quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef Kwisted het volgende:
Ok niet schrikken, maar mijn gevoel klopte toch
Even minder fijn nieuwsKwisted, jammer dat je gevoel klopte. Tot snel weer hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tnxquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:47 schreef GotC het volgende:
[..]
Welkom en nog gefeliciteerdwil je in de OP?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef Kwisted het volgende:
Ok niet schrikken, maar mijn gevoel klopte toch
Even minder fijn nieuwsMisschien omdat je er al stiekem rekening mee hield komt de klap wat minder aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nieuwe ronde nieuwe kansen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 4% gewijzigd door ProjSkippy op 31-08-2013 22:25:04 ]
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:19 schreef ProjSkippy het volgende:
Voorstelrondje!Nog n jonkje!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:39 schreef Linda2205 het volgende:
Spewey, is er bij jou al een datum bekend?
VoorstelrondjeVrijdag a.s. gaan we een datum voor de week erop prikken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
VoorstelrondjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:30 schreef Limone het volgende:
Ik hoop het ook! Het is maar voor eventjes
maar dat niet zo veel meer kunnen lopen vond ik wel even slikken. Dat je gewoon wel minder kán. Nu bukken en tillen ook wat minder goed gaat vind ik dat echt erbij horen. Maar dat niet lopen: man, wat voelde ik me een bejaarde..
Had je in je vorige zwangerschap ook BI?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef _NIKKI_ het volgende:
[..]
In de vorige zwangerschap ben ik niet zwanger geweest, als in, ik heb geen enkel kwaaltje gehad. Daarom sta ik er nu wel een beetje van te kijken dat ik ineens pijntjes heb. Misschien is het logisch omdat het er toch twee zijn en alles sneller groeit, maar ik had het zo vroeg in de zwangerschap nog niet verwacht.
Kwisted, ondanks dat je pas net zwanger was heb je vast toch al een hele voorstelling gemaakt van hoe het zou zijn met twee kindjes. Het is hoe dan ook gewoon k*t en je hoopt het nooit mee te maken. Doe rustig aan en hopelijk mag je je snel opnieuw melden hier.
En voor het voorstelrondje...Leuk, trouwen met 10 jaar samen, dat lijkt ons ook erg leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb regelmatig een soort spierpijn in mn buik, ik neem aan dat dat ook groeien is eigenlijk. Toch?
SPOILER: voorstellenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ J & S
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |