Mocht je 'm halen en je wilt een hoesje nemen, let er op dat je flitser genoeg 'ruimte' heeft.quote:Op vrijdag 1 november 2013 13:06 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ah ok, nja ik heb nog 1,5 maand de tijd om een beslissing te nemen maar de voorkeur neigt sterk naar de Z1.
Ah goede tipquote:Op vrijdag 1 november 2013 17:18 schreef SevD het volgende:
[..]
Mocht je 'm halen en je wilt een hoesje nemen, let er op dat je flitser genoeg 'ruimte' heeft.
Ik heb er nu 1 die er vlak onder zit, waardoor foto's met flits in het hoesje een soort 'mistgloed' krijgen door de weerkaatsing van de flits
De Z1 (en alle andere vergelijkbare telefoons) zijn inderdaad reteduur, ¤35 per maand is al niet meer haalbaar, ¤40 en meer is heel gewoon en dat vind ik echt gewoon teveel.quote:Op zondag 3 november 2013 16:38 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Ah goede tip. Denk dat een hoesje toch veel scheelt qua schade. Ben nog steeds aan het nadenken wat ik neem. Alleen die tel. abbo's zijn echt reteduur tegenwoordig
Bij tele2 hebben ze wel prima aanbiedingen, ook met de z1. Ik las op tweakers dat er ook een z1 mini komt met vrijwel dezelfde specs?quote:Op dinsdag 5 november 2013 08:53 schreef Susanne2611 het volgende:
[..]
De Z1 (en alle andere vergelijkbare telefoons) zijn inderdaad reteduur, ¤35 per maand is al niet meer haalbaar, ¤40 en meer is heel gewoon en dat vind ik echt gewoon teveel.
Toch wil ik straks heel graag een nieuwe mobiel, heeft iemand een goede suggestie?
Zijn de maten al bekend dan?quote:Op woensdag 13 november 2013 14:12 schreef Kenju het volgende:
Hij was vorige maand toch al aangekondigd?
Anyway, het toestel is niet veel kleiner dan de Z1. Persoonlijk vind ik dat ze de bezels kleiner hadden moeten maken, maar vooral ook de overige delen boven en onder die ervoor zorgen dat het toestel zo bulky is. Ook met de Z1 mini, blijft de iPhone het enige toestel in het topsegment dat van een kleiner formaat is.
Nee, maar er is wel al een foto waar ze naast elkaar afgebeeld worden (de Z1 en Z1S).quote:Op woensdag 13 november 2013 16:02 schreef Kruitdampje het volgende:
[..]
Zijn de maten al bekend dan?
http://www.ibtimes.co.in/(...)al-snapshot-leak.htmquote:Op woensdag 13 november 2013 16:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Nee, maar er is wel al een foto waar ze naast elkaar afgebeeld worden (de Z1 en Z1S).
Bij mij hangt het er nog half aan, echt lekker dicht gaat hij niet meer. Ik denkt niet dat dit te repareren valt. Oppassen dus als je i.c.m. water gebruikt.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Ayca het volgende:
Hm het rubber van het klepje is eraf gevallen. Klepje gaat dus niet meer dicht... Iemand hier ervaring mee, valt dit onder de garantie?
Ze zijn met wat druk wel redelijk coulant. Maar het hangt van het geval af of ze je helpen.quote:Op vrijdag 29 november 2013 14:16 schreef Woods het volgende:
*blaast stof weg*
Hoe zit het eigenlijk met de garantie van een Xperia Z als een van de drie watersensors rood is? Stel dat bijv. het scherm ermee ophoudt, gooien ze het dan automatisch op dat rode sensortje terwijl het daar helemaal niet aan ligt?
Ja, valt onder de garantie zover ik heb gelezen. Opsturen kon/kan wel even duren.quote:Op vrijdag 29 november 2013 16:06 schreef Ayca het volgende:
Hm het rubber van het klepje is eraf gevallen. Klepje gaat dus niet meer dicht... Iemand hier ervaring mee, valt dit onder de garantie?
Je kan die klepjes ook evt op Ebay kopen maar je moet je telefoon wel open maken (en dus gevaar voor waterdichtheid).quote:Op vrijdag 29 november 2013 18:14 schreef Woods het volgende:
[..]
Bij mij hangt het er nog half aan, echt lekker dicht gaat hij niet meer. Ik denkt niet dat dit te repareren valt. Oppassen dus als je i.c.m. water gebruikt.
Waarom moet je de telefoon dan openmaken om de bevestiging van het klepje te vervangen?quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:17 schreef RobertNL het volgende:
[..]
Ze zijn met wat druk wel redelijk coulant. Maar het hangt van het geval af of ze je helpen.
In eerste instantie: Nee dus (maar dat is bij andere merken niet anders).
[..]
Ja, valt onder de garantie zover ik heb gelezen. Opsturen kon/kan wel even duren.
[..]
Je kan die klepjes ook evt op Ebay kopen maar je moet je telefoon wel open maken (en dus gevaar voor waterdichtheid).
Ja, heb het niet zelf gedaan dus weet het niet zeker. Maar heb dacht het ergens gelezen te hebben.quote:Op vrijdag 29 november 2013 19:20 schreef Woods het volgende:
[..]
Waarom moet je de telefoon dan openmaken om de bevestiging van het klepje te vervangen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |