We mogen niks doen totdat dequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef Sethiwe het volgende:
Hillie gefeliciteerd![]()
Toch nog een spontane bevalling. Kom maar bij van de heftige bevalling en geniet van jullie prachtige dochter.
Nikki wat fijn een week zonder bloed, dat er maar vele weken zullen volgen.
Angela wat een heftig nieuws, jeetje kan me voorstellen dat dit impact heeft.
Wat balen dat er nog steeds geen vergunning is, zijn jullie ook nog niet aan het verder bouwen?
Cwen ik hoop dat je ook aan het babyknuffelen bent.
slaapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
slapen?? nee geen idee het is een vervelend kwaaltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
B&J hielp hier niet. sowieso melkproducten niet.
Geef maar toe aan je slaap je lichaam is hard aan het werk.
slaap ze nog even en je hebt je "stomme" echoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat niet
En ik zal me naar bed verplaatsen, hoe meer ik slaap, hoe sneller die stomme echo is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |