Op zondag 1 september 2013 03:28 schreef Rosario het volgende:
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 23:22 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Er zijn wel meer speelsters volgens mij.
Ja, mee eens. Ik neem aan dat het een avondpartij zou zijn geworden en dan zou het best 40-60 kunnen zijn geweest qua kansen (40% kans voor Isner dus).quote:Op zondag 1 september 2013 00:12 schreef Marcoss het volgende:
Jammer, Nadal maakt waarschijnlijk gehakt van Kohlschreiber, een goede Isner had wel een kansje..
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.quote:Op zondag 1 september 2013 05:53 schreef Norrage het volgende:
Fedje sterk hoor. Maar gaat er toch wel af tegen rafa
Ja, is wel balen. Maar hopelijk gelooft hij erin.quote:Op zondag 1 september 2013 09:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.
Het is alsof de toernooi-organisatie het er om doet...quote:Op zondag 1 september 2013 09:36 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Jammer he? Is hij weer eens in goede vorm, staat ie al in de kwart tegen Nadal.
Inderdaad, al is het in best-of-five nog lastiger natuurlijk. Maar Federer heeft ons vaker verbaasd (alleen niet zo vaak tegen Nadal...)quote:Op zondag 1 september 2013 12:08 schreef HetKlusKonijn het volgende:
[..]
Het is alsof de toernooi-organisatie het er om doet...
Ach, wie weet. Fedje deed het een stuk beter dan ik verwachtte in Cincy. Hoop doet leven.
Wie verbaast ons wel tegen Nadal?quote:Op zondag 1 september 2013 12:11 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Inderdaad, al is het in best-of-five nog lastiger natuurlijk. Maar Federer heeft ons vaker verbaasd (alleen niet zo vaak tegen Nadal...)
Da's lang geleden alweer. En ook toen was het met heel veel moeite.quote:Op zondag 1 september 2013 13:05 schreef 1239758715981 het volgende:
Maar laten we even eerlijk zijn, de laatste keer dat Federer Nadal verslagen heeft in een best-of-5 is WImbledon 2007
Zodra zijn schorsing erop zit.quote:Op zondag 1 september 2013 12:58 schreef lwaierkjkafj het volgende:
Hoe is het eigenlijk met Söderling, gaan we die ooit nog terug zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |