liefste haar gewoon niet meer zien.
je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!quote:Op zondag 1 september 2013 16:10 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Ja TS, heb je haar gekocht ofzo?
Gewoon mailen voor de spanning moet toch kunnen. Mischien hadden ze elkaar nog nooit in het echt gezien, en was ze dat ook niet van plan?
Het betrof ook de discussie van welke standjes en nog meer andere zaken. Ik heb niet elke mail gelezen, maar een blik in een aantal en je wist gewoon direct hoelaat het was.quote:Op vrijdag 6 september 2013 13:51 schreef Snoepie85 het volgende:
[..]
je gaat niet 'voor de spanning' naar een andere vent mailen dat je van 'm houdt, dat gaat veel te ver!
Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:56 schreef Re het volgende:
ik kan best begrijpen dat ze zwaar pissed is over wat je met je informatie hebt gedaan, dat was iets tussen jullie 2, het is een emotionele response van haar om daarop te reageren, dat slijt wel weer, ga je eigen gang, negeer en move along
Wellicht haar nog een zakelijke mail sturen dat het vertrouwen echt weg is en je het niet nogmaals wil proberen, dat je het zou waarderen als ze je met rust zou laten en haar vrienden ook niet achter je aan stuurt.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Ik krijg haar vriendinnen aan de deur. Ik krijg smeekbrieven of we het niet nog een keer moeten proberen. Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen. Ik krijg mails van vrienden waarin mijn ex de situatie probeert uit te leggen. Ik heb nog eenmaal een mailtje van die jongen waar ze mee mailde teruggekregen. Dat was een bedank mailtje.
Ik heb nooit weer wat van haar ouders gehoord. Mijn ouders zijn niet lastig gevallen.
Ik zit nu net in een studio die gericht was op ons tweeën. Ik werk en werkte de afgelopen tijd om promotie af te dingen zodat we wat meer financiele basis en houvast konden krijgen.
Is het slecht dat ik haar gewoon niet meer wil zien?
Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:29 schreef Cue_ het volgende:
Ik vraag me af hoe je op de meiden, brieven, reacties reageert. Kan me niet voorstellen dat als je echt duidelijk bent dat ze er niet mee zouden stoppen.
Aan de andere kant lijken die mensen me totaal achterlijk dat ze uberhaupt zo reageren. Dus snap al helemaal niet dat je je afvraagt of het slecht is dat je der nite meer wilt zien.
Als je je in het echt net zo gedraagt als hier op Fok, dan verbaast het me niks dat ze überhaupt vreemdging. Als ik je vriendin was zou ik ook zo snel mogelijk opstappen. Ik zou dat wel op een nettere manier doen om het gedoe minimaal te houden. Het zou me ook niks verbazen als het allemaal nep is en je, zoals gewoonlijk, loopt te trollenquote:Op vrijdag 6 september 2013 15:16 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Ik reageer niet. Ik heb een aantal keer gemeld dat ik met rust wil worden gelaten.
Ik voel me er slecht over omdat nog niet heel lang geleden ik het bed deelde met deze dame.
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:05 schreef VuileRat het volgende:
(...) Ik krijg anonieme brieven waarin staat dat ze een veel betere vent verdient en dat ik haar het geluk met die fuckbuddy niet had mogen ontnemen. Ik krijg dreig telefoontjes dat wanneer ik weer een vriendin zou krijgen zij mij lastig zou vallen.(...)
Is het slecht dat ik haar gewoon niet meer wil zien?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |