Jij moet nog volwassen worden denk ik.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Ooooh!quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel. die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hooren ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ooooh!
Dus het feit dat hij mijn ouders, huisarts, werkgever lastigviel met verhalen over mij, was gewoon omdat hij anders gezichtsverlies zou lijden! Nee, dan snap ik het en is het natuurlijk niet erg!![]()
Hij móest gewoon wel omdat hij een man is!
Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij heeft redelijk goed gehandeld, die gesprekken van z'n ex naar z'n schoonouders.. dat ging te ver.
Nee. Gewoon. Nee.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
Is het voor jou een cultuurdingetje?quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Ik ben echt niet de enige man die t zo ziet hooren ik vind wat ts heeft gedaan ook geen wraak. Ik vind wat ts heeft gedaan haar exposen voor wie ze echt is. Wraak zou zijn haar naaktfoto's online zetten bijv. Dat gaat wel wat tever.
Het lijkt me dat je je trots, zelfrespect en "macht" prima behoudt/terugkrijgt, als je je partner gewoon onmiddellijk dumpt, het huis uit zet en diegene daarna volkomen/voorgoed negeert. Iets wat de TS gedaan heeft en waarvoor hij ook mijn complimenten krijgt. Wraak nemen doet daar alleen maar afbreuk aan in mijn ogen. Iets wat de TS helaas ook gedaan heeft (in de vorm van die mails doorsturen) en waarvoor hij dus NIET mijn complimenten krijgt.quote:Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Ze bedoelt de e-mails doorsturen.quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Hoezo, hij heeft hier nergens gezegd wat ie precies allemaal gezegd heeft. En dan nog, beter dat dan al haar zooi op straat flikkeren.
Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.quote:Op maandag 2 september 2013 11:53 schreef JedimindhaX het volgende:
Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.quote:Op maandag 2 september 2013 11:54 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Was jij degene die hem had bedrogen? Had je niet moeten doen dan. Eigen schuld, dikke bult. Jij onvolwassen, hij onvolwassen.
Maandagochtendquote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze bedoelt de e-mails doorsturen.
Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten hequote:Op maandag 2 september 2013 11:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wilde gewoon niet met hem verder.
Maar dat maakt in feite niet uit voor je verhaal toch? Als je gedumpt wordt, ben je een schlemiel als man zijnde. Of ging het puur over wanneer je bedrogen bent?
Ik had beter kunnen weten, want wanneer ben ik het nou eens niet met je eensquote:
Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.quote:Op maandag 2 september 2013 11:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Is het voor jou een cultuurdingetje?
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.quote:Op maandag 2 september 2013 11:56 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind er verder weinig mis mee, maar zijn schoonouders hebben toch geen bal te maken met gesprekken van zijn ex? Zij hoeven toch geen dingen als: "Ik kan niet wachten tot ik je weer zie en je paarsgepunte lans in mijn donkere grotje kan voelen,, neem me ajb van alle kanten!" te lezen? Sterker nog, ik zou dat niet eens wíllen lezen van mn dochter.
Als hij zegt dat ze vreemd is gegaan, is dat wel voldoende lijkt mij.
Ok, vooruit, nu ik teruglees, lees ik het ook wel zo.quote:Op maandag 2 september 2013 12:00 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Erm, waar gaat dit hele topic nou over? Ja, natuurlijk gaat het alleen over bedrogen worden! Wel blijven opletten he
Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
Nou, die stonden ook bekend om hun 'eer'.quote:Op maandag 2 september 2013 12:02 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Blond haar, blauwe ogen. Part german. Arischer kan haast niet.
Wat zou hem het uitmaken wat die ouders wel/niet geloven. Ja misschien niet leuk als ze je niet geloven, maar het is op dat moment je ex, je haalt diegene uit je leven en dus ook de schoonouders. Je zal ze niet meer spreken/zien/etc. En daarbij is het vervolgens iets tussen de ex en haar ouders.quote:Op maandag 2 september 2013 12:05 schreef JedimindhaX het volgende:
Als hij dat zegt, is het zijn woord tegen het hare. En dat soort manipulatieve typjes zorgen er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven. Dus voldoende? Nee, denk ik niet. Ik vind t absoluut prachtig dat er geen mogelijkheid is dat ze er mee wegkomt nu. T enige wat ik lullig vind is voor die ouders, erachterkomen dat je dochter een vrij verrot mens is. Met die dochter heb ik geen medelijden. Ze heeft t zelf gedaan. Tough luck dat je ouders je nu een vies wijf vinden.
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben.quote:Op maandag 2 september 2013 12:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat klopt toch niet? In feite hoeft hij e'n niets te maken te hebben met haar ouders als ze uit elkaar zijn, dus het maakt niet uit als ze haar geloven én hij heeft hier dus, zoals je zelf al zegt, haar ouders óók mee, en daar heeft hij nooit problemen mee gehad.
Misschien dat ik er meer moeite mee heb omdat ik weet hoe moeilijk het is als je ouders niet achter jou staan, maar achter je ex...
Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).quote:Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:
[..]
Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben.
Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |