Ik heb nu een paar weken de Z1 en moet nog steeds aan het toetsenbord wennenquote:Op donderdag 9 januari 2014 09:32 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Heb m gister gedownload (T-mobile versie) telefoon is een stuk sneller geworden, maar moet nog wel wennen aan het nieuwe toetsenbord
Kun je instellen hoor bij toetsenbord. Had eerst ook veel last daarvan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar weken de Z1 en moet nog steeds aan het toetsenbord wennen
Mijn oude telefoon had een veel langere spatiebalk, dus ik tik nu achterlijk veel punten
Ah, vanmiddag eens uitvogelen dan.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:03 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Kun je instellen hoor bij toetsenbord. Had eerst ook veel last daarvan.
Ik typte ook veel punten door die kleinere spatiebalk, maar dat heb ik nu aangepastquote:Op zaterdag 11 januari 2014 12:54 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb nu een paar weken de Z1 en moet nog steeds aan het toetsenbord wennen
Mijn oude telefoon had een veel langere spatiebalk, dus ik tik nu achterlijk veel punten
ik heb dan geen Z, helaas, maar de komma zit bij mij gewoon boven het toetsenbord of onder de X bij lang ingedrukt.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:42 schreef Irritatie100 het volgende:
Langere spatiebalk geregeld, nu alleen nog wennen aan het feit dat ik voor een punt 2 keer de spatiebalk moet aantikken en voor een komma naar een ander 'tabblad' moet
Dat staat vast in je build.prop. Kan je wel relatief makkelijk aanpassen.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 13:44 schreef Woods het volgende:
Waarom draait het startscherm nooit mee?
Ook met games?quote:Op dinsdag 14 januari 2014 16:24 schreef Ener-G het volgende:
Knoppen zijn onderdeel van het scherm en maken het kleiner, als je video afspeelt bijvoorbeeld dan gebruikt je telefoon dat gedeelte wel
Volgens mij is dat op elke android zonder hardware knoppen zo.
Ja, dat maakt de telefoon we minder gebruiksvriendelijk vind ik. Toch blijft het voor mij nog altijd een betere keuze dan Samsung met hun plastic troep.quote:
Samsung is voor mij inderdaad ook een no-go. Was sowieso van plan om weer een Sony te halen en dat zal ik waarschijnlijk na de Z1 ook wel weer doen.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 17:44 schreef Beursaap het volgende:
[..]
Ja, dat maakt de telefoon we minder gebruiksvriendelijk vind ik. Toch blijft het voor mij nog altijd een betere keuze dan Samsung met hun plastic troep.
Ik vind de Z1 te groot en lomp, geef mij de Z1S maar of de Z2 waarvan het formaat nog niet bekend isquote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Samsung is voor mij inderdaad ook een no-go. Was sowieso van plan om weer een Sony te halen en dat zal ik waarschijnlijk na de Z1 ook wel weer doen.
Naast de Z1 leek me de Nexus 5 wel wat, maar die had maar 16gb of die nieuwe Huawei, maar dan moet ik wachten...
We weten geen kut eigelijk , maar we denken dat hij ooit een keer komt.quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Beursaap het volgende:
http://www.sonyxperiaz2.com/
![]()
Sony gaat winnen!
![]()
quote:Uiteraard zal dit parade paardje ook stof en waterdicht zijn en uitgerust worden met een onbreekbaar scherm.
quote:Waarschijnlijk zullen we de Sony Xperia Z2 voor het eerst zien op de MWC 2014 in Barcelona! De zal gehouden worden op 24 tot met 27 februari. Dit toestel is voorlopig bekend onder de ontwikkelaars naam Sony Sirius.
Blijven speculaties natuurlijk. Hoop dat het scherm niet groter gaat worden dan 5" en qua formaat niet groter dan de Z. De Z1 vind ik gwn te grootquote:Op dinsdag 14 januari 2014 21:32 schreef donald_dick het volgende:
[..]
We weten geen kut eigelijk , maar we denken dat hij ooit een keer komt.
En dan dit:
[..]
[..]
lg g2 een optie? 'k wil denk voor die gaan aangezien ik de z1 eigenlijk net niet vind.quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:52 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Samsung is voor mij inderdaad ook een no-go. Was sowieso van plan om weer een Sony te halen en dat zal ik waarschijnlijk na de Z1 ook wel weer doen.
Naast de Z1 leek me de Nexus 5 wel wat, maar die had maar 16gb of die nieuwe Huawei, maar dan moet ik wachten...
Ik neem aan qua uiterlijk, want volgens mij zijn ze qua hardware redelijk gelijk toch?quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lg g2 een optie? 'k wil denk voor die gaan aangezien ik de z1 eigenlijk net niet vind.
Z1 heeft ook uitbreidbaar geheugen hoor.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:18 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ik neem aan qua uiterlijk, want volgens mij zijn ze qua hardware redelijk gelijk toch?
Heeft de G2 wel uitbreidbaar opslag geheugen?
Ja dat weet ik, maar mijn vraag was ook meer of de G2 dat ook heeftquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:29 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Z1 heeft ook uitbreidbaar geheugen hoor.
Ah, hoe het er stond interpreteerde ik het alsof je dacht dat de Z1 het niet heeftquote:Op woensdag 15 januari 2014 11:31 schreef Chaos-Zero het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, maar mijn vraag was ook meer of de G2 dat ook heeft
G2quote:Op woensdag 15 januari 2014 09:24 schreef andreas612 het volgende:
[..]
lg g2 een optie? 'k wil denk voor die gaan aangezien ik de z1 eigenlijk net niet vind.
Ja komt meer omdat de Nexus 5 dat namelijk niet heeft en het nagenoeg dezelfde telefoon is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:39 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ah, hoe het er stond interpreteerde ik het alsof je dacht dat de Z1 het niet heeft
Hoezo? Ik denk dat dat meer een kwestie van wennen is.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef Beursaap het volgende:
[..]
G2Een telefoon die je via de achterkant aan/uit en harder/zachter moet zetten
Dat faalt toch wel grandioos is mijn ogen.
Ik kijk wel, als het bevalt waarom niet... en net niet omdat de batterij niet zo sterk is en het formaat redelijk lomp is. D'r zit geen extra sd mogelijkheid in, maarja, als ik toch voor de 32gb ga, dan heb ik 't niet nodig.quote:Op woensdag 15 januari 2014 11:53 schreef Beursaap het volgende:
[..]
G2Een telefoon die je via de achterkant aan/uit en harder/zachter moet zetten
Dat faalt toch wel grandioos is mijn ogen.
Ik doe/deed gemiddeld >2dagen met mijn batterij, van 100% naar 15%. En ja, ik gebruik hem, zit soms voor mijn werk uren aan de telefoon.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:30 schreef Woods het volgende:
[ afbeelding ]
Valt me wel op dat mn batterij na 4.3 niet is verbetert. Zou dit ermee te maken hebben en hoe uit te zetten?
Locatiebepaling middels GPS viel er onder maar die staat nooit aan, ik zal kijken bij 10% wat zich allemaal heeft voorgedaan. Maar ik weet wel dat er sinds 4.3 veel Google troep bij is gezetquote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Ik doe/deed gemiddeld >2dagen met mijn batterij, van 100% naar 15%. En ja, ik gebruik hem, zit soms voor mijn werk uren aan de telefoon.
Heb even gekeken, weet niet wat Google Services inhoudt, die staat er bij mij niet tussen, maar die pakt bij jou wel een hoop van je accu-duur weg lijkt het. Constante synchronisatie met het een of ander?
Dan doe je dat toch niet?quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de Z1 nu ruim een maand, maar durf nog steeds niet hem onder kraan te houden ofzo
Dus nog steeds niet de waterdichtheid getest
Lol ik heb met de Z een paar minuten onder water gedoken en nog steeds nergens last vanquote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de Z1 nu ruim een maand, maar durf nog steeds niet hem onder kraan te houden ofzo
Neuh, maar als je een telefoon hebt die het kan is het eigenlijk ook leuk om uit te testenquote:
Gaat winnen...quote:Op maandag 13 januari 2014 22:11 schreef Beursaap het volgende:
http://www.sonyxperiaz2.com/
![]()
Sony gaat winnen!
![]()
Verschil met de Z1 is ook niet zo groot idd maar die van de Z wel. Vind het er veel beter en frisser uitzien. Juist met de Z1 kan je makkelijker onder water houden aangezien je niet hoeft lopen kutten met klepjes, iig de koptelefoon niet die bij mij al half lam is waardoor ik toch wel oppas om het onder water te houden.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:21 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Neuh, maar als je een telefoon hebt die het kan is het eigenlijk ook leuk om uit te testen
Is toch leuk om als iemand je belt en diegene vraagt 'wat ben je aan het doen?' als antwoord 'ik sta momenteel onder de douche' te geven
Maar goed, ik heb gisteren een softwareupdate gekregen. Ik zie verder geen verschil, maar mijn batterij laadt nu ineens véél langzamer op dan voorheen (maar loopt ook veel langzamer leeg).
Van Apple, Samsung die shitquote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gaat winnen...Heb ik iets gemist?
damn.. jaloers! Ok, geen Z hier maar een S en die heb ik nu een uur en 20 min van de lader . In dat uur en 20min is ie 6% leeggelopen. Niks gedaan. 1 belletje proberen te plegen maar die nam niet op. Ik leg m elke avond/nacht aan de lader.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 15:36 schreef GTIMk1 het volgende:
[..]
Ik doe/deed gemiddeld >2dagen met mijn batterij, van 100% naar 15%. En ja, ik gebruik hem, zit soms voor mijn werk uren aan de telefoon.
Heb even gekeken, weet niet wat Google Services inhoudt, die staat er bij mij niet tussen, maar die pakt bij jou wel een hoop van je accu-duur weg lijkt het. Constante synchronisatie met het een of ander?
Ja.quote:Op zaterdag 18 januari 2014 14:33 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Gaat winnen...Heb ik iets gemist?
Ik zou dat meteen testen juist want mocht die lek zijn dan kan je hem meteen omruilen en heb je die zorgen daarna ook nooit meer.quote:Op vrijdag 17 januari 2014 22:53 schreef Irritatie100 het volgende:
Ik heb de aflevering niet gezien maar daarna de thread op het forum van Radar gelezen. Ik weet niet wat ik er van moet denken, het lijkt me in de meeste gevallen toch echt een gebruikersfout. Van die mensen die het klepje open doen en dan een USB kabel verkeerd om erin rammen en duwen. Of in een broekzak stoppen en er op gaan zitten zodat de telefoon buigt.quote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Beursaap het volgende:
Gisteren werd de Z op de brandstapel gegooid bij Radar. Wat een haters zeg! Alsof ze betaalt worden door Samsung hiervoor... Ik heb vaak genoeg met mijn Z in m'n broek gefietst en andere rare bewegingen met m'n been gemaakt maar nog nooit is m'n telefoon zo omgebogen!
dat is omdat radar het bracht alsof de telefoon supersterke zou zijn. het is geen bouwvakkerstelefoon. Omdat ie waterdicht is betekend nog niet dat hij ook tegen schokken en stoten kanquote:Op dinsdag 21 januari 2014 16:22 schreef Beursaap het volgende:
Gisteren werd de Z op de brandstapel gegooid bij Radar. Wat een haters zeg! Alsof ze betaalt worden door Samsung hiervoor... Ik heb vaak genoeg met mijn Z in m'n broek gefietst en andere rare bewegingen met m'n been gemaakt maar nog nooit is m'n telefoon zo omgebogen!
Zo sterk als metaal gaven ze telkens als reden omdat Sony dat beweerde. Als ze even verder keken dan hun neus lang was hadden ze gezien dat het daar over het materiaal van het frame ging. Je kan dus niet met je telefoon tegen een tafelpunt lopen en verwachten dat er geen ster in kan komenquote:Op dinsdag 21 januari 2014 17:21 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dat is omdat radar het bracht alsof de telefoon supersterke zou zijn. het is geen bouwvakkerstelefoon. Omdat ie waterdicht is betekend nog niet dat hij ook tegen schokken en stoten kan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |