Hahah hier nog een kwijler! vooral bij overdag slapen, eerug he.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:44 schreef _NIKKI_ het volgende:
Is kwijlen ook een zwangerschapskwaaltje? Ik heb vanmiddag een paar uurtjes geslapen en mijn kussen is gewoon doorweekt.Pfoeh ik had het slaapje echt even nodig na mijn eerste werkweek.
Verder heb ik echt ontzettend last van mijn schaambot. Het ding voelt gewoon alsof hij helemaal beurs is en ik snap er niets van, want ik heb geen rare dingen gedaan. Ik heb vanmiddag 4 kilometer gelopen, maar bij elke stap deed het pijn. En nu ik in bed lig doet het ook nog pijn.Klinkt het bekend bij iemand rond deze termijn?
nou zeg dat wel! Ik ben van mezelf toch al zo ongeduldigquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:33 schreef GotC het volgende:
Aw dat zou idd wel heel tof zijnNu nog even geduld..lastig hè?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nog een week of watquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef Purple010 het volgende:
Ik lees over shs die haar kloon overboord gaat gooien en we hebben natuurlijk haar voorgangsters gehad. Aangezien ik alleen in dit subforum actief ben is dat errug verwarrend![]()
![]()
Moet wennen aan de echte users!
je hebt toch positieve testenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:17 schreef Kwisted het volgende:
Nikki ik moest lachen om je kwijlen haha![]()
![]()
Mabawamawhama, Jip en Janneke en Bubbeltje zo lees ik jullie nicks altijd
![]()
voor de schaambeursheid ( voor.. niet op
)
Wáárom krijg ik geen knalpositieve zwangerschapstest?? Mijn NOD was zeker 1 of 2 dagen geleden. Clearblue gaf vanmorgen wel nog gewoon zwanger aan.
AAAARGH onzekerheid.Ik wil een beeebieee!
Geniet ervan met zijn drieën. Laat je lekker verwennen in je kraamtijd.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:13 schreef Cwen het volgende:
Wat een mooie mijlpalen vandaag!(muv Skippy
)
Nikki, hier ook gaan kwijlen ja!
Schaambot klinkt naar, maar is het enige bekkendeel dat mij geen echte pijn heeft bezorgd. Fysio is een heel goed idee! Hopelijk kan hij/zij iets voor je doen!
Wij zijn inmiddels lekker thuis. Na wat misselijkheid van de kleine meid door de pomp, begint de bv nu goed op gang te komen en zijn we allemaal lekker aan elkaar aan het wennen!
Dan verwacht ik wel een heel uitgebreide versie van het voorstellen van je.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:15 schreef Sleehakschoen het volgende:
Oh en voorstelrondje stel ik even uit tot de kast open is
Hoe lang ben je dan zwanger?quote:
ik ben iets te bekend op FOK vrees ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef ferrari_rood het volgende:
[..]
Dan verwacht ik wel een heel uitgebreide versie van het voorstellen van je.
nah nu word ik wel nieuwsgierig of ik je ken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:21 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
ik ben iets te bekend op FOK vrees ik
Bubs, nadat de familie het weet, over een week of twee
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Sleehakschoen het volgende:
[..]
je hebt toch positieve testenKnalpositief als in teststreep even donker als controlestreep heeft niemand 2 dagen na nod
over twee weken zeker
Bij mij is ie nooit helemaal net zo donker geworden. En ik ben nog steeds zwanger, geloof ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.
Maar je hebt wel gelijk hoor! Loslaten en genieten, dat word mn nieuwe motto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
Sorryquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 19:52 schreef Purple010 het volgende:
Ik lees over shs die haar kloon overboord gaat gooien en we hebben natuurlijk haar voorgangsters gehad. Aangezien ik alleen in dit subforum actief ben is dat errug verwarrend![]()
![]()
Moet wennen aan de echte users!
Ik heb na de mvm test niet meer getest. In totaal drie keer incl mvm. Maar had week later al 1e echo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:54 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik had het bij mn eerste zwangerschap wel, vandaar dat ik t nu raar vind. En omdat ik al eerder een mk heb gehad wil ik graag mn hcg zien stijgen ter geruststelling.
Maar je hebt wel gelijk hoor! Loslaten en genieten, dat word mn nieuwe motto
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lotte!
Noah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Edit; getver kwis. Tot volgende maand?
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:42 schreef gateway het volgende:
* gateway mag dan ook officieel hier komen... eind februari 2014Welkom en nog gefeliciteerdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wil je in de OP?
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:34 schreef Kwisted het volgende:
Ok niet schrikken, maar mijn gevoel klopte toch
Even minder fijn nieuwsVertrouw op je gevoel. Wel vreselijk jammer! Hier ook gehad en 2 maanden later was t raak. Zie het als generale waarbij je lichaam zich klaar maakt voor the real dealSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |