De Firmware los Flashen.quote:Op zaterdag 28 september 2013 18:06 schreef _Dido_ het volgende:
Even een vraagje: ik heb al diverse malen geprobeerd mijn telefoon te updaten naar ICS, zowel via PC Companion als via Sony Update Service. Beide keren blijft de download vlak voor 'ie compleet is hangen. Iemand enig idee wat ik nog kan doen?
Dat vermoedde ik ook al ja, maar hoe halen ze zich het bij Sony in hun hoofd?quote:Op zaterdag 28 september 2013 16:15 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Omdat ze een ander scherm hebben. Bij de Z waren ook 2 smaken schermen te krijgen waarvan de ene beter is dan de andere. Zal bij de Z1 wellicht gewoon weer het zelfde spelen (al is het verschil wel heel extreem).
Daar ben ik niet technisch genoeg voor.quote:
Komt in december dit jaar uit.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:28 schreef Susanne2611 het volgende:
Hoe zit het eigenlijk met de kwetsbaarheid van het toestel bij het per ongeluk laten vallen? Is mij bij mijn Samsung Galaxy Note 2 al een aantal keren overkomen(komt misschien ook door het gladde plastic en de onhandige flipcover) en bij deze zitten er al 2 plekjes aan de onderkant. De Z1 is van glas, die valt dan door het glas aan alle kanten meteen kapot lijkt me?
Ik twijfel ook nog steeds erg over welke mobiel het moet worden (mag over een kleine maand weer een nieuw toestel), moet wel mezelf blijven hihi.
Was er maar een mobiel die alles heeft...
- Edit -
De Z1 mini klinkt ook wel super interessant, maar die zit er voorlopig nog niet aan te komen, als hij überhaupt al naar Nederland gaat komen...
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:51 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Komt in december dit jaar uit.
De camera heeft ook een update gehad http://blog.gsmarena.com/(...)&utm_medium=facebook
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:03 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik mag nu mijn abonnement verlengen. Ik zit er ook aan te denken om een Z1 te nemen. Ik zat te twijfelen tussen de HTC One, Galaxy S4 of Z1. Als ik er zo even snel doorheen blader (webshop van mijn provider is overbelast wegens grote druktezal wel door de iPhone 5s komen) lijkt het erop dat de Z1 veruit het goedkoopst is.
Nou moet ik ook zeggen dat ik nu een HTC Sensation heb en dat is best een kutding gebleken, dus de One wil ik liever nietEn de S4 is een flink stuk meer bijbetalen bij mijn abonnementswensen dan de Z1, maar ik heb niet bepaald het idee dat die meerprijs gerechtvaardigd is.
Ik kom er iig binnenkort op terug, maar de Z1 lijkt het te worden
Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?
En zit die update dan automatisch op de nieuwe Z1's?
Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? V00r 500,- krijg je 'm al bij webshops.
[..]
Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:30 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Zou zeker voor de Z1 gaan. De camera van de HTC One is echt bagger en ik vond de bediening erg onhandig met maar 2 knoppen erop. De S4 vind ik een verwijfde telefoon maar dat spreekt voor zich natuurlijk.
Waarom niet los kopen? Voor 500,- krijg je 'm al bij webshops.
[..]
Gwn via internet natuurlijk. Wat kan er onbetrouwbaar aan zijn? Sony heeft deze updates al eerder aangekondigd zelfs. Denk dat je die updates gwn aanbevolen krijgt om te downloaden op je Z1. Dacht dat de Z ook zulke updates gekregen heeft om de Camera op te krikken.
Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 21:53 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Waar heb je dat vandaan en hoe betrouwbaar is dat?
En zit die update dan automatisch op de nieuwe Z1's?
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:34 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Als ik mijn abonnement verleng met de wensen die ik wil (meer MB's dan nu, minder minuten dan nu) dan ga ik dik 3 euro per maand minder betalen dan wat ik nu doe en hoef ik maar 6 tientjes oid bij te leggen voor de telefoon. 2 weken geleden was ik jarig, dus dan kan ik mijn verjaardagsgeld mooi daarvoor gebruiken. Lijkt me een prima deal dan.
En voor mij als arme student is het sowieso al een flinke aanslag op de centjes om in 1 keer 500 euro uit te geven
Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:36 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
Ik heb ook op internet gekeken en ik las dat er nog geen releasedatum bekend is en dat hij mogelijk helemaal niet in NL uitkomt. Welke site heb je deze info vandaan dan? Het formaat en de kwetsbaarheid van het gebruik van glas weerhouden me toch een beetje van deze telefoon...
Die update is fijn, als het de Z1 wordt dan zal ik wel in de winkel vragen hoe ik aan die update kom.
Oh, dat sowieso jaquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.
Bedoelde ook niet of dat van die update betrouwbaar was, maar dat van de release in december... Is dus niet in NL.quote:Op vrijdag 25 oktober 2013 22:56 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Dit staat op de Sony site http://www.sonyxperiaz1.n(...)date-sony-xperia-z1/
Scherm krijgt ook nog eens een opfrisbeurt
[..]
Ok je moet het zelf weten maar die abbojongens zijn boeven hoor! Met een los toestel en een simpel abonnementje ben je veel minder kwijt.
[..]
Dacht dat ik dat ergens gelezen heb... Oja die is in Japan. Begin volgend jaar is die wel in NL verkrijgbaar dan.
Na de update nog steeds matig?quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:56 schreef Catch22- het volgende:
Stukje sneller, beter afgewerkt, nog steeds een matig scherm
Ik vind 'm top. Net geupdate naar .257 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)quote:Op donderdag 31 oktober 2013 11:24 schreef Kruitdampje het volgende:
Ik zie dat een aantal van jullie inmiddels de Z1 in bezit hebben. Wat zijn de plus- en minpunten van het toestel? Gebaseerd op jullie eigen ervaringen? Ben zelf namelijk aan het overwegen om een Z1 aan te schaffen, alleen de review van tweakers viel me een beetje tegen.
Ah ok, nja ik heb nog 1,5 maand de tijd om een beslissing te nemen maar de voorkeur neigt sterk naar de Z1.quote:Op donderdag 31 oktober 2013 15:36 schreef SevD het volgende:
57 (enige nadeel is dat ik bij T-Mobile zit, dus had eigenlijk moeten wachten nog 2 weken, maar zelf geflashed dus gelijk van die logo's etc af.)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |