abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130624099
Heel veel succes Hillie en Cwen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130624172
Heb trouwens uit mezelf weeën sinds een uur of 7 helaas wel rugweeen ;( dacht daarom eerst dat ik naar het toilet moest, maar het komt en het gaat. Hoop dat ze al iets doen :)
pi_130624178
Succes hillie!
En cwen ook vandaag weer succes :)
Baby tijd ;)
pi_130624190
Succes Hillie :*
pi_130624243
Hillie en Cwen heel veel succes vandaag! Het zonnetje schijnt... een mooie dag om een baby op de wereld te zetten! O+
pi_130624271
Zet m op, hillie en Cwen!
pi_130624285
Hillie & Cwen, knetter veel succes vandaag! ben benieuwd naar jullie mensjes! O+

Hooi Mabawa, zal vanmiddag een kleine Senn spam doen ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:00:28 #278
344364 ProjSkippy
Meestal ongevaarlijk.
pi_130624309
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:57 schreef Hilzillah het volgende:
Hillie & Cwen, knetter veel succes vandaag! ben benieuwd naar jullie mensjes! O+

Hooi Mabawa, zal vanmiddag een kleine Senn spam doen ;)
Dan rammel ik de mijne er weer bijna uit :o.

Succes Cwen en Hillie! Babyyyyy!
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:01:49 #279
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130624316
Succes Hillie en Cwen! :*

Nikki, wat een fijne reacties :)

Hilz, kom maar door met de foto's O+ Hoe gaat het met jou? Ohh en is je geboortekaartje geworden zoals je wilde?
pi_130624364
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:06 schreef hilliebillie het volgende:
Net gebeld naar de verloskamers en er is een plekje voor me vrij. Dadelijk om 8 uur melden en dan eerst aan de ctg en volgens mij ook een echo. En dan ben ik benieuwd wat het plan van aanpak gaat zijn.
Succes! Het gaat nu echt gebeuren! Je kindje is er ook klaar voor, want je hebt zelf weeën
Het is een mooie dag om te bevallen!

Hebben we al iets gehoord van Cwen?

Ik wil ook een S.enn spam zien :D

Nikki, leuk dat je het nieuws kon delen met je familie en vrienden. Zijn je ouders al een keer opa en oma geworden of is dit voor het eerst?

Kim geniet van je vakantie samen! Gaan jullie nog iets doen?

Rockabella _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_130624381
Ja ik vond de reacties echt leuk. O+

klaagpost...
Alleen betreffende schoonzus kon het woordje gefeliciteerd niet uit haar mond/handen krijgen. Reageert ze wel op een andere foto, maar niet op deze. Ondanks dat ze nu zelf een miskraam heeft gehad irriteert het me toch een beetje. Toen ik mijn miskraam had was ik voor de mensen bij wie het wel goed ging gewoon heel blij. Maarja, we zijn niet allemaal hetzelfde. /einde klaagpost

Edit, Kwisted, we hebben al een dochter, dus ze waren al opa en oma. Maar twee geeft wel weer een andere dimensie aan het opa en oma worden natuurlijk. ;) Oh en oma is nu dood, ze is overleden toen L. 7 weken was. Maar ik ben zoooo blij dat ze oma heeft mogen zijn O+ :'(

[ Bericht 17% gewijzigd door _NIKKI_ op 30-08-2013 08:17:36 ]
pi_130624401
Sja sommige mensen helaas...

Hillie al stiekem zelf begonnen! Hopelijk heeft t wat effect joh!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 08:19:51 #283
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130624444
Hillie en Cwen suc6 :*

Nikkie zulke mensen -O-
pi_130624574
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:

klaagpost...
Alleen betreffende schoonzus kon het woordje gefeliciteerd niet uit haar mond/handen krijgen. Reageert ze wel op een andere foto, maar niet op deze. Ondanks dat ze nu zelf een miskraam heeft gehad irriteert het me toch een beetje. Toen ik mijn miskraam had was ik voor de mensen bij wie het wel goed ging gewoon heel blij. Maarja, we zijn niet allemaal hetzelfde. /einde klaagpost

Edit, Kwisted, we hebben al een dochter, dus ze waren al opa en oma. Maar twee geeft wel weer een andere dimensie aan het opa en oma worden natuurlijk. ;) Oh en oma is nu dood, ze is overleden toen L. 7 weken was. Maar ik ben zoooo blij dat ze oma heeft mogen zijn O+ :'(
Jammer van de reactie van je schoonzus zeg. Tuurlijk mag ze haar eigen verdriet hebben, maar toch vind ik het wel een beetje stom dat ze het dan niet kan opbrengen om je te feliciteren. Misschien komt ze er nog wel op terug.

:* Mooi dat je moeder toch nog oma is geworden. Maar wel ook heel droevig ;(
pi_130624628
16 augustus babies, het babytopic wacht op jullie! Succes, nog heel eventjes!
pi_130624662
Succes Hillie, rugweeën zijn ruk maar hopelijk doen ze hun werk!
En ook succes voor Cwen, vliezen al geprikt?
Wij hebben het de vorige keer met 11 weken verteld, op de dag van eerste echo. Op m'n werk pas bij 14 weken ofzo, vond het wel lekker om het daar nog een beetje anoniem te houden... Deze keer is echo met ruim 10 weken en als alles goed is vertellen we het dan wel aan een paar mensen denk ik. Maar pas later aan de wat verdere vrienden en bekenden, net wanneer ik mensen zie denk ik.
pi_130624712
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:47 schreef hilliebillie het volgende:
Heb trouwens uit mezelf weeën sinds een uur of 7 helaas wel rugweeen ;( dacht daarom eerst dat ik naar het toilet moest, maar het komt en het gaat. Hoop dat ze al iets doen :)
overheem gelezen net, dat is een goed begin (ja oke..rugween iets minder, maar toch ;))

Nikki jammer van de reactie van schoonzus, maarja..iedereen reageerd anders op hun eigen verdriet he, mischien trekt het nog bij.

ben ook benieuwd naar de foto's hilzz :)

en verder posten jullie gewoon te snel om overal op te reageren..dus geen desinteresse ;)

vandaag 30 wkn! :D
pi_130624823
Hillie, succes!

Hoe is het met Cwen?
pi_130625113
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:08 schreef Kwisted het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kruidvat testen knallen sowieso niet meer zo erg en snel als dat ze ooit deden :)
pi_130625116
Realitycheck hier nog maar max een week of 4! :o baby wordt uiterlijk week 38 gehaald ivm diabetes en insuline. Baby is groot.., boven P97.. Komende week wordt een datum geprikt, en de kans is wel aanwezig het vanzelf eerder begint ivm veel vruchtwater en de druk daarvan op de baarmoeder schijnbaar.
pi_130625119
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 07:47 schreef hilliebillie het volgende:
Bah rugweeen ik hoop dat ze heel veel doen! :% :%
pi_130625233
Go hillie en Cwen!
pi_130625444
Go hilli en cwen!

Nikki, Wat naar dat je schoonzus niet haar best doet ook maar een beetje blij voor je te zijn. Begrijp dat het niet leuk is voor haar maar de wereld draait nou eenmaal door. Vind het altijd heel irritant als mensen alleen maar met hun zelf bezig
zijn.

Ik zag nog een prachtig plaatje van sull haar meisje. Wat een mooi poppetje!

Hillz ben heel benieuwd hoe jouw mannetje er nu uit ziet.

Hier al weer 28 weken zwanger vandaag, wat gaat het toch snel. Hopelijk komt dit weekend de babykamer af. Dan kan ik de meubels gaan schilderen. Gisteren wezen kijken voor gordijnen maar heb het nog niet kunnen vinden
pi_130625545
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 08:11 schreef _NIKKI_ het volgende:

klaagpost...
Flauw zeg! Ik snap heel goed dat je verdriet hebt, maar dan kan je toch nog wel blij zijn voor een ander :N .

Hillie en Cwen, ik blijf de hele dag F5'en!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:45:42 #295
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130625769
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:08 schreef Jipster het volgende:
Realitycheck hier nog maar max een week of 4! :o baby wordt uiterlijk week 38 gehaald ivm diabetes en insuline. Baby is groot.., boven P97.. Komende week wordt een datum geprikt, en de kans is wel aanwezig het vanzelf eerder begint ivm veel vruchtwater en de druk daarvan op de baarmoeder schijnbaar.
Oe dat is inderdaad groot. Bij onze mini op onderdelen p5/p10.
pi_130625851
Dat is dan weer klein Bubs :P
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:49:40 #297
390026 Aisly
A flower a day..
pi_130625877
Succes Hillie en Cwen!

SHS, hier ivm vakantie aan mijn manager verteld met 8wkn en ivm diverse evenementen waar ik bij moet zijn komende tijd ook verteld aan mijn vervangend manager, met 10 wkn.
Achteraf bleek dit dus 5 en 7wkn te zijn, nogal vroeg dus :{ Ach, niets aan te doen, ben blij dat ze het weten iig. Verklaart m'n zombie gedrag ;)
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:51:03 #298
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130625908
Nikki, wat jammer dat ze je niet 'kan' feliciteren. Ik hoop gewoon dat ze er later geen spijt van krijgt.. Gelukkig heb je zo te horen ook een boel lieve mensen om je heen die het je van harte gunnen O+

Kwis, die eerste weken zijn killing! Ze duren zo lang.. Misschien een schrale troost, mijn testen hebben nooit echt geknald en werden héél langzaam donkerder :)

Jip nog maar max 4 weken! :o Spannend joh! Je gaat me (hopelijk) inhalen dus :D

Ik had gisteravond toch wel iets raars (voor mijn doen). Was ineens enorm misselijk, flinke 'druk' van onderen en verder beetje algehele malaise. Constant het gevoel alsof ik elk moment over m'n nek kon gaan. En, Bob was heul stil! Normaal als ik 's avonds op de bank zit gaat hij helemaal los, maar gisteravond totaal niet. Geen idee wat er aan de hand was, maar voel me nu weer normaal :+ Iemand een idee?
  vrijdag 30 augustus 2013 @ 09:51:05 #299
129011 -Bubseltje-
absofuckinglutely!!
pi_130625909
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 09:48 schreef Jipster het volgende:
Dat is dan weer klein Bubs :P
Yep ik zeg ook mini :').

De vk wilde heb ook relativeren met een opmerking van die metingen zeggen niet alles.
Maar waarom meten ze dan??
pi_130625954
Dat is heel klein bubs. Ean was P15/20 en die was al klein.
Nu zei de gyn gisteren ook van we hebben gewoon al 30jaar niks beters dan groei echo's en baarmoeder meten en heel nauwkeurig is het niet.
Ean werd met 32.4 1300 a 1400 gram geschat via de echo. Door de gyn met 34wk op de hand 1400 à 1500 gram ze woog bij 34wk 1710 gram.

Dus als dat nu ook zo is mag ik er 300 gram bij optellen *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')