Auchquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de mijlpalendag! Ik heb net voor het eerst in m'n leven tabasco in m'n oog gesmeerd en ik raad het niemand aan!
Nog 4 halve dagen jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:32 schreef -Bubseltje- het volgende:
GotC alleen deze week nog werken?
Mawaba ook al in het 3de trimester
Ja dat is een heeeel bijzondere mijlpaal! AAUUUW!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
Ik wil ook graag mee doen met de mijlpalendag! Ik heb net voor het eerst in m'n leven tabasco in m'n oog gesmeerd en ik raad het niemand aan!
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:44 schreef ProjSkippy het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik doe mee, nog 3 hele dagen werken deze week en dan verlof!
Ik nog tot kerst.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:46 schreef Jipster het volgende:
[..]
Ik doe mee, nog 3 hele dagen werken deze week en dan verlof!
En ik zit dan nog een maandje of vier thuis!quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:47 schreef Jipster het volgende:
[..]![]()
Als jij uitgerekend bent, moet ik al weer werken...
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 12:39 schreef Limone het volgende:
[..]
Ojee, ook maar even wachten met vingeren dan..
Kom anders lekker bij ons walvissenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?
M'n oog doet het nog!
--
Spewey, is het een fijn zwembad trouwens bij ons? Ik had er laatst geīnformeerd naar zwangerschapszwemmen, maar begreep dat ze dat niet meer doen ivm te weinig animo.. Zou ik er lekker kunnen walvissen?
Oeh, dat klinkt ook wel verleidelijk! Ik DM je straks wel even.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:45 schreef Burdie het volgende:
[..]
Kom anders lekker bij ons walvissen
Is ook nog eens altijd tijdens ladies night, super gezellig.
Als je het met tabasco doet is een libido wel praktisch, jaquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 15:21 schreef ProjSkippy het volgende:
[..]
Vingeren? Wasda? Heb je daar libido voor nodig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |