Alleen de batterij, sneleheid gaat prima.quote:Op woensdag 4 september 2013 16:38 schreef Murdera het volgende:
Hij lijkt bij mij qua browser steeds langzamer te worden, en de batterij lijkt steeds sneller te gaan. ligt het aan mij of zijn er meer mensen die dit hebben?
Inderdaad. De losse lens nu alquote:Op woensdag 4 september 2013 16:45 schreef andreas612 het volgende:
wel echt vlotte presentatie, ze gaan er als een gek door heen
Fail.quote:Wat in ieder geval niet anders is, zijn de kijkhoeken. Net als bij de Xperia Z zijn die simpelweg niet zo goed als we gewend zijn van andere high-end smartphones. Als je het scherm onder een hoek bekijkt, dan zie je een enigszins flets beeld met een laag contrast. Dat is tijdens het gebruik van de telefoon vaak geen probleem, je bekijkt het scherm immers bijna altijd van voren, maar het doet wel een beetje afbreuk aan het high-end karakter van het toestel.
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steedsquote:
High-end telefoon onwaardig imoquote:Op woensdag 4 september 2013 16:52 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Mwha, kan meer dan prima leven met het scherm van de Z. Zoveel kijk je toch niet van de zijkant. De kleuren zijn gewoonweg nog steeds.
Maar toch, dit hadden ze inderdaad wel mogen veranderen.
Het is voor mij niet direct een dealbreaker. Maarjaquote:Op woensdag 4 september 2013 16:55 schreef Catch22- het volgende:
[..]
High-end telefoon onwaardig imo
Bij de ZU zijn de kijkhoeken uitstekent en de i1 heeft ook een Triluminos scherm dus klinkt als een bullshitverhaal.quote:
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....quote:Op woensdag 4 september 2013 20:57 schreef Beursaap het volgende:
WAT EEN BAZEN DING DIE Z1Eind september al te koop in NL
![]()
![]()
Alle maar dan ook alle kwalen van de Z zijn verholpen:
- Het scherm is fenomenaal. Betere kleurweergave, kijkhoeken en veel hogere zwartwaarde.
- De speakers zien er erg goed uit dus het geluid is ook flink verbeterd. (nog geen test over gezien)
- De batterij van 3000 mAh zorgt voor een veel langere batterijduur.
- De fysieke cameraknop maakt onder water foto's maken een fluitje van een cent.
- De 2,2 GHz processor spreekt voor zich....
- Etc. etc. etc. my god wat een bazen ding zeg. SONY maakt gehakt van Apple![]()
![]()
![]()
Al die iPhone 5 sukkels ga ik het nakijken geven met mijn Z1
achjoh, laat die fanboys lekker gaan. Als je denkt dat een androiddevice ook in de buurt van een iphone kan komen qua snelheid en kwaliteit ben je niet lekker in je bovenkamer.quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...quote:Op woensdag 4 september 2013 21:00 schreef alwaysonhold het volgende:
[..]
De kijkhoeken en scherm kwaliteit zijn nog steeds niet iPhone 5 of Galaxy S4 goed. Zie tweakers preview. Onzin dus, dat geweldige scherm....
volgens mij waren phonearena en engadget wel positief toch.. ?quote:Op woensdag 4 september 2013 21:37 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Vreemd omdat de ZU hetzelfde scherm heeft en wel goede kijkhoeken heeft. En die review zegt ook weinig op tweakers...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |