abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:39:49 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130646029
Hét toestel van sony voor H1 2013!

http://reviews.cnet.com/8(...)rtphone-could-go-hd/
http://www.xperiablog.net(...)ga-pictures-surface/
http://www.engadget.com/2(...)y-on-ces-show-floor/

Specs

• 139 x 71 x 7.9 mm
• IP57 certificering (Wikipedia: IP-code)
• Scherm: 5-inch 1080p (443 PPI), met OptiContrast technology
• Snapdragon S4 Pro (APQ8064), 1.5GHz quad-core processor met Adreno 320 GPU
• 2GB RAM, 16GB intern geheugen en microSD slot,
• 13MP Exmor RS CMOS sensor

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:40:39 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130646060
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130708121
Als batterij en camera het een beetje goed doen ga ik binnenkort die Z1 halen :9 , die ultra is al baas maar te groot.
  zondag 1 september 2013 @ 20:00:10 #4
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_130716170
Ik plug mijn oplader verkeerd om erin en nou doet hij het niet meer :') Wat zou een reparatie ongeveer gaan kosten?

Edit: ik heb geluk, met ander kabeltje werkt het wel heb dus niet mijn telefoon gesloopt :P

[ Bericht 32% gewijzigd door N-E-R-D op 01-09-2013 20:42:04 ]
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_130815439
Eens kijken of Sony ons nog wat nieuws gaat brengen bij de IFA (Nog meer coole NFC spulletjes :9 ?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130816441
Daar komt hij :D

3.5mm jack niet achter een klepje!
20.7 Exmor RS (zoals verwacht)
61 shots binnen 2 seconden :o!

[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 04-09-2013 16:46:11 ]
pi_130816463
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
pi_130816641
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen :P
  woensdag 4 september 2013 @ 16:47:11 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130816703
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
Alleen de batterij, sneleheid gaat prima.
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef andreas612 het volgende:
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen :P
Inderdaad. De losse lens nu al :D. Hoop dat hij ook met de Z een beetje aardig werkt.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:47:37 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130816714
quote:
Wat in ieder geval niet anders is, zijn de kijkhoeken. Net als bij de Xperia Z zijn die simpelweg niet zo goed als we gewend zijn van andere high-end smartphones. Als je het scherm onder een hoek bekijkt, dan zie je een enigszins flets beeld met een laag contrast. Dat is tijdens het gebruik van de telefoon vaak geen probleem, je bekijkt het scherm immers bijna altijd van voren, maar het doet wel een beetje afbreuk aan het high-end karakter van het toestel.
Fail.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:52:07 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130816854
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Fail.
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds :9.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:55:54 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130816982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds :9.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
High-end telefoon onwaardig imo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:58:02 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130817042
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

High-end telefoon onwaardig imo
Het is voor mij niet direct een dealbreaker. Maarja ;)
pi_130817732
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Fail.
Bij de ZU zijn de kijkhoeken uitstekent en de i1 heeft ook een Triluminos scherm dus klinkt als een bullshitverhaal.
pi_130820659
zijn er ergens al samples van de camera van de Z1?
pi_130825994
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1 _O_ Eind september al te koop in NL *O* *O*

Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel betere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. Sony maakt gehakt van Apple :W :W :Y ~O> Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1 _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 05-09-2013 11:43:31 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 20:58:31 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130826047
:')
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130826138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Beursaap het volgende:
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1 _O_ Eind september al te koop in NL *O* *O*

Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel hogere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. SONY maakt gehakt van Apple :W :W :Y ~O> Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1 _O-
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
  woensdag 4 september 2013 @ 21:03:02 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130826252
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
achjoh, laat die fanboys lekker gaan. Als je denkt dat een androiddevice ook in de buurt van een iphone kan komen qua snelheid en kwaliteit ben je niet lekker in je bovenkamer.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:29:38 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130827478
Het valt me op dat mijn Z steeds wat meer tijd nodig lijkt te hebben om de letters op het scherm te krijgen, dan ik nodig heb om ze te toetsen.... dat begint wel storend te worden.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?

Volgens mij is het sinds de update ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130827918
quote:

[..]

Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 04-09-2013 21:43:35 ]
pi_130830834
Hatseflats. Speciaal met verlengen gewacht op de Z1, eind september komt ie binnen!
En kreeg er ook nog een gratis Sony bluetooth nfc speaker a ¤200 bij.

* Gutz is zo blij als een klein kind
pi_130837709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...
volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?
pi_130838873
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 03:39 schreef andreas612 het volgende:

[..]

volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?
quote:
Now that Sony has finally fixed its LCD displays with the so-called 'Triluminos' screen, which first appeared in the Z Ultra phablet, the Z1 has absolutely nothing to worry about when it comes to its display panel. It's the same Trilumios tech here, which delivers nicely warm and saturated colors, along with some pretty likable viewing angles. We can't really say too much about the screen quality at this point, but it seems to be perfectly competitive.
pi_130839029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Het valt me op dat mijn Z steeds wat meer tijd nodig lijkt te hebben om de letters op het scherm te krijgen, dan ik nodig heb om ze te toetsen.... dat begint wel storend te worden.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?

Volgens mij is het sinds de update ;(
Dat had ik dus ook. Cache vam chrome legen help :)
pi_130839156
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Cache vam chrome legen help :)
Thnx, gelijk even gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
  zondag 8 september 2013 @ 22:56:57 #29
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130971031
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik plug mijn oplader verkeerd om erin en nou doet hij het niet meer :') Wat zou een reparatie ongeveer gaan kosten?

Edit: ik heb geluk, met ander kabeltje werkt het wel heb dus niet mijn telefoon gesloopt :P
Ik heb precies hetzelfde en had al een reparatie bij tmobile aangevraagd maar ik zie dat dr pinnetjes van de USB verbogen zijn, Vraag me of ze dit echt checken ipv gelijk een nieuwe te sturen.

Helaas sinds vandaag water achter de lens. De indicator bij de jackplug is zo rood als bloed maar dit was al voor vandaag. Wat kan ik er nu het beste aan doen? Tmobile zal het wel gelijk op dat indicatortje gooien.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 9 september 2013 @ 16:25:34 #30
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130989442
Niemand?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_130989564
Indicator gebruiken ze helaas wel snel.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 9 september 2013 @ 17:13:08 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130990967
Had nog wat carbon folie over en aangezien het dock nog kaal hout was maar even bekleed.

Voor:

Na:

Best aardig al zeg ik het zelf :D
  maandag 9 september 2013 @ 23:12:41 #33
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131008218
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Indicator gebruiken ze helaas wel snel.
Het condens is voorlopig weg maar ik houd hem de komende tijd even niet onder de kraan, toch jammer.
pi_131015040
Boh die Z1 heeft echt een beest van een camera zeg!

http://www.sonymobile.com(...)a-z1/#camera-android

En dat terwijl de HTC One zo goed zou moeten presteren bij weinig licht :|W

Had ik maar niet de Z gekocht :'(
  Eindredactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 13:21:04 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_131020610
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:

[ afbeelding ]

Boh gek, wij van wceend kunnen ook photoshoppen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_131020929
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:

[ afbeelding ]

Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.

Hier is een objectieve vergelijking tussen verschillende toestellen.

http://recombu.com/mobile(...)mparison_M19527.html
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131021723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:

[..]

Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.
Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.

Verder moet ik zeggen dat de camera leuk is, maar dat op het niveau waarop het hoogste segment van de markt en zelfs daaronder momenteel staat met de kwaliteit van de camera's, ik niet denk dat dit ze enorm veel gaat opleveren. Sterker nog, ik denk dat ze tov de Z gewoon een flinke fout hebben gemaakt met het design. Het toestel is groter en de bezels zijn dikker. Ze hadden gewoon een soort Xperia Z moeten maken, met een iets betere camera voorzover het formaat dit toestaat, en een betere processor met een scherm met betere kijkhoeken. Meer niet. Wellicht een cybershot-toestel voor mensen die perse het beste camera-toestel willen. Hoewel je ook mensen hebt die perse van alles het beste in een telefoon willen. Ik denk echter dat de verkoopbaarheid daarvan wat lager ligt dan gewoon een degelijk sexy-ogend toestel. Idealiter brengt Sony dus nog twee toestellen uit waarvan een goedkoper met deze camera en iets mindere specs, en een wat iets als de Xperia Z+ moet zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131022998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.

Verder moet ik zeggen dat de camera leuk is, maar dat op het niveau waarop het hoogste segment van de markt en zelfs daaronder momenteel staat met de kwaliteit van de camera's, ik niet denk dat dit ze enorm veel gaat opleveren. Sterker nog, ik denk dat ze tov de Z gewoon een flinke fout hebben gemaakt met het design. Het toestel is groter en de bezels zijn dikker. Ze hadden gewoon een soort Xperia Z moeten maken, met een iets betere camera voorzover het formaat dit toestaat, en een betere processor met een scherm met betere kijkhoeken. Meer niet. Wellicht een cybershot-toestel voor mensen die perse het beste camera-toestel willen. Hoewel je ook mensen hebt die perse van alles het beste in een telefoon willen. Ik denk echter dat de verkoopbaarheid daarvan wat lager ligt dan gewoon een degelijk sexy-ogend toestel. Idealiter brengt Sony dus nog twee toestellen uit waarvan een goedkoper met deze camera en iets mindere specs, en een wat iets als de Xperia Z+ moet zijn.
Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,, :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:

[..]

Hier is een objectieve vergelijking tussen verschillende toestellen.

[ afbeelding ]

http://recombu.com/mobile(...)mparison_M19527.html
Fotoshoppen? Hoe kom je daar nou weer bij? Bewijzen graag! Als je aan het trollen bent als Apple fanboy mag je van mij ergens anders gaan spammen, ga maar lekker naar de 5S kijken vanavond op je iTV. Hier een andere review:
http://www.androidpit.com(...)-and-cyber-shot-qx10
pi_131023738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,, :{
Ik denk dat het gewoon een Sony ding is waar ze het idee hebben gehad gewoon een goed scherm te maken met goede kleuren, en de kijkhoeken niet belangrijk zijn, of zelfs een positief gegeven omdat niet iedereen hoeft mee te kijken. Sony kan het heus wel, getuige bepaalde toestellen. Maar feitelijk kiezen ze voor de meeste toestellen voor een dergelijk scherm.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat het een bezuinigingsmaatregel is aangezien de meeste toestellen die wel goed voor elkaar hebben, en die schermen dus beschikbaar zijn tegen een redelijke prijs.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131028948
Van de week nog keertje naar de sony store gegaan en 'k blijf die ultra echt megadik vinden, dat scherm is echt niet normaal mooi.. Wilde 'm bijna kopen maar kwam erachter dat ie niet in m'n broekzak paste :')

De Z1 was ik nog niet zo overtuigd van, misschien komt het omdat het scherm van de ultra zo mooi was dat het 5" model bijna in het niets viel maar 'k vond 'm eigenlijk 'so-so'. De foto's waren wel goed van contrast en scherpte. Interface was ook wel vlot maar vond de ultra toch wel in elk opzicht beter (muv de camera).

Wat me ook opviel is dat als ik begon te tikken (de punt zit bovenaan het toetsenbord.. daar begon het al mee) dat de punt dan verdwijnt doordat er één of andere vage autocorrectie overheen schuift, daardoor moet je eerst naar het 2e toetsenbordje om de punt te tikken en dan weer terug om bijv. com of nl erachter te tikken. Ik neem aan dat dat uit gezet kan worden? anders zou dat wel slecht zijn..
pi_131422875
quote:

[..]

Gelul over dat scherm van je:

http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z1-Review_id3427

Ziet er bij deze test heel erg goed uit hoor. Moet het ook nog in de praktijk zien natuurlijk, maar nu veegt de Z1 echt de vloer aan met de S4 en kan die gerust tippen aan de iPhone 5 zo te zien.

quote:
The Xperia Z1 is making full use of Sony's so-called Triluminos screen technology, and the improvement in image quality since the Xperia Z is obvious. With its decent characteristics, the 5" 1080x1920 display of the Z1 may not be a state-of-the-art IPS LCD panel, but it is still very good looking. As with any other 5" 1080p screen, the pixel density is incredibly high at 441 ppi, so everything looks extremely clean, without even the slightest form of pixelization.

Color balance of the Xperia Z1's display is also great, with only slightly dominant blue. As a whole, color reproduction is very accurate, with an average color error (Delta E) of about 4 (which is very good). Average color temperature is about 7000 K (kelvins), with the reference value considered to be 6500 K. In comparison, the Apple iPhone 5 has a color temperature of about 7300 K, so the Xperia Z1 is even slightly closer to what's considered the perfectly natural balance between red and blue. Sony is still having some touble with the gamma, as the Xperia Z1 averages around 2, with a reference value of 2.2. This is because the highlights tend to appear a bit too bright on this display, potentially causing some lost detail in whiter areas.

In terms of brightness, the Sony Xperia Z1 has a powerful enough output to guarantee fine outdoor viewing. It's just slightly worse than the iPhone 5, but it definitely qualifies as one of the better screens in this respect. It's much better than the Galaxy S4's screen, for example.

Sadly, viewing angles are still terrible. Even at smaller angles, brightness starts to drop noticeably, while the whole image almost immediately gets washed out unrecognizable. It's a pity, because it's a great display when you're facing it directly.

The Xperia Z1 supports the so-called X-Reality image enhancement technology, which attempts to boost the quality of photos and video viewed on the phone. Indeed, media that's displayed on the Z1's screen using the X-Reality engine looks very cool. For the most part, there's not rocket-science involved with X-Reality, as it tweaks things such as the contrast of the image, the sharpness, colors and other similar stuff, in order to come up with a more impressive picture.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beursaap op 22-09-2013 15:33:25 ]
  zondag 22 september 2013 @ 20:40:51 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131455789
ff meelezen hier :P

uitstapje van een maand of twee met de Lumia 925 is me afgezien van de camera wat tegengevallen :P

nu heb ik mijn ouwe nexus 4 weer in gebruik maar die heeft een kutcamera :') en van wat ik zo vermoed kon dit toestel een goeie camera wel eens combineren met een fijn flexibel besturingssysteem en bovenal een mooi toestel :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131513516
Hij is gisteren verstuurd *G*

Helaas betekend dat op zijn vroegst morgenavond pas in de handen.
pi_131513605
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Hij is gisteren verstuurd *G*

Helaas betekend dat op zijn vroegst morgenavond pas in de handen.
Z/Z1?
pi_131513709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Z/Z1?
Z1
pi_131524168
En bij thuis komst lag er een mooi papiertje van postnl. Meteen de bezorging om laten zetten naar morgenavond postagentschap. Dan meer nieuws.
pi_131524292
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:01:16 #48
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131524902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
Waterproof, nieuwere snellere processor, 20mpix camera die in reviews heel goed uit de bus komt, opladen zonder gekut met kabeltjes erin prikken, Sony die open source de community ondersteunt. Ik zou het wel weten
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:03:49 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131525013
ik twijfel echt alleen heel erg over de afmetingen van het toestel.

die rand onder en boven het beeldscherm, vraag me af of dat de handzaamheid echt gaat helpen, morgen maar eerst maar eens kijken of de lokale mm hem heeft liggen voor ik er een ga kopen.
pi_131541908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef Klonk het volgende:
ik twijfel echt alleen heel erg over de afmetingen van het toestel.

die rand onder en boven het beeldscherm, vraag me af of dat de handzaamheid echt gaat helpen, morgen maar eerst maar eens kijken of de lokale mm hem heeft liggen voor ik er een ga kopen.
Gellukkig komt er een 4,5" variant uit eind dit jaar. Verder hebben de cameralens/hardware en de grotere batterij meer ruimte in beslag genomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Z1 natuurlijk. :7 De HTC One heeft een dramatisch slechte camera die bij tegenlicht allerlei strepen over de foto trekt en de aluminium behuizing vond ik heel vervelend aanvoelen bij games omdat het toestel gloeiend heet begon te worden :X
pi_131542100
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 08:54:23 ]
pi_131542629
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer
Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
pi_131542796
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:22 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
Ik kan tot januari wachten omdat ik tot die tijd nog een keer naar hongkong kan, is 20% goedkoper. Waarschijnlijk is daar ook wel een nexus te koop. Misschien wacht ik wel op een nieuw toestel van de CES begin januari, maar hoorde dat sony het verschoven heeft naar een eigen evenement later in maart/april :(

Wil een toestel dat gewoon 3 a 4 jaar mee kan, net als m'n desire. En dan is die lumia denk gewoon te matig qua hardware.
pi_131547176
Zojuist de Z1 in mijn handen gehad bij een of andere Phone winkel. Vind hem erg tegen vallen qua design voor mij, de aluminium rand maakt het voor mij een beetje een 'verwijfd' toestel (wanne be Samsung) helaas. Geef mij maar de gewone Z qua uiterlijk :N Hardwarematig was het wel een pareltje natuurlijk en het scherm zag er fantastisch uit met beter kijkhoeken dan de gewone Z.
pi_131555920
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131556109
Sweet, mn paarse achterkantje is binnen.. vanavond maar eens aan het prutsen slaan en kijken waar ik in huis nog een fohn heb liggen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 25 september 2013 @ 20:44:18 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131565076
Ik heb hem laten liggen, bij de lokale saturn in handen gehad en de rand aan de onderkant is echt té groot voor mij. Toestel heeft niet de wauwfactor, is natuurlijk erg subjectief :P
pi_131585151
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
  donderdag 26 september 2013 @ 14:04:56 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131585206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef MartijnUK het volgende:
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
whehehe, da's idd wel een flinke overgang :D
pi_131586274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:33 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
lijkt me de Z ultra dichterbij liggen dan de Z1 niet?
  donderdag 26 september 2013 @ 14:50:33 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131586652
De ultra hadden ze ook liggen bij de Saturn, dat ding is groot :D

Zou zoiets echt alleen met een headset gebruiken in het openbaar :P
pi_131587151
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
pi_131587652
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
pi_131587695
Lol ik denk ik clear wat van de glasbrokjes uit de achterkant, trek ik de halve caseback er al af met de shatter sheet die er nog op geplakt zat.. geen haardroger/heatgun en een zuignap nodig dus :+

Vanavond nieuw achterkantje er maar op frankensteinen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_131588116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
Ik heb niet eens piemelfoto's gemaakt :D
pi_131588163
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
pi_131589004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef MartijnUK het volgende:
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
Niet alleen niet onder water, ook als je hem er weer uit haalt, is het scherm en je vingers nat, dus werkt dan pas na het afdrogen van beiden.
pi_131589611
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:38 schreef andreas612 het volgende:
a dichterbij liggen dan d
jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131612220
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

http://tweakers.net/revie(...)maar-weinig-wol.html
pi_131612462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
Mijn pa heeft sinds een paar weken de Ultra bij Tmobile. Alleen wel besteld bij Typhoon.nl
Maar waarom zou je direct bij T-Mobile bestellen?
pi_131620933
Toch besteld
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:10:36 #72
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131647025
Voorcamera is dus 2 mp alleen als je beeldstabilisatie aanzet, anders is hij 1.8. Waar heeft dat mee te maken?
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:15:34 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131647107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
pi_131648380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:

Er zijn (volgens meerdere topics op XDA ook) zeker minimaal 3 verschillende typen schermen die Sony gebruikt voor de Xperia Z1.
Niks nieuws trouwens want ze gebruikten voor de Xperia Z, T en S ook al meerdere typen panelen en andere fabrikanten zoals HTC doen dit ook (al zijn de verschillen bij HTC dan wel weer kleiner dan de gigantische verschillen tussen panelen bij de Z1).

Uiteindelijk zullen ze vast naar 1 soort paneel switchen (de meest superieure) zodra de andere op zijn.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131648393
-dubbelpost-
― Albert Einstein
pi_131649584
Even een vraagje: ik heb al diverse malen geprobeerd mijn telefoon te updaten naar ICS, zowel via PC Companion als via Sony Update Service. Beide keren blijft de download vlak voor 'ie compleet is hangen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen? :{
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
pi_131650135
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje: ik heb al diverse malen geprobeerd mijn telefoon te updaten naar ICS, zowel via PC Companion als via Sony Update Service. Beide keren blijft de download vlak voor 'ie compleet is hangen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen? :{
De Firmware los Flashen.
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_131650216
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
Dat vermoedde ik ook al ja, maar hoe halen ze zich het bij Sony in hun hoofd? :N Hoe weet ik nou dat ik het beste Z-scherm heb? Heb 'm in juni bij de Mediamarkt gekocht....
pi_131650354
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 september 2013 18:33 schreef Luco het volgende:

[..]

De Firmware los Flashen.
Daar ben ik niet technisch genoeg voor.

Als het via de officiële weg moet kunnen, dan wil ik het ook via de officiële weg.
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  zondag 20 oktober 2013 @ 22:17:54 #80
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_132376836

Grandioze protector, wel jammer van het logo.

Net de Antutu benchmark wezen downloaden en kijken hoever hij kwam kopt ie net iets onder de score van een reguliere Z :') Ach, hij doet wat hij moet doen en blijft per slot van rekening een telefoon :)
  vrijdag 25 oktober 2013 @ 15:52:44 #81
238141 SevD
Boventitel
pi_132551185
Inmiddels ook eigenaar van een Z1 *O*

Wat een verschil na 3 jaar BlackBerry :D :D
pi_132563872
Hoe zit het eigenlijk met de kwetsbaarheid van het toestel bij het per ongeluk laten vallen? Is mij bij mijn Samsung Galaxy Note 2 al een aantal keren overkomen(komt misschien ook door het gladde plastic en de onhandige flipcover) en bij deze zitten er al 2 plekjes aan de onderkant. De Z1 is van glas, die valt dan door het glas aan alle kanten meteen kapot lijkt me?

Ik twijfel ook nog steeds erg over welke mobiel het moet worden (mag over een kleine maand weer een nieuw toestel), moet wel mezelf blijven hihi.

Was er maar een mobiel die alles heeft...

- Edit -

De Z1 mini klinkt ook wel super interessant, maar die zit er voorlopig nog niet aan te komen, als hij überhaupt al naar Nederland gaat komen...

[ Bericht 13% gewijzigd door Susanne2611 op 25-10-2013 21:36:01 ]
pi_132565214
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwetsbaarheid van het toestel bij het per ongeluk laten vallen? Is mij bij mijn Samsung Galaxy Note 2 al een aantal keren overkomen(komt misschien ook door het gladde plastic en de onhandige flipcover) en bij deze zitten er al 2 plekjes aan de onderkant. De Z1 is van glas, die valt dan door het glas aan alle kanten meteen kapot lijkt me?

Ik twijfel ook nog steeds erg over welke mobiel het moet worden (mag over een kleine maand weer een nieuw toestel), moet wel mezelf blijven hihi.

Was er maar een mobiel die alles heeft...

- Edit -

De Z1 mini klinkt ook wel super interessant, maar die zit er voorlopig nog niet aan te komen, als hij überhaupt al naar Nederland gaat komen...
Komt in december dit jaar uit.

De camera heeft ook een update gehad http://blog.gsmarena.com/(...)&utm_medium=facebook
pi_132565351
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Komt in december dit jaar uit.

De camera heeft ook een update gehad http://blog.gsmarena.com/(...)&utm_medium=facebook
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?

En zit die update dan automatisch op de nieuwe Z1's?
pi_132565955
Ik mag nu mijn abonnement verlengen. Ik zit er ook aan te denken om een Z1 te nemen. Ik zat te twijfelen tussen de HTC One, Galaxy S4 of Z1. Als ik er zo even snel doorheen blader (webshop van mijn provider is overbelast wegens grote drukte :') zal wel door de iPhone 5s komen) lijkt het erop dat de Z1 veruit het goedkoopst is.

Nou moet ik ook zeggen dat ik nu een HTC Sensation heb en dat is best een kutding gebleken, dus de One wil ik liever niet :D En de S4 is een flink stuk meer bijbetalen bij mijn abonnementswensen dan de Z1, maar ik heb niet bepaald het idee dat die meerprijs gerechtvaardigd is.

Ik kom er iig binnenkort op terug, maar de Z1 lijkt het te worden :7
pi_132567303
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mag nu mijn abonnement verlengen. Ik zit er ook aan te denken om een Z1 te nemen. Ik zat te twijfelen tussen de HTC One, Galaxy S4 of Z1. Als ik er zo even snel doorheen blader (webshop van mijn provider is overbelast wegens grote drukte :') zal wel door de iPhone 5s komen) lijkt het erop dat de Z1 veruit het goedkoopst is.

Nou moet ik ook zeggen dat ik nu een HTC Sensation heb en dat is best een kutding gebleken, dus de One wil ik liever niet :D En de S4 is een flink stuk meer bijbetalen bij mijn abonnementswensen dan de Z1, maar ik heb niet bepaald het idee dat die meerprijs gerechtvaardigd is.

Ik kom er iig binnenkort op terug, maar de Z1 lijkt het te worden :7
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? Voor 567,- krijg je 'm al bij webshops.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 25-10-2013 23:05:42 ]
pi_132567482
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? V00r 500,- krijg je 'm al bij webshops.

[..]

Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.

En voor mij als arme student is het sowieso al een flinke aanslag op de centjes om in 1 keer 500 euro uit te geven :P
pi_132567562
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Waarom niet los kopen? Voor 500,- krijg je 'm al bij webshops.

[..]

Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.
Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...

Die update is fijn, als het de Z1 wordt dan zal ik wel in de winkel vragen hoe ik aan die update kom.

- edit -

Die release in december is in Japan...

[ Bericht 2% gewijzigd door Susanne2611 op 25-10-2013 22:52:27 ]
pi_132568337
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/
Scherm krijgt ook nog eens een opfrisbeurt *)
quote:
6s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.

En voor mij als arme student is het sowieso al een flinke aanslag op de centjes om in 1 keer 500 euro uit te geven :P
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...

Die update is fijn, als het de Z1 wordt dan zal ik wel in de winkel vragen hoe ik aan die update kom.
Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.
pi_132568576
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.

Oh, dat sowieso ja :P Maar ik weet niet of ik nu een sim-only kan nemen (mijn abonnement loopt eigenlijk over 4 maanden af, maar bij T-mobile mag je dan al verlengen) en in 1 keer een groot bedrag uitgeven zie ik eigenlijk nooit zo zitten....

En op die Sensation ben ik wel uitgekeken, dus om nou een sim-only te nemen en die te houden: neuh :+
pi_132568642
quote:
0s.gif Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/
Scherm krijgt ook nog eens een opfrisbeurt *)

[..]

[..]

Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.
Bedoelde ook niet of dat van die update betrouwbaar was, maar dat van de release in december... Is dus niet in NL.

Denk alleen niet dat ik wil wachten totdat de mini uitkomst, mag half november al verlengen en is nog teveel onzekerheid over de eventuele release in NL. Maar wel fijn van die update van de gewone Z1! - edit - Er staan alleen wel dat nog onbekend is wanneer deze update beschikbaar gaat zijn in NL...

- edit -

Sim-only met is trouwens helemaal niet goedkoper, alleen voor internet ben je dan al snel ¤10 a ¤15 kwijt en dan moet je de telefoon ook nog los kopen...

[ Bericht 5% gewijzigd door Susanne2611 op 25-10-2013 23:15:46 ]
pi_132662497
Besteld, inclusief abonnement trouwens :P
Scheelde 13 euro per maand met sim-only en aangezien 13x24 312 is, leert een simpele rekensom ons dat dit goedkoper is :P Ook al moet ik nog steeds 80 euro ineens betalen, dat dan weer wel, maar nog steeds goedkoper dan een sim-only plus een los toestel.

Enige probleem is dat iDeal blijkbaar stuk is, want ik krijg een foutmelding als ik wil betalen ;(
  woensdag 30 oktober 2013 @ 11:33:12 #93
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_132718644
Zit met het volgende: als ik met iemand bel komt er geen geluid uit de luidspreker dus dan zet ik het op speaker en dat werkt wel. Dit is niet altijd zo maar wel vervelend.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 02:25:00 #94
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_132749204
Ik hoop echt heel erg dat de Z1S ook in 't paars verkrijgbaar wordt...die kleuren van de Z1f vind ik wel erg fancy, maar ben uitgekeken op zwart en wit.
pi_132753731
Ik zie dat een aantal van jullie inmiddels de Z1 in bezit hebben. Wat zijn de plus- en minpunten van het toestel? Gebaseerd op jullie eigen ervaringen? Ben zelf namelijk aan het overwegen om een Z1 aan te schaffen, alleen de review van tweakers viel me een beetje tegen.
  donderdag 31 oktober 2013 @ 11:56:15 #96
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_132754742
Stukje sneller, beter afgewerkt, nog steeds een matig scherm
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_132755577
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Stukje sneller, beter afgewerkt, nog steeds een matig scherm
Na de update nog steeds matig?
  donderdag 31 oktober 2013 @ 12:33:57 #98
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_132755777
Ik vind het scherm fantastisch maar ik kwam dan ook van een oud HTC model. Kijkhoek boeit geen ruk ik kijk toch nooit scheef naar het scherm.

De telefoon is licht en snel, iedereen complimenteert me altijd over het uiterlijk als ze m'n telefoon zien.
Heb over accuduur ook geen klagen.
pi_132761459
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 11:24 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik zie dat een aantal van jullie inmiddels de Z1 in bezit hebben. Wat zijn de plus- en minpunten van het toestel? Gebaseerd op jullie eigen ervaringen? Ben zelf namelijk aan het overwegen om een Z1 aan te schaffen, alleen de review van tweakers viel me een beetje tegen.
Ik vind 'm top. Net geupdate naar .257 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)

Maarja, ik ben ook met dit toestel vanuit 2000 naar 2013 gekomen, aangezien m'n vorige een BlackBerry was :')
pi_132791383
quote:
0s.gif Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef SevD het volgende:
57 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)
Ah ok, nja ik heb nog 1,5 maand de tijd om een beslissing te nemen maar de voorkeur neigt sterk naar de Z1.
  vrijdag 1 november 2013 @ 17:18:35 #101
238141 SevD
Boventitel
pi_132798195
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ah ok, nja ik heb nog 1,5 maand de tijd om een beslissing te nemen maar de voorkeur neigt sterk naar de Z1.
Mocht je 'm halen en je wilt een hoesje nemen, let er op dat je flitser genoeg 'ruimte' heeft.

Ik heb er nu 1 die er vlak onder zit, waardoor foto's met flits in het hoesje een soort 'mistgloed' krijgen door de weerkaatsing van de flits :{
pi_132857481
quote:
1s.gif Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef SevD het volgende:

[..]

Mocht je 'm halen en je wilt een hoesje nemen, let er op dat je flitser genoeg 'ruimte' heeft.

Ik heb er nu 1 die er vlak onder zit, waardoor foto's met flits in het hoesje een soort 'mistgloed' krijgen door de weerkaatsing van de flits :{
Ah goede tip ^O^ . Denk dat een hoesje toch veel scheelt qua schade. Ben nog steeds aan het nadenken wat ik neem. Alleen die tel. abbo's zijn echt reteduur tegenwoordig :{
pi_132916104
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Ah goede tip ^O^ . Denk dat een hoesje toch veel scheelt qua schade. Ben nog steeds aan het nadenken wat ik neem. Alleen die tel. abbo's zijn echt reteduur tegenwoordig :{
De Z1 (en alle andere vergelijkbare telefoons) zijn inderdaad reteduur, ¤35 per maand is al niet meer haalbaar, ¤40 en meer is heel gewoon en dat vind ik echt gewoon teveel.

Toch wil ik straks heel graag een nieuwe mobiel, heeft iemand een goede suggestie?
pi_132916579
Een jonge tweedehands model kopen als je per se een Z1 wil?

Dat gedoe met die flitser en die gloed had ik ook, dacht eerst dat het aan mn zelf vervangen achterkantje lag :D
pi_132916602
quote:
1s.gif Op dinsdag 5 november 2013 08:53 schreef Susanne2611 het volgende:

[..]

De Z1 (en alle andere vergelijkbare telefoons) zijn inderdaad reteduur, ¤35 per maand is al niet meer haalbaar, ¤40 en meer is heel gewoon en dat vind ik echt gewoon teveel.

Toch wil ik straks heel graag een nieuwe mobiel, heeft iemand een goede suggestie?
Bij tele2 hebben ze wel prima aanbiedingen, ook met de z1. Ik las op tweakers dat er ook een z1 mini komt met vrijwel dezelfde specs?
pi_132917031
Tweedehands vind ik altijd een beetje eng en heb er dan ook nog geen abo bij. Simonly is dan volgens mij een stuk duurder dan een abo.

Zal ook eens kijken bij Tele2.

De Z1 mini heb ik ook van gehoord, maar die komt zeker niet voor januari naar NL, als ie al naar NL komt...

Weet iemand eventueel nog een andere mobiel die ook goed is (beter dan mijn Note 2) en wel betaalbaar?
pi_133215273
Xperia Z1 mini is 'officieel' gelekt. *O*
pi_133216834
Hij was vorige maand toch al aangekondigd?

Anyway, het toestel is niet veel kleiner dan de Z1. Persoonlijk vind ik dat ze de bezels kleiner hadden moeten maken, maar vooral ook de overige delen boven en onder die ervoor zorgen dat het toestel zo bulky is. Ook met de Z1 mini, blijft de iPhone het enige toestel in het topsegment dat van een kleiner formaat is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133220533
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef Kenju het volgende:
Hij was vorige maand toch al aangekondigd?

Anyway, het toestel is niet veel kleiner dan de Z1. Persoonlijk vind ik dat ze de bezels kleiner hadden moeten maken, maar vooral ook de overige delen boven en onder die ervoor zorgen dat het toestel zo bulky is. Ook met de Z1 mini, blijft de iPhone het enige toestel in het topsegment dat van een kleiner formaat is.
Zijn de maten al bekend dan?
pi_133222161
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef Kruitdampje het volgende:

[..]

Zijn de maten al bekend dan?
Nee, maar er is wel al een foto waar ze naast elkaar afgebeeld worden (de Z1 en Z1S).
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_133222370
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Nee, maar er is wel al een foto waar ze naast elkaar afgebeeld worden (de Z1 en Z1S).
http://www.ibtimes.co.in/(...)al-snapshot-leak.htm

Ik zie het maar die wel een stukje kleiner, vind ik.
  vrijdag 29 november 2013 @ 14:16:32 #112
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_133742269
*blaast stof weg*

Hoe zit het eigenlijk met de garantie van een Xperia Z als een van de drie watersensors rood is? Stel dat bijv. het scherm ermee ophoudt, gooien ze het dan automatisch op dat rode sensortje terwijl het daar helemaal niet aan ligt?
pi_133745372
Hm het rubber van het klepje is eraf gevallen. Klepje gaat dus niet meer dicht... Iemand hier ervaring mee, valt dit onder de garantie?
  vrijdag 29 november 2013 @ 18:14:08 #114
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_133748673
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Ayca het volgende:
Hm het rubber van het klepje is eraf gevallen. Klepje gaat dus niet meer dicht... Iemand hier ervaring mee, valt dit onder de garantie?
Bij mij hangt het er nog half aan, echt lekker dicht gaat hij niet meer. Ik denkt niet dat dit te repareren valt. Oppassen dus als je i.c.m. water gebruikt.
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:17:53 #115
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133750494
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Woods het volgende:
*blaast stof weg*

Hoe zit het eigenlijk met de garantie van een Xperia Z als een van de drie watersensors rood is? Stel dat bijv. het scherm ermee ophoudt, gooien ze het dan automatisch op dat rode sensortje terwijl het daar helemaal niet aan ligt?
Ze zijn met wat druk wel redelijk coulant. Maar het hangt van het geval af of ze je helpen.
In eerste instantie: Nee dus (maar dat is bij andere merken niet anders).

quote:
1s.gif Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Ayca het volgende:
Ja, valt onder de garantie zover ik heb gelezen. Opsturen kon/kan wel even duren.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Woods het volgende:

[..]

Bij mij hangt het er nog half aan, echt lekker dicht gaat hij niet meer. Ik denkt niet dat dit te repareren valt. Oppassen dus als je i.c.m. water gebruikt.
Je kan die klepjes ook evt op Ebay kopen maar je moet je telefoon wel open maken (en dus gevaar voor waterdichtheid).
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:20:54 #116
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_133750622
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Ze zijn met wat druk wel redelijk coulant. Maar het hangt van het geval af of ze je helpen.
In eerste instantie: Nee dus (maar dat is bij andere merken niet anders).

[..]

Ja, valt onder de garantie zover ik heb gelezen. Opsturen kon/kan wel even duren.

[..]

Je kan die klepjes ook evt op Ebay kopen maar je moet je telefoon wel open maken (en dus gevaar voor waterdichtheid).
Waarom moet je de telefoon dan openmaken om de bevestiging van het klepje te vervangen?
  vrijdag 29 november 2013 @ 19:37:48 #117
327191 RobertNL
For your gear.
pi_133751279
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Woods het volgende:

[..]

Waarom moet je de telefoon dan openmaken om de bevestiging van het klepje te vervangen?
Ja, heb het niet zelf gedaan dus weet het niet zeker. Maar heb dacht het ergens gelezen te hebben.
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:17:27 #118
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_133894602
Kan iemand me vertellen welke widget dat is met WiFi, dataverkeer, vliegtuigstand enz.

Die hier in het midden onder de weerwidget staat:

De huispeuter heeft ontdekt hoe hij dingen naar de prullenbak moet verplaatsen (en ik nog niet hoe ik ze weer uit de prullenbak moet halen :@ ).
Wullie bin KOEL © Soneal
  dinsdag 3 december 2013 @ 23:20:40 #119
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_133894762
Energiewidget toch?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_134322170
Mijn Z1 is zojuist afgeleverd. Oude telefoon is een HTC Sensation, dis vrij sloom aan het worden was, dus ik vermoed dat dit wel prima gaat bevallen :P
pi_134322622
Mijn Z1 ligt al weer 2 weken ter reparatie.
Microfoon stoort onzettend en mijn aux uitgang was van stereo naar mono gegaan (linkerkanaal defect)

Ben benieuwd wat ik terug ga krijgen, een nieuwe toestel of ofdat hij gerepareerd gaat worden.
pi_134324522
Ik ben trouwens wel een beetje huiverig om de waterdichtheid voor de eerste keer te testen :P
  maandag 16 december 2013 @ 15:43:22 #123
238141 SevD
Boventitel
pi_134330778
4.3 is uit ^O^
pi_134331145
Z1 werkt heerlijk bij mij!
Alleen even paniek toen de speaker maar half werkte na een watertest, maar dat is na enkele uren opgedroogd en dan doet hij het weer prima.
pi_134356136
quote:
0s.gif Op maandag 16 december 2013 15:43 schreef SevD het volgende:
4.3 is uit ^O^
Nog niet voor de Xperia Z helaas, in ieder geval nog niet bij mij :)
pi_134359691
quote:
0s.gif Op dinsdag 17 december 2013 09:43 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Nog niet voor de Xperia Z helaas, in ieder geval nog niet bij mij :)
Verwarrend dat dit topic opeens ook over de Z1 gaat heb op mn Z ook nog geen 4.3
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_134394375
Ik heb trouwens die widget met het weer en een bepaalde locatie. Nou heb ik ingesteld dat ie de huidige locatie moet weergeven, maar hij staat eigenlijk altijd op mijn woonplaats. Als ik handmatig op laden klik gaat ie naar mijn huidge locatie, maar waarom doet ie dat niet automatisch?
  woensdag 18 december 2013 @ 09:32:19 #128
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_134395071
quote:
1s.gif Op woensdag 18 december 2013 08:45 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb trouwens die widget met het weer en een bepaalde locatie. Nou heb ik ingesteld dat ie de huidige locatie moet weergeven, maar hij staat eigenlijk altijd op mijn woonplaats. Als ik handmatig op laden klik gaat ie naar mijn huidge locatie, maar waarom doet ie dat niet automatisch?
Dat heb ik ook idd.... Ik gebruik daarom de standaard Android weerwidget, die doet het wel automatisch
  woensdag 18 december 2013 @ 21:41:52 #129
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134423926
Jammer dat reguliere Z gebruikers geen update naar 4.3 krijgen, Had er veel vertrouwen in toen ik hem kocht maar toen Sony na amper een half jaar de Z1 uitbracht wist ik het wel, ze laten wat dat betreft in de koud staan #slechte support.
pi_134424598
quote:
1s.gif Op dinsdag 17 december 2013 12:00 schreef renwan het volgende:

[..]

Verwarrend dat dit topic opeens ook over de Z1 gaat heb op mn Z ook nog geen 4.3
Dit.

@Woods, wie zegt dat de Z geen update krijgt.
pi_134425079
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:41 schreef Woods het volgende:
Jammer dat reguliere Z gebruikers geen update naar 4.3 krijgen, Had er veel vertrouwen in toen ik hem kocht maar toen Sony na amper een half jaar de Z1 uitbracht wist ik het wel, ze laten wat dat betreft in de koud staan #slechte support.
De nieuwste toestellen krijgen altijd voorrang. Is bij andere merken net zo goed zo. 4.3 En 4.4 zijn sowieso bevestigd voor de Z. Duurt gewoon effe.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  woensdag 18 december 2013 @ 22:17:40 #132
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134426596
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 21:57 schreef Kenju het volgende:

[..]

De nieuwste toestellen krijgen altijd voorrang. Is bij andere merken net zo goed zo. 4.3 En 4.4 zijn sowieso bevestigd voor de Z. Duurt gewoon effe.
Zou oud is de Z nou ook weer niet, kom op :')
pi_134445636
quote:
0s.gif Op woensdag 18 december 2013 22:17 schreef Woods het volgende:

[..]

Zou oud is de Z nou ook weer niet, kom op :')
Weet ik ook wel. Maar er zijn twee toestellen, de Z Ultra en Z1 die effe de voorkeur genieten...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_134449083
Krijgt het scherm van de Z ook nog een update? Ik heb niks ontvangen nl. Of kan ik dat via de Sony site ergens downloaden?
pi_134457749
Inmiddels al 3 verschillende weerwidgets geprobeerd, maar geen van allen past automatisch de locatie naar mijn huidige aan. Altijd pas als ik het handmatig aangeef verandert het. En ja, de instellingen staan zo dat ie het automatisch zou moeten doen.

Ach ja, ook weer niet zo'n gigantisch probleem verder.
  donderdag 19 december 2013 @ 18:31:03 #136
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_134458131
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 12:38 schreef Kenju het volgende:

[..]

Weet ik ook wel. Maar er zijn twee toestellen, de Z Ultra en Z1 die effe de voorkeur genieten...
Zou wel een érg frapante keuze zijn om de Z Ultra voor op de Z te trekken :{
pi_134471093
quote:
0s.gif Op donderdag 19 december 2013 18:31 schreef Woods het volgende:

[..]

Zou wel een érg frapante keuze zijn om de Z Ultra voor op de Z te trekken :{
Nieuwer, sneller. Heeft natuurlijk dezelfde SoC als de Z1. Niet zo onlogisch toch?
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_135239898
Heeft er hier iemand al een melding gekregen voor de update naar 4.3 voor de Z?
pi_135240847
T-Mobile schijnt het al te kunnen, Vodafone in ieder geval nog niet. Net gechecked.
pi_135242809
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 18:14 schreef Ener-G het volgende:
T-Mobile schijnt het al te kunnen, Vodafone in ieder geval nog niet. Net gechecked.
Hmm raar, heb een unbranded Z en nog steeds niets ontvangen terwijl update al vanaf 23 dec beschikbaar is. Straks maar even rondkijken op XDA.
pi_135253014
Unbranded voor NL is er ook nog niet inderdaad.
pi_135255016
mooie toestellen maakt sony :9 Zou zo mn S willen inruilen voor de Z1 (compact). Maar ja, de prijs... -O-
just give a second thought
what if we don't get caught...
pi_135256813
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 22:39 schreef Apotheose het volgende:
mooie toestellen maakt sony :9 Zou zo mn S willen inruilen voor de Z1 (compact). Maar ja, de prijs... -O-
Komt in februari uit voor iets van 550,-
pi_135259425
quote:
0s.gif Op woensdag 8 januari 2014 23:11 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Komt in februari uit voor iets van 550,-
En daarna de opvolger van de Z1, helaas wel het design van de Z1 doorzetten ipv terug te gaan naar de elegantere Z of ZL
  donderdag 9 januari 2014 @ 09:32:24 #146
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_135263993
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef Viro het volgende:
Heb m gister gedownload (T-mobile versie) telefoon is een stuk sneller geworden, maar moet nog wel wennen aan het nieuwe toetsenbord
pi_135264258
quote:
1s.gif Op woensdag 8 januari 2014 17:47 schreef Viro het volgende:
hier nog niets.
pi_135264453
quote:
Netherlands Generic NL 1270-4975 10.3.1.A.2.67 R3B 10.3.1.A.2.67 R3B
Netherlands KPN Mobile NL 1270-4964 10.3.1.A.2.67 R5B 10.1.A.1.434 R5A
Netherlands T-Mobile NL 1270-3839 10.4.B.0.569 R6C 10.3.1.A.2.74 R8B
Netherlands Vodafone NL 1270-8442 10.3.1.A.2.67 R9B 10.3.1.A.2.67 R9B
Dit draadje even in de gaten houden op xda-developers.com.
pi_135282675
quote:
1s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:32 schreef Spaghettivreter het volgende:

[..]

Heb m gister gedownload (T-mobile versie) telefoon is een stuk sneller geworden, maar moet nog wel wennen aan het nieuwe toetsenbord
Oke, dan kan het niet lang duren.
quote:
0s.gif Op donderdag 9 januari 2014 09:51 schreef Ener-G het volgende:

[..]

Dit draadje even in de gaten houden op xda-developers.com.
Thnx voor de link.
  vrijdag 10 januari 2014 @ 03:03:02 #150
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135304677
quote:

[..]

Heb tmobile maar hier nog niks
pi_135339666
Eindelijk 4.3 erop _O_ De skin is echt flink omgegooid zo te zien. Hoop dingen zijn verbeterd maar het appscherm vind ik erg falen. Ik kan maar 20 'meest gebruikte apps' op een rij laten zetten, meer kan niet. Alleen als ik ze alfabetisch zet kan ik ze allemaal zien door te slyden. Iemand een oplossing hiervoor?
  zaterdag 11 januari 2014 @ 00:30:57 #152
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135343875
Net binnen en wat een verbetering tov 4.2.2!
  zaterdag 11 januari 2014 @ 12:30:23 #153
164283 Luco
Buongiorno!
pi_135351088
Kutje, ik heb een waterdichte baksteen :')
pi_135351855
quote:

[..]

Ik heb nu een paar weken de Z1 en moet nog steeds aan het toetsenbord wennen :P
Mijn oude telefoon had een veel langere spatiebalk, dus ik tik nu achterlijk veel punten _O-
pi_135352172
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Mijn oude telefoon had een veel langere spatiebalk, dus ik tik nu achterlijk veel punten _O-
Kun je instellen hoor bij toetsenbord. Had eerst ook veel last daarvan.
pi_135352604
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Kun je instellen hoor bij toetsenbord. Had eerst ook veel last daarvan.
Ah, vanmiddag eens uitvogelen dan.

Ik gebruik mijn telefoon trouwens nauwelijks in landscapemodus, maar ik ga eens kijken of ik hem 'rechtop' ook veranderd krijg.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 13:16:25 #157
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_135352639
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ik typte ook veel punten door die kleinere spatiebalk, maar dat heb ik nu aangepast :P
pi_135353518
Langere spatiebalk geregeld, nu alleen nog wennen aan het feit dat ik voor een punt 2 keer de spatiebalk moet aantikken en voor een komma naar een ander 'tabblad' moet :D
  zaterdag 11 januari 2014 @ 13:44:12 #159
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135353597
Waarom draait het startscherm nooit mee?
pi_135353883
quote:
10s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Langere spatiebalk geregeld, nu alleen nog wennen aan het feit dat ik voor een punt 2 keer de spatiebalk moet aantikken en voor een komma naar een ander 'tabblad' moet :D
ik heb dan geen Z, helaas, maar de komma zit bij mij gewoon boven het toetsenbord of onder de X bij lang ingedrukt.
  zaterdag 11 januari 2014 @ 14:59:23 #161
164283 Luco
Buongiorno!
pi_135355991
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 januari 2014 13:44 schreef Woods het volgende:
Waarom draait het startscherm nooit mee?
Dat staat vast in je build.prop. Kan je wel relatief makkelijk aanpassen.
pi_135458488
http://www.sonyxperiaz2.com/

*O* *O* Sony gaat winnen! *O* *O*

[ Bericht 1% gewijzigd door Beursaap op 14-01-2014 08:47:28 ]
pi_135481224
Ik ben van plan om volgende week de Z1 te gaan halen. Nu heb ik een Xperia S met hardware knoppen onder het scherm. De Z1 heeft ze op het scherm, maar valt dat wel buiten de 5" zeg maar, of maken die knoppen het scherm eigenlijk kleiner?
pi_135482817
Knoppen zijn onderdeel van het scherm en maken het kleiner, als je video afspeelt bijvoorbeeld dan gebruikt je telefoon dat gedeelte wel :)

Volgens mij is dat op elke android zonder hardware knoppen zo.
pi_135485570
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Ener-G het volgende:
Knoppen zijn onderdeel van het scherm en maken het kleiner, als je video afspeelt bijvoorbeeld dan gebruikt je telefoon dat gedeelte wel :)

Volgens mij is dat op elke android zonder hardware knoppen zo.
Ook met games?
pi_135485714
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:39 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ook met games?
Ja, dat maakt de telefoon we minder gebruiksvriendelijk vind ik. Toch blijft het voor mij nog altijd een betere keuze dan Samsung met hun plastic troep.
pi_135494104
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ja, dat maakt de telefoon we minder gebruiksvriendelijk vind ik. Toch blijft het voor mij nog altijd een betere keuze dan Samsung met hun plastic troep.
Samsung is voor mij inderdaad ook een no-go. Was sowieso van plan om weer een Sony te halen en dat zal ik waarschijnlijk na de Z1 ook wel weer doen.
Naast de Z1 leek me de Nexus 5 wel wat, maar die had maar 16gb of die nieuwe Huawei, maar dan moet ik wachten...
pi_135494187
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Samsung is voor mij inderdaad ook een no-go. Was sowieso van plan om weer een Sony te halen en dat zal ik waarschijnlijk na de Z1 ook wel weer doen.
Naast de Z1 leek me de Nexus 5 wel wat, maar die had maar 16gb of die nieuwe Huawei, maar dan moet ik wachten...
Ik vind de Z1 te groot en lomp, geef mij de Z1S maar of de Z2 waarvan het formaat nog niet bekend is ;)
  Eindredactie Games dinsdag 14 januari 2014 @ 21:32:36 #169
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_135496503
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Beursaap het volgende:

We weten geen kut eigelijk , maar we denken dat hij ooit een keer komt. :D

En dan dit:
quote:
Uiteraard zal dit parade paardje ook stof en waterdicht zijn en uitgerust worden met een onbreekbaar scherm.

quote:
Waarschijnlijk zullen we de Sony Xperia Z2 voor het eerst zien op de MWC 2014 in Barcelona! De zal gehouden worden op 24 tot met 27 februari. Dit toestel is voorlopig bekend onder de ontwikkelaars naam Sony Sirius.
pi_135509705
quote:
4s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef donald_dick het volgende:

[..]

We weten geen kut eigelijk , maar we denken dat hij ooit een keer komt. :D

En dan dit:

[..]

[..]

Blijven speculaties natuurlijk. Hoop dat het scherm niet groter gaat worden dan 5" en qua formaat niet groter dan de Z. De Z1 vind ik gwn te groot :X
pi_135510031
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

lg g2 een optie? 'k wil denk voor die gaan aangezien ik de z1 eigenlijk net niet vind.
pi_135512894
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef andreas612 het volgende:

[..]

lg g2 een optie? 'k wil denk voor die gaan aangezien ik de z1 eigenlijk net niet vind.
Ik neem aan qua uiterlijk, want volgens mij zijn ze qua hardware redelijk gelijk toch?
Heeft de G2 wel uitbreidbaar opslag geheugen?
pi_135513312
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ik neem aan qua uiterlijk, want volgens mij zijn ze qua hardware redelijk gelijk toch?
Heeft de G2 wel uitbreidbaar opslag geheugen?
Z1 heeft ook uitbreidbaar geheugen hoor.
pi_135513349
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Z1 heeft ook uitbreidbaar geheugen hoor.
Ja dat weet ik, maar mijn vraag was ook meer of de G2 dat ook heeft ;)
pi_135513619
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:

[..]

Ja dat weet ik, maar mijn vraag was ook meer of de G2 dat ook heeft ;)
Ah, hoe het er stond interpreteerde ik het alsof je dacht dat de Z1 het niet heeft :D
pi_135514098
quote:
7s.gif Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef andreas612 het volgende:

[..]

G2 :') Een telefoon die je via de achterkant aan/uit en harder/zachter moet zetten :') Dat faalt toch wel grandioos is mijn ogen.
pi_135514157
quote:
1s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Ah, hoe het er stond interpreteerde ik het alsof je dacht dat de Z1 het niet heeft :D
Ja komt meer omdat de Nexus 5 dat namelijk niet heeft en het nagenoeg dezelfde telefoon is.
pi_135515051
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef Beursaap het volgende:

[..]

G2 :') Een telefoon die je via de achterkant aan/uit en harder/zachter moet zetten :') Dat faalt toch wel grandioos is mijn ogen.
Hoezo? Ik denk dat dat meer een kwestie van wennen is.
Ik zie alleen wel dat de G2 geen SD slot heeft (net als de N5 dus). Op zich jammer, maar geen groot punt.
Ik zit nu wel serieus te twijfelen tussen de Z1 en de G2.
pi_135515201
quote:
0s.gif Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Ik kijk wel, als het bevalt waarom niet... en net niet omdat de batterij niet zo sterk is en het formaat redelijk lomp is. D'r zit geen extra sd mogelijkheid in, maarja, als ik toch voor de 32gb ga, dan heb ik 't niet nodig.
pi_135551424
Uiteindelijk ga ik toch voor de G2. Vanmiddag ophalen. Ben benieuwd :D
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:30:05 #181
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135604978

Valt me wel op dat mn batterij na 4.3 niet is verbetert. Zou dit ermee te maken hebben en hoe uit te zetten?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 15:36:05 #182
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_135605236
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:30 schreef Woods het volgende:
[ afbeelding ]

Valt me wel op dat mn batterij na 4.3 niet is verbetert. Zou dit ermee te maken hebben en hoe uit te zetten?
Ik doe/deed gemiddeld >2dagen met mijn batterij, van 100% naar 15%. En ja, ik gebruik hem, zit soms voor mijn werk uren aan de telefoon.
Heb even gekeken, weet niet wat Google Services inhoudt, die staat er bij mij niet tussen, maar die pakt bij jou wel een hoop van je accu-duur weg lijkt het. Constante synchronisatie met het een of ander?
  vrijdag 17 januari 2014 @ 16:18:32 #183
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135606939
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef GTIMk1 het volgende:

[..]

Ik doe/deed gemiddeld >2dagen met mijn batterij, van 100% naar 15%. En ja, ik gebruik hem, zit soms voor mijn werk uren aan de telefoon.
Heb even gekeken, weet niet wat Google Services inhoudt, die staat er bij mij niet tussen, maar die pakt bij jou wel een hoop van je accu-duur weg lijkt het. Constante synchronisatie met het een of ander?
Locatiebepaling middels GPS viel er onder maar die staat nooit aan, ik zal kijken bij 10% wat zich allemaal heeft voorgedaan. Maar ik weet wel dat er sinds 4.3 veel Google troep bij is gezet :X
pi_135624560
Ik heb de Z1 nu ruim een maand, maar durf nog steeds niet hem onder kraan te houden ofzo :@
Dus nog steeds niet de waterdichtheid getest :P
  zaterdag 18 januari 2014 @ 04:12:18 #185
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135632411
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de Z1 nu ruim een maand, maar durf nog steeds niet hem onder kraan te houden ofzo :@
Dan doe je dat toch niet?
pi_135633325
quote:
Lol ik heb met de Z een paar minuten onder water gedoken en nog steeds nergens last van :D
pi_135640211
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 04:12 schreef Woods het volgende:

[..]

Dan doe je dat toch niet?
Neuh, maar als je een telefoon hebt die het kan is het eigenlijk ook leuk om uit te testen :P

Is toch leuk om als iemand je belt en diegene vraagt 'wat ben je aan het doen?' als antwoord 'ik sta momenteel onder de douche' te geven :D

Maar goed, ik heb gisteren een softwareupdate gekregen. Ik zie verder geen verschil, maar mijn batterij laadt nu ineens véél langzamer op dan voorheen (maar loopt ook veel langzamer leeg :P).
pi_135640567
quote:
0s.gif Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Beursaap het volgende:

Gaat winnen... :? Heb ik iets gemist?
  zaterdag 18 januari 2014 @ 14:52:58 #189
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135641274
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:

[..]

Neuh, maar als je een telefoon hebt die het kan is het eigenlijk ook leuk om uit te testen :P

Is toch leuk om als iemand je belt en diegene vraagt 'wat ben je aan het doen?' als antwoord 'ik sta momenteel onder de douche' te geven :D

Maar goed, ik heb gisteren een softwareupdate gekregen. Ik zie verder geen verschil, maar mijn batterij laadt nu ineens véél langzamer op dan voorheen (maar loopt ook veel langzamer leeg :P).
Verschil met de Z1 is ook niet zo groot idd maar die van de Z wel. Vind het er veel beter en frisser uitzien. Juist met de Z1 kan je makkelijker onder water houden aangezien je niet hoeft lopen kutten met klepjes, iig de koptelefoon niet die bij mij al half lam is waardoor ik toch wel oppas om het onder water te houden.
pi_135641701
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Van Apple, Samsung die shit })
pi_135642638
quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef GTIMk1 het volgende:

[..]

damn.. jaloers! Ok, geen Z hier maar een S en die heb ik nu een uur en 20 min van de lader . In dat uur en 20min is ie 6% leeggelopen. Niks gedaan. 1 belletje proberen te plegen maar die nam niet op. Ik leg m elke avond/nacht aan de lader.
pi_135644746
quote:
15s.gif Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:

[..]

Ja.
pi_135676543
In een filmpje over de Xperia Z1 Compact hoorde ik dat daar een kabel bij zal zitten die je aan kan sluiten op een iPhone en zo bestanden over kan zetten op de Z1 Compact. Zal die ook werken voor de Z1?
pi_135707711
quote:
Ik zou dat meteen testen juist want mocht die lek zijn dan kan je hem meteen omruilen en heb je die zorgen daarna ook nooit meer.
pi_135763482
Gisteren werd de Z op de brandstapel gegooid bij Radar. Wat een haters zeg! Alsof ze betaalt worden door Samsung hiervoor... Ik heb vaak genoeg met mijn Z in m'n broek gefietst en andere rare bewegingen met m'n been gemaakt maar nog nooit is m'n telefoon zo omgebogen!
  dinsdag 21 januari 2014 @ 16:24:59 #196
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_135763596
Ik heb ook nog nooit problemen gehad met de Z en heb hem inmiddels bijna een jaar. Alleen de indicator bij de koptelefoonaansluiting is wat verkleurd, al kwam dit door de regen. Verder is ie een keer op de grond gevallen op de zijkant, maar er zitten geen krassen en barsten nog in.
  dinsdag 21 januari 2014 @ 17:03:56 #197
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_135765349
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Beursaap het volgende:
Gisteren werd de Z op de brandstapel gegooid bij Radar. Wat een haters zeg! Alsof ze betaalt worden door Samsung hiervoor... Ik heb vaak genoeg met mijn Z in m'n broek gefietst en andere rare bewegingen met m'n been gemaakt maar nog nooit is m'n telefoon zo omgebogen!
Ik heb de aflevering niet gezien maar daarna de thread op het forum van Radar gelezen. Ik weet niet wat ik er van moet denken, het lijkt me in de meeste gevallen toch echt een gebruikersfout. Van die mensen die het klepje open doen en dan een USB kabel verkeerd om erin rammen en duwen. Of in een broekzak stoppen en er op gaan zitten zodat de telefoon buigt.

Heb echt nog nooit iemand over problemen gehoord in mijn omgeving.
  Eindredactie Games dinsdag 21 januari 2014 @ 17:21:53 #198
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_135766056
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Beursaap het volgende:
dat is omdat radar het bracht alsof de telefoon supersterke zou zijn. het is geen bouwvakkerstelefoon. Omdat ie waterdicht is betekend nog niet dat hij ook tegen schokken en stoten kan :P
pi_135784066
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef donald_dick het volgende:

[..]

dat is omdat radar het bracht alsof de telefoon supersterke zou zijn. het is geen bouwvakkerstelefoon. Omdat ie waterdicht is betekend nog niet dat hij ook tegen schokken en stoten kan :P
Zo sterk als metaal gaven ze telkens als reden omdat Sony dat beweerde. Als ze even verder keken dan hun neus lang was hadden ze gezien dat het daar over het materiaal van het frame ging. Je kan dus niet met je telefoon tegen een tafelpunt lopen en verwachten dat er geen ster in kan komen :') Echt die mensen daar :') Te trieste aflevering gewoon.

Spontane barsten zijn makkelijk te herkennen dus die mensen worden allemaal geholpen, dat je dan 400 sukkels kan optrommelen die een tafel haddn geraakt of blind waren met de usb...tsja :')
  woensdag 22 januari 2014 @ 10:52:20 #200
51398 MisterJ.Lo
LL.M (Master of Laws).
pi_135793414
De opvolger van de Z1 ziet er mooi uit als je de leak foto's op sommige sites ziet :). Hopelijk gaat dat ding langer mee en heeft het een goede ''viewing angle''.

[ Bericht 16% gewijzigd door MisterJ.Lo op 22-01-2014 11:34:07 ]
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl
is simply not giving the kiss the attention it deserves.
pi_135799308
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De opvolger van de Z1 ziet er mooi uit als je de leak foto's op sommige sites ziet :). Hopelijk gaat dat ding langer mee en heeft het een goede ''viewing angle''.
[ afbeelding ]
Mooi toestel ja, hoewel het nog niet zeker is dat dit 'de' opvolger is. Het kan ook een variant zijn zoals de ZL toen bijvoorbeeld. Qua specs kan ik het mij bijna niet voorstellen namelijk.
pi_135853747
Ah, hier de update binnen, gelijk een ander toetsenbord enzo. hoe zet ik dat terug?
pi_135853807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
Ah, hier de update binnen, gelijk een ander toetsenbord enzo. hoe zet ik dat terug?
Bij toetsenbordskins.
pi_135853896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:13 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Bij toetsenbordskins.
waar kan ik dat vinden? :@
pi_135854103
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:14 schreef Murdera het volgende:

[..]

waar kan ik dat vinden? :@
nadat je je toetsenbord opent 12!?-vakje indrukken > vakje rechts van spatie indrukken > toetsenbordskins etc.
pi_135854583
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Beursaap het volgende:

[..]

nadat je je toetsenbord opent 12!?-vakje indrukken > vakje rechts van spatie indrukken > toetsenbordskins etc.
baas :) maar toch lijkt mn vorige er niet tussen te staan? Spatiebalk is veel kleiner. Nu enzo..
pi_135854704
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:

[..]

baas :) maar toch lijkt mn vorige er niet tussen te staan? Spatiebalk is veel kleiner. Nu enzo..
moet je komma en punten uitzetten maar vind dat weer latiger. Ben nu gewend aan die kleinere spatie. Kwestie van wennen :Y
pi_135854762
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Beursaap het volgende:

[..]

moet je komma en punten uitzetten maar vind dat weer latiger. Ben nu gewend aan die kleinere spatie. Kwestie van wennen :Y
hmm ja, de spatiering tussen de keys is nu een stuk groter, ik had mn komma en punt wel altijd erin. :o
Kan niet zo goed tegen verandering ;( :P
pi_135856501
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
4.3 op je unbranded? I'm jelly, heb nog steeds niets binnen :'(
pi_135856852
Same here, Vodafone NL, volgens xda forum zou ie moeten kunnen, maar sony software doet nog steeds nee :(
pi_135862346
Android 4.3 op de Z is vooralsnog geen onverdeeld genoegen:

Witte menu's. ;(
Het toetsenbord. :'(
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:48:48 #212
16874 creno
born this way
pi_135870504
Wat een vervelend stukje bij TROSradar.

Ik vind de xperia Z beter dan Samsung, maar daar hoor je ze niet over.
Had ik na 3 maanden al klachten over de samsung galaxy s (traag, batterij snel leeg, vastlopen), ik heb de xperia z nu bijna een jaar en totaal geen problemen.

Mooie onderwaterfilmpjes gemaakt, USB past gewoon (okay je moet wel effe de stekker bekijken hoe ie erin moet) maar alles uit het filmpje lijkt mij echt meer met onbedachtzaam gebruik van het toestel te maken te hebben dan met de kwaliteit.
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
pi_135871839
quote:
6s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Android 4.3 op de Z is vooralsnog geen onverdeeld genoegen:

Witte menu's. ;(
Het toetsenbord. :'(
Menu's zijn zwaar verkankerd door Sony of Android ja. Het toetsenbord vind ik fijner typen wel. Hoop dat ze nog een menu optie geven om dat wit aan te passen want dit is echt om te huilen -O-
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:13:42 #214
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_135872082
Ik vind die witte menu's wel mooi eigenlijk :@
pi_135876507
Grrrrr..... steeds meer en meer mensen krijgen de update voor unbranded Z binnen behalve ik :(
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:05:39 #216
16874 creno
born this way
pi_135883899
ik heb de update ook nog niet :(
<a href="http://www.pantsman.nl" rel="nofollow" target="_blank">www.pantsman.nl</a>
fanserie voor en door fans van WIDM
  vrijdag 24 januari 2014 @ 10:47:00 #217
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_135885023
Kreeg de update ook maar niet binnen, PC Companion geinstalleerd op mijn PC, en voila, update binnen.
Vraag me niet hoe het kan, maar profiteer er van.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 13:13:32 #218
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_135889866
Witte menus? Ik draai al zeker sinds Kerst op 4.3 en heb nog geen wit menu gezien.
Ik heb echter wel een unbranded toestel via Vodafone UK.
pi_135901549
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 13:13 schreef MartijnUK het volgende:
Witte menus? Ik draai al zeker sinds Kerst op 4.3 en heb nog geen wit menu gezien.
Ik heb echter wel een unbranded toestel via Vodafone UK.

Ik wil m'n mooie donkerzwart terug ! :'(

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2014 18:18:28 ]
pi_135924063
Fuck, probeer ik ner mn simkaart klepje te openen breekt er een dun stukje plastic van een paar millimeter af.

Dat kost me vast mn waterdichtheid ;(
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_135953480
quote:
Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil m'n mooie donkerzwart terug ! :'(

*O*
  zondag 26 januari 2014 @ 11:07:27 #222
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_135953878
Ik stond te kwijlen bij de Z, toen de Z1 maar telkens andere toestellen gekocht maar of ik me lang kan beheersen als de Z1 compact uit is, ik weet het niet :P
  zondag 26 januari 2014 @ 11:55:55 #223
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135955322
Vind de wittere achtergronden echt een verademing t.o.v. dat kille zwart :7 Verder nog geen problemen tegen gekomen.
  zondag 26 januari 2014 @ 12:48:34 #224
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_135957247
Kan je de xperia z alleen connecten met een micro usb van sony of heb ik een ander probleem? Hij laad wel op met andere kabels maar connect niet met mijn computer.
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_135966519
quote:
Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Kan je de xperia z alleen connecten met een micro usb van sony of heb ik een ander probleem? Hij laad wel op met andere kabels maar connect niet met mijn computer.
Nee hoor; ik heb 'm hier geflasht met een kabeltje van Logitech.
pi_135977200
Had geen zin meer om langer te wachten, heb via XDA officiële sony update gedownload. Voordeel is dat ik nu een backup heb van OS, apps en DRM keys van locked bootloader. Straks bootloader unlocken en flashen, mocht 4.3 tegenvallen kan ik gelijk 4.4 erop knallen :D
pi_135990269
Z1 is de "nieuwste" versie toch?
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_135990558
Heb bootloader niet te hoeven unlocken om te kunnen updaten zonder pc companion of update service. Jammer van witte menu, maar gelukkig is een ander launcher zo geinstalleerd.
pi_135990654
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:39 schreef Thaboel het volgende:
Nee, maar wel het paradepaard.
  maandag 27 januari 2014 @ 00:02:29 #230
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_135991605
quote:
0s.gif Op zondag 26 januari 2014 23:39 schreef Thaboel het volgende:
Ja, alleen zou ik wachten tot de Z2
pi_135995517
Die Z1 Compact ziet er best goed uit. Ik heb niets met die grote dingen, maar deze gsm zou mijn Xperia P wel een kunnen gaan vervangen. En er zit een dikke camera in!
pi_136014574
Ik kom me aansluiten bij jullie clubje! Sinds vanmiddag in het bezit van een Z1.

Alleen nog even wachten op het activeren van mn simkaart.

Alleen nog even onbekend wanneer want Hi zat met een storing ofzo...

Tot nu heel erg fijne telefoon! Alleen hoe maak je 'mappen' zodat je een aantal appstore onder 1 'kopje' kan gooien?
pi_136014882
Gewoon een pictogram op een andere droppen.
pi_136048838
Best wel heel blij met de telefoon!

Alleen doet Hi een beetje langzaam met de activeringscode van Spotify :')
pi_136122192
Hie nog iemand die de" Magnetisch oplaaddock DK31" heeft en gebruikt? Want ik wil eigenlijk mn aansluiting niet meer gebruiken omdat slijtage van het klepje :P
  donderdag 30 januari 2014 @ 00:09:28 #236
410299 MartijnUK
Nu MartijnNZ...
pi_136122640
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Hie nog iemand die de" Magnetisch oplaaddock DK31" heeft en gebruikt? Want ik wil eigenlijk mn aansluiting niet meer gebruiken omdat slijtage van het klepje :P
Ik heb hem en zweer erbij. Werkt uitstekend :)
pi_136123672
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

Ik heb hem en zweer erbij. Werkt uitstekend :)
Naja sluit niet echt aan bij mijn "bureau" werkzaamheden dus voor het kabeltje gegaan.

Kom niet echt serieus over merk ik. Om advies vragen en 5 minuten later reageren dat ik het toch wel heb gedaan :')
  maandag 3 februari 2014 @ 21:53:36 #238
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_136304415
Het valt me op dat ik al een tijdje geen 4g meer heb maar het voorheen b maximale H+. Komt dit door interne aanpassingen?
pi_136432201
Sinds enkele dagen in het bezit van Xperia Compact....wat een geweldig toestel *O*
pi_136438626
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef Kruitdampje het volgende:
Sinds enkele dagen in het bezit van Xperia Compact....wat een geweldig toestel *O*

Vind het scherm wat tegen vallen helaas, hopelijk komt hier nog een update voor. Voor de rest een pareltje van Sony weer _O_ Nu nog de Z2 afwachten :Y
pi_136439486
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Vind het scherm wat tegen vallen helaas, hopelijk komt hier nog een update voor. Voor de rest een pareltje van Sony weer _O_ Nu nog de Z2 afwachten :Y
Vind het scherm een stuk beter dan de Z1 die ik gezien heb.
Moet wel zeggen dat het even zweten was toen ik m'n telefoon voor het eerst onder water dompelde :P
  dinsdag 11 februari 2014 @ 18:56:33 #242
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_136596383
Foutje door 4g ooit uitgezet te hebben en hem daarna uit de snelle instellingen te halen :+ . Daarna is 4g volgens mij niet handmatig uit of aan te zetten.
pi_136615289
Zojuist Jelly Bean geinstalleerd. Ziet er prima uit ^O^
Ben benieuwd naar de (beloofde) verbeterde batterijduur.
Mee doen is belangrijker dan winnen!
pi_136619238
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 07:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
Zojuist Jelly Bean geinstalleerd. Ziet er prima uit ^O^
Ben benieuwd naar de (beloofde) verbeterde batterijduur.
die is bij mij echt stukken minder geworden, android staat nu steeds bovenaan :(
  woensdag 12 februari 2014 @ 12:27:48 #245
255848 InGebruik
Als de nood het hoogst is
pi_136621422
quote:
0s.gif Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Sharpdressedman het volgende:

[..]

die is bij mij echt stukken minder geworden, android staat nu steeds bovenaan :(
Loopt hier ook echt duidelijk sneller leeg. Uiterlijk is er wel stukken op vooruit gegaan!
  donderdag 13 februari 2014 @ 15:22:30 #246
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136665921
Nou. Net mijn telefoon aangezet na een vergadering, krijg ik in mijn scherm te zien dat er een update voor de telefoon zelf uit is. "Zou het?! Android 4.3 uit?!" En ja hoor. Versie 4.3 Jelly Bean bleek uitgebracht voor mijn telefoon. Ik het ding natuurlijk netjes updaten, ging helemaal geweldig. Nu sluit ik hem net alleen aan op mijn computer, springt ook de Sony Companion software aan dat er een update is, een andere versie dan hetgeen ik zojuist op mijn telefoon had geïnstalleerd.

Samengevat:

• Ik kom uit vergadering, telefoon update naar versie 10.4.B.0.569

• Ik sluit hem aan op pc, Sony software begint over een andere versie, namelijk 10.4.1.B.0.101

Welke versie is nieuwer/beter/recenter in dit geval?

Edit: Weet iemand of er voor de Xperia Z iets van een statief te krijgen is? Het is een redelijke camera-telefoon, maar als ik met wat mensen een groepsfoto wil maken gaat dat wat lastig als je hem ergens tegenaan moet zetten en dan maar op het beste moet hopen dat iedereen er goed op staat :')

[ Bericht 20% gewijzigd door Gedachtenstroom op 13-02-2014 15:31:53 ]
pi_136731466
Ennnn kapot.
Een barst van boven tot halverwege, en over de hoogte waar de barst zit doet touchscreen het niet meer. Dus ik ben fucked.
Heb heb niet uit mijn zak gehaald, was bij een optreden, heb gedanst, maar ben nergens tegenaan gestoten ofzo. fucked :r
pi_136731842
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Woods het volgende:
Het valt me op dat ik al een tijdje geen 4g meer heb maar het voorheen b maximale H+. Komt dit door interne aanpassingen?
Had ik ook na de update, even bij netwerkinstellingen LTE als voorkeur aantikken en hij doet 't weer.
Schijnbaar zet ie 'm na de update standaard op HSDPA als voorkeur
  zaterdag 15 februari 2014 @ 18:56:09 #249
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_136745498
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef Gutz het volgende:

[..]

Had ik ook na de update, even bij netwerkinstellingen LTE als voorkeur aantikken en hij doet 't weer.
Schijnbaar zet ie 'm na de update standaard op HSDPA als voorkeur
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef Woods het volgende:
Foutje door 4g ooit uitgezet te hebben en hem daarna uit de snelle instellingen te halen :+ . Daarna is 4g volgens mij niet handmatig uit of aan te zetten.
[ afbeelding ]
pi_136745544
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
Ennnn kapot.
Een barst van boven tot halverwege, en over de hoogte waar de barst zit doet touchscreen het niet meer. Dus ik ben fucked.
Heb heb niet uit mijn zak gehaald, was bij een optreden, heb gedanst, maar ben nergens tegenaan gestoten ofzo. fucked :r
Koop de Z1 Compact
pi_136746400
quote:
Ennnn kapot.
Schijnt vaak voor te komen.

http://www.trosradar.nl/u(...)-2014/sony-xperia-z/
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:11:17 #252
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136748387
Mijn vervelendste dingetje aan de Z: Laadklepje gaat niet helemaal super optimaal goed meer dicht....

En sowieso: Die screenprotector die er opzit als je de telefoon krijgt; Om te huilen. Ding was 3 dagen oud in mijn zak, dikke kras. Gelukkig niet in het glas zelf, alleen op het plastic. Nadat ik er een nieuwe screen protector over had gelegd, zag ie er weer als nieuw uit.
(Helaas ziet nu niemand meer dat het een Sony is :') )
pi_136751003
Ik heb er nu een glazen protector op zitten, maar daar zit inmiddels ook een flinke kras en een barst in ;(
pi_136751435
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 18:57 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Koop de Z1 Compact
mongool :)
pi_136751551
quote:
Ah ja dit was ik al eens eerder tegengekomen.
Mjah, ben bang dat er niets aan te doen is dan het gewoon laten repareren (voor 200 euro :r ) :(
pi_136759959
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:23 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ah ja dit was ik al eens eerder tegengekomen.
Mjah, ben bang dat er niets aan te doen is dan het gewoon laten repareren (voor 200 euro :r ) :(
Wow 200 euro voor scherm en gorilla glass? :o
  zondag 16 februari 2014 @ 01:46:39 #257
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136760109
quote:
Ennnn kapot.
quote:
Flink overdreven wel beide uitzendingen, zitten ook mensen tussen waarvan het gewoon duidelijk de eigen schuld is :').

Ze zijn overigens wel redelijk coulant na die uitzendingen als ik zo hoor en sinds een aantal maanden worden dit soort barsten gewoon onder de garantie gerepareerd als het goed is:

Zoiets kan je wel vergeten:

(dat is dan ook valschade)

quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 20:11 schreef Gedachtenstroom het volgende:
Mijn vervelendste dingetje aan de Z: Laadklepje gaat niet helemaal super optimaal goed meer dicht....

En sowieso: Die screenprotector die er opzit als je de telefoon krijgt; Om te huilen. Ding was 3 dagen oud in mijn zak, dikke kras. Gelukkig niet in het glas zelf, alleen op het plastic. Nadat ik er een nieuwe screen protector over had gelegd, zag ie er weer als nieuw uit.
(Helaas ziet nu niemand meer dat het een Sony is :') )
Dat is een groot nadeel :'(, en het verwijderen is niet aan te raden (want garantie).
Zelf wel eens gekeken naar zo'n glazen protector maar 30 euro vond ik te veel geld (stom gezien de prijs van het toestel, maar goed :'))
pi_136762104
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef RobertNL het volgende:

[..]

[..]

Flink overdreven wel beide uitzendingen, zitten ook mensen tussen waarvan het gewoon duidelijk de eigen schuld is :').

Ze zijn overigens wel redelijk coulant na die uitzendingen als ik zo hoor en sinds een aantal maanden worden dit soort barsten gewoon onder de garantie gerepareerd als het goed is:

Echt? Fck, dan had ik hem nog niet weg moeten brengen. ;(
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2014 01:35 schreef Viro het volgende:

[..]

Wow 200 euro voor scherm en gorilla glass? :o
hij moet waterdicht zijn, dus daarom is het extra duur :(
pi_136762251
tevens zeiden ze bij de winkel al dat ze sowieso niets vergoeden zonder verzekering (hij is 9 maanden oud) en dat ze dan eerst 50 euro onderzoekskosten vragen en daarna nog moeten repareren, dus dat zou duurder dan 200 worden.
pi_136762528
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef Murdera het volgende:
tevens zeiden ze bij de winkel al dat ze sowieso niets vergoeden zonder verzekering (hij is 9 maanden oud) en dat ze dan eerst 50 euro onderzoekskosten vragen en daarna nog moeten repareren, dus dat zou duurder dan 200 worden.
Koop de Z1 Compact
pi_136763976
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:59 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Koop de Z1 Compact
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2014 21:22 schreef Murdera het volgende:

[..]

mongool :)
pi_136764629
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 01:46 schreef RobertNL het volgende:
zitten ook mensen tussen waarvan het gewoon duidelijk de eigen schuld is
Zoals de vrouw die zegt dat ze niet verwacht dat als hij (haar zoon) met de Xperia Z tegen een tafel loopt dat er dan een barst inkomt. Dat is gewoon dom. Sowieso moet je niet tegen een tafel lopen. Daarnaast moet je je smartphone met scherm naar je toe gericht in je broekzak doen. Kan er ook geen barst in het scherm komen als je tegen een tafel loopt. Maar ik geloof best dat er een aantal zijn waarbij er zomaar een barst in kwam.
  zondag 16 februari 2014 @ 12:50:44 #263
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136766906
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Zoals de vrouw die zegt dat ze niet verwacht dat als hij (haar zoon) met de Xperia Z tegen een tafel loopt dat er dan een barst inkomt. Dat is gewoon dom. Sowieso moet je niet tegen een tafel lopen. Daarnaast moet je je smartphone met scherm naar je toe gericht in je broekzak doen. Kan er ook geen barst in het scherm komen als je tegen een tafel loopt. Maar ik geloof best dat er een aantal zijn waarbij er zomaar een barst in kwam.
Ja, maar dat laatste heeft Sony ook gewoon toegegeven (veel eerder al). Een schone barst is dan ook gewoon garantie ;).
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 09:41 schreef Murdera het volgende:
Heb je een foto van de barst?
En je betaald normaal alleen onderzoekskosten als je hem opstuurt en niet laat repareren,

Prijs van het scherm wisselt ook nog al eens een beetje, zie op Tweakers bedragen tussen de 130 en 200 euro.
pi_136767133
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:50 schreef RobertNL het volgende:
Heb je een foto van de barst?
En je betaald normaal alleen onderzoekskosten als je hem opstuurt en niet laat repareren,

Prijs van het scherm wisselt ook nog al eens een beetje, zie op Tweakers bedragen tussen de 130 en 200 euro.
Nee, mijn mobiel was de enige camera die ik had helaas, en in de winkel (T-mobile winkel) zeiden ze dat het begon met 50 euro die sowieso betaald zou moeten worden, en scherm vervanging ook sowieso betaald zou moeten worden omdat ik geen verzekering had, toen was ik zo saggo dat ik hem gelijk naar een reperatiezaakje heb gebracht zodat ik er niet meer over na hoefde te denken.

maar de barst was echt puur 1 lijn, van midden boven tot halverwege zijkant. je zag hem ook niet als je niet vanaf de juiste hoek er naar keek.
  zondag 16 februari 2014 @ 13:22:48 #265
327191 RobertNL
For your gear.
pi_136767940
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 12:57 schreef Murdera het volgende:

[..]

Nee, mijn mobiel was de enige camera die ik had helaas, en in de winkel (T-mobile winkel) zeiden ze dat het begon met 50 euro die sowieso betaald zou moeten worden, en scherm vervanging ook sowieso betaald zou moeten worden omdat ik geen verzekering had, toen was ik zo saggo dat ik hem gelijk naar een reperatiezaakje heb gebracht zodat ik er niet meer over na hoefde te denken.

maar de barst was echt puur 1 lijn, van midden boven tot halverwege zijkant. je zag hem ook niet als je niet vanaf de juiste hoek er naar keek.
Als ik dat zo hoor was dat gewoon garantie geweest. Jammer dat je het nu elders al hebt geregeld :'(
Die lui in de winkels zijn soms niet gehinderd door enige kennis als ze wat roepen, dus dat zal je ze moeten vergeven denk ik.
pi_136768051
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:22 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Als ik dat zo hoor was dat gewoon garantie geweest. Jammer dat je het nu elders al hebt geregeld :'(
Die lui in de winkels zijn soms niet gehinderd door enige kennis als ze wat roepen, dus dat zal je ze moeten vergeven denk ik.
Hij was heel erg stellig. "oh bij barst sowieso niets vergoed, geen verzekering? sowieso de lul" :')
mocros in winkels :r
En ik vroeg nog "er is wettelijk toch op alle hardware een jaar garantie in nederland?"
Maar neee want barst is altijd jouw schuld weeetjeee
pi_136778581
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 13:25 schreef Murdera het volgende:

[..]

Hij was heel erg stellig. "oh bij barst sowieso niets vergoed, geen verzekering? sowieso de lul" :')
mocros in winkels :r
En ik vroeg nog "er is wettelijk toch op alle hardware een jaar garantie in nederland?"
Maar neee want barst is altijd jouw schuld weeetjeee
Smartphones kopen bij mocro's :')
pi_136778623
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 17:01 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Smartphones kopen bij mocro's :')
uhm nee. :') op internet besteld, nooit geweten dat de T-mobile shop vol met mocro's staat :')
  Forum Admin maandag 17 februari 2014 @ 17:50:26 #269
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_136819099
Natuurlijk. Ik update m'n telefoon naar 4.3, tadaaa. Zie hem niet meer op pc verschijnen als ik hem verbind. Hoor wel de ''pudum'' van windows dat 'ie aangesloten is maar verder. Nope nope nope.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_136819275
Mass storage weer omgewapt naar mtp?
pi_136861051
ik heb even een vraagje, af en toe doet mijn xperia z nogal raar. wanneer ik bijvoorbeeld op de home toets druk dan registreert hij mij finger heel vaak en heel snel achter elkaar (niet alleen de homeknop maar overal) en dat doet hij dan een paar seconden en dan doet hij weer normaal, en soms doet het touchscreen bij het unlocken het helemaal niet en dan moet ik hem opnieuw opstarten.

iemand een idee/suggestie wat ik kan doen?
pi_136923430
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2014 11:31 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Om te huilen inderdaad :') Ik heb 0 schone barsten gezien in die uitzending. Als na een paar maanden stond er ergens een sheet van Sony wat barsten onder garantie waren...dus niet deuken en sterren in je glas door eigen schuld :')
pi_136976734
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 18:27 schreef rboy14 het volgende:
ik heb even een vraagje, af en toe doet mijn xperia z nogal raar. wanneer ik bijvoorbeeld op de home toets druk dan registreert hij mij finger heel vaak en heel snel achter elkaar (niet alleen de homeknop maar overal) en dat doet hij dan een paar seconden en dan doet hij weer normaal, en soms doet het touchscreen bij het unlocken het helemaal niet en dan moet ik hem opnieuw opstarten.

iemand een idee/suggestie wat ik kan doen?
Nvm al gevonden, als iemand anders dit heeft dan ligt het waarschijnlijk aan de lader(en het gebruiken tijdens het opladen)
pi_137085976
quote:
fijn, nu zal de z1 compact ook sneller in prijs dalen
  zondag 9 maart 2014 @ 09:06:30 #276
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_137536894
sinds gisteren overgestapt van de s2 naar de z1 compact *)
tot nu toe zeer tevreden, maarrrrrrrrrrrr....

hoe krijg ik mijn agenda-items over gezet? ik heb bijv. bij mijn contactpersonen verjaardagen opgeslagen, die zie ik in mijn contactenlijst er wel bij staan maar in mn agenda niet terug

?
  zondag 9 maart 2014 @ 09:51:32 #277
59121 JaneDoe
SHAMONE!
pi_137537483
nevermind...als t goed is moet t met xperia transfer mobile in orde komen?
  maandag 10 maart 2014 @ 20:17:38 #278
298997 Spaghettivreter
Tevens bierzuiper.
pi_137593152
Sinds die laatste 4.3 T-Mobile update springt mijn Z gelijk op de speaker wanneer ik word gebeld. Meer mensen die hier last van hebben?
pi_137595191
quote:
15s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Sinds die laatste 4.3 T-Mobile update springt mijn Z gelijk op de speaker wanneer ik word gebeld. Meer mensen die hier last van hebben?
Jup ik ook.
  dinsdag 11 maart 2014 @ 07:44:44 #280
141593 GTIMk1
Wauw! Ik hier
pi_137607647
quote:
0s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:56 schreef Thaboel het volgende:

[..]

Jup ik ook.
Hier nog één, zwaar irritant. "Blij" dat jullie het ook hebben, dacht dat het aan mij lag :s)
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:20:47 #281
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137713552
Ik heb nu een HTC One al bijna een jaar. Bevalt me prima maar de camera is om te janken zo slechte foto's af en toe.

Nu is mijn ook op de Xperia Z2 gevallen. Hij is ongeveer net zo groot als mijn HTC One dus daar ben ik alvast aan gewend.

Maar mijn volgende: op vakantie zal ik hem zeker onderwater gaan gebruiken. Maar ik heb altijd een schermfolie op het scherm ivm krassen. Zouden er schermfolies zijn die tegen water kunnen?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:21:18 #282
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137713585
Waarom zouden ze dat niet kunnen?
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:23:12 #283
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137713683
het is en blijft een plastic laagje ik vraag me af of dat ertegen kan
  donderdag 13 maart 2014 @ 22:25:23 #284
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_137713830
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:23 schreef egelhond het volgende:
het is en blijft een plastic laagje ik vraag me af of dat ertegen kan
wat zou er moeten gebeuren dan? Het lost echt niet op ofzo hoor
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  donderdag 13 maart 2014 @ 23:10:09 #285
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137716409
Dat t door t water loslaat misschien?
pi_137718807
quote:
15s.gif Op maandag 10 maart 2014 20:17 schreef Spaghettivreter het volgende:
Hier ook soms last van. Ene keer direct op speaker, ander keer niet.
  vrijdag 14 maart 2014 @ 03:21:49 #287
280367 Opperprutser
Derde hond in het kegelspel
pi_137720865
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 00:08 schreef Viro het volgende:

[..]

Hier ook soms last van. Ene keer direct op speaker, ander keer niet.
Hier ook. Schijnt een bekend euvel te zijn na de laatste update van Chrome. Niet alleen Sony's, ook HTC's en Nokia's hebben er last van. Updates van Chrome verwijderen schijnt een oplossing te zijn.

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583644
pi_137725145
quote:
0s.gif Op donderdag 13 maart 2014 22:20 schreef egelhond het volgende:
Ik heb nu een HTC One al bijna een jaar. Bevalt me prima maar de camera is om te janken zo slechte foto's af en toe.

Nu is mijn ook op de Xperia Z2 gevallen. Hij is ongeveer net zo groot als mijn HTC One dus daar ben ik alvast aan gewend.

Maar mijn volgende: op vakantie zal ik hem zeker onderwater gaan gebruiken. Maar ik heb altijd een schermfolie op het scherm ivm krassen. Zouden er schermfolies zijn die tegen water kunnen?
Niet gebruiken in zout water!! Staat in de handleiding!
pi_137728015
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 03:21 schreef Opperprutser het volgende:

[..]

Hier ook. Schijnt een bekend euvel te zijn na de laatste update van Chrome. Niet alleen Sony's, ook HTC's en Nokia's hebben er last van. Updates van Chrome verwijderen schijnt een oplossing te zijn.

Zie ook http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1583644
Hmm, even proberen.

[ Bericht 30% gewijzigd door Viro op 14-03-2014 12:57:32 ]
  vrijdag 14 maart 2014 @ 13:26:43 #290
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_137729321
Er zit toch fabrieksaf een speciale protector op die er voor zorgt dat je scherm onderwater te bedienen is?
pi_137853072
http://www.allaboutphones(...)nd-verkrijgbaar.html

^O^ *O* Wie gaat 'm kopen? Ik heb helaas nog de gewone Z -O-
pi_137858975
ik zou wel willen! Maar ja, geen geld (daarvoor).
pi_137864142
quote:

Heb hier een screenprotector erop zitten die gewoon tegen water kan. Weet niet of je dat bedoeld?
  maandag 17 maart 2014 @ 22:14:56 #294
359555 egelhond
Let' Rock Bitch!
pi_137864664
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 maart 2014 10:56 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Niet gebruiken in zout water!! Staat in de handleiding!
Dus de zee kan ik al niet in? Dan word het al niet interressant
pi_137865270
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 22:14 schreef egelhond het volgende:

[..]

Dus de zee kan ik al niet in? Dan word het al niet interressant
Bij de Z wordt dit in ieder geval afgeraden, weet niet hoe dit met overige modellen zit. Verder is de telefoon tot 1,5 meter waterdicht dus moet je heb niet laten vallen bij het duiken... Blijft nog steeds een bazentelefoon verder :7

[ Bericht 9% gewijzigd door Beursaap op 18-03-2014 09:54:26 ]
pi_138055644
Net iets heel raars... Via de dumpert app keek ik wat filmpjes. Toen begon de telefoon ineens te trillen in een onregelmatig ritme en kont het op geen manier stoppen.

Toen de telefoon een herstart gegeven en toen was het klaar.
  zondag 23 maart 2014 @ 20:48:54 #297
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_138088422
quote:

Let op dat zeewater geen optie is met de Xperia.

Edit: was al gezegd..
Trotse mamma :)
  maandag 24 maart 2014 @ 22:28:54 #298
231633 Xummon
of toch niet?
pi_138137671
quote:
0s.gif Op maandag 17 maart 2014 19:03 schreef Beursaap het volgende:
http://www.allaboutphones(...)nd-verkrijgbaar.html

^O^ *O* Wie gaat 'm kopen? Ik heb helaas nog de gewone Z -O-
toevallig mag ik binnenkort verlengen en deze is wel heel nice....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 26 maart 2014 @ 16:30:40 #299
231633 Xummon
of toch niet?
pi_138195537
Toch erg hoe de blinde consument genaaid kan worden.
Via belsimpel kan ik de Z2 bestellen voor 121¤, vandaag gebeld door Truus van Vodafone voor mijn verlenging, omdat ik dus de Z2 wou, zou ik 250¤ moeten betalen voor dezelfde Z2.
Dit dus inclusief abonement van 2gig data en onbeperktmbel/sms.
Het grote verschil: bij vodafone krrijg je een "gratis" headset (waarde 149¤).

Oke nu zal je dus ook zitten met garantie en gsm opsturen als er iets mis mee is. Maar dan nog....
Vreuger toen de kratte beer nog van hout ware moste wae nog zoepe um de kachel aan te hoije
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:50:53 #300
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138198127
Garantie is hetzelfde hoor. En die headset is dat niet waard.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 26 maart 2014 @ 17:50:58 #301
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_138198130
O
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')