Dan rammel ik de mijne er weer bijna uitquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:57 schreef Hilzillah het volgende:
Hillie & Cwen, knetter veel succes vandaag! ben benieuwd naar jullie mensjes!
Hooi Mabawa, zal vanmiddag een kleine Senn spam doen![]()
Succes! Het gaat nu echt gebeuren! Je kindje is er ook klaar voor, want je hebt zelf weeënquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:06 schreef hilliebillie het volgende:
Net gebeld naar de verloskamers en er is een plekje voor me vrij. Dadelijk om 8 uur melden en dan eerst aan de ctg en volgens mij ook een echo. En dan ben ik benieuwd wat het plan van aanpak gaat zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jammer van de reactie van je schoonzus zeg. Tuurlijk mag ze haar eigen verdriet hebben, maar toch vind ik het wel een beetje stom dat ze het dan niet kan opbrengen om je te feliciteren. Misschien komt ze er nog wel op terug.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja ik vond de reacties echt leuk.![]()
klaagpost...
Alleen betreffende schoonzus kon het woordje gefeliciteerd niet uit haar mond/handen krijgen. Reageert ze wel op een andere foto, maar niet op deze. Ondanks dat ze nu zelf een miskraam heeft gehad irriteert het me toch een beetje. Toen ik mijn miskraam had was ik voor de mensen bij wie het wel goed ging gewoon heel blij. Maarja, we zijn niet allemaal hetzelfde. /einde klaagpost
Edit, Kwisted, we hebben al een dochter, dus ze waren al opa en oma. Maar twee geeft wel weer een andere dimensie aan het opa en oma worden natuurlijk.Oh en oma is nu dood, ze is overleden toen L. 7 weken was. Maar ik ben zoooo blij dat ze oma heeft mogen zijn
![]()
overheem gelezen net, dat is een goed begin (ja oke..rugween iets minder, maar tochquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:47 schreef hilliebillie het volgende:
Heb trouwens uit mezelf weeën sinds een uur of 7 helaas wel rugweeendacht daarom eerst dat ik naar het toilet moest, maar het komt en het gaat. Hoop dat ze al iets doen
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:08 schreef Kwisted het volgende:
De kruidvat testen knallen sowieso niet meer zo erg en snel als dat ze ooit dedenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bah rugweeen ik hoop dat ze heel veel doen!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 07:47 schreef hilliebillie het volgende:
Heb trouwens uit mezelf weeën sinds een uur of 7 helaas wel rugweeendacht daarom eerst dat ik naar het toilet moest, maar het komt en het gaat. Hoop dat ze al iets doen
Flauw zeg! Ik snap heel goed dat je verdriet hebt, maar dan kan je toch nog wel blij zijn voor een anderquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:
Ja ik vond de reacties echt leuk.![]()
klaagpost...
Alleen betreffende schoonzus kon het woordje gefeliciteerd niet uit haar mond/handen krijgen. Reageert ze wel op een andere foto, maar niet op deze. Ondanks dat ze nu zelf een miskraam heeft gehad irriteert het me toch een beetje. Toen ik mijn miskraam had was ik voor de mensen bij wie het wel goed ging gewoon heel blij. Maarja, we zijn niet allemaal hetzelfde. /einde klaagpost
Oe dat is inderdaad groot. Bij onze mini op onderdelen p5/p10.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:08 schreef Jipster het volgende:
Realitycheck hier nog maar max een week of 4!baby wordt uiterlijk week 38 gehaald ivm diabetes en insuline. Baby is groot.., boven P97.. Komende week wordt een datum geprikt, en de kans is wel aanwezig het vanzelf eerder begint ivm veel vruchtwater en de druk daarvan op de baarmoeder schijnbaar.
Yep ik zeg ook miniquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |