Gefeliciteerd met je mooie dochter Hillie!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 15:18 schreef hilliebillie het volgende:
Ons meisje is geboren! Vanmorgen om 10.55 ze heet Eline en ze doet het goed!
3995 gram.
Een korte maar hevige bevallig! Later meer. Hier vast even een foto'tje.. Later ook meer
[ afbeelding ]
Cwen hoop dat jij je kindje ondertussen ook lekker aan het knuffelen bent!
We mogen niks doen totdat dequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:55 schreef Sethiwe het volgende:
Hillie gefeliciteerd![]()
Toch nog een spontane bevalling. Kom maar bij van de heftige bevalling en geniet van jullie prachtige dochter.
Nikki wat fijn een week zonder bloed, dat er maar vele weken zullen volgen.
Angela wat een heftig nieuws, jeetje kan me voorstellen dat dit impact heeft.
Wat balen dat er nog steeds geen vergunning is, zijn jullie ook nog niet aan het verder bouwen?
Cwen ik hoop dat je ook aan het babyknuffelen bent.
slaapquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
slapen?? nee geen idee het is een vervelend kwaaltje.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:50 schreef Mevr_Mus het volgende:
Ontdekking van de dag: ijs helpt tegen misselijkheidNu nog iets dat tegen vermoeidheid werkt
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat nietquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef ferrari_rood het volgende:
B&J hielp hier niet. sowieso melkproducten niet.
Geef maar toe aan je slaap je lichaam is hard aan het werk.
slaap ze nog even en je hebt je "stomme" echoquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:12 schreef Mevr_Mus het volgende:
[..]
Zuivel doet het hier wel goed, al wisselde in mijn vorige zwangerschap per week wat goed viel en wat niet
En ik zal me naar bed verplaatsen, hoe meer ik slaap, hoe sneller die stomme echo is
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:16 schreef Cwen het volgende:
Hillie, we hebben een datumtweeling!
Vandaag is onze E.linor geboren! Rest volgt!
ik moet nog zes dagen. En inderdaad zoveel behoefte aan bevestiging! En dat ik deze stomme kloon overboord kan gooien en gewoon mezelf kan zijn en echt mee kan praten en en en ...quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:57 schreef Mevr_Mus het volgende:
Perenijs en B&J voldoet ook![]()
En slaap.... Vanmiddag 4 uur (!) met peuter meegeslapen nu lig ik weer als een dooie mus op de bank![]()
Nog 13 dagen niemandsland tot echo, wel klachten, maar weinig zekerheid.voor de andere dames die in deze zelfde onzekere tijd zitten!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef Sleehakschoen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef angelatje het volgende:
[..]
We mogen niks doen totdat de
Vergunning er is...ook niet slopen want daar hebben we een sloopvergunning voor nodig...dus we moeten wachten helaas....en wachten duurt lang
Ze lieten me echt heel erg m'n eigen ding doen, dus het ging heel goed tot de gyn erbij kwam. Pomp resulteerde in paniek, maar ook de babyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.
Cwen van harte gefeliciteerd met jullie dochter![]()
![]()
Klinkt wel heftig die eind fase van de bevalling. Maar nu lekker genieten van E.
Is het je meegevallen in het ziekenhuis of heb je nog last gehad van je "angst" voor ziekenhuizen?
En exact dat!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Nét geen naamtweeling, trouwens. Wat grappig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |