Oke !quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:23 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Pak hier graag.![]()
Ze bungelt nu tussen de 68 en 74. Meer richting 74.
En je hebt me weer aan het twijfelen.quote:
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 09:27 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
En je hebt me weer aan het twijfelen.![]()
Maar toch maar niet. Dat paarse jurkje mag er voor die paar euro wel bij.![]()
Ik DM je straks even.
quote:Op maandag 26 augustus 2013 19:01 schreef Lamb29 het volgende:
Juud, Susie, Fannetje & Kz jullie bestellingen zijn onderweg!
Kijk eens...quote:
Mooi... Postnl was eens snel!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:58 schreef Juud79 het volgende:
@Lamb29, de spullen zijn binnen! Wat zijn de rompers en het vest nog mooi en dank voor de extra's.
Ik ga je PM-en!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 16:04 schreef Tally het volgende:
Ik wil ze graag hebben. Als je me verteld wat de verzendkosten zijn en je rekeningnummer
Ja, daar hou ik ook rekening mee, vandaar geen stapel nieuwe in die maat a 5 euro per stuk.... maar 86-92 zit echt te strak nu...quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:37 schreef Lamb29 het volgende:
[..]
Mooi... Postnl was eens snel!Rompers zijn hier idd vrij snel in de kast verdwenen ivm overgang naar hemdjes en onderbroekjes
*verkooppraatje... ik heb er nog meer!?Wie wil nog?*
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Kijk eens...
Kiek nou!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 18:11 schreef Cathmar het volgende:
[..]
Kijk eens...
Lief!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
die komen over een tijdje vast ook wel deze kant op![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |