abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:42:59 #251
286844 Kimpossible
Van lurker tot poster.
pi_130612803
Ik was 10,5wk. Ook in verband met vakanties, maar ik vind het heerlijk om het gewoon openbaar bespreekbaar te hebben.

Over vakantie gesproken: IK HEB VAKANTIE *O*. Ik dacht dat het noooooit meer tijd zou worden, maar yay! Vriendlief moet nog een dagje werken, maar dan zijn we lekker 2 weken samen vrij!
Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
  donderdag 29 augustus 2013 @ 21:54:56 #252
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130613433
Ik heb het mijn leidinggevende bij 7 weken verteld SHS :) Hij was bezig met de planning van dit jaar en waardeerde het enorm dat ik het eerder vertelde.
Rest van het team hoorde het na de eerste echo bij 9w3d.

KP vakantie, wat héérlijk! *O*

Cwen en hill :*
pi_130614349
Ok heb het verteld na de echo bij 8 weken. M'n chef en de gene die het rooster maakt bij ongeveer 6 weken ivm vakantieplanning, vond ik wel zo fair aangezien als de planning gemaakt is iedereen er toch van uit gaat en het lullig is als ze weer moeten herplannen (vind ik zelf tenminste). Bij de eerste ook met die termijnen verteld ivm zelfde uitgerekende periode.
Maar je moet doen wat je zelf en je partner prettig vinden..
pi_130614414
kim geniet van je vakantie.
pi_130614656
Vakantieplanningen zijn niet echt aan de orde hier gelukkig, ik zou het vooral fijn vinden dat ze weten dat ik niet mijn kont tegen de krib gooi, maar gewoon iets beperktere grenzen heb momenteel. Bedankt voor de reacties, geeft me vertrouwen om het eerder te vertellen dan 12-16 weken! O+

Kim, geniet van je vakantie!
pi_130614901
Hier wel iets meer ontsluiting, morgenochtend gaan ze de vliezen breken. Nu eerst maar eens kijken of ik kan slapen - denk het wel, ik slaap beter dan ooit zwanger!

Hillie, ik duim voor je dat ze vannacht komt! Weet ook precies wat je bedoelt, ik wil maar 1 kindje en had het zo graag in bad gedaan!

SHS, hier wel klachten in eerste trimester, maar het zegt idd niets!

Op werk verteld met 13 weken, vond dat zelf het fijnst!

Kim, geniet!
Home is where the O+ is...
pi_130615305
Ik heb het gisteren openbaar gemaakt. Ik kreeg de eerste vragen erover van familie/bekenden, dus ik was er klaar mee. We hadden afgelopen dinsdag nog een mooie echo gehad en ik ben nu dik 11 weken, dus ik vond het wel kunnen en ben blij dat ik niet meer sneaky hoef te doen nu. Ik heb gelijk mijn positiejurk aangetrokken vandaag. :D

Mijn leidinggevende wist het trouwens al op de dag dat ik positief testte, dat was met 3w5d. Maar ze wist van het hele traject natuurlijk, dus ik heb het haar gelijk verteld, leek me wel zo fair.

Kim geniet van de vakantie. Even lekker bijtanken, ben je vast wel aan toe.

Cwen en Hillie heel veel succes vannacht en morgen. :*
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:36:34 #258
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_130615660
Slaap lekker Cwen :*

Nikki, hoe reageerden mensen op het tweelingnieuws? O+
pi_130616018
Cwen en Hillie, heel veel kracht voor morgen! :%

Skips, goed om te horen dat het goed met ze gaat. :W Hoooi Hilz!

Verder zag ik het schatje van Sull voorbij komen O+
pi_130616175
Ik heb het op het werk ongeveer met 10 weken verteld. Ik werd gek van mijn eigen geheimzinnige gedoe en dat ik constant op mijn woorden moest letten. Onze ouders, zusjes en beste vrienden wisten het na 8 weken, na de eerste echo waarbij we het hartje gezien hadden. Pas toen geloofde ik echt dat ik echt zwanger was :)
Zwanger!
pi_130616499
Herkenbaar lelie! Zo voelde t voor mij ook. En met dezelfde termijnen verteld vorige keer.

Ik ben avondmisselijk!! Woehoe! Haha gisteren klaagde ik nog dat ik t miste. Nu is t er weer. Ik heb er weinig last van, maar t geeft veel bevestiging.

Nu eerst even bijlezen. Ik ben pas net thuis van mn werk.
  donderdag 29 augustus 2013 @ 22:52:01 #262
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_130616568
*O* Woohoo yay misselijk! *O*

:D
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_130616861
SHS, ik heb het met een week of zeven verteld omdat ik 's ochtends zo misselijk was en m'n directe collega's wel moesten weten wat er aan de hand was. Na een week of tien was ik niet meer misselijk en heb ook tot nu toe geen klachten meer.

Kim, geniet van de vakantie, die van mij zit er na dit weekend helaas weer op :(. Rust lekker uit!

Hillie en Cwen, ik duim voor jullie!
Love, it will not betray, dismay or enslave you
It will set you free
pi_130620029
Wat gaat het hier snel! Een paar uur niet kijken en ik ben de draad weer kwijt
pi_130623802
Wen er maar aan Trebo! En nog welkom. :)

Gotc, we hebben eigenlijk alleen maar leuke reacties gehad. En heel veel mensen die zeiden: "ohh, jij bent zo nuchter, het gaat allemaal goedkomen" Fijn om van anderen te horen dat die er ook vertrouwen in hebben dat man en ik er gewoon wel komen samen. O+
pi_130623905
Cwen en hillie hopelijk vandaag de baby's!
Sjakie ♥ 10-7-10
Japie ♥ 4-2-14
pi_130623912
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2013 06:28 schreef _NIKKI_ het volgende:
Wen er maar aan Trebo! En nog welkom. :)

Thnx! :)
pi_130623938
Net gebeld naar de verloskamers en er is een plekje voor me vrij. Dadelijk om 8 uur melden en dan eerst aan de ctg en volgens mij ook een echo. En dan ben ik benieuwd wat het plan van aanpak gaat zijn.
pi_130623976
Hillie succes.
cwen hoe is het?
pi_130623982
Succes Hillie en Cwen!! :%
pi_130624099
Heel veel succes Hillie en Cwen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_130624172
Heb trouwens uit mezelf weeën sinds een uur of 7 helaas wel rugweeen ;( dacht daarom eerst dat ik naar het toilet moest, maar het komt en het gaat. Hoop dat ze al iets doen :)
pi_130624178
Succes hillie!
En cwen ook vandaag weer succes :)
Baby tijd ;)
pi_130624190
Succes Hillie :*
pi_130624243
Hillie en Cwen heel veel succes vandaag! Het zonnetje schijnt... een mooie dag om een baby op de wereld te zetten! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')