Ze hoefde niet meer bij mij aan de deur te kloppen. Het 1e adres waar ik aan dacht waar zij zou kunnen blijven slapen was bij haar ouders.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Je rug recht houden! Well done.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 september 2013 19:48 schreef Cinderella_Man het volgende:
[..]
Je rug recht houden! Well done.Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
Minder, imoquote:Op zondag 1 september 2013 19:50 schreef fathank het volgende:
[..]
Das niet typisch iets voor vrouwen, mannen doen dat net zo goed.
Dit.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Blokkeer haar en haar vriendinnen en ga verder met je leven.
Dat zal dus van haar ouders zijn denk , die hebben waarschijnlijk daarna met haar contact gezocht en gezegd dat ze dus bij hun moest komen . Gok ik zoquote:Op zondag 1 september 2013 19:56 schreef ElkeKeerWeer het volgende:
Goed gehandeld TS!!
Maar wat ik me afvraag, hoe heeft zij gehoord dat jij het wist? Hebben jullie elkaar gezien en wat zij ze toen? Want jij hebt de spullen gebracht naar haar ouders, maar hoe hoorde ze dat zegmaar?
Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.quote:Op zondag 1 september 2013 19:36 schreef VuileRat het volgende:
[..]
Dat wil ik nu dus ook doen. Ik zag misselijk makende mails op dagen dat wij babbelden over trouwen. Kado's die gegeven werden met het oog op de bruiloft wou ik het liefste ook gewoon direct in de grijze container gooien maar ik heb netjes alle spullen van haar in dozen gezet en afgezet bij haar ouders. Die wisten ook even niet wat ze er mee aan moesten en wensten mij verder success.
[..]
De mails waren voldoende bewijs dat er aardig wat afgeneukt is. Die gast die ik mailde voelde zich ook bedrogen en wist direct hoe laat het was. Het was verder een nette mail, geen verwijt, maar ik legde de situatie uit en zei dat ik niks meer met haar te maken wou hebben.
Ik kon het spelletje blijven spelen met haar, ze gedroeg zich immers al een poosje vreemd. Maar ik had helemaal geen zin in discussies. Wat heb ik aan een sorry? Dit speelde zich al voor het verhuizen af, we woonden samen!
En voor iedereen die denkt, het waren maar mails... Waarom spreek je haar daar niet op aan? De inhoud van de mails gaf echt voldoende aan wat er allemaal afspeelde. En dat tijdens een weekendje op pad, waar je romantisch hebt gedaan en over de toekomst en het trouwen hebt gesproken, voel je je echt vies kut en ellendig. Ik hoef haar hier niet weer in huis te hebben.
Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?quote:Op zondag 1 september 2013 20:31 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Volgens mij heb je verkeerd begrepen wat ik zeg.
Ik vroeg of ze spijt heeft en je terug wil?
Zo ja, stuur haar dan nu een mail dat je er klaar mee bent en dat je haar verwijdert uit je leven.
Misschien dringt het nu het een tijdje later is, wel tot haar door.
Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomtquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Nee, gewoon laten zo. Laat die trut maar helemaal radeloos worden. Waarom zou hij haar closure geven?
Zo enorm simpel is het echtquote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
Gewoon blocken en negerenquote:Op zondag 1 september 2013 20:42 schreef Luxuria het volgende:
[..]
Zodat hij van het gezeik van haar en haar vriendinnen afkomt
Dit, vind het een beetje kinderachtig zelfs.quote:Op zondag 1 september 2013 19:42 schreef fathank het volgende:
Beetje matig dat je zonodig haar ouders hierbij moest betrekken. Alsof die daar op zitten te wachten.
Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Dit, vind het een beetje kinderachtig zelfs.
Hij had haar spullen ook meteen naar het stort kunnen brengen ja, was ook een prima oplossing geweestquote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Weetje wat kinderachtig? Die vreemdgaande hoer die geen verantwoordelijkheid wil voor haar daden. Dát is kinderachtig. Wat TS heeft gedaan is gerechtigheid.quote:Op zondag 1 september 2013 21:39 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjesquote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Quiche_lorraine het volgende:
[..]
Hoezo? Prima opgelost, hij had ook haar troep op straat kunnen flikkeren. Dan is dit een stuk netter.
Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal"quote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes![]()
Wat dacht je van: niet!?![]()
Laat die mensen er lekker buiten.
Ik dacht dat hij dát niet gedaan had, maar heb de hele OP nog eens gelezen en wel dus? Ja, dat vind ik ook wel te ver gaanquote:Op zondag 1 september 2013 22:20 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
seksueel getinte mailtjes aan de ouders van je ex doorspelen, idd, heel netjes![]()
Wat dacht je van: niet!?![]()
Laat die mensen er lekker buiten.
nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!quote:Op zondag 1 september 2013 22:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ach, eigenlijk geloof ik sowieso helemaal niks van dit "verhaal"
Wmoah, ik vind het toch een te duidelijk "zij is fout en ik heb juist gehandeld"-verhaaltje (voor de aandacht.. ???)quote:Op zondag 1 september 2013 22:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nah, heb het weleens gekker gehoord hoor!
nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
Hoewel ik TS een held vond (en voor het overgrote deel van zijn verhaal nog steeds vind), vind ik dat hij die ouders best mocht inlichten in de zin van "ik heb ontdekt dat ze is vreemdgegaan", maar níet dat hij die (klaarblijkelijk seksueel getinte) mailtjes ook aan die ouders liet zien.quote:Op zondag 1 september 2013 22:44 schreef AlwaysHappy het volgende:
Waarom niet die mails doorsturen naar de ouders? Waarom niet die ouders inlichten? TS zijn band met zijn schoonouders was prima, dus ik vind het netjes wat hij heeft gedaan. Geef die vriendin niet de vrijheid haar ouders een andere reden te geven voor de breuk in de relatie. Dan had ze de schuld straks nog bij hem gelegd bij haar ouders.
Dit, geen schuldgevoel laten aanpraten door je ex. Zij is vreemdgegaan, zij is fout geweest, klaar.quote:Op zondag 1 september 2013 16:04 schreef krullenbolletje het volgende:
beta mannetjequote:Op zondag 1 september 2013 16:16 schreef Mishu het volgende:
Je bent wel een klein beetje ver gegaan in je woede door bijvoorbeeld die scharrel te bellen.
Dat roept weer reacties op. Kortom een hoop gedoe.
Blokkeren en geen olie meer op het vuur leggen.
quote:Op zondag 1 september 2013 22:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
nou en? Hij hoeft na de breuk geen zak meer met haar ouders te maken te hebben.
Wat heeft het dan voor nut om haar band met hen te verstoren? Dat voelt goed ofzo?
Er is niets netjes aan imo.
Voldoet gewoon aan de wetmatigheden van een goede trailer:quote:Op maandag 2 september 2013 01:13 schreef Wolfs het volgende:
Btw, ben ik de enige die niet duidelijk de connectie kan leggen tussen de titel en de daadwerkelijke inhoud van het verhaal?
quote:Op zondag 1 september 2013 16:56 schreef Arriviste het volgende:
[..]
Zit je een romantisch avondje op de bank met je vrouw herinneringen op te halen: "dit ben ik met mijn ex in Turkije".
Het is niet dat ik dagelijks oude vakantie foto's zit terug te kijken, maar als ze soms voorbij komen vind ik het leuk die terug te zien, ook als er toevallig een ex op staat. Behalve de slechte herinneringen van het moment dat het uit ging lijkt het me toch dat het merendeel van de herinneringen positief zijn.quote:Op zondag 1 september 2013 16:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Over 10 jaar heeft die misschien een vrouw en kinderen die trouw zijn en hebben de foto's van toen totaal geen nut
quote:Op maandag 2 september 2013 08:29 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Kom op zeg, haar ouders mailen? Slaat nergens op.
Mee eens.quote:Op maandag 2 september 2013 00:21 schreef Anmer het volgende:
[..]![]()
Werkelijk te triest voor woorden om die mails door te sturen naar die ouders. Kom nou toch
Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?quote:Op maandag 2 september 2013 08:32 schreef JedimindhaX het volgende:
Miracle_Drug, jank niet zo. Ze heeft t r zelf naar gemaakt, hij is haar niks verschuldigd. Juist goed dat die ouders zo de kans krijgen haar wat bij te brengen wat betreft t zijn van een beter persoon.
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen?quote:Op maandag 2 september 2013 08:36 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Doe toch normaal, dit was een wraakactie van TS. Wat hebben ouders nog te maken met de handelswijze van een volwassen kind?
Vreemdgaan vind je kinderachtig?quote:Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen?
Ik vind vreemdgaan een teken van emotionele onvolwassenheid ja, zeker. Beetje scheve vergelijking die je maakt ook, maargoed. Heel 'netjes' is het misschien niet maar zoals ik al zeg, ze verdient ook niet beter.quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind je kinderachtig?
Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.quote:Op maandag 2 september 2013 08:52 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Vreemdgaan vind je kinderachtig?
Het is niet netjes via de weg die TS gekozen heeft de ouders erbij te betrekken. Dat hij zich boos en gekwetst voelt is natuurlijk niet meer dan logisch en terecht, maar hou dat soort dingen lekker binnen de relatie. Er zijn ook van die wijven die bij elke ruzie huilend naar hun moeder rennen, doe ff lekker normaal denk ik dan.
Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.quote:Op maandag 2 september 2013 09:40 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Ga weg man. Dit is typisch zo'n wijf die vindt dat ze niets verkeerd heeft gedaan. Nu snappen die ouders direct wat er aan het handje is. Anders gaat pappie's kleine meisje huilen bij haar ouders en krijg je die lui ook op je dak. Nu weten ze gewoon dat zij fout zit en wat ze heeft gedaan. Klaar, duidelijk. Had ze hem maar niet moeten verraden, beetje raar om de schuld bij hem neer te leggen.
Wanneer je een hoop spullen komt afleveren bij schoonouders die je verder goed kent zal je wel een beetje een verklaring moeten geven neem ik aan?quote:Op maandag 2 september 2013 09:42 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ik ken het wijf in kwestie en haar ouders verder niet, dus dat zou ik niet weten, het enige wat ik wel weet is dat TS heeft geklikt bij de ouders van haar, dat vind ik kinderachtig en wraakzuchtig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |