Mooi toestel ja, hoewel het nog niet zeker is dat dit 'de' opvolger is. Het kan ook een variant zijn zoals de ZL toen bijvoorbeeld. Qua specs kan ik het mij bijna niet voorstellen namelijk.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:52 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De opvolger van de Z1 ziet er mooi uit als je de leak foto's op sommige sites ziet. Hopelijk gaat dat ding langer mee en heeft het een goede ''viewing angle''.
[ afbeelding ]
Bij toetsenbordskins.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
Ah, hier de update binnen, gelijk een ander toetsenbord enzo. hoe zet ik dat terug?
nadat je je toetsenbord opent 12!?-vakje indrukken > vakje rechts van spatie indrukken > toetsenbordskins etc.quote:
baasquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:18 schreef Beursaap het volgende:
[..]
nadat je je toetsenbord opent 12!?-vakje indrukken > vakje rechts van spatie indrukken > toetsenbordskins etc.
moet je komma en punten uitzetten maar vind dat weer latiger. Ben nu gewend aan die kleinere spatie. Kwestie van wennenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef Murdera het volgende:
[..]
baasmaar toch lijkt mn vorige er niet tussen te staan? Spatiebalk is veel kleiner. Nu enzo..
hmm ja, de spatiering tussen de keys is nu een stuk groter, ik had mn komma en punt wel altijd erin.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Beursaap het volgende:
[..]
moet je komma en punten uitzetten maar vind dat weer latiger. Ben nu gewend aan die kleinere spatie. Kwestie van wennen
4.3 op je unbranded? I'm jelly, heb nog steeds niets binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef Murdera het volgende:
Ah, hier de update binnen, gelijk een ander toetsenbord enzo. hoe zet ik dat terug?
Menu's zijn zwaar verkankerd door Sony of Android ja. Het toetsenbord vind ik fijner typen wel. Hoop dat ze nog een menu optie geven om dat wit aan te passen want dit is echt om te huilenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:33 schreef Treinhomo het volgende:
Android 4.3 op de Z is vooralsnog geen onverdeeld genoegen:
Witte menu's.![]()
Het toetsenbord.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:13 schreef MartijnUK het volgende:
Witte menus? Ik draai al zeker sinds Kerst op 4.3 en heb nog geen wit menu gezien.
Ik heb echter wel een unbranded toestel via Vodafone UK.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:17 schreef Treinhomo het volgende:
Ik wil m'n mooie donkerzwart terug !![]()
Nee hoor; ik heb 'm hier geflasht met een kabeltje van Logitech.quote:Op zondag 26 januari 2014 12:48 schreef N-E-R-D het volgende:
Kan je de xperia z alleen connecten met een micro usb van sony of heb ik een ander probleem? Hij laad wel op met andere kabels maar connect niet met mijn computer.
Ja, alleen zou ik wachten tot de Z2quote:
Ik heb hem en zweer erbij. Werkt uitstekendquote:Op woensdag 29 januari 2014 23:57 schreef Thaboel het volgende:
Hie nog iemand die de" Magnetisch oplaaddock DK31" heeft en gebruikt? Want ik wil eigenlijk mn aansluiting niet meer gebruiken omdat slijtage van het klepje
Naja sluit niet echt aan bij mijn "bureau" werkzaamheden dus voor het kabeltje gegaan.quote:Op donderdag 30 januari 2014 00:09 schreef MartijnUK het volgende:
[..]
Ik heb hem en zweer erbij. Werkt uitstekend
quote:Op vrijdag 7 februari 2014 11:27 schreef Kruitdampje het volgende:
Sinds enkele dagen in het bezit van Xperia Compact....wat een geweldig toestel
Vind het scherm een stuk beter dan de Z1 die ik gezien heb.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 14:49 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Vind het scherm wat tegen vallen helaas, hopelijk komt hier nog een update voor. Voor de rest een pareltje van Sony weerNu nog de Z2 afwachten
die is bij mij echt stukken minder geworden, android staat nu steeds bovenaanquote:Op woensdag 12 februari 2014 07:33 schreef dezomervoorbij het volgende:
Zojuist Jelly Bean geinstalleerd. Ziet er prima uit![]()
Ben benieuwd naar de (beloofde) verbeterde batterijduur.
Loopt hier ook echt duidelijk sneller leeg. Uiterlijk is er wel stukken op vooruit gegaan!quote:Op woensdag 12 februari 2014 11:13 schreef Sharpdressedman het volgende:
[..]
die is bij mij echt stukken minder geworden, android staat nu steeds bovenaan
Had ik ook na de update, even bij netwerkinstellingen LTE als voorkeur aantikken en hij doet 't weer.quote:Op maandag 3 februari 2014 21:53 schreef Woods het volgende:
Het valt me op dat ik al een tijdje geen 4g meer heb maar het voorheen b maximale H+. Komt dit door interne aanpassingen?
quote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:33 schreef Gutz het volgende:
[..]
Had ik ook na de update, even bij netwerkinstellingen LTE als voorkeur aantikken en hij doet 't weer.
Schijnbaar zet ie 'm na de update standaard op HSDPA als voorkeur
quote:Op dinsdag 11 februari 2014 18:56 schreef Woods het volgende:
Foutje door 4g ooit uitgezet te hebben en hem daarna uit de snelle instellingen te halen. Daarna is 4g volgens mij niet handmatig uit of aan te zetten.
[ afbeelding ]
Koop de Z1 Compactquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:20 schreef Murdera het volgende:
Ennnn kapot.
Een barst van boven tot halverwege, en over de hoogte waar de barst zit doet touchscreen het niet meer. Dus ik ben fucked.
Heb heb niet uit mijn zak gehaald, was bij een optreden, heb gedanst, maar ben nergens tegenaan gestoten ofzo. fucked
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |