SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; getver kwis. Tot volgende maand?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef gateway het volgende:
* gateway mag dan ook officieel hier komen... eind februari 2014Welkom en nog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je in de OP?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef Kwisted het volgende:
Ok niet schrikken, maar mijn gevoel klopte toch
Even minder fijn nieuwsVertrouw op je gevoel. Wel vreselijk jammer! Hier ook gehad en 2 maanden later was t raak. Zie het als generale waarbij je lichaam zich klaar maakt voor the real dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Even minder fijn nieuwsKwisted, jammer dat je gevoel klopte. Tot snel weer hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom en nog gefeliciteerdwil je in de OP?
Even minder fijn nieuwsMisschien omdat je er al stiekem rekening mee hield komt de klap wat minder aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 31-08-2013 22:25:04 ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Voorstelrondje!Nog n jonkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Linda2205 het volgende:
Spewey, is er bij jou al een datum bekend?
VoorstelrondjeVrijdag a.s. gaan we een datum voor de week erop prikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VoorstelrondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Limone het volgende:
Ik hoop het ook! Het is maar voor eventjes
maar dat niet zo veel meer kunnen lopen vond ik wel even slikken. Dat je gewoon wel minder kán. Nu bukken en tillen ook wat minder goed gaat vind ik dat echt erbij horen. Maar dat niet lopen: man, wat voelde ik me een bejaarde..
Had je in je vorige zwangerschap ook BI?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.
Kwisted, ondanks dat je pas net zwanger was heb je vast toch al een hele voorstelling gemaakt van hoe het zou zijn met twee kindjes. Het is hoe dan ook gewoon k*t en je hoopt het nooit mee te maken. Doe rustig aan en hopelijk mag je je snel opnieuw melden hier.
En voor het voorstelrondje...Leuk, trouwen met 10 jaar samen, dat lijkt ons ook erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb regelmatig een soort spierpijn in mn buik, ik neem aan dat dat ook groeien is eigenlijk. Toch?
SPOILER: voorstellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op zondag 1 september 2013 08:47 schreef Jipster het volgende:
Dames. Hebben jullie nog iets gedaan op je laatste werkdag? Iets getrakteerd oid?
Even minder fijn nieuwsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hopelijk zien we je hier snel weer terug.
Hint: OUD / Vraag en aanbod deel 125quote:Op zondag 1 september 2013 09:33 schreef nummer_zoveel het volgende:
Hé Nikkie, waar kun je zo'n angelsounds kopen?
Ja daar dus!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VoorstelrondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn vk zei 1x per week, maar op internet lees je heel veel verschillende ervaringen. In het begin gebruikte ik hem soms elke dag even, nu denk ik 2-3 keer per week. Ik kan het hartje wel altijd meteen vinden, dus luister nooit langer dan 10 seconden.quote:Op zondag 1 september 2013 10:03 schreef nummer_zoveel het volgende:
Ok, ik lees wel dat je de angelsounds niet te vaak moet gebruiken, klopt dat?
Ik! (denk ik...) 7 weken, ienieminiemijlpaalquote:Op zondag 1 september 2013 14:03 schreef GotC het volgende:
Leuk, al die voorstelrondjes
35 weken hier! En Burdie wisselt ook vandaag: 16 weken!Verder ben ik kwijt wie er nog meer wisselt
De via Fok! Angelsounds zijn natuurlijk veel beter!quote:Op zondag 1 september 2013 10:16 schreef Kiwisoep het volgende:
Hee hilzillah niet mijn angelsounds koper wegjagen he! Haha. Heb ik je S enn spam gemist??
Even iets zeggen waardoor ik misschien niet vd angelsounds af kom; ik doe hem weg omdat ik er de kriebels van kreeg. Soms weet je niet waar te zoeken en kun je dus geen hartje vinden en horen. Pas bij een week of 20 lukte het iedere poging. Maar dan ga je het kkndje voelen. Ik denk dat marktplaats niet voor niks ermee vol staat
Maar... voor een klein prijsje ren ik graag voor je met dat ding naar het postkantoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Ach nee..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spewey, lekker ontspannen in bad. Toch al wat voorwerk dus?![]()
quote:Op zondag 1 september 2013 19:31 schreef DJMomo het volgende:
oh, meiden, ik hoor net zulk slecht nieuws...
Wat vreselijkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik las het net al op nu.nl. Ik hoop dat hij het haalt en er zo ongeschonden mogelijk van af komt
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |