terechte winnaarquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 05:25 schreef Rosario het volgende:
Multimegajinx!!!
GSM Rusty![]()
6-4 5-7 3-6 7-6 6-1
Welterusten
Allemaal nostalgisch geneuzel.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
Dat waren nog eens wedstrijden waar je voor opbleef. Met alle respect voor sommige spelers van nu (of speelsters) ik vind het om een enkele na allemaal eenheidsworsten.
Nee.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:10 schreef JAM het volgende:
Staat er voor vanavond nog iets leuks op het programma?
Inderdaad, jammer.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:58 schreef Federer-fan het volgende:
Dit punt had ik nog helemaal niet gezien:
Zo jammer dat Federer het vrijwel nooit lijkt te kunnen opbrengen om zijn tegenstander eens te complimenteren met een mooie bal.
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 13:26 schreef Rosario het volgende:
[..]
Allemaal nostalgisch geneuzel.
Opblijven voor misschien wel de laatste avondpartij in Arthur Ashe van Rusty is net zo leuk.![]()
quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.
[..]
Puur op basis van de uitslag (64 62 62) kan ik me ook niet voorstellen dat die wedstrijd tussen Connors en Borg op de US Open zo'n ontzettende thriller was.
[..]
Ze hebben ook een keer 6–4, 3–6, 7–6(11–9), 6–4 gespeeldquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 14:16 schreef lwaierkjkafj het volgende:
[..]
Voor Djokovic-Nadal blijf ik wel wakker hoorquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 10:39 schreef Iwanius het volgende:
U.S.Open.. wat mis ik toch de tijd dat daar in de snikhete avond terwijl er een geluid van een overvliegend vliegtuig te horen was ene Jimmy Connors land's eer verdedigde tegen ene Bjorn Borg die trouwens nooit de U.S. Open wist te winnen.
Dat waren nog eens wedstrijden waar je voor opbleef. Met alle respect voor sommige spelers van nu (of speelsters) ik vind het om een enkele na allemaal eenheidsworsten.
Hier nog een. En voor Federer-Nadal ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:48 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Voor Djokovic-Nadal blijf ik wel wakker hoor
Halep is al enige tijd sterk bezig, dus dat vind ik geeneens zo verrassend.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 18:20 schreef nightcowboy het volgende:
Halep - Kirilenko 6-1 6-0
Riske - Kvitova 6-3 6-0
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat gebeurde er?quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:14 schreef Federer-fan het volgende:
Wat een vreselijk mens die Azarenka.
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.quote:
Sowieso iemand die met Redfoo datequote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:17 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Volgens mij ging het zo. De lijnrechter gaf de bal van Azarenka uit. De umpire gaf overrulde en gaf hem in maar daarom moesten ze het punt opnieuw spelen. Azarenka was het er niet mee eens. Maar ik vind haar sowieso vreselijk.
cornet is wel een leuke speelsterquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:33 schreef Federer-fan het volgende:
Nuttige challenge van Cornet. Ze staat erbij hoe een lob vol op de lijn landt en gaat de call dan challengen.
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Anonymousz het volgende:
[..]
cornet is wel een leuke speelster
Inderdaad, terwijl Azarenka iets te veel neus heeft imhoquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
een puntige neusquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 20:45 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, klopt, ze heeft alleen zo'n vreemde neus.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |