abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † maandag 2 september 2013 @ 10:04:13 #101
341203 3-voud
50 shades of fuck you todo
pi_130734899
Jij hebt een IT-probleem. Het lukt je niet goed alles te blocken.
Voor de rest niks aan het handje. Well done.
Op vrijdag 6 januari 2012 23:32 schreef remlof het volgende:
7 mei ga ik op Pim Fortuyn z'n graf pissen *G*
pi_130734975
:D
Strakke actie, TS. Dat van die mails aan die ouders gaat wat ver, maar mensen zoals jij zouden er meer moeten zijn. Niet laf toekijken of afwachten, maar de knoop doorhakken, afscheid nemen en niet meer terugkijken. Ze baalt er gewoon van dat je er achter bent gekomen en alles om haar heen in elkaar dondert.
  maandag 2 september 2013 @ 10:09:09 #103
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130734985
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 08:39 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Volwassen is ze blijkbaar allerminst, anders gedraag je je niet zo. En zelfs al was t een wraakactie, wat dan nog? Wou je beweren dat ze t niet verdient na wat zij hem heeft geflikt? Kan je niet ergens anders de white knight uit gaan hangen? :')
Dat je haar terug wil pakken prima dat kan ik begrijpen. Alleen waarom je haar ouders er ongevraagd bij moet betrekken is me een raadsel. Je hebt een probleem met haar, niet met haar ouders. Maak het dan ook niet hun probleem. Alsof jij erop zit te wachten dat de ex van je dochter voor je snufferd staat met een boekwerk aan geprinte mails met seksueel getinte boodschappen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_130735010
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt. :D
  maandag 2 september 2013 @ 10:11:54 #105
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130735035
Grote kans dat haar vriendinnen (en ieder ander die nu lelijk tegen jou doet) alleen maar haar kant van het verhaal gehoord hebben, en ik gok dat haar leugens en bedrog geen onderdeel zijn van haar verhaal.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 2 september 2013 @ 10:31:17 #106
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_130735365
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 10:11 schreef Leandra het volgende:
Grote kans dat haar vriendinnen (en ieder ander die nu lelijk tegen jou doet) alleen maar haar kant van het verhaal gehoord hebben, en ik gok dat haar leugens en bedrog geen onderdeel zijn van haar verhaal.
Juist. Haar vriendinnen. Niet zijn vriendinnen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  maandag 2 september 2013 @ 10:38:20 #107
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130735513
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 10:10 schreef Impossibruuu het volgende:
Trouwens, aan de moraalridders die vinden dat je absoluut niet wraakzuchtig mag zijn: kom nog maar eens een keer terug als je partner waar je alles voor doet en over hebt je niet alleen besodemieterd, maar ook nog eens je halve kennissen-, vrienden en familiekring tegen je opstookt en voorliegt waardoor jij een barrage van haatspam over je heen krijgt. :D
Dat is natuurlijk niet met deze situatie te vergelijken.
pi_130735821
quote:
Wie kaatst kan de bal verwachten. Als je mails doorstuurt van je ex aan degene met wie ze vreemdging aan haar ouders kan je verwachten dat ze kwaad wordt.
"We are all atheists about most of the gods that humanity has ever believed in. Some of us just go one god further." - Richard Dawkins
pi_130736235
quote:
ja, hoi :W

En hem nooit zoiets geflikt.
Maar goed, dan ben ik zeker een zwakkeling :')
compact en kleverig.
pi_130736739
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, hoi :W

En hem nooit zoiets geflikt.
Maar goed, dan ben ik zeker een zwakkeling :')
Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
  maandag 2 september 2013 @ 11:32:46 #111
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_130736899
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Zwakkeling? Dat zijn je eigen woorden. Maar trots en zelfrespect heb je naar mijn mening niet als je dit zomaar laat gebeuren en het allemaal maar goed vindt...
Trots en zelfrespect door wraakzuchtigheid? Ja, ja.
The love you take is equal to the love you make.
pi_130736901
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:27 schreef Impossibruuu het volgende:

[..]

Dat je geen wraak neemt, wil natuurlijk niet zeggen dat je geen trots hebt.
Ik wilde me gewoon niet verlagen tot zijn niveau, bovendien heb ik niet gauw last van wraakgevoelens, ik wilde gewoon van hem af zijn en niet over en weer blijven hakken en op die manier aan elkaar blijven hangen.
compact en kleverig.
pi_130737027
Misschien is dat voor jullie als vrouwen wat lastiger te begrijpen.. dat bedoel ik niet lullig maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
  maandag 2 september 2013 @ 11:39:33 #114
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737075
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
Want?
pi_130737078
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:37 schreef JedimindhaX het volgende:
Misschien is dat voor jullie als vrouwen wat lastiger te begrijpen.. dat bedoel ik niet lullig maar als man spelen dat soort dingen je hele leven veel meer een rol natuurlijk
:? Denk je?
Ik had gewoon haar spullen gedumpt en geen woord meer met haar gesproken, ze zou het lekker zelf mogen uitzoeken.
Wel strakke actie trouwens dat die gast waarmee ze vreemdging ook het contact met haar verbroken heeft.
pi_130737097
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:39 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want?
Testosteron. :P
pi_130737112
Netjes geregeld, baas.
All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
pi_130737157
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
  maandag 2 september 2013 @ 11:45:12 #119
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737242
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 11:42 schreef JedimindhaX het volgende:
Als man wordt er vanuit je omgeving je hele leven lang meer verwacht van je op t gebied van trots, niet over je heen laten lopen, sterk zijn. Als vrouw een stuk minder. Dus ja, als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden. Als man ligt dat denk ik lastiger.
als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen? :?
Als iemand je zoiets flikt en je blijft bij diegene dan laat je je volgens mij sneller over je heen lopen ;)
pi_130737268
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 11:45 schreef Cue_ het volgende:

[..]

als je niet over je heen laat lopen, dan kan je toch juist iemand makkelijker uit je leven bannen? :?
Als iemand je zoiets flikt en je blijft bij diegene dan laat je je volgens mij sneller over je heen lopen ;)
Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verder :P
pi_130737295
quote:
In welke macho, alpha-douche omgeving leef jij dan? :o
  maandag 2 september 2013 @ 11:47:52 #122
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130737297
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:46 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Is TS bij haar gebleven dan? Nee. ts heeft t perfect aangepakt. Weet niet waar jij op doelt verder :P
Over je zin
"als vrouw kan je makkelijker je ex uit je leven snijden zonder er verder iets mee te doen en gezichtsverlies te leiden."
pi_130737327
quote:
Dus als man moet je wel wraak nemen, omdat je er anders op aangekeken wordt?
Béétje vreemd wel :')
compact en kleverig.
pi_130737328
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 02-09-2013 11:49:45 ]
pi_130737356
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2013 11:49 schreef JedimindhaX het volgende:
Mn punt is t is lastig om als man er vanaf te stappen en het geen consequenties voor je ex te laten hebben. Dan ben je er wel klaar mee, maar voel je toch als de verliezer. Zij was dan namelijk de agressor. Jij bent de schlemiel die bedrogen is. Ts heeft die 'macht' teruggekregen door zijn handelen. Chapeau.
Vreemd wereldbeeld, gast. :{
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')