abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_131542100
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 08:54:23 ]
pi_131542629
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer
Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
pi_131542796
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:22 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
Ik kan tot januari wachten omdat ik tot die tijd nog een keer naar hongkong kan, is 20% goedkoper. Waarschijnlijk is daar ook wel een nexus te koop. Misschien wacht ik wel op een nieuw toestel van de CES begin januari, maar hoorde dat sony het verschoven heeft naar een eigen evenement later in maart/april :(

Wil een toestel dat gewoon 3 a 4 jaar mee kan, net als m'n desire. En dan is die lumia denk gewoon te matig qua hardware.
pi_131547176
Zojuist de Z1 in mijn handen gehad bij een of andere Phone winkel. Vind hem erg tegen vallen qua design voor mij, de aluminium rand maakt het voor mij een beetje een 'verwijfd' toestel (wanne be Samsung) helaas. Geef mij maar de gewone Z qua uiterlijk :N Hardwarematig was het wel een pareltje natuurlijk en het scherm zag er fantastisch uit met beter kijkhoeken dan de gewone Z.
pi_131555920
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131556109
Sweet, mn paarse achterkantje is binnen.. vanavond maar eens aan het prutsen slaan en kijken waar ik in huis nog een fohn heb liggen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 25 september 2013 @ 20:44:18 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131565076
Ik heb hem laten liggen, bij de lokale saturn in handen gehad en de rand aan de onderkant is echt té groot voor mij. Toestel heeft niet de wauwfactor, is natuurlijk erg subjectief :P
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131585151
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
  donderdag 26 september 2013 @ 14:04:56 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131585206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef MartijnUK het volgende:
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
whehehe, da's idd wel een flinke overgang :D
pi_131586274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:33 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
lijkt me de Z ultra dichterbij liggen dan de Z1 niet?
  donderdag 26 september 2013 @ 14:50:33 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131586652
De ultra hadden ze ook liggen bij de Saturn, dat ding is groot :D

Zou zoiets echt alleen met een headset gebruiken in het openbaar :P
pi_131587151
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
pi_131587652
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
pi_131587695
Lol ik denk ik clear wat van de glasbrokjes uit de achterkant, trek ik de halve caseback er al af met de shatter sheet die er nog op geplakt zat.. geen haardroger/heatgun en een zuignap nodig dus :+

Vanavond nieuw achterkantje er maar op frankensteinen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_131588116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
Ik heb niet eens piemelfoto's gemaakt :D
pi_131588163
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
pi_131589004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef MartijnUK het volgende:
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
Niet alleen niet onder water, ook als je hem er weer uit haalt, is het scherm en je vingers nat, dus werkt dan pas na het afdrogen van beiden.
pi_131589611
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:38 schreef andreas612 het volgende:
a dichterbij liggen dan d
jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131612220
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

http://tweakers.net/revie(...)maar-weinig-wol.html
pi_131612462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
Mijn pa heeft sinds een paar weken de Ultra bij Tmobile. Alleen wel besteld bij Typhoon.nl
Maar waarom zou je direct bij T-Mobile bestellen?
pi_131620933
Toch besteld
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:10:36 #72
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131647025
Voorcamera is dus 2 mp alleen als je beeldstabilisatie aanzet, anders is hij 1.8. Waar heeft dat mee te maken?
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:15:34 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131647107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_131648380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:

Er zijn (volgens meerdere topics op XDA ook) zeker minimaal 3 verschillende typen schermen die Sony gebruikt voor de Xperia Z1.
Niks nieuws trouwens want ze gebruikten voor de Xperia Z, T en S ook al meerdere typen panelen en andere fabrikanten zoals HTC doen dit ook (al zijn de verschillen bij HTC dan wel weer kleiner dan de gigantische verschillen tussen panelen bij de Z1).

Uiteindelijk zullen ze vast naar 1 soort paneel switchen (de meest superieure) zodra de andere op zijn.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131648393
-dubbelpost-
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')