Alleen de batterij, sneleheid gaat prima.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
Inderdaad. De losse lens nu alquote:Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef andreas612 het volgende:
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen
Fail.quote:Wat in ieder geval niet anders is, zijn de kijkhoeken. Net als bij de Xperia Z zijn die simpelweg niet zo goed als we gewend zijn van andere high-end smartphones. Als je het scherm onder een hoek bekijkt, dan zie je een enigszins flets beeld met een laag contrast. Dat is tijdens het gebruik van de telefoon vaak geen probleem, je bekijkt het scherm immers bijna altijd van voren, maar het doet wel een beetje afbreuk aan het high-end karakter van het toestel.
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steedsquote:
High-end telefoon onwaardig imoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
Het is voor mij niet direct een dealbreaker. Maarjaquote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
High-end telefoon onwaardig imo
Bij de ZU zijn de kijkhoeken uitstekent en de i1 heeft ook een Triluminos scherm dus klinkt als een bullshitverhaal.quote:
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....quote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Beursaap het volgende:
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1Eind september al te koop in NL
![]()
![]()
Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel hogere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. SONY maakt gehakt van Apple![]()
![]()
![]()
Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1
achjoh, laat die fanboys lekker gaan. Als je denkt dat een androiddevice ook in de buurt van een iphone kan komen qua snelheid en kwaliteit ben je niet lekker in je bovenkamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...
quote:Op donderdag 5 september 2013 03:39 schreef andreas612 het volgende:
[..]
volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?
quote:Now that Sony has finally fixed its LCD displays with the so-called 'Triluminos' screen, which first appeared in the Z Ultra phablet, the Z1 has absolutely nothing to worry about when it comes to its display panel. It's the same Trilumios tech here, which delivers nicely warm and saturated colors, along with some pretty likable viewing angles. We can't really say too much about the screen quality at this point, but it seems to be perfectly competitive.
Dat had ik dus ook. Cache vam chrome legen helpquote:Op woensdag 4 september 2013 21:29 schreef Leandra het volgende:
Het valt me op dat mijn Z steeds wat meer tijd nodig lijkt te hebben om de letters op het scherm te krijgen, dan ik nodig heb om ze te toetsen.... dat begint wel storend te worden.
Iemand enig idee hoe dat op te lossen?
Volgens mij is het sinds de update
Ik heb precies hetzelfde en had al een reparatie bij tmobile aangevraagd maar ik zie dat dr pinnetjes van de USB verbogen zijn, Vraag me of ze dit echt checken ipv gelijk een nieuwe te sturen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik plug mijn oplader verkeerd om erin en nou doet hij het niet meerWat zou een reparatie ongeveer gaan kosten?
Edit: ik heb geluk, met ander kabeltje werkt het wel heb dus niet mijn telefoon gesloopt
Het condens is voorlopig weg maar ik houd hem de komende tijd even niet onder de kraan, toch jammer.quote:Op maandag 9 september 2013 16:29 schreef Sharpdressedman het volgende:
Indicator gebruiken ze helaas wel snel.
Boh gek, wij van wceend kunnen ook photoshoppenquote:Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:
Boh die Z1 heeft echt een beest van een camera zeg!
[ afbeelding ]
http://www.sonymobile.com(...)a-z1/#camera-android
En dat terwijl de HTC One zo goed zou moeten presteren bij weinig licht![]()
Had ik maar niet de Z gekocht
Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.quote:Op dinsdag 10 september 2013 09:29 schreef Beursaap het volgende:
Boh die Z1 heeft echt een beest van een camera zeg!
[ afbeelding ]
http://www.sonymobile.com(...)a-z1/#camera-android
En dat terwijl de HTC One zo goed zou moeten presteren bij weinig licht![]()
Had ik maar niet de Z gekocht
Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.
Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,,quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:59 schreef Kenju het volgende:
[..]
Alsof ze daarmee weg zouden komen. Ik denk dat je eerder moet kijken naar of ze wel of niet de resultaten gepubliceerd hadden wanneer dit niet positief uit kwam voor de Z1.
Verder moet ik zeggen dat de camera leuk is, maar dat op het niveau waarop het hoogste segment van de markt en zelfs daaronder momenteel staat met de kwaliteit van de camera's, ik niet denk dat dit ze enorm veel gaat opleveren. Sterker nog, ik denk dat ze tov de Z gewoon een flinke fout hebben gemaakt met het design. Het toestel is groter en de bezels zijn dikker. Ze hadden gewoon een soort Xperia Z moeten maken, met een iets betere camera voorzover het formaat dit toestaat, en een betere processor met een scherm met betere kijkhoeken. Meer niet. Wellicht een cybershot-toestel voor mensen die perse het beste camera-toestel willen. Hoewel je ook mensen hebt die perse van alles het beste in een telefoon willen. Ik denk echter dat de verkoopbaarheid daarvan wat lager ligt dan gewoon een degelijk sexy-ogend toestel. Idealiter brengt Sony dus nog twee toestellen uit waarvan een goedkoper met deze camera en iets mindere specs, en een wat iets als de Xperia Z+ moet zijn.
Fotoshoppen? Hoe kom je daar nou weer bij? Bewijzen graag! Als je aan het trollen bent als Apple fanboy mag je van mij ergens anders gaan spammen, ga maar lekker naar de 5S kijken vanavond op je iTV. Hier een andere review:quote:Op dinsdag 10 september 2013 13:33 schreef WH141 het volgende:
[..]
Jammer dat ze weer eens plaatjes gaan fotoshoppen terwijl ze zeker wel 1 van de betere camera's op een smartphone hebben neergezet.
Hier is een objectieve vergelijking tussen verschillende toestellen.
[ afbeelding ]
http://recombu.com/mobile(...)mparison_M19527.html
Ik denk dat het gewoon een Sony ding is waar ze het idee hebben gehad gewoon een goed scherm te maken met goede kleuren, en de kijkhoeken niet belangrijk zijn, of zelfs een positief gegeven omdat niet iedereen hoeft mee te kijken. Sony kan het heus wel, getuige bepaalde toestellen. Maar feitelijk kiezen ze voor de meeste toestellen voor een dergelijk scherm.quote:Op dinsdag 10 september 2013 14:34 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Er komt ook een Z1 mini van 4,5" uit en het toestel is dikker gemaakt zodat er een grotere batterij in past > langere accuduur. Dat verhaal van die kijkhoeken snap ik echt niet... Miljoenen uitgeven aan ontwikkeling en dan zoiets stoms over het hoofd zien... De ZU heeft wel goeie kijkhoeken dus snap er niks van,,,
Gelul over dat scherm van je:quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
quote:The Xperia Z1 is making full use of Sony's so-called Triluminos screen technology, and the improvement in image quality since the Xperia Z is obvious. With its decent characteristics, the 5" 1080x1920 display of the Z1 may not be a state-of-the-art IPS LCD panel, but it is still very good looking. As with any other 5" 1080p screen, the pixel density is incredibly high at 441 ppi, so everything looks extremely clean, without even the slightest form of pixelization.
Color balance of the Xperia Z1's display is also great, with only slightly dominant blue. As a whole, color reproduction is very accurate, with an average color error (Delta E) of about 4 (which is very good). Average color temperature is about 7000 K (kelvins), with the reference value considered to be 6500 K. In comparison, the Apple iPhone 5 has a color temperature of about 7300 K, so the Xperia Z1 is even slightly closer to what's considered the perfectly natural balance between red and blue. Sony is still having some touble with the gamma, as the Xperia Z1 averages around 2, with a reference value of 2.2. This is because the highlights tend to appear a bit too bright on this display, potentially causing some lost detail in whiter areas.
In terms of brightness, the Sony Xperia Z1 has a powerful enough output to guarantee fine outdoor viewing. It's just slightly worse than the iPhone 5, but it definitely qualifies as one of the better screens in this respect. It's much better than the Galaxy S4's screen, for example.
Sadly, viewing angles are still terrible. Even at smaller angles, brightness starts to drop noticeably, while the whole image almost immediately gets washed out unrecognizable. It's a pity, because it's a great display when you're facing it directly.
The Xperia Z1 supports the so-called X-Reality image enhancement technology, which attempts to boost the quality of photos and video viewed on the phone. Indeed, media that's displayed on the Z1's screen using the X-Reality engine looks very cool. For the most part, there's not rocket-science involved with X-Reality, as it tweaks things such as the contrast of the image, the sharpness, colors and other similar stuff, in order to come up with a more impressive picture.
Z/Z1?quote:Op dinsdag 24 september 2013 14:47 schreef stbabylon het volgende:
Hij is gisteren verstuurd
Helaas betekend dat op zijn vroegst morgenavond pas in de handen.
Waterproof, nieuwere snellere processor, 20mpix camera die in reviews heel goed uit de bus komt, opladen zonder gekut met kabeltjes erin prikken, Sony die open source de community ondersteunt. Ik zou het wel wetenquote:Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
Gellukkig komt er een 4,5" variant uit eind dit jaar. Verder hebben de cameralens/hardware en de grotere batterij meer ruimte in beslag genomen.quote:Op dinsdag 24 september 2013 20:03 schreef Klonk het volgende:
ik twijfel echt alleen heel erg over de afmetingen van het toestel.
die rand onder en boven het beeldscherm, vraag me af of dat de handzaamheid echt gaat helpen, morgen maar eerst maar eens kijken of de lokale mm hem heeft liggen voor ik er een ga kopen.
Z1 natuurlijk.quote:Op dinsdag 24 september 2013 19:46 schreef augurkenjager het volgende:
Twijfel tussen de HTC ONE en de Z1. Hoewel de Z1 een stuk beter is kost ie ook n stukkie meer
Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.quote:Op woensdag 25 september 2013 08:52 schreef andreas612 het volgende:
Twijfel nog een beetje tussen z1, lumia 1020 en komende nexus 5. De lumia vanwege de camera, maar volgens mij is de z1 meer een allrounder tov de 1020, en sneller. Daarbij ben ik nog steeds best wel tevreden over android (nu nog versie 2.2, kan je nagaan). En de nexus 5 is nog niet uit maar die instant updates zijn ook wel nice natuurlijk. Maar camera en batterij van de 4 waren kut dus wacht het allemaal nog even af denk. Wel een lichte voorkeur voor de z1
Kan nog wachten t/m januari ongeveer
Ik kan tot januari wachten omdat ik tot die tijd nog een keer naar hongkong kan, is 20% goedkoper. Waarschijnlijk is daar ook wel een nexus te koop. Misschien wacht ik wel op een nieuw toestel van de CES begin januari, maar hoorde dat sony het verschoven heeft naar een eigen evenement later in maart/aprilquote:Op woensdag 25 september 2013 09:22 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
Wachten tot januari idd. De Z1 is dan netjes in prijs gedaald..Zoiezo de Z1 nemen, meeste app aanbod. De nexus 5 zal wel weer niet in NL uitkomen.
whehehe, da's idd wel een flinke overgangquote:Op donderdag 26 september 2013 14:02 schreef MartijnUK het volgende:
Ik heb de Z1 sinds afgelopen dinsdag - monsterlijk snel vergeleken met mijn oude foon (1e generatie Android 2.3.7 - Nexus One!!)
lijkt me de Z ultra dichterbij liggen dan de Z1 niet?quote:Op woensdag 25 september 2013 16:33 schreef eXplorer1 het volgende:
Ik heb de Z1 pre-ordered, ik wilde eigenlijk voor de Galaxy Mega gaan maar de specs waren ronduit slecht voor dat formaat (720p is niks mis mee, maar op een 6.3 inch toestel erg achterhaald)
ff kijken of je piemel groter lijkt?quote:Op donderdag 26 september 2013 15:06 schreef stbabylon het volgende:
Ik heb hem sinds gisteren, hij is wel ganz geil. Eerste onderwaterfoto's (in bad) zijn gemaakt. Niet nuttig, wel geinig
Ik heb niet eens piemelfoto's gemaaktquote:Op donderdag 26 september 2013 15:22 schreef MartijnUK het volgende:
[..]
ff kijken of je piemel groter lijkt?
hehe
Niet alleen niet onder water, ook als je hem er weer uit haalt, is het scherm en je vingers nat, dus werkt dan pas na het afdrogen van beiden.quote:Op donderdag 26 september 2013 15:37 schreef MartijnUK het volgende:
Gelukkig maar, straks staan ze opeens op Facebook
http://www.dailymail.co.u(...)posted-Facebook.html
Eigenlijk best bizar die waterproof functie daar hadden we 10 jaar geleden alleen maar van kunnen dromen.
Ik heb wel gelezen dat het touchscreen niet of nauwelijks meer werkt onder water, klopt dat?
jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.quote:
Mijn pa heeft sinds een paar weken de Ultra bij Tmobile. Alleen wel besteld bij Typhoon.nlquote:Op donderdag 26 september 2013 16:30 schreef eXplorer1 het volgende:
[..]
jah, maar T-mobile kan (gaat) hem niet leveren wisten ze mij te vertellen.
Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.
http://tweakers.net/revie(...)maar-weinig-wol.html
Er zijn (volgens meerdere topics op XDA ook) zeker minimaal 3 verschillende typen schermen die Sony gebruikt voor de Xperia Z1.quote:Op vrijdag 27 september 2013 10:37 schreef Beursaap het volgende:
Eindelijk de Tweakers review kunnen lezen. Hoe komen ze erbij dat het contrast zo laag is bij de Z1? Ik heb de telefoon in m'n handen gehad en ze zwartwaarde is echt prima, volgens phonearena 1:1353 maar volgens Tweakers 507:1. Ik weet niet wat voor toestel zij hebben getest maar er klopt gwn geen bal van. Ook de kleurtemperatuur wijkt af bij Tweakers.
http://tweakers.net/revie(...)maar-weinig-wol.html
De Firmware los Flashen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje: ik heb al diverse malen geprobeerd mijn telefoon te updaten naar ICS, zowel via PC Companion als via Sony Update Service. Beide keren blijft de download vlak voor 'ie compleet is hangen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Dat vermoedde ik ook al ja, maar hoe halen ze zich het bij Sony in hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
Daar ben ik niet technisch genoeg voor.quote:
Komt in december dit jaar uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwetsbaarheid van het toestel bij het per ongeluk laten vallen? Is mij bij mijn Samsung Galaxy Note 2 al een aantal keren overkomen(komt misschien ook door het gladde plastic en de onhandige flipcover) en bij deze zitten er al 2 plekjes aan de onderkant. De Z1 is van glas, die valt dan door het glas aan alle kanten meteen kapot lijkt me?
Ik twijfel ook nog steeds erg over welke mobiel het moet worden (mag over een kleine maand weer een nieuw toestel), moet wel mezelf blijven hihi.
Was er maar een mobiel die alles heeft...
- Edit -
De Z1 mini klinkt ook wel super interessant, maar die zit er voorlopig nog niet aan te komen, als hij überhaupt al naar Nederland gaat komen...
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Komt in december dit jaar uit.
De camera heeft ook een update gehad http://blog.gsmarena.com/(...)&utm_medium=facebook
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mag nu mijn abonnement verlengen. Ik zit er ook aan te denken om een Z1 te nemen. Ik zat te twijfelen tussen de HTC One, Galaxy S4 of Z1. Als ik er zo even snel doorheen blader (webshop van mijn provider is overbelast wegens grote druktezal wel door de iPhone 5s komen) lijkt het erop dat de Z1 veruit het goedkoopst is.
Nou moet ik ook zeggen dat ik nu een HTC Sensation heb en dat is best een kutding gebleken, dus de One wil ik liever nietEn de S4 is een flink stuk meer bijbetalen bij mijn abonnementswensen dan de Z1, maar ik heb niet bepaald het idee dat die meerprijs gerechtvaardigd is.
Ik kom er iig binnenkort op terug, maar de Z1 lijkt het te worden
Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?
En zit die update dan automatisch op de nieuwe Z1's?
Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? V00r 500,- krijg je 'm al bij webshops.
[..]
Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? Voor 500,- krijg je 'm al bij webshops.
[..]
Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.
Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?
En zit die update dan automatisch op de nieuwe Z1's?
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.
En voor mij als arme student is het sowieso al een flinke aanslag op de centjes om in 1 keer 500 euro uit te geven
Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...
Die update is fijn, als het de Z1 wordt dan zal ik wel in de winkel vragen hoe ik aan die update kom.
Oh, dat sowieso jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.
Bedoelde ook niet of dat van die update betrouwbaar was, maar dat van de release in december... Is dus niet in NL.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/
Scherm krijgt ook nog eens een opfrisbeurt
[..]
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.
[..]
Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.
Na de update nog steeds matig?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Stukje sneller, beter afgewerkt, nog steeds een matig scherm
Ik vind 'm top. Net geupdate naar .257 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:24 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik zie dat een aantal van jullie inmiddels de Z1 in bezit hebben. Wat zijn de plus- en minpunten van het toestel? Gebaseerd op jullie eigen ervaringen? Ben zelf namelijk aan het overwegen om een Z1 aan te schaffen, alleen de review van tweakers viel me een beetje tegen.
Ah ok, nja ik heb nog 1,5 maand de tijd om een beslissing te nemen maar de voorkeur neigt sterk naar de Z1.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef SevD het volgende:
57 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |