quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 00:13 schreef heywoodu het volgende:
Beste Eurosport,
Bijzonder bedankt voor het geheel uitzenden van Wozniak - Azarenka. Het was, zoals verwacht, razendspannend en ik heb dan ook genoten van de spanning.
Met vriendelijke groet,
heywoodu
Rampras is een echte dubbelspeler ja..kan er normaliter ook vrij weinig van in de single, al liggen die snelle banen hem wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 18:26 schreef HulkHeld het volgende:
Opnieuw een break voor Ram 4-3. Klopt het dat deze speler meer een dubbelspeler is normaal gesproken?
Verloor nog een set van Fabian van der Lans in R'damquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:07 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Rampras is een echte dubbelspeler ja..kan er normaliter ook vrij weinig van in de single, al liggen die snelle banen hem wel.
Maar uiteindelijk brak hij hem wel.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:56 schreef luckass het volgende:
[..]
Verloor nog een set van Fabian van der Lans in R'dam
Ik hoop niet dat ik mijn lans ooit breekquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk brak hij hem wel.
En wat absurd slecht! Je ziet het aankomen, maar dat neemt niet weg dat het niveau van Nole echt om te huilen is de laatste tijd..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:03 schreef Federer-fan het volgende:
Wat onthutsend voorspelbaar is dit.
Wat is een ba-lans?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef rhubarb het volgende:
Ram dus met een positieve ba-lans tegen Fabian.
Ja, het is echt een drama. Ik heb nooit helemaal begrepen wat het nut is van dit soort partijen. Je weet van tevoren de uitslag al en eigenlijk ook dat het straight sets wordt - je weet alleen de setstanden nog niet.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:04 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
En wat absurd slecht! Je ziet het aankomen, maar dat neemt niet weg dat het niveau van Nole echt om te huilen is de laatste tijd..
Ze zouden na zo'n eerste set gewoon naar een andere baan moeten gaan. Zo van 'Nou dames en heren, we weten allemaal dat Djokovic er nu even twee sets lang zwaar overheen gaat en dat willen we u besparen en daarom schakelen we nu over' etc..quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:14 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
En gelijk de break. Next please..
Doet me denken aan het commentaar van Alonso afgelopen vrijdag over mogelijke regen later in het weekend. 'Ik ben er nog niet uit. Regen kan gunstig voor ons zijn. Maar ook ongunstig'.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft er ook kijk op: "Becker challenget de call. Da's slim, want er zat veel topspin aan de bal, dus hij heeft misschien wel een stukje van de lijn meegepakt. Of juist niet natuurlijk."
De onzekerheid is groter dus de kans dat je challenge goed is is ook groter. Snap je nu wel wat ze bedoelt?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
Mariette Pakker heeft er ook kijk op: "Becker challenget de call. Da's slim, want er zat veel topspin aan de bal, dus hij heeft misschien wel een stukje van de lijn meegepakt. Of juist niet natuurlijk."
geen Federer?quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:10 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, het is echt een drama. Ik heb nooit helemaal begrepen wat het nut is van dit soort partijen. Je weet van tevoren de uitslag al en eigenlijk ook dat het straight sets wordt - je weet alleen de setstanden nog niet.
Ik hoop trouwens dat Nadal Djokovic echt sloopt als ze in de finale tegen elkaar moeten.
Ja, precies.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:32 schreef WismutVeilchen1983 het volgende:
[..]
Doet me denken aan het commentaar van Alonso afgelopen vrijdag over mogelijke regen later in het weekend. 'Ik ben er nog niet uit. Regen kan gunstig voor ons zijn. Maar ook ongunstig'.
Nee, want ik zie niet in hoe veel topsin maakt dat hij net in of net niet in valt.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:33 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
De onzekerheid is groter dus de kans dat je challenge goed is is ook groter. Snap je nu wel wat ze bedoelt?
Ja, maar daar hou ik niet echt serieus rekening mee. Het liefst zou ik willen dat Federer Djokovic in de finale wegvaagt.quote:
Een heuse Jomanda in ons midden.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:03 schreef Federer-fan het volgende:
Ik kan het niet 'bewijzen' maar ik had na set 1 het vermoeden dat het 6-2 6-2 zou worden.
Hihi.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:10 schreef 1239758715981 het volgende:
[..]
Een heuse Jomanda in ons midden.
Dat is ZO een dom wijfquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 20:30 schreef Federer-fan het volgende:
quote:
oooooooooooohquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:02 schreef Federer-fan het volgende:
Ja, maar daar hou ik niet echt serieus rekening mee. Het liefst zou ik willen dat Federer Djokovic in de finale wegvaagt.
Als Dodig speelt zoals hij tegen Verdasco speelde gaat hij er inderdaad kansloos vanaf.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:58 schreef Federer-fan het volgende:
De OOP voor morgen is uit. Nadal-Dodig niet voor 19.00 uur NL tijd op Arthur Ashe. Hun H2H is 1-1. Dodig won de laatste partij, in 2011 in Montreal, met 7-6 in de derde. Maar goed, ik denk dat Nadal met iets van 6-3 6-2 6-1 wint.
Schiet nog niet echt op: 5-5.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:17 schreef Gruisman het volgende:
Mayer staat wel lekker te spelen. Murray wint toch wel in 3 sets maar toch.
Voorspelbaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |