Is bob niet gedraaid?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 09:51 schreef GotC het volgende:
Ik had gisteravond toch wel iets raars (voor mijn doen). Was ineens enorm misselijk, flinke 'druk' van onderen en verder beetje algehele malaise. Constant het gevoel alsof ik elk moment over m'n nek kon gaan. En, Bob was heul stil! Normaal als ik 's avonds op de bank zit gaat hij helemaal los, maar gisteravond totaal niet. Geen idee wat er aan de hand was, maar voel me nu weer normaalIemand een idee?
Was kleuter wel voldragen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:25 schreef Spewey het volgende:
Volgens mij is Bob goed gaan liggen gisteravond, het klinkt wel zoals wat ik voelde toen Piño uit z'n stuitligging draaide.
Ow Hillie, toch nog zelf begonnen, maar rugweeën zijn evil!![]()
Hoe is het met Cwen, vliezen gebroken?
Jipster ook al een babysaurus, die van mij wordt nu op 3500/3600 gram geschat, eek!
Dat was het geboortegewicht van kleuter, ben dus erg blij dat het over ong. 1.5 week
klaar is, ik voel gewoon het hoofdje al staan![]()
Vanochtend is de insuline weer opgehoogd
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:30 schreef GotC het volgende:
Hmm, dat zou nog best kunnen Bla en Spewey! Voel 'm nu wat lastig, maar ga wel even op het getrap letten
BabysaurusIk moest hardop lachen hier op m'n werk om dat woord
![]()
Al had ik uiteraard liever gezien dat we geen sugarmommy's hadden
3504 nu dus.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:10 schreef flowerbox het volgende:
Ohoh, krijg ik dan een megababysaurus straks?
Kind 1 was 3480 gram en kind2 was 3492 gram.
Oh ja dat had ikzelf natuurlijk ook kunnen bedenkenquote:
Lekker aan de babywas+strijk begonnen?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:25 schreef DJMomo het volgende:
Hydros kun je toch beter niet strijken? Dan nemen ze toch minder water op?
Fijn, dat zijn toch al 2 mensen die zich ook zo voelden bij het draaienquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:28 schreef Kleurdoos het volgende:
Bij mij voelde t ook zo toen Lex draaide!
Perfect! ze heeft al een ritme, groeit goed en is dol op melkquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:30 schreef GotC het volgende:
[..]
Fijn, dat zijn toch al 2 mensen die zich ook zo voelden bij het draaienDat zou wel goed nieuws zijn!
Hoe gaat 't met je verse kuikentje KD?
Mijn oudste was 4140gr en echt zo erg veel makkelijker dan die van 3445grquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:25 schreef Spewey het volgende:
Jipster ook al een babysaurus, die van mij wordt nu op 3500/3600 gram geschat, eek!
Dat was het geboortegewicht van kleuter, ben dus erg blij dat het over ong. 1.5 week
klaar is, ik voel gewoon het hoofdje al staan
ja 26 weken vandaagquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:12 schreef Sethiwe het volgende:
Cwen heel veel succes vandaag, is het gelukt met het doorprikken van de vliezen?
Hillie gaat het dan toch nog spontaan beginnen, sterkte met de rugweeën en ik hoop dat ze effect hebben!
GotC ik herken het niet, maar klinkt niet echt prettig.
Kwisted het is zo'n onzekere tijd die eerste 12 weken, maar de avondmisselijkheid is dan wel een positief teken. Grappig he, dat je daar dan weer zo blij mee kan zijn.
Angelatje 26 weken mijlpaal vandaag!! Hoe gaat het met de aanvraag voor het dak?
Linda wat mooi zo die tweeling echo, echt bijzonder.
Ik zag nog een paar hele mooie babyfoto's voorbij komenen ik las dat hillzillah ook een babyspam gaat doen
![]()
Verder volgens mij weer een heleboel vergeten, voor iedereen die het nodig heeft![]()
Ik ga zo de babydozen ophalen en volgende week gaan ze het kamertje verven en behangen. Ben wel heel benieuwd hoe het kamertje er dan uitziet!
Zou voor mij wat vroeg zijn. Daarbij is de babykamer nog steeds bewoond hier. Maar spewey zei dat ze hydrofiel ging strijkenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 11:26 schreef GotC het volgende:
[..]
Lekker aan de babywas+strijk begonnen?
Ah, ik dacht alquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:39 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Zou voor mij wat vroeg zijn. Daarbij is de babykamer nog steeds bewoond hier. Maar spewey zei dat ze hydrofiel ging strijken
Ja nog heel evenquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:37 schreef Elmo76 het volgende:
Spewey nog even!![]()
Op hoeveel wordt je mannetje nu geschat? !
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 10:31 schreef ferrari_rood het volgende:
2e kindjes zijn vaak zwaarder maar 5kilo is toch ook wel veel.
Ja.. Ik heb er ook zo door zitten stressen en ze zijn anders sinds een paar maanden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 12:55 schreef Kwisted het volgende:
Pvoess, is dat zo van die kruidvat testen?
Ja ik vind het duidelijk te merken ook.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Hydrofielen schijnen minder goed te drogen als je ze hebt gestreken, misschien helpt het om dat te weten?
Misschien dat het tzt in de praktijk wel helpt, voor nu nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:03 schreef Suikertante het volgende:
Hydrofielen schijnen minder goed te drogen als je ze hebt gestreken, misschien helpt het om dat te weten?
Ik rol ze op als ze uit de was komen. En dan liggen ze in een mandje in de commode. Ziet er leuk uit en is héél praktisch voor mama.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:02 schreef Burdie het volgende:
Ik kan echt niet tegen ongestreken hydrofielen...
Hee, dat heb ik ook!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:21 schreef Kwisted het volgende:
[..]
Ik rol ze op als ze uit de was komen. En dan liggen ze in een mandje in de commode. Ziet er leuk uit en is héél praktisch voor mama.
ik strijk niks![]()
Wat is er dan?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 13:05 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ja.. Ik heb er ook zo door zitten stressen en ze zijn anders sinds een paar maanden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |