Is bob niet gedraaid?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef GotC het volgende:
Ik had gisteravond toch wel iets raars (voor mijn doen). Was ineens enorm misselijk, flinke 'druk' van onderen en verder beetje algehele malaise. Constant het gevoel alsof ik elk moment over m'n nek kon gaan. En, Bob was heul stil! Normaal als ik 's avonds op de bank zit gaat hij helemaal los, maar gisteravond totaal niet. Geen idee wat er aan de hand was, maar voel me nu weer normaalIemand een idee?
Was kleuter wel voldragen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:25 schreef Spewey het volgende:
Volgens mij is Bob goed gaan liggen gisteravond, het klinkt wel zoals wat ik voelde toen Piño uit z'n stuitligging draaide.
Ow Hillie, toch nog zelf begonnen, maar rugweeën zijn evil!![]()
Hoe is het met Cwen, vliezen gebroken?
Jipster ook al een babysaurus, die van mij wordt nu op 3500/3600 gram geschat, eek!
Dat was het geboortegewicht van kleuter, ben dus erg blij dat het over ong. 1.5 week
klaar is, ik voel gewoon het hoofdje al staan![]()
Vanochtend is de insuline weer opgehoogd
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef GotC het volgende:
Hmm, dat zou nog best kunnen Bla en Spewey! Voel 'm nu wat lastig, maar ga wel even op het getrap letten
BabysaurusIk moest hardop lachen hier op m'n werk om dat woord
![]()
Al had ik uiteraard liever gezien dat we geen sugarmommy's hadden
3504 nu dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef flowerbox het volgende:
Ohoh, krijg ik dan een megababysaurus straks?
Kind 1 was 3480 gram en kind2 was 3492 gram.
Oh ja dat had ikzelf natuurlijk ook kunnen bedenkenquote:
Lekker aan de babywas+strijk begonnen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:25 schreef DJMomo het volgende:
Hydros kun je toch beter niet strijken? Dan nemen ze toch minder water op?
Fijn, dat zijn toch al 2 mensen die zich ook zo voelden bij het draaienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij mij voelde t ook zo toen Lex draaide!
Perfect! ze heeft al een ritme, groeit goed en is dol op melkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn, dat zijn toch al 2 mensen die zich ook zo voelden bij het draaienDat zou wel goed nieuws zijn!
Hoe gaat 't met je verse kuikentje KD?
Mijn oudste was 4140gr en echt zo erg veel makkelijker dan die van 3445grquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:25 schreef Spewey het volgende:
Jipster ook al een babysaurus, die van mij wordt nu op 3500/3600 gram geschat, eek!
Dat was het geboortegewicht van kleuter, ben dus erg blij dat het over ong. 1.5 week
klaar is, ik voel gewoon het hoofdje al staan
ja 26 weken vandaagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:12 schreef Sethiwe het volgende:
Cwen heel veel succes vandaag, is het gelukt met het doorprikken van de vliezen?
Hillie gaat het dan toch nog spontaan beginnen, sterkte met de rugweeën en ik hoop dat ze effect hebben!
GotC ik herken het niet, maar klinkt niet echt prettig.
Kwisted het is zo'n onzekere tijd die eerste 12 weken, maar de avondmisselijkheid is dan wel een positief teken. Grappig he, dat je daar dan weer zo blij mee kan zijn.
Angelatje 26 weken mijlpaal vandaag!! Hoe gaat het met de aanvraag voor het dak?
Linda wat mooi zo die tweeling echo, echt bijzonder.
Ik zag nog een paar hele mooie babyfoto's voorbij komenen ik las dat hillzillah ook een babyspam gaat doen
![]()
Verder volgens mij weer een heleboel vergeten, voor iedereen die het nodig heeft![]()
Ik ga zo de babydozen ophalen en volgende week gaan ze het kamertje verven en behangen. Ben wel heel benieuwd hoe het kamertje er dan uitziet!
Zou voor mij wat vroeg zijn. Daarbij is de babykamer nog steeds bewoond hier. Maar spewey zei dat ze hydrofiel ging strijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker aan de babywas+strijk begonnen?
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou voor mij wat vroeg zijn. Daarbij is de babykamer nog steeds bewoond hier. Maar spewey zei dat ze hydrofiel ging strijken
Ja nog heel evenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spewey nog even!![]()
Op hoeveel wordt je mannetje nu geschat? !
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
2e kindjes zijn vaak zwaarder maar 5kilo is toch ook wel veel.
Ja.. Ik heb er ook zo door zitten stressen en ze zijn anders sinds een paar maanden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef Kwisted het volgende:
Pvoess, is dat zo van die kruidvat testen?
Ja ik vind het duidelijk te merken ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Hydrofielen schijnen minder goed te drogen als je ze hebt gestreken, misschien helpt het om dat te weten?
Misschien dat het tzt in de praktijk wel helpt, voor nu nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Hydrofielen schijnen minder goed te drogen als je ze hebt gestreken, misschien helpt het om dat te weten?
Ik rol ze op als ze uit de was komen. En dan liggen ze in een mandje in de commode. Ziet er leuk uit en is héél praktisch voor mama.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef Burdie het volgende:
Ik kan echt niet tegen ongestreken hydrofielen...
Hee, dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik rol ze op als ze uit de was komen. En dan liggen ze in een mandje in de commode. Ziet er leuk uit en is héél praktisch voor mama.
ik strijk niks![]()
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb er ook zo door zitten stressen en ze zijn anders sinds een paar maanden.
Oh niets omdat ze niet duidelijker worden ik vind het echt slechte testen tegenwoordig.quote:
SPOILER: foto van testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klein? Een grote jompel!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die 10 euro neerleggen voor 1 test!
Ik heb iets wat wel een kleine jompel waard is. Al de hele week geen bloedverlies.
dat had ik helemaal gemist, wat enorm fijnquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:13 schreef _NIKKI_ het volgende:
En dan te bedenken dat er mensen zijn die 10 euro neerleggen voor 1 test!
Ik heb iets wat wel een kleine jompel waard is. Al de hele week geen bloedverlies.
Mooi zeg! Proficiat! Mooie naam ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef hilliebillie het volgende:
Ons meisje is geboren! Vanmorgen om 10.55 ze heet Eline en ze doet het goed!
3995 gram.
Een korte maar hevige bevallig! Later meer. Hier vast even een foto'tje.. Later ook meer
[ afbeelding ]
Cwen hoop dat jij je kindje ondertussen ook lekker aan het knuffelen bent!
Het zou toch tijd worden kleine meid!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef hilliebillie het volgende:
3995 gram.
Een korte maar hevige bevallig! Later meer. Hier vast even een foto'tje.. Later ook meer
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 14:21 schreef Pvoesss het volgende:
Ja en die 30 voor 3 euro zijn heel gevoelig volgens mij testte burdie ook een week voor NOD al positief.
En ze zijn heel breed dus het lijntje is heel goed te zien.KloptSPOILER: foto van testenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gefeliciteerd met je mooie dochter Hillie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef hilliebillie het volgende:
3995 gram.
[ afbeelding ]
We mogen niks doen totdat dequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef Sethiwe het volgende:
Hillie gefeliciteerd![]()
Toch nog een spontane bevalling. Kom maar bij van de heftige bevalling en geniet van jullie prachtige dochter.
Nikki wat fijn een week zonder bloed, dat er maar vele weken zullen volgen.
Angela wat een heftig nieuws, jeetje kan me voorstellen dat dit impact heeft.
Wat balen dat er nog steeds geen vergunning is, zijn jullie ook nog niet aan het verder bouwen?
Cwen ik hoop dat je ook aan het babyknuffelen bent.
slaapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
slapen?? nee geen idee het is een vervelend kwaaltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
B&J hielp hier niet. sowieso melkproducten niet.
Geef maar toe aan je slaap je lichaam is hard aan het werk.
slaap ze nog even en je hebt je "stomme" echoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat niet
En ik zal me naar bed verplaatsen, hoe meer ik slaap, hoe sneller die stomme echo is
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cwen het volgende:
Hillie, we hebben een datumtweeling!
Vandaag is onze E.linor geboren! Rest volgt!
ik moet nog zes dagen. En inderdaad zoveel behoefte aan bevestiging! En dat ik deze stomme kloon overboord kan gooien en gewoon mezelf kan zijn en echt mee kan praten en en en ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Perenijs en B&J voldoet ook![]()
En slaap.... Vanmiddag 4 uur (!) met peuter meegeslapen nu lig ik weer als een dooie mus op de bank![]()
Nog 13 dagen niemandsland tot echo, wel klachten, maar weinig zekerheid.voor de andere dames die in deze zelfde onzekere tijd zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef angelatje het volgende:
[..]
We mogen niks doen totdat de
Vergunning er is...ook niet slopen want daar hebben we een sloopvergunning voor nodig...dus we moeten wachten helaas....en wachten duurt lang
Ze lieten me echt heel erg m'n eigen ding doen, dus het ging heel goed tot de gyn erbij kwam. Pomp resulteerde in paniek, maar ook de babyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.
Cwen van harte gefeliciteerd met jullie dochter![]()
![]()
Klinkt wel heftig die eind fase van de bevalling. Maar nu lekker genieten van E.
Is het je meegevallen in het ziekenhuis of heb je nog last gehad van je "angst" voor ziekenhuizen?
En exact dat!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Nét geen naamtweeling, trouwens. Wat grappig!
Wel rust nemen he, veel liggen! Dan kan het goed herstellen (en je verdient hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:32 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ze lieten me echt heel erg m'n eigen ding doen, dus het ging heel goed tot de gyn erbij kwam. Pomp resulteerde in paniek, maar ook de baby.
Heftig was alleen het einde, heb dankzij de HypnoBirthing tussen 3 en 9 cm de weeën weggeademd of gedoezeld. Moet wel toegeven dat ik nu helemaal beurs ben en continue pijn heb van onder - en m'n bekken. Maar goed, dat trekt allemaal wel weer bij!
Om het nog erger te maken, de placenta was ook ruim van omvang en er waren nog ruim voldoende liters vruchtwater aanwezig. Iedereen vroeg zich af waar ik dat verstopt had, ikzelf ook! Blijkbaar erg naar binnen gedragenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:03 schreef Limone het volgende:
Whut?! Waar heeft die 4,5 kilo dan gezeten? Niet in dat bescheiden buikje lijkt mij?
Auchquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de mijlpalendag! Ik heb net voor het eerst in m'n leven tabasco in m'n oog gesmeerd en ik raad het niemand aan!
Nog 4 halve dagen jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
GotC alleen deze week nog werken?
Mawaba ook al in het 3de trimester
Ja dat is een heeeel bijzondere mijlpaal! AAUUUW!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de mijlpalendag! Ik heb net voor het eerst in m'n leven tabasco in m'n oog gesmeerd en ik raad het niemand aan!
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik doe mee, nog 3 hele dagen werken deze week en dan verlof!
Ik nog tot kerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik doe mee, nog 3 hele dagen werken deze week en dan verlof!
En ik zit dan nog een maandje of vier thuis!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef Jipster het volgende:
[..]![]()
Als jij uitgerekend bent, moet ik al weer werken...
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..
Kom anders lekker bij ons walvissenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?
M'n oog doet het nog!
--
Spewey, is het een fijn zwembad trouwens bij ons? Ik had er laatst geïnformeerd naar zwangerschapszwemmen, maar begreep dat ze dat niet meer doen ivm te weinig animo.. Zou ik er lekker kunnen walvissen?
Oeh, dat klinkt ook wel verleidelijk! Ik DM je straks wel even.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom anders lekker bij ons walvissen
Is ook nog eens altijd tijdens ladies night, super gezellig.
Als je het met tabasco doet is een libido wel praktisch, jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?
Hahah hier nog een kwijler! vooral bij overdag slapen, eerug he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Is kwijlen ook een zwangerschapskwaaltje? Ik heb vanmiddag een paar uurtjes geslapen en mijn kussen is gewoon doorweekt.Pfoeh ik had het slaapje echt even nodig na mijn eerste werkweek.
Verder heb ik echt ontzettend last van mijn schaambot. Het ding voelt gewoon alsof hij helemaal beurs is en ik snap er niets van, want ik heb geen rare dingen gedaan. Ik heb vanmiddag 4 kilometer gelopen, maar bij elke stap deed het pijn. En nu ik in bed lig doet het ook nog pijn.Klinkt het bekend bij iemand rond deze termijn?
nou zeg dat wel! Ik ben van mezelf toch al zo ongeduldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:33 schreef GotC het volgende:
Aw dat zou idd wel heel tof zijnNu nog even geduld..lastig hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een week of watquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef Purple010 het volgende:
Ik lees over shs die haar kloon overboord gaat gooien en we hebben natuurlijk haar voorgangsters gehad. Aangezien ik alleen in dit subforum actief ben is dat errug verwarrend![]()
![]()
Moet wennen aan de echte users!
je hebt toch positieve testenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:17 schreef Kwisted het volgende:
Nikki ik moest lachen om je kwijlen haha![]()
![]()
Mabawamawhama, Jip en Janneke en Bubbeltje zo lees ik jullie nicks altijd
![]()
voor de schaambeursheid ( voor.. niet op
)
Wáárom krijg ik geen knalpositieve zwangerschapstest?? Mijn NOD was zeker 1 of 2 dagen geleden. Clearblue gaf vanmorgen wel nog gewoon zwanger aan.
AAAARGH onzekerheid.Ik wil een beeebieee!
Geniet ervan met zijn drieën. Laat je lekker verwennen in je kraamtijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Wat een mooie mijlpalen vandaag!(muv Skippy
)
Nikki, hier ook gaan kwijlen ja!
Schaambot klinkt naar, maar is het enige bekkendeel dat mij geen echte pijn heeft bezorgd. Fysio is een heel goed idee! Hopelijk kan hij/zij iets voor je doen!
Wij zijn inmiddels lekker thuis. Na wat misselijkheid van de kleine meid door de pomp, begint de bv nu goed op gang te komen en zijn we allemaal lekker aan elkaar aan het wennen!
Dan verwacht ik wel een heel uitgebreide versie van het voorstellen van je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh en voorstelrondje stel ik even uit tot de kast open is
Hoe lang ben je dan zwanger?quote:
ik ben iets te bekend op FOK vrees ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een heel uitgebreide versie van het voorstellen van je.
nah nu word ik wel nieuwsgierig of ik je ken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ben iets te bekend op FOK vrees ik
Bubs, nadat de familie het weet, over een week of twee
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
je hebt toch positieve testenKnalpositief als in teststreep even donker als controlestreep heeft niemand 2 dagen na nod
over twee weken zeker
Bij mij is ie nooit helemaal net zo donker geworden. En ik ben nog steeds zwanger, geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.
Maar je hebt wel gelijk hoor! Loslaten en genieten, dat word mn nieuwe motto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Sorryquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef Purple010 het volgende:
Ik lees over shs die haar kloon overboord gaat gooien en we hebben natuurlijk haar voorgangsters gehad. Aangezien ik alleen in dit subforum actief ben is dat errug verwarrend![]()
![]()
Moet wennen aan de echte users!
Ik heb na de mvm test niet meer getest. In totaal drie keer incl mvm. Maar had week later al 1e echo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.
Maar je hebt wel gelijk hoor! Loslaten en genieten, dat word mn nieuwe motto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; getver kwis. Tot volgende maand?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef gateway het volgende:
* gateway mag dan ook officieel hier komen... eind februari 2014Welkom en nog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je in de OP?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef Kwisted het volgende:
Ok niet schrikken, maar mijn gevoel klopte toch
Even minder fijn nieuwsVertrouw op je gevoel. Wel vreselijk jammer! Hier ook gehad en 2 maanden later was t raak. Zie het als generale waarbij je lichaam zich klaar maakt voor the real dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even minder fijn nieuwsKwisted, jammer dat je gevoel klopte. Tot snel weer hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom en nog gefeliciteerdwil je in de OP?
Even minder fijn nieuwsMisschien omdat je er al stiekem rekening mee hield komt de klap wat minder aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 31-08-2013 22:25:04 ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Voorstelrondje!Nog n jonkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Linda2205 het volgende:
Spewey, is er bij jou al een datum bekend?
VoorstelrondjeVrijdag a.s. gaan we een datum voor de week erop prikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VoorstelrondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Limone het volgende:
Ik hoop het ook! Het is maar voor eventjes
maar dat niet zo veel meer kunnen lopen vond ik wel even slikken. Dat je gewoon wel minder kán. Nu bukken en tillen ook wat minder goed gaat vind ik dat echt erbij horen. Maar dat niet lopen: man, wat voelde ik me een bejaarde..
Had je in je vorige zwangerschap ook BI?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.
Kwisted, ondanks dat je pas net zwanger was heb je vast toch al een hele voorstelling gemaakt van hoe het zou zijn met twee kindjes. Het is hoe dan ook gewoon k*t en je hoopt het nooit mee te maken. Doe rustig aan en hopelijk mag je je snel opnieuw melden hier.
En voor het voorstelrondje...Leuk, trouwen met 10 jaar samen, dat lijkt ons ook erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb regelmatig een soort spierpijn in mn buik, ik neem aan dat dat ook groeien is eigenlijk. Toch?
SPOILER: voorstellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 september 2013 08:47 schreef Jipster het volgende:
Dames. Hebben jullie nog iets gedaan op je laatste werkdag? Iets getrakteerd oid?
Even minder fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zien we je hier snel weer terug.
Hint: OUD / Vraag en aanbod deel 125quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Nikkie, waar kun je zo'n angelsounds kopen?
Ja daar dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoorstelrondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vk zei 1x per week, maar op internet lees je heel veel verschillende ervaringen. In het begin gebruikte ik hem soms elke dag even, nu denk ik 2-3 keer per week. Ik kan het hartje wel altijd meteen vinden, dus luister nooit langer dan 10 seconden.quote:Op zondag 1 september 2013 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok, ik lees wel dat je de angelsounds niet te vaak moet gebruiken, klopt dat?
Ik! (denk ik...) 7 weken, ienieminiemijlpaalquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef GotC het volgende:
Leuk, al die voorstelrondjes
35 weken hier! En Burdie wisselt ook vandaag: 16 weken!Verder ben ik kwijt wie er nog meer wisselt
De via Fok! Angelsounds zijn natuurlijk veel beter!quote:Op zondag 1 september 2013 10:16 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee hilzillah niet mijn angelsounds koper wegjagen he! Haha. Heb ik je S enn spam gemist??
Even iets zeggen waardoor ik misschien niet vd angelsounds af kom; ik doe hem weg omdat ik er de kriebels van kreeg. Soms weet je niet waar te zoeken en kun je dus geen hartje vinden en horen. Pas bij een week of 20 lukte het iedere poging. Maar dan ga je het kkndje voelen. Ik denk dat marktplaats niet voor niks ermee vol staat
Maar... voor een klein prijsje ren ik graag voor je met dat ding naar het postkantoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Ach nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spewey, lekker ontspannen in bad. Toch al wat voorwerk dus?![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las het net al op nu.nl. Ik hoop dat hij het haalt en er zo ongeschonden mogelijk van af komt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |