oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:15 schreef angelatje het volgende:
[..]
We mogen niks doen totdat de
Vergunning er is...ook niet slopen want daar hebben we een sloopvergunning voor nodig...dus we moeten wachten helaas....en wachten duurt lang
Ze lieten me echt heel erg m'n eigen ding doen, dus het ging heel goed tot de gyn erbij kwam. Pomp resulteerde in paniek, maar ook de babyquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:05 schreef Sethiwe het volgende:
[..]
oh ik had in mijn hoofd dat het hele dak er al af was. Maar het is dus echt wachten op de vergunning en dan hopen dat het opschiet en het zo ruim mogelijk voor de winter/ bevalling klaar is.
Cwen van harte gefeliciteerd met jullie dochter![]()
![]()
Klinkt wel heftig die eind fase van de bevalling. Maar nu lekker genieten van E.
Is het je meegevallen in het ziekenhuis of heb je nog last gehad van je "angst" voor ziekenhuizen?
En exact dat!quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:20 schreef miss_dynastie het volgende:
Nét geen naamtweeling, trouwens. Wat grappig!
Wel rust nemen he, veel liggen! Dan kan het goed herstellen (en je verdient hetquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 02:32 schreef Cwen het volgende:
[..]
Ze lieten me echt heel erg m'n eigen ding doen, dus het ging heel goed tot de gyn erbij kwam. Pomp resulteerde in paniek, maar ook de baby.
Heftig was alleen het einde, heb dankzij de HypnoBirthing tussen 3 en 9 cm de weeën weggeademd of gedoezeld. Moet wel toegeven dat ik nu helemaal beurs ben en continue pijn heb van onder - en m'n bekken. Maar goed, dat trekt allemaal wel weer bij!
Om het nog erger te maken, de placenta was ook ruim van omvang en er waren nog ruim voldoende liters vruchtwater aanwezig. Iedereen vroeg zich af waar ik dat verstopt had, ikzelf ook! Blijkbaar erg naar binnen gedragenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 08:03 schreef Limone het volgende:
Whut?! Waar heeft die 4,5 kilo dan gezeten? Niet in dat bescheiden buikje lijkt mij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |