Eurosport deed gewoon iets met de kritiek die overal op internet te lezen isquote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:12 schreef suus21 het volgende:
Ik vind er ook weinig aan. Zheng vs williams was leuk alleen jammer dat eurosport daar tien minuten van laat zien en net bij de ontknoping overschakelt
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:00 schreef suus21 het volgende:
Die eeuwige wta wedstrijden die worden uitgezondenzz
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:15 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Haas en Hewitt wil ik wel even zien morgen.
Vind.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef moonwalker27 het volgende:
Federer staat met veel vertrouwen te spelen vindt ik.
Ja, nul komma nul tegenstand.quote:Heel verschil met paar weken terug.
Of is die berlocq een ideale opponent?
Isner speelt tegen Monfils.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Isner-Hewitt lijkt me op zichzelf nog wel aardig maar vind ik te laat. Ga je Haas dan via een stream volgen?
Ja, ik zie het nu ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:22 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Isner speelt tegen Monfils.
Hewitt tegen Del Potro![]()
Zal vast wel lukken. Zou die Eurosport Player wel willen hebben maar geen zin om overal voor te betalen.quote:Ja, ik hoop een stream te vinden van Haas.
Bedankd voor de correctie ;-)quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Vind.
[..]
Ja, nul komma nul tegenstand.
Bedankt.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:27 schreef moonwalker27 het volgende:
[..]
Bedankd voor de correctie ;-)
Nee.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:28 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Ik neem aan dat ze Wozniacki niet eerder dan de planning de baan op zullen sturen?
Ik heb hem sinds kort, wel erg handig want je hoeft niet op je thuis netwerk te zitten... Ja helaas kost tegenwoordig alles geld ...quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:24 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zie het nu ook.
[..]
Zal vast wel lukken. Zou die Eurosport Player wel willen hebben maar geen zin om overal voor te betalen.
Nja, je kunt geloof ik ook voor een maand lid worden voor 5,90 euro? Dat gaan dan nog.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb hem sinds kort, wel erg handig want je hoeft niet op je thuis netwerk te zitten... Ja helaas kost tegenwoordig alles geld ...
Ja of per maand betalen of per jaar voor 3.40 per maand of zoquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, je kunt geloof ik ook voor een maand lid worden voor 5,90 euro? Dat gaan dan nog.
Sinds Wimbledon ga ik er niet meer automatisch vanuit dat die QF er ook zal komen. Het zou wel geweldig zijn, aangezien ze nog nooit tegenover elkaar stonden in NY (hoor ik net, nooit over nagedachtquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
Federer grapt dat hij niet wist dat Nadal in zijn kwart ziet.![]()
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja of per maand betalen of per jaar voor 3.40 per maand of zo
Nee, ik ga er ook niet meer automatisch van uit. Er waren jaren dat je er bij wijze van spreken automatisch van uit kon gaan dat ze beiden de finale haalden.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:33 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Sinds Wimbledon ga ik er niet meer automatisch vanuit dat die QF er ook zal komen.
Nee, maar dat is iets wat al vele jaren schittert door afwezigheid.quote:Het zou wel geweldig zijn, aangezien ze nog nooit tegenover elkaar stonden in NY (hoor ik net, nooit over nagedacht).
Het werkt in elk geval perfectquote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.
Je kan het betalen en daarna met één muisklik stopzetten, dan hou je het nog een maand en krijg je verder geen afschrijvingen meer.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 22:42 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, ik zag het, maar ik heb een hekel aan vaste lasten.
7-6 voor Wozniakquote:Op donderdag 29 augustus 2013 23:12 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Een ware nagelbijter tussen Wozniak en Azarenka. Hier blijf je voor wakker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Beste Eurosport,
Bijzonder bedankt voor het geheel uitzenden van Wozniak - Azarenka. Het was, zoals verwacht, razendspannend en ik heb dan ook genoten van de spanning.
Met vriendelijke groet,
heywoodu
Rampras is een echte dubbelspeler ja..kan er normaliter ook vrij weinig van in de single, al liggen die snelle banen hem wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef HulkHeld het volgende:
Opnieuw een break voor Ram 4-3. Klopt het dat deze speler meer een dubbelspeler is normaal gesproken?
Verloor nog een set van Fabian van der Lans in R'damquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rampras is een echte dubbelspeler ja..kan er normaliter ook vrij weinig van in de single, al liggen die snelle banen hem wel.
Maar uiteindelijk brak hij hem wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Verloor nog een set van Fabian van der Lans in R'dam
Ik hoop niet dat ik mijn lans ooit breekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk brak hij hem wel.
En wat absurd slecht! Je ziet het aankomen, maar dat neemt niet weg dat het niveau van Nole echt om te huilen is de laatste tijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Wat onthutsend voorspelbaar is dit.
Wat is een ba-lans?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef rhubarb het volgende:
Ram dus met een positieve ba-lans tegen Fabian.
Ja, het is echt een drama. Ik heb nooit helemaal begrepen wat het nut is van dit soort partijen. Je weet van tevoren de uitslag al en eigenlijk ook dat het straight sets wordt - je weet alleen de setstanden nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
En wat absurd slecht! Je ziet het aankomen, maar dat neemt niet weg dat het niveau van Nole echt om te huilen is de laatste tijd..
Ze zouden na zo'n eerste set gewoon naar een andere baan moeten gaan. Zo van 'Nou dames en heren, we weten allemaal dat Djokovic er nu even twee sets lang zwaar overheen gaat en dat willen we u besparen en daarom schakelen we nu over' etc..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
En gelijk de break. Next please..
Doet me denken aan het commentaar van Alonso afgelopen vrijdag over mogelijke regen later in het weekend. 'Ik ben er nog niet uit. Regen kan gunstig voor ons zijn. Maar ook ongunstig'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft er ook kijk op: "Becker challenget de call. Da's slim, want er zat veel topspin aan de bal, dus hij heeft misschien wel een stukje van de lijn meegepakt. Of juist niet natuurlijk."
De onzekerheid is groter dus de kans dat je challenge goed is is ook groter. Snap je nu wel wat ze bedoelt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft er ook kijk op: "Becker challenget de call. Da's slim, want er zat veel topspin aan de bal, dus hij heeft misschien wel een stukje van de lijn meegepakt. Of juist niet natuurlijk."
geen Federer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, het is echt een drama. Ik heb nooit helemaal begrepen wat het nut is van dit soort partijen. Je weet van tevoren de uitslag al en eigenlijk ook dat het straight sets wordt - je weet alleen de setstanden nog niet.
Ik hoop trouwens dat Nadal Djokovic echt sloopt als ze in de finale tegen elkaar moeten.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het commentaar van Alonso afgelopen vrijdag over mogelijke regen later in het weekend. 'Ik ben er nog niet uit. Regen kan gunstig voor ons zijn. Maar ook ongunstig'.
Nee, want ik zie niet in hoe veel topsin maakt dat hij net in of net niet in valt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
De onzekerheid is groter dus de kans dat je challenge goed is is ook groter. Snap je nu wel wat ze bedoelt?
Ja, maar daar hou ik niet echt serieus rekening mee. Het liefst zou ik willen dat Federer Djokovic in de finale wegvaagt.quote:
Een heuse Jomanda in ons midden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan het niet 'bewijzen' maar ik had na set 1 het vermoeden dat het 6-2 6-2 zou worden.
Hihi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Een heuse Jomanda in ons midden.
Dat is ZO een dom wijfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
oooooooooooohquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar daar hou ik niet echt serieus rekening mee. Het liefst zou ik willen dat Federer Djokovic in de finale wegvaagt.
Als Dodig speelt zoals hij tegen Verdasco speelde gaat hij er inderdaad kansloos vanaf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Nadal-Dodig niet voor 19.00 uur NL tijd op Arthur Ashe. Hun H2H is 1-1. Dodig won de laatste partij, in 2011 in Montreal, met 7-6 in de derde. Maar goed, ik denk dat Nadal met iets van 6-3 6-2 6-1 wint.
Schiet nog niet echt op: 5-5.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef Gruisman het volgende:
Mayer staat wel lekker te spelen. Murray wint toch wel in 3 sets maar toch.
Voorspelbaarquote:
terechte winnaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:25 schreef Rosario het volgende:
Multimegajinx!!!
GSM Rusty![]()
6-4 5-7 3-6 7-6 6-1
Welterusten
Allemaal nostalgisch geneuzel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
Dat waren nog eens wedstrijden waar je voor opbleef. Met alle respect voor sommige spelers van nu (of speelsters) ik vind het om een enkele na allemaal eenheidsworsten.
Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:10 schreef JAM het volgende:
Staat er voor vanavond nog iets leuks op het programma?
Inderdaad, jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dit punt had ik nog helemaal niet gezien:
Zo jammer dat Federer het vrijwel nooit lijkt te kunnen opbrengen om zijn tegenstander eens te complimenteren met een mooie bal.
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Allemaal nostalgisch geneuzel.
Opblijven voor misschien wel de laatste avondpartij in Arthur Ashe van Rusty is net zo leuk.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.
[..]
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.
[..]
Ze hebben ook een keer 6–4, 3–6, 7–6(11–9), 6–4 gespeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Voor Djokovic-Nadal blijf ik wel wakker hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
U.S.Open.. wat mis ik toch de tijd dat daar in de snikhete avond terwijl er een geluid van een overvliegend vliegtuig te horen was ene Jimmy Connors land's eer verdedigde tegen ene Bjorn Borg die trouwens nooit de U.S. Open wist te winnen.
Dat waren nog eens wedstrijden waar je voor opbleef. Met alle respect voor sommige spelers van nu (of speelsters) ik vind het om een enkele na allemaal eenheidsworsten.
Hier nog een. En voor Federer-Nadal ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor Djokovic-Nadal blijf ik wel wakker hoor
Halep is al enige tijd sterk bezig, dus dat vind ik geeneens zo verrassend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:20 schreef nightcowboy het volgende:
Halep - Kirilenko 6-1 6-0
Riske - Kvitova 6-3 6-0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijk mens die Azarenka.
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.quote:
Sowieso iemand die met Redfoo datequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.
cornet is wel een leuke speelsterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nuttige challenge van Cornet. Ze staat erbij hoe een lob vol op de lijn landt en gaat de call dan challengen.
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cornet is wel een leuke speelster
Inderdaad, terwijl Azarenka iets te veel neus heeft imhoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
een puntige neusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
Ach, ik heb geen zin in zo'n neuzendiscussie. Vind dat altijd van dat geneuzel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:46 schreef editoor het volgende:
[..]
Inderdaad, terwijl Azarenka iets te veel neus heeft imho
Hmm...quote:
Ja, inderdaad.quote:
jij begon eroverquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:49 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ach, ik heb geen zin in zo'n neuzendiscussie. Vind dat altijd van dat geneuzel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
livescorehunter of sportlemon al geprobeerd?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
Sorry als het al tig keer gevraagd is maar heeft iemand ene live stream Nadal-Dodig? Heb geen sopcast, zit op zo'n tabletgeval
http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.htmlquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:35 schreef opgebaarde het volgende:
Sorry als het al tig keer gevraagd is maar heeft iemand ene live stream Nadal-Dodig? Heb geen sopcast, zit op zo'n tabletgeval
Hmm, da's wel lastig. Weinig mensen beheersen die taal.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:36 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
http://www.streamhunter.eu/tennis-live-streaming-video.html
het is wel in engels
Hij heeft gelijk hoor.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 21:41 schreef Federer-fan het volgende:
Jack Sock is een van de grootste talenten op de ATP Tour, volgens John van Lottum.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zal wel woensdagavond 1.00 worden dan lijkt me.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:20 schreef Federer-fan het volgende:
GSM Nadal: 6-4 6-3 6-3.
Nadal nu tegen Isner of Kohlschreiber. En als hij wint en Federer wint van Manarino en - neem ik aan - Robredo - moeten Federer en Nadal tegen elkaar.
Ja, denk het ook. Ik vind het positief dat er dan voor hen twee dagen zitten tussen de kwartfinale en de halve finale en dan een dag tussen de halve finale en de finale.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:26 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Zal wel woensdagavond 1.00 worden dan lijkt me.
jammer dat laura had verloren gisterenquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 22:29 schreef Federer-fan het volgende:
Leuke persconferentie van McHale op usopen.org. Ze is echt leuk.![]()
Ja, dat ook, maar ik vind McHale geloof ik nog leuker dan Robson (het zijn met Urzula Radwanska en Kirilenko de enige speelsters van de WTA Tour.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:08 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
jammer dat laura had verloren gisteren
Er zijn wel meer speelsters volgens mij.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:18 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, dat ook, maar ik vind McHale geloof ik nog leuker dan Robson (het zijn met Urzula Radwanska en Kirilenko de enige speelsters van de WTA Tour.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn wel meer speelsters volgens mij.
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn wel meer speelsters volgens mij.
Ja, mee eens. Ik neem aan dat het een avondpartij zou zijn geworden en dan zou het best 40-60 kunnen zijn geweest qua kansen (40% kans voor Isner dus).quote:Op zondag 1 september 2013 00:12 schreef Marcoss het volgende:
Jammer, Nadal maakt waarschijnlijk gehakt van Kohlschreiber, een goede Isner had wel een kansje..
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.quote:Op zondag 1 september 2013 05:53 schreef Norrage het volgende:
Fedje sterk hoor. Maar gaat er toch wel af tegen rafa
Ja, is wel balen. Maar hopelijk gelooft hij erin.quote:Op zondag 1 september 2013 09:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.
Het is alsof de toernooi-organisatie het er om doet...quote:Op zondag 1 september 2013 09:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.
Inderdaad, al is het in best-of-five nog lastiger natuurlijk. Maar Federer heeft ons vaker verbaasd (alleen niet zo vaak tegen Nadal...)quote:Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is alsof de toernooi-organisatie het er om doet...
Ach, wie weet. Fedje deed het een stuk beter dan ik verwachtte in Cincy. Hoop doet leven.
Wie verbaast ons wel tegen Nadal?quote:Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, al is het in best-of-five nog lastiger natuurlijk. Maar Federer heeft ons vaker verbaasd (alleen niet zo vaak tegen Nadal...)
Da's lang geleden alweer. En ook toen was het met heel veel moeite.quote:Op zondag 1 september 2013 13:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar laten we even eerlijk zijn, de laatste keer dat Federer Nadal verslagen heeft in een best-of-5 is WImbledon 2007
Zodra zijn schorsing erop zit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Söderling, gaan we die ooit nog terug zien?
Is die Nestor niet al 40 ofzo?quote:Op zondag 1 september 2013 18:35 schreef Rosario het volgende:
Megajinx.. Nestor wordt voor het eerst gebroken, meteen in de game daarna.
Topsport hoor.. dat dubbelen.quote:Op zondag 1 september 2013 18:51 schreef Rosario het volgende:
[..]
Ja..
En hij levert met twee breaks en een Rooowbin de set in.
Nou, inderdaad. En dan te bedenken dat any gelegenheidscombinatie van toppers volgens mij beter is dan de Bryans.quote:
Dat durf ik niet te zeggen (Nadal-Djokovic verloren van Raonic Popisil). Maar het is toch apart dat een speler op 41 jarige leeftijd zonder al te veel moeite nog steeds bij de toppers kan behoren..quote:Op zondag 1 september 2013 19:03 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nou, inderdaad. En dan te bedenken dat any gelegenheidscombinatie van toppers volgens mij beter is dan de Bryans.
Nja, ik bedoel bijvoorbeeld die OS-dubbelfinale en ik dacht ook een keer dat Djokovic en Nadal van dubbeltoppers wonnen. Het punt is meer dat je zou zeggen dat ze weinig kans zouden moeten maken tegen spelers die zich volledig toeleggen op het dubbel.quote:Op zondag 1 september 2013 19:06 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Dat lijkt me niet.
Djokovic en Ferrer zijn matige dubbelspelers. Twee van Nadal-Federer-Murray-(Tsonga-Berdych) zouden beter zijn als ze zich erop toe zouden leggen, maar niet als gelegensheidlocatie.
Dat is waar. Een Verdasco staat bijvoorbeeld gewoon in de top 10 van dubbelaars zonder dat zijn single daar heel erg onder aan het lijden is.Het trieste van allemaal was nog dat een gelegenheids duo als Haase en Sijsling gewoon de finale van de AO halenquote:Op zondag 1 september 2013 19:07 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nja, ik bedoel bijvoorbeeld die OS-dubbelfinale en ik dacht ook een keer dat Djokovic en Nadal van dubbeltoppers wonnen. Het punt is meer dat je zou zeggen dat ze weinig kans zouden moeten maken tegen spelers die zich volledig toeleggen op het dubbel.
Ja, precies.quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is waar. Een Verdasco staat bijvoorbeeld gewoon in de top 10 van dubbelaars zonder dat zijn single daar heel erg onder aan het lijden is.Het trieste van allemaal was nog dat een gelegenheids duo als Haase en Sijsling gewoon de finale van de AO halen
Bij de mix kun je helemaal tot je vijftigste bij de top behoren.quote:Op zondag 1 september 2013 19:05 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat durf ik niet te zeggen (Nadal-Djokovic verloren van Raonic Popisil). Maar het is toch apart dat een speler op 41 jarige leeftijd zonder al te veel moeite nog steeds bij de toppers kan behoren..
Nu is Haase ook een exceptioneel talent natuurlijk, dat verklaart de dubbelfinale op de AOquote:Op zondag 1 september 2013 19:14 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal heeft af en toe leuke resultaten. Djokovic heeft nauwelijks iets gedaan in de dubbel.
Tennis is tennis, met een bal en een racket. Dubbelspecialisten oefenen meer op volleys, en service en return hebben wat meer nadruk dan rallyslagen. Daarnaast zijn de tactieken er iets meer ingeslepen en hebben ze meer tijd om een dynamiek met hun partner te ontwikkelingen. Maar uiteindelijk, als het erop aankomt, is de normale top 10 (of top 50) het beste in een bal met een racket slaan en dat compenseert een hoop. Zeker in een high variance spel als dubbel.
Maar die verliezen daarna weer rustig in een eerste ronde. Dus dat ze de finale in Australië haalde, zegt niet perse iets over het niveau in net dubbelspel. Sowieso gaat het in het dubbelspel veel meer om een paar punten/momenten, meer dan in de singel.quote:Op zondag 1 september 2013 19:11 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Dat is waar. Een Verdasco staat bijvoorbeeld gewoon in de top 10 van dubbelaars zonder dat zijn single daar heel erg onder aan het lijden is.Het trieste van allemaal was nog dat een gelegenheids duo als Haase en Sijsling gewoon de finale van de AO halen
Ach, als je Kitzbuhel in de single wint, is een dubbelfinale in een mindere slam eigenlijk niets minder dan logisch.quote:Op zondag 1 september 2013 19:16 schreef franklop het volgende:
[..]
Nu is Haase ook een exceptioneel talent natuurlijk, dat verklaart de dubbelfinale op de AO
Murray - Mayer is veel leuker joh!quote:Op zondag 1 september 2013 19:54 schreef Gruisman het volgende:
Wawa Baghdatis begint een prima pot te worden
Ze hebben zich hersteld.quote:Op zondag 1 september 2013 20:00 schreef heywoodu het volgende:
Dit is werkelijk schandalig. Op Eurosport 2 kunnen ze dan toch stoppen met Berdych, daar is toch geen enkele spanning
Ah, bedankt voor het melden, had het al opgegevenquote:
Home Alone was een andere filmquote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk dit.6-6 in de TB.
Baghdatis lijkt met zijn baard wel op Tom Hanks uit Home Alone, waar hij op dat onbewoonde eiland zit te praten tegen die volleybal.![]()
Inderdaad. De sfeer zat er goed in. Dan kun je zo'n heerlijke 5e set krijgen.quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat we geen 5e set kregen
Zeker jammer ja!quote:Op zondag 1 september 2013 20:37 schreef 1239758715981 het volgende:
Jammer dat we geen 5e set kregen
Home alone:quote:Op zondag 1 september 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Heerlijk dit.6-6 in de TB.
Baghdatis lijkt met zijn baard wel op Tom Hanks uit Home Alone, waar hij op dat onbewoonde eiland zit te praten tegen die volleybal.![]()
Van wat ik heb gezien was het niet heel indrukwekkend.quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Gruisman het volgende:
Wawa nog door gelukkig. De enige die ik het Djokovic nog wel moeilijk zie maken.
Niet bepaald nee.quote:Op zondag 1 september 2013 21:14 schreef Mercurial het volgende:
[..]
Van wat ik heb gezien was het niet heel indrukwekkend.
quote:
Het was een grap.quote:Op zondag 1 september 2013 21:03 schreef JAM het volgende:
[..]
Home alone:
[ afbeelding ]
Cast away:
[ afbeelding ]
Ja, moeilijk misschien wel, in de zin dat hij misschien een set wint, maar dat is het dan ook wel lijkt me. Ben alleen erg benieuwd hoe Djokovic of Murray het zou doen tegen Nadal.quote:Op zondag 1 september 2013 20:40 schreef Gruisman het volgende:
Wawa nog door gelukkig. De enige die ik het Djokovic nog wel moeilijk zie maken.
Ja, da's dan wel weer positief. Zou Sloane Stephens nog wat tegenstand kunnen bieden aan Serena?quote:Op zondag 1 september 2013 21:29 schreef Ambrosius het volgende:
Hoppa, weer een break voor Murray *3-1, gelukkig gaat het lekker snel.
Hoop het, verwacht het niet. Het zal geen 6-0 6-0 worden, ik verwacht 2 wat langere sets.quote:Op zondag 1 september 2013 21:30 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, da's dan wel weer positief. Zou Sloane Stephens nog wat tegenstand kunnen bieden aan Serena?
Zou wel leuk zijn als het een wedstrijd wordt. Een van de columnisten op tennis.com zag haar volgens mij als een outsider voor de titel dus ik hoop dat ze dat waarmaakt.quote:Op zondag 1 september 2013 21:32 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hoop het, verwacht het niet. Het zal geen 6-0 6-0 worden, ik verwacht 2 wat langere sets.
Serena heeft daarna amper een wedstrijd verloren imo?quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Op de Ozzie Open won Sloane nog van Sereentje
Wist ik niet eens. Goeie zaak, want dan zal ze allicht wat meer vertrouwen hebben dan ze anders zou hebben gehad.quote:Op zondag 1 september 2013 21:45 schreef Tim86 het volgende:
Op de Ozzie Open won Sloane nog van Sereentje
Dit is John van Lottum niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:47 schreef Federer-fan het volgende:
John van Lottum verbaast zich erover dat Murray een beetje futloos aan het tennissen is. Klinkt alsof hij Murray nooit eerder heeft zien tennissen.
2x Azarenka, 1x Lisicki. En een keer een walk-over in Dubai, maar dat telt eigenlijk niet.quote:Op zondag 1 september 2013 21:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Serena heeft daarna amper een wedstrijd verloren imo?
Stem lijkt er zo erg op..viel mij ook al op toen hij er net zatquote:
Wie is het dan?quote:
Oké, bedankt, ik zal proberen ze uit elkaar te houden.quote:
quote:Op zondag 1 september 2013 20:54 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom zenden ze Murray-Mayer uit? Is er niks boeiends te zien? Ik kijk nog liever naar het plafond.
De oudere spelers doen het goed: Federer, Hewitt, Haas, Ferrer, Robredo en Youzhny.quote:Op zondag 1 september 2013 22:17 schreef Ambrosius het volgende:
Hewitt 2-0 voor in sets, die gaat op z'n oude dag ook nog even de vierde ronde bereiken.
Ja, zeker, Stephens kan tot nu toe goed meekomen in Serena's tempo.quote:
Gedurfde uitspraak.quote:Op zondag 1 september 2013 22:52 schreef 1239758715981 het volgende:
Hmm ik wil denk ik toch dat Serena wint
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |