Ik heb deze wikkeldekens. Voor die van moeder voor moeders is heel zacht.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 16:52 schreef ymme het volgende:
Ik ben nog op zoek naar een paar leuke bad capes en zachte wikkeldoeken etc.
Iemand?
Super.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:36 schreef danic het volgende:
IK heb misschien wel wat wikkeldoeken voor je. Even kijken of ze niet 'te roze' zijn.
Ik kom er bij je op terug, goed?
DM gedaanquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:02 schreef As1981 het volgende:
[..]
Ik heb deze wikkeldekens. Voor die van moeder voor moeders is heel zacht.
[ link | afbeelding ]
Die van MvM is 1,50, de andere twee 2 euro.
En binnen!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:00 schreef kleinzusje het volgende:
Pakjes zijn hier de deur uit ( alleen belle nog niet, geen adres) Gelukt !
idd, hij stond hem zo mooi! die kleurquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:16 schreef Suikertante het volgende:
Milka dat BESS jasje is fijn he? Ik had hem in de kleinste maatEn hij is reversible!
Je hebt wel hele leuke dingen maar heb net van alles besteld.. *gaat op handen zitten..
Hooi! Wat wil.je hebben voor de gestreepte trui?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef ohnee het volgende:
Aangeboden: jongenstruien maat 104Mijn zoon past helaas zijn truien niet meer.
Doe een bod op een trui of meerdere. Van dit geld koop ik weer nieuwe truien dus doe een leuk bod. Verzenden kan via DHL of tntost.
Tevens een oproepje: mijn zoon baalt dat hij de rode wolventrui van de H&M niet meer past, heeft iemand deze in maat 110 liggen? Dan neem ik deze graag van je over!![]()
Heb oa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje:
http://www.mijnalbum.nl/Album=NYFL7AL4
Ik stuur je een pmquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:00 schreef Linda2205 het volgende:
[..]
Hooi! Wat wil.je hebben voor de gestreepte trui?
Deze ohneequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef ohnee het volgende:
Doe een bod op een trui of meerdere. Van dit geld koop ik weer nieuwe truien dus doe een leuk bod. Verzenden kan via DHL of tntost.
Tevens een oproepje: mijn zoon baalt dat hij de rode wolventrui van de H&M niet meer past, heeft iemand deze in maat 110 liggen? Dan neem ik deze graag van je over!![]()
Heb oa:
[ afbeelding ]
Linkje:
Via eBay: bv. bubbabibs en funky giraffe bibs. Echt keus uit tientallen vrolijke printjes. Vond ze niet zo duur, heb destijds 20 pond betaald voor 10 stuks. Hier helaas nog volop in gebruik, dus kan je er niet tweedehands aan helpen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:29 schreef Poesopstokje het volgende:
Wie heeft er nog kwijlsjaaltjes liggen? Met drukknoopjes, net als deze; http://www.hm.com/nl/product/01827?article=01827-J
De H&M heeft alleen de blauwe/grijze nog, maar die heb ik al. Ben op zoek naar wat meer kleuren en prints.
Ik heb geen ervaring met Ebayquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:31 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Via eBay: bv. bubbabibs en funky giraffe bibs. Echt keus uit tientallen vrolijke printjes. Vond ze niet zo duur, heb destijds 20 pond betaald voor 10 stuks.
Deze twee aanbieders (volgens mij gewoon winkeltjes in de UK) zijn iig betrouwbaar, en leveren snel! En als je via PayPal betaalt, kan t bijna niet mis...quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik heb geen ervaring met EbayIk ga eens kijken. Hou me nog steeds aanbevolen voor de Foksters hier
De cars trui en de gestreepte trui zijn verkochtquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:52 schreef ohnee het volgende:
Heb oa:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Linkje:
Zijn leuke, wat wijdere tuinbroekjes niks voor dr ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 13:48 schreef Sam1993 het volgende:
Voor de kinderbijslag ben ik opzoek naar spijkerbroekjee maat 86/92 voor n meid?
Jawel hoor maarheb alles al behalve spijkerbroekjes. Meestal draagt ze jurken :-) nu word het wat kouder duszijn broeken ook wel fijn. 86 past ook nog wel hoor meestal maar heb maar een klein budget koop het liever een beetje opde groei. Want ze groeit veel te snel.quote:Op dinsdag 3 september 2013 21:53 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Zijn leuke, wat wijdere tuinbroekjes niks voor dr ?
Paar maillotjes en vestjes ?quote:Op dinsdag 3 september 2013 22:46 schreef Sam1993 het volgende:
[..]
Jawel hoor maarheb alles al behalve spijkerbroekjes. Meestal draagt ze jurken :-) nu word het wat kouder duszijn broeken ook wel fijn. 86 past ook nog wel hoor meestal maar heb maar een klein budget koop het liever een beetje opde groei. Want ze groeit veel te snel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |