abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 2 september 2013 @ 12:21:37 #151
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130738251
Ze is in de steek gelaten nu door twee mannen, ze merkt de consequenties echt wel. Hoeft ze niet ook grote ellende te krijgen met de ouders.
pi_130738317
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:21 schreef Forbry het volgende:

[..]

Hij heeft haar toch onmiddellijk gedumpt en uit huis gezet?! Daar zit al wel een leermoment in volgens mij (zeker aangezien die andere gast haar nu ook gedumpt heeft).
Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.
pi_130738436
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:17 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ik snap je punt wel in principe, maar wat wil je dan? Dat die ouders t niet weten? Hoe hun dochter is? Hoe leert ze er dan van? Dit is toch juist een mooi leermoment voor haar? Dat ze ziet van oh, dit gedrag is dus echt fout, en mensen kijken me erop aan? Ik snap echt niet dat mensen hier er allemaal zoveel moeite hiermee hebben. :{

Ik snap wel dat je t dan lastiger vindt, maar ik zelf heb dan weer nooit onvoorwaardelijke liefde gehad van mn ouders, dus vind t ook niet zo normaal, zeker niet als die inmiddels volwassen genoeg zijn om beter te weten.
Die ouders weten het toch ook zónder die mails?
Dat is nl het probleem.
Het zeggen, prima, die andere vriend bellen, tja, hóeft niet, maar is ook niet zoveel mis mee imo, mails doorsturen naar dr ouders :N
compact en kleverig.
pi_130738449
quote:
15s.gif Op maandag 2 september 2013 12:24 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Maybe, maar gezien hoe erg ze nog kwam aanzetten met "heeft t dan allemaal niks voor je betekend?" etc was t nog niet erg doorgedrongen hoe fout ze zelf zat, denk ik.
Oh, dat denk ik juist wel, want dat geeft namelijk alleen maar de wanhoop bij haar aan en laat juist heel goed zien dat de acties van TS haar niet in de koude kleren zijn gaan zitten. Als TS nu voet bij stuk blijft houden en haar blijft negeren is de boodschap dus meer dan duidelijk.
Tails tell tales
pi_130738581
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:31 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Die ouders weten het toch ook zónder die mails?
Dat is nl het probleem.
Het zeggen, prima, die andere vriend bellen, tja, hóeft niet, maar is ook niet zoveel mis mee imo, mails doorsturen naar dr ouders :N
Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verder :P
pi_130738619
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:38 schreef JedimindhaX het volgende:

[..]

Ja en zij zorgt er dan wel weer voor dat haar ouders haar geloven, zoals ik al zei. Maargoed, boeiend ook verder :P
ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.
compact en kleverig.
pi_130738684
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2013 16:53 schreef DroogDok het volgende:

[..]

Over 10 jaar als de boosheid plaats heeft gemaakt voor acceptatie zijn die foto's leuke herinneringen. Ik zou nooit en te nimmer foto's wegdoen.
Dit inderdaad.
Natuurlijk ben je nu woest, maar over een aantal jaar wil je ook bij die rampzalige ex nog een beeld kunnen hebben.
..non est vivere sed valere vita est ..
pi_130738700
Als haar vriendinnen je niet met rust laten, dan moet je gewoon screenshots van die seksueel getinte mailtjes sturen naar haar vriendinnen. Zonder iets erbij te zeggen.
pi_130738728
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:42 schreef ShinobizWinter het volgende:
Als haar vriendinnen je niet met rust laten, dan moet je gewoon screenshots van die seksueel getinte mailtjes sturen naar haar vriendinnen. Zonder iets erbij te zeggen.
Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee? :')
compact en kleverig.
pi_130738821
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:44 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Of gewoon negeren... Sinds wanneer is daar iets mis mee? :')
Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je? B-)
pi_130738877
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:48 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

Er is niks mis met negeren, maar aan de andere kant waarom zou je? B-)
Omdat je je laat kennen als je erop in gaat.
Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
compact en kleverig.
pi_130738925
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Niks laten horen en nergens op reageren, is vaak zelfs pijnlijker dan ergens tegenin gaan.
Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelen ;)
Tails tell tales
pi_130738942
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:51 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
pi_130738944
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, soms/vaak wel idd, maar dat durf ik in dít geval toch wel te betwijfelen ;)
Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit. *O*
compact en kleverig.
pi_130738970
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:39 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

ik denk dat dat wel meevalt en als ze haar wel geloven, dan nog, het zijn háár ouders, niet die van hem.
Ik ook, want die ouders snappen heus wel dat hun dochter echt wel iets (ergs) gedaan moet hebben, wil haar (ex)vriend haar opeens dumpen en haar spullen bij hun aan de deur afleveren. Dat is in de meeste gevallen toch wel een actie van iemand met het "gelijk aan zijn zijde" zeg maar ;)
Tails tell tales
  maandag 2 september 2013 @ 12:55:01 #166
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130738977
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:
Doordat TS bestookt wordt door haar vriendinnen, begint hij zich nu schuldig te voelen. Zij praten hem een schuldgevoel aan, terwijl hij helemaal niet fout zit. Hij is immers niet vreemd gegaan. Als hij passages van die mailtjes gewoont replied zonder commentaar, gaat hij zich steeds beter en beter voelen. Waarschijnlijk houden ze dan ook snel op.
Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
pi_130738999
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Nee, dat betekend dat ie zich laat kennen en z'n enige uitweg ziet in haar zwart te maken. Terwijl ze dat zelf al genoeg gedaan heeft.
De reden dat ie zich schuldig begint te voelen is omdat hij nog wat voor haar voelt.
Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.
pi_130739017
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

O, en hoe TS in elkaar zit *O*

Gewoon ongelezen wegmieteren is dus ook een oplossing :Y

Ik zeg niet dat je er niet op in mag gaan btw, als TS dat wil, prima, hij is immers niet degene die het initiatief steeds neemt, maar vaak is dat juist wat de tegenpartij wil, een reactie, welke dan ook.
Laat het dan gewoon zitten en ga nergens op in denk ik dan.
compact en kleverig.
pi_130739042
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2013 12:55 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Ja, dat dus.
compact en kleverig.
pi_130739050
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

O, en hoe TS in elkaar zit *O*

Gewoon ongelezen wegmieteren is dus ook een oplossing :Y

Ik zeg niet dat je er niet op in mag gaan btw, als TS dat wil, prima, hij is immers niet degene die het initiatief steeds neemt, maar vaak is dat juist wat de tegenpartij wil, een reactie, welke dan ook.
Laat het dan gewoon zitten en ga nergens op in denk ik dan.
TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woorden ;) .

Ze willen toch een reactie, prima toch?
pi_130739060
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:53 schreef JaniesBrownie het volgende:

[..]

Kennelijk weet iedereen hier hoe TS' ex denkt/in elkaar zit. *O*
Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Tails tell tales
pi_130739078
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Nou ja, ik spreek even uit mijzelf dan... ik zou liever hebben dat iemand mij en mijn vriendinnen compleet negeert, dan dat die mailtjes (naar nog meer mensen) doorgestuurd worden.
Dan moet je hem dus ook niet lastig vallen, want dan kan je een reactie verwachten. :)
pi_130739089
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef ShinobizWinter het volgende:

[..]

TS zegt zelf toch dat hij zich schuldig begint te voelen? Dat zijn niet mijn woorden ;) .

Ze willen toch een reactie, prima toch?
Je nam aan dat hij zich steeds beter gaat voelen als hij die berichtjes doorstuurt, daar doelde ik op.
compact en kleverig.
  maandag 2 september 2013 @ 12:59:25 #174
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_130739099
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:56 schreef ShinobizWinter het volgende:

Nee hoor, hij maakt haar helemaal niet zwart, hij zoekt immers geen contact uit zichzelf. Hij wilt alleen met rust gelaten worden en dat is 1 van de manieren om dat zsm te bewerkstelligen.
Hij kan ze ook gewoon duidelijk maken dat hij er niet van gediend is. Want heb tot nu toe weinig gelezen van wat hij heeft geprobeerd om die vriendinnen een halt toe te roepen (of ik heb er overheen gelezen).
pi_130739119
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2013 12:58 schreef Forbry het volgende:

[..]

Negatieve aandacht is nog altijd aandacht.
En je weet niet of het die vriendinnen wat boeit.
compact en kleverig.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')