abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:39:49 #1
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130646029
Hét toestel van sony voor H1 2013!

http://reviews.cnet.com/8(...)rtphone-could-go-hd/
http://www.xperiablog.net(...)ga-pictures-surface/
http://www.engadget.com/2(...)y-on-ces-show-floor/

Specs

• 139 x 71 x 7.9 mm
• IP57 certificering (Wikipedia: IP-code)
• Scherm: 5-inch 1080p (443 PPI), met OptiContrast technology
• Snapdragon S4 Pro (APQ8064), 1.5GHz quad-core processor met Adreno 320 GPU
• 2GB RAM, 16GB intern geheugen en microSD slot,
• 13MP Exmor RS CMOS sensor

Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 19:40:39 #2
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130646060
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130708121
Als batterij en camera het een beetje goed doen ga ik binnenkort die Z1 halen :9 , die ultra is al baas maar te groot.
  zondag 1 september 2013 @ 20:00:10 #4
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_130716170
Ik plug mijn oplader verkeerd om erin en nou doet hij het niet meer :') Wat zou een reparatie ongeveer gaan kosten?

Edit: ik heb geluk, met ander kabeltje werkt het wel heb dus niet mijn telefoon gesloopt :P

[ Bericht 32% gewijzigd door N-E-R-D op 01-09-2013 20:42:04 ]
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_130815439
Eens kijken of Sony ons nog wat nieuws gaat brengen bij de IFA (Nog meer coole NFC spulletjes :9 ?)
MisterTao.com / Buyincoins - recommender: RobertNL
Reviews/mindfarts: http://gearbullet.tweakblogs.net/
pi_130816441
Daar komt hij :D

3.5mm jack niet achter een klepje!
20.7 Exmor RS (zoals verwacht)
61 shots binnen 2 seconden :o!

[ Bericht 25% gewijzigd door RobertNL op 04-09-2013 16:46:11 ]
pi_130816463
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
pi_130816641
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen :P
  woensdag 4 september 2013 @ 16:47:11 #11
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130816703
quote:
15s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
Alleen de batterij, sneleheid gaat prima.
quote:
7s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef andreas612 het volgende:
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen :P
Inderdaad. De losse lens nu al :D. Hoop dat hij ook met de Z een beetje aardig werkt.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:47:37 #12
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130816714
quote:
Wat in ieder geval niet anders is, zijn de kijkhoeken. Net als bij de Xperia Z zijn die simpelweg niet zo goed als we gewend zijn van andere high-end smartphones. Als je het scherm onder een hoek bekijkt, dan zie je een enigszins flets beeld met een laag contrast. Dat is tijdens het gebruik van de telefoon vaak geen probleem, je bekijkt het scherm immers bijna altijd van voren, maar het doet wel een beetje afbreuk aan het high-end karakter van het toestel.
Fail.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:52:07 #13
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130816854
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Fail.
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds :9.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
  woensdag 4 september 2013 @ 16:55:54 #14
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130816982
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:

[..]

Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds :9.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
High-end telefoon onwaardig imo
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 16:58:02 #15
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130817042
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Catch22- het volgende:

[..]

High-end telefoon onwaardig imo
Het is voor mij niet direct een dealbreaker. Maarja ;)
pi_130817732
quote:
11s.gif Op woensdag 4 september 2013 16:47 schreef Catch22- het volgende:

[..]

Fail.
Bij de ZU zijn de kijkhoeken uitstekent en de i1 heeft ook een Triluminos scherm dus klinkt als een bullshitverhaal.
pi_130820659
zijn er ergens al samples van de camera van de Z1?
pi_130825994
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1 _O_ Eind september al te koop in NL *O* *O*

Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel betere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. Sony maakt gehakt van Apple :W :W :Y ~O> Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1 _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 05-09-2013 11:43:31 ]
  woensdag 4 september 2013 @ 20:58:31 #19
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130826047
:')
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
pi_130826138
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Beursaap het volgende:
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1 _O_ Eind september al te koop in NL *O* *O*

Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel hogere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. SONY maakt gehakt van Apple :W :W :Y ~O> Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1 _O-
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
  woensdag 4 september 2013 @ 21:03:02 #21
56176 Catch22-
Ben je Blind?!
pi_130826252
quote:
1s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
achjoh, laat die fanboys lekker gaan. Als je denkt dat een androiddevice ook in de buurt van een iphone kan komen qua snelheid en kwaliteit ben je niet lekker in je bovenkamer.
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
  woensdag 4 september 2013 @ 21:29:38 #22
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_130827478
Het valt me op dat mijn Z steeds wat meer tijd nodig lijkt te hebben om de letters op het scherm te krijgen, dan ik nodig heb om ze te toetsen.... dat begint wel storend te worden.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?

Volgens mij is het sinds de update ;(
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_130827918
quote:

[..]

Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...

[ Bericht 0% gewijzigd door Beursaap op 04-09-2013 21:43:35 ]
pi_130830834
Hatseflats. Speciaal met verlengen gewacht op de Z1, eind september komt ie binnen!
En kreeg er ook nog een gratis Sony bluetooth nfc speaker a ¤200 bij.

* Gutz is zo blij als een klein kind
pi_130837709
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...
volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?
pi_130838873
quote:
7s.gif Op donderdag 5 september 2013 03:39 schreef andreas612 het volgende:

[..]

volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?
quote:
Now that Sony has finally fixed its LCD displays with the so-called 'Triluminos' screen, which first appeared in the Z Ultra phablet, the Z1 has absolutely nothing to worry about when it comes to its display panel. It's the same Trilumios tech here, which delivers nicely warm and saturated colors, along with some pretty likable viewing angles. We can't really say too much about the screen quality at this point, but it seems to be perfectly competitive.
pi_130839029
quote:
0s.gif Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Het valt me op dat mijn Z steeds wat meer tijd nodig lijkt te hebben om de letters op het scherm te krijgen, dan ik nodig heb om ze te toetsen.... dat begint wel storend te worden.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?

Volgens mij is het sinds de update ;(
Dat had ik dus ook. Cache vam chrome legen help :)
pi_130839156
quote:
1s.gif Op donderdag 5 september 2013 08:46 schreef Murdera het volgende:

[..]

Dat had ik dus ook. Cache vam chrome legen help :)
Thnx, gelijk even gedaan.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  zondag 8 september 2013 @ 22:56:57 #29
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130971031
quote:
1s.gif Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik plug mijn oplader verkeerd om erin en nou doet hij het niet meer :') Wat zou een reparatie ongeveer gaan kosten?

Edit: ik heb geluk, met ander kabeltje werkt het wel heb dus niet mijn telefoon gesloopt :P
Ik heb precies hetzelfde en had al een reparatie bij tmobile aangevraagd maar ik zie dat dr pinnetjes van de USB verbogen zijn, Vraag me of ze dit echt checken ipv gelijk een nieuwe te sturen.

Helaas sinds vandaag water achter de lens. De indicator bij de jackplug is zo rood als bloed maar dit was al voor vandaag. Wat kan ik er nu het beste aan doen? Tmobile zal het wel gelijk op dat indicatortje gooien.
woensdag 6 mei 2015 17:54 schreef Libertarisch het volgende:
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
  maandag 9 september 2013 @ 16:25:34 #30
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_130989442
Niemand?
Helaas pindakaas dan, het leven is hard. Je kunt niet iedereen blijven begeleiden alsof het kinderen zijn, je zult het zelf moeten doen.
pi_130989564
Indicator gebruiken ze helaas wel snel.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  maandag 9 september 2013 @ 17:13:08 #32
327191 RobertNL
For your gear.
pi_130990967
Had nog wat carbon folie over en aangezien het dock nog kaal hout was maar even bekleed.

Voor:

Na:

Best aardig al zeg ik het zelf :D
  maandag 9 september 2013 @ 23:12:41 #33
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131008218
quote:
0s.gif Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Indicator gebruiken ze helaas wel snel.
Het condens is voorlopig weg maar ik houd hem de komende tijd even niet onder de kraan, toch jammer.
pi_131015040
Boh die Z1 heeft echt een beest van een camera zeg!

http://www.sonymobile.com(...)a-z1/#camera-android

En dat terwijl de HTC One zo goed zou moeten presteren bij weinig licht :|W

Had ik maar niet de Z gekocht :'(
  Eindredactie Games dinsdag 10 september 2013 @ 13:21:04 #35
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_131020610
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:

[ afbeelding ]

Boh gek, wij van wceend kunnen ook photoshoppen :P
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
pi_131020929
quote:
14s.gif Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:

[ afbeelding ]

Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.

Hier is een objectieve vergelijking tussen verschillende toestellen.

http://recombu.com/mobile(...)mparison_M19527.html
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131021723
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:

[..]

Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.
Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.

Verder moet ik zeggen dat de camera leuk is, maar dat op het niveau waarop het hoogste segment van de markt en zelfs daaronder momenteel staat met de kwaliteit van de camera's, ik niet denk dat dit ze enorm veel gaat opleveren. Sterker nog, ik denk dat ze tov de Z gewoon een flinke fout hebben gemaakt met het design. Het toestel is groter en de bezels zijn dikker. Ze hadden gewoon een soort Xperia Z moeten maken, met een iets betere camera voorzover het formaat dit toestaat, en een betere processor met een scherm met betere kijkhoeken. Meer niet. Wellicht een cybershot-toestel voor mensen die perse het beste camera-toestel willen. Hoewel je ook mensen hebt die perse van alles het beste in een telefoon willen. Ik denk echter dat de verkoopbaarheid daarvan wat lager ligt dan gewoon een degelijk sexy-ogend toestel. Idealiter brengt Sony dus nog twee toestellen uit waarvan een goedkoper met deze camera en iets mindere specs, en een wat iets als de Xperia Z+ moet zijn.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131022998
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:

[..]

Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.

Verder moet ik zeggen dat de camera leuk is, maar dat op het niveau waarop het hoogste segment van de markt en zelfs daaronder momenteel staat met de kwaliteit van de camera's, ik niet denk dat dit ze enorm veel gaat opleveren. Sterker nog, ik denk dat ze tov de Z gewoon een flinke fout hebben gemaakt met het design. Het toestel is groter en de bezels zijn dikker. Ze hadden gewoon een soort Xperia Z moeten maken, met een iets betere camera voorzover het formaat dit toestaat, en een betere processor met een scherm met betere kijkhoeken. Meer niet. Wellicht een cybershot-toestel voor mensen die perse het beste camera-toestel willen. Hoewel je ook mensen hebt die perse van alles het beste in een telefoon willen. Ik denk echter dat de verkoopbaarheid daarvan wat lager ligt dan gewoon een degelijk sexy-ogend toestel. Idealiter brengt Sony dus nog twee toestellen uit waarvan een goedkoper met deze camera en iets mindere specs, en een wat iets als de Xperia Z+ moet zijn.
Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,, :{
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:

[..]

Hier is een objectieve vergelijking tussen verschillende toestellen.

[ afbeelding ]

http://recombu.com/mobile(...)mparison_M19527.html
Fotoshoppen? Hoe kom je daar nou weer bij? Bewijzen graag! Als je aan het trollen bent als Apple fanboy mag je van mij ergens anders gaan spammen, ga maar lekker naar de 5S kijken vanavond op je iTV. Hier een andere review:
http://www.androidpit.com(...)-and-cyber-shot-qx10
pi_131023738
quote:
0s.gif Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,, :{
Ik denk dat het gewoon een Sony ding is waar ze het idee hebben gehad gewoon een goed scherm te maken met goede kleuren, en de kijkhoeken niet belangrijk zijn, of zelfs een positief gegeven omdat niet iedereen hoeft mee te kijken. Sony kan het heus wel, getuige bepaalde toestellen. Maar feitelijk kiezen ze voor de meeste toestellen voor een dergelijk scherm.
Ik kan het me ook niet voorstellen dat het een bezuinigingsmaatregel is aangezien de meeste toestellen die wel goed voor elkaar hebben, en die schermen dus beschikbaar zijn tegen een redelijke prijs.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_131028948
Van de week nog keertje naar de sony store gegaan en 'k blijf die ultra echt megadik vinden, dat scherm is echt niet normaal mooi.. Wilde 'm bijna kopen maar kwam erachter dat ie niet in m'n broekzak paste :')

De Z1 was ik nog niet zo overtuigd van, misschien komt het omdat het scherm van de ultra zo mooi was dat het 5" model bijna in het niets viel maar 'k vond 'm eigenlijk 'so-so'. De foto's waren wel goed van contrast en scherpte. Interface was ook wel vlot maar vond de ultra toch wel in elk opzicht beter (muv de camera).

Wat me ook opviel is dat als ik begon te tikken (de punt zit bovenaan het toetsenbord.. daar begon het al mee) dat de punt dan verdwijnt doordat er één of andere vage autocorrectie overheen schuift, daardoor moet je eerst naar het 2e toetsenbordje om de punt te tikken en dan weer terug om bijv. com of nl erachter te tikken. Ik neem aan dat dat uit gezet kan worden? anders zou dat wel slecht zijn..
pi_131422875
quote:

[..]

Gelul over dat scherm van je:

http://www.phonearena.com/reviews/Sony-Xperia-Z1-Review_id3427

Ziet er bij deze test heel erg goed uit hoor. Moet het ook nog in de praktijk zien natuurlijk, maar nu veegt de Z1 echt de vloer aan met de S4 en kan die gerust tippen aan de iPhone 5 zo te zien.

quote:
The Xperia Z1 is making full use of Sony's so-called Triluminos screen technology, and the improvement in image quality since the Xperia Z is obvious. With its decent characteristics, the 5" 1080x1920 display of the Z1 may not be a state-of-the-art IPS LCD panel, but it is still very good looking. As with any other 5" 1080p screen, the pixel density is incredibly high at 441 ppi, so everything looks extremely clean, without even the slightest form of pixelization.

Color balance of the Xperia Z1's display is also great, with only slightly dominant blue. As a whole, color reproduction is very accurate, with an average color error (Delta E) of about 4 (which is very good). Average color temperature is about 7000 K (kelvins), with the reference value considered to be 6500 K. In comparison, the Apple iPhone 5 has a color temperature of about 7300 K, so the Xperia Z1 is even slightly closer to what's considered the perfectly natural balance between red and blue. Sony is still having some touble with the gamma, as the Xperia Z1 averages around 2, with a reference value of 2.2. This is because the highlights tend to appear a bit too bright on this display, potentially causing some lost detail in whiter areas.

In terms of brightness, the Sony Xperia Z1 has a powerful enough output to guarantee fine outdoor viewing. It's just slightly worse than the iPhone 5, but it definitely qualifies as one of the better screens in this respect. It's much better than the Galaxy S4's screen, for example.

Sadly, viewing angles are still terrible. Even at smaller angles, brightness starts to drop noticeably, while the whole image almost immediately gets washed out unrecognizable. It's a pity, because it's a great display when you're facing it directly.

The Xperia Z1 supports the so-called X-Reality image enhancement technology, which attempts to boost the quality of photos and video viewed on the phone. Indeed, media that's displayed on the Z1's screen using the X-Reality engine looks very cool. For the most part, there's not rocket-science involved with X-Reality, as it tweaks things such as the contrast of the image, the sharpness, colors and other similar stuff, in order to come up with a more impressive picture.

[ Bericht 11% gewijzigd door Beursaap op 22-09-2013 15:33:25 ]
  zondag 22 september 2013 @ 20:40:51 #42
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131455789
ff meelezen hier :P

uitstapje van een maand of twee met de Lumia 925 is me afgezien van de camera wat tegengevallen :P

nu heb ik mijn ouwe nexus 4 weer in gebruik maar die heeft een kutcamera :') en van wat ik zo vermoed kon dit toestel een goeie camera wel eens combineren met een fijn flexibel besturingssysteem en bovenal een mooi toestel :Y
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_131513516
Hij is gisteren verstuurd *G*

Helaas betekend dat op zijn vroegst morgenavond pas in de handen.
pi_131513605
quote:
99s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Hij is gisteren verstuurd *G*

Helaas betekend dat op zijn vroegst morgenavond pas in de handen.
Z/Z1?
pi_131513709
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 14:49 schreef Beursaap het volgende:

[..]

Z/Z1?
Z1
pi_131524168
En bij thuis komst lag er een mooi papiertje van postnl. Meteen de bezorging om laten zetten naar morgenavond postagentschap. Dan meer nieuws.
pi_131524292
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:01:16 #48
164283 Luco
Buongiorno!
pi_131524902
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
Waterproof, nieuwere snellere processor, 20mpix camera die in reviews heel goed uit de bus komt, opladen zonder gekut met kabeltjes erin prikken, Sony die open source de community ondersteunt. Ik zou het wel weten
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  dinsdag 24 september 2013 @ 20:03:49 #49
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131525013
ik twijfel echt alleen heel erg over de afmetingen van het toestel.

die rand onder en boven het beeldscherm, vraag me af of dat de handzaamheid echt gaat helpen, morgen maar eerst maar eens kijken of de lokale mm hem heeft liggen voor ik er een ga kopen.
pi_131541908
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef Klonk het volgende:
ik twijfel echt alleen heel erg over de afmetingen van het toestel.

die rand onder en boven het beeldscherm, vraag me af of dat de handzaamheid echt gaat helpen, morgen maar eerst maar eens kijken of de lokale mm hem heeft liggen voor ik er een ga kopen.
Gellukkig komt er een 4,5" variant uit eind dit jaar. Verder hebben de cameralens/hardware en de grotere batterij meer ruimte in beslag genomen.
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Z1 natuurlijk. :7 De HTC One heeft een dramatisch slechte camera die bij tegenlicht allerlei strepen over de foto trekt en de aluminium behuizing vond ik heel vervelend aanvoelen bij games omdat het toestel gloeiend heet begon te worden :X
pi_131542100
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 25-09-2013 08:54:23 ]
pi_131542629
quote:
7s.gif Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1 :P

Kan nog wachten t/m januari ongeveer
Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
pi_131542796
quote:
1s.gif Op woensdag 25 september 2013 09:22 schreef alwaysonhold het volgende:

[..]

Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
Ik kan tot januari wachten omdat ik tot die tijd nog een keer naar hongkong kan, is 20% goedkoper. Waarschijnlijk is daar ook wel een nexus te koop. Misschien wacht ik wel op een nieuw toestel van de CES begin januari, maar hoorde dat sony het verschoven heeft naar een eigen evenement later in maart/april :(

Wil een toestel dat gewoon 3 a 4 jaar mee kan, net als m'n desire. En dan is die lumia denk gewoon te matig qua hardware.
pi_131547176
Zojuist de Z1 in mijn handen gehad bij een of andere Phone winkel. Vind hem erg tegen vallen qua design voor mij, de aluminium rand maakt het voor mij een beetje een 'verwijfd' toestel (wanne be Samsung) helaas. Geef mij maar de gewone Z qua uiterlijk :N Hardwarematig was het wel een pareltje natuurlijk en het scherm zag er fantastisch uit met beter kijkhoeken dan de gewone Z.
pi_131555920
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131556109
Sweet, mn paarse achterkantje is binnen.. vanavond maar eens aan het prutsen slaan en kijken waar ik in huis nog een fohn heb liggen :P
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
  woensdag 25 september 2013 @ 20:44:18 #57
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131565076
Ik heb hem laten liggen, bij de lokale saturn in handen gehad en de rand aan de onderkant is echt té groot voor mij. Toestel heeft niet de wauwfactor, is natuurlijk erg subjectief :P
pi_131585151
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
  donderdag 26 september 2013 @ 14:04:56 #59
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131585206
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef MartijnUK het volgende:
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
whehehe, da's idd wel een flinke overgang :D
pi_131586274
quote:
0s.gif Op woensdag 25 september 2013 16:33 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
lijkt me de Z ultra dichterbij liggen dan de Z1 niet?
  donderdag 26 september 2013 @ 14:50:33 #61
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_131586652
De ultra hadden ze ook liggen bij de Saturn, dat ding is groot :D

Zou zoiets echt alleen met een headset gebruiken in het openbaar :P
pi_131587151
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
pi_131587652
quote:
99s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig :D
ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
pi_131587695
Lol ik denk ik clear wat van de glasbrokjes uit de achterkant, trek ik de halve caseback er al af met de shatter sheet die er nog op geplakt zat.. geen haardroger/heatgun en een zuignap nodig dus :+

Vanavond nieuw achterkantje er maar op frankensteinen.
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_131588116
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef MartijnUK het volgende:

[..]

ff kijken of je piemel groter lijkt? :D
hehe
Ik heb niet eens piemelfoto's gemaakt :D
pi_131588163
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
pi_131589004
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef MartijnUK het volgende:
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html ;)

Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.

Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
Niet alleen niet onder water, ook als je hem er weer uit haalt, is het scherm en je vingers nat, dus werkt dan pas na het afdrogen van beiden.
pi_131589611
quote:
7s.gif Op donderdag 26 september 2013 14:38 schreef andreas612 het volgende:
a dichterbij liggen dan d
jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
life happens while you're pusing the throttle.
pi_131612220
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

http://tweakers.net/revie(...)maar-weinig-wol.html
pi_131612462
quote:
0s.gif Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef eXplorer1 het volgende:

[..]

jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
Mijn pa heeft sinds een paar weken de Ultra bij Tmobile. Alleen wel besteld bij Typhoon.nl
Maar waarom zou je direct bij T-Mobile bestellen?
pi_131620933
Toch besteld
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:10:36 #72
379282 Woods
Ich Bin Ein Berliner
pi_131647025
Voorcamera is dus 2 mp alleen als je beeldstabilisatie aanzet, anders is hij 1.8. Waar heeft dat mee te maken?
  zaterdag 28 september 2013 @ 16:15:34 #73
327191 RobertNL
For your gear.
pi_131647107
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.

Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
pi_131648380
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:

Er zijn (volgens meerdere topics op XDA ook) zeker minimaal 3 verschillende typen schermen die Sony gebruikt voor de Xperia Z1.
Niks nieuws trouwens want ze gebruikten voor de Xperia Z, T en S ook al meerdere typen panelen en andere fabrikanten zoals HTC doen dit ook (al zijn de verschillen bij HTC dan wel weer kleiner dan de gigantische verschillen tussen panelen bij de Z1).

Uiteindelijk zullen ze vast naar 1 soort paneel switchen (de meest superieure) zodra de andere op zijn.
"The world is a dangerous place to live; not because of the people who are evil, but because of the people who don't do anything about it."
― Albert Einstein
pi_131648393
-dubbelpost-
― Albert Einstein
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')